Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Spyder

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Stagflasyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Toprakozz saolasın hatırlayamamıştım Hacıydı bütün komple herşeyi baştan yapıyorlar. Bi bakmanızı tavsiye ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    unıverse88 bugün saat 19:30 da makinanı mithatpaşa caddesinde gördüm,maşallah heykel gibi

  3. #43

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Alıntı toprakozz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motocenterda alt katta üzerinde oynan bir makina var.üzerinde oynmadan kastım,şasisi bile sıfırdan yapılıyor.
    makinada gri T GİDON
    gelen lastikte yanlış hatırlamıyorsam 240 lıktı
    yalnız motocenter customları yapan hacı'dır.senin onla görüşmen lazım.mutlaka yardımcı olur.
    abidinpaşadaki motocenter
    Saolun beyler bi gidip konuşayım şu adamlarla bakalım neler diyecekler Bu arada hiç düşünmediğim bir durum ortaya çıktı sadece arka lastiği tutan yeri genişletmek yetmeyecekmiş gibi görünüyor neyse bi gidip konuşmak lazım..

    Ordaki spor salununa gidiyorumda motruda önüne koyuyorum :D keşke insaydin aşağı da bi merhaba deseydik :D

    şu havalar bi adam gibi olsun bi gezi yapalım beyler...

  4. #44

    Üyelik
    15 Mart 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    -
    Toprakozz ben Abidinpaşa'da oturuyorum ama hiç görmedim Motocenter nerde Abidinpaşa'da tarif edebilir misin..
    Zaman çok iyi bir öğretmendir ama bütün öğrencilerini öldürür..

  5. #45
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Alıntı universe88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saolun beyler bi gidip konuşayım şu adamlarla bakalım neler diyecekler Bu arada hiç düşünmediğim bir durum ortaya çıktı sadece arka lastiği tutan yeri genişletmek yetmeyecekmiş gibi görünüyor neyse bi gidip konuşmak lazım..

    Ordaki spor salununa gidiyorumda motruda önüne koyuyorum :D keşke insaydin aşağı da bi merhaba deseydik :D

    şu havalar bi adam gibi olsun bi gezi yapalım beyler...
    önceki motorumda arkaya 210 luk atacaktım güya üzerinde çok kafa patlatmıştım bu iş sadece şase genişletmekle bitmiyor ,ön dişliyide aynı oranda dışarı çaıkarmak lazım hemde mm lik olarak yoksa teker çap oluyor,gerisini sen düşün.yaptığım araştırmalar sonucu hazır dişli bulmak çok zor ama en sağlamı tornacıda kendin yaptırman.
    ok bunuda yaptırdın bitmediki bu seferde sol alt muhafazayı dışarı çıkarman lazım, tamam buda yapılabilir.ama bu seferde önden bakınca motorsikletin motoru sola bombeli duracak.vs vs vs vs uzun ve zahmetli bir iş.

    bütün bunların hesabını kitabını yaptıkdan sonra neden ben spyder aldım sanıyorsun şu an 160 a fit oldum.
    pinkuvarsın motoru ilk almaya gittiğimizde yaptığın ilk şey arkaya incelemek oldu.spyderlara 170 atabilirsin ama 180 ni yemez

    burda bir arkadaşım 250 lilik jinluna 190 lastik attı ama kendisi sıfırdan şasi kaynattı.hatta youtube videosuda var.
    uzun ve zahmetli işler ama belki sen bişeyler yaparsan bizde arkandan geliriz

    Alıntı FRECHH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Toprakozz ben Abidinpaşa'da oturuyorum ama hiç görmedim Motocenter nerde Abidinpaşa'da tarif edebilir misin..
    askerlik şubesine giderken dik bir yokuş var,yokuşun sol tarafında.yanındada asya motor bayii var

  6. #46

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Alıntı toprakozz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önceki motorumda arkaya 210 luk atacaktım güya üzerinde çok kafa patlatmıştım bu iş sadece şase genişletmekle bitmiyor ,ön dişliyide aynı oranda dışarı çaıkarmak lazım hemde mm lik olarak yoksa teker çap oluyor,gerisini sen düşün.yaptığım araştırmalar sonucu hazır dişli bulmak çok zor ama en sağlamı tornacıda kendin yaptırman.
    ok bunuda yaptırdın bitmediki bu seferde sol alt muhafazayı dışarı çıkarman lazım, tamam buda yapılabilir.ama bu seferde önden bakınca motorsikletin motoru sola bombeli duracak.vs vs vs vs uzun ve zahmetli bir iş.

    bütün bunların hesabını kitabını yaptıkdan sonra neden ben spyder aldım sanıyorsun şu an 160 a fit oldum.
    pinkuvarsın motoru ilk almaya gittiğimizde yaptığın ilk şey arkaya incelemek oldu.spyderlara 170 atabilirsin ama 180 ni yemez

    burda bir arkadaşım 250 lilik jinluna 190 lastik attı ama kendisi sıfırdan şasi kaynattı.hatta youtube videosuda var.
    uzun ve zahmetli işler ama belki sen bişeyler yaparsan bizde arkandan geliriz



    askerlik şubesine giderken dik bir yokuş var,yokuşun sol tarafında.yanındada asya motor bayii var
    Cumartesi günü Gidip şu motocenter la konuşmayı düşünüyorum... Yer tarifi için teşekkürler

    bu dediklerini çok düşündüm bakalım bi konuşayım neler yapabilirim ne kadar harcamam gerekecek bi öğrenirsem ona göre bir yol haritası çıkarıcam kendime çok pahalı olursa direk satmayı düşünüyorum makinayı... zaten yeni bir işe girdim yaz ortalarında muhtemelen TR den gidiyorum o yüzden çok yüksek bir mebla tutacaksa bu iş motoru satarım; satmassam dayanamayıp yaptıracağım çünkü. Bi şeyi kafama koydummu sonunu görene kadar gidiyorum bazen iyi ama bazen de çok zararlı çıkmama neden oluyor bu durum. O bakımdan imkansızı istiyorsam satmak en mantıklısı...

    Bide şu arkadaşın videosunun linkini yollarsan çok sevinirim baktım ama bulabilmiş değilim hala...

  7. #47
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Ben az kaldı sıkıntıdan kafayı gözü yarıcam azz çok azzz :((((((((

  8. #48
    ~~NEO~~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KAWASAKİ
    Nerede bu spydercılar ? Hani çalışmalardan fotoğraflar yok mu? Şenlendirin sayfayı biraz...

  9. #49
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Her ne kadar spyder'cı değilsemde felaket habercisi gibi bir hartırlama yapayım.

    dün bir arkadaşıma denk geldim. spyder'ın enjeksiyonlu modelinden almış. deposunu fulleyip , taksime gelmiş ve parketmiş. geri geldiğinde bir bakmış ki depodaki benzini çekmişler. depo kapağı standartın çok altında küçük olduğu gibi kilitsizde. ebatının küçük olmasından dolayı bir başka kilitli kapakta uydurulamaz ( depodaki delik büyütülmedikçe, kim yapar nasıl yapar ayrı bir mevzuu ) bu olay hiç aklınızı kurcaladı mı ? hırsız diyelimki çalamadı , depoyu açıp içine bir şeyler atsa ?

    Benzin kapağına benzin deposuyla birlikte boylu boyunca iki delik açıp asma kili vurmaka görünüyü bozar. ayrıca benzinde uçar gider.aklıma arabalarda kullanılan baston kilit geldi. depo kapağını tutacak kısmına uygun uzunlukta ve kapağı tam kavrayacak kalınlıkta kauçuk hortum geçirip araç park edilirken depo kapağı ile gidon arasına kilitlenebilir diye düşünüyorum. fikir iş görür ammmaaa bu seferde o koca kilidi nerde taşıyacaksınız.?

    ( Nı haa ha ha ha haaa , zorla yan çanta takıracağım hepinize , yaw ben ne hain adamım öncce kıllandırıp sora kötü fikrilerimle akıl karıştırırım )

    Neyse arkadaşlar depoya uyacak kilit mekanizması olan bir benzin kapağı araştıranınız oldumu ?

    Eylemlerim devam edecek. ve bir gün bütün spyder'cılar yan çanta sahibi olacak

  10. #50

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Eveettt sonunda dün yani cumartesi günü Motocenter a gittim ve ordaki hacı yani gerçek adı mürsel olan arkadaşla tanıştım, ve sonunda şu 300 teker takılan regali görme şansım oldu ilk izlenim olarak " ohaa " dedim çünkü gerçekten çok kalın olmuş tekeri ve jant olarakta X5 jantı kullnamışlar tabi bir kaç modifiye uygulayarak. X5 jantı biraz tuhaf kaçmış olsada aslında bayada güzel olmuş ama 250cclik bir motor bu tekeri döndürebilirmi biraz kafama takıldı açıkcası çünkü cidden dev gibi.. neyse mürsel sonra bunada bir açıklık getirdi ve zaten takıcakları motoru yani regalin orjinal motorunu üzerinde oynayarak biraz modifiye ediceklerini cc sini artırarak bu konuya çözüm bulacaklarını anlattı.İlk defa bir servisten memnun ayrıldım diyebilirim. her ne kadar motora bakmaya gitmişsemde birde baktımki benim öten frenleri ve bujileri değiştiriyorken buldum kendimi. usta disklerimi söktü ve elinde yakalşık 1.5 saat tek tek taşalayarak köşe yerlerin pahlarını kırdı diskin üzerindeki; ve görünen o ki ses sorununa bir çözüm buldu, ama tabi bunu zaman gösterecek şu an hiç ötmüyorlar ama yenide olsa taktırdıklarım yaklaşık 30 dk içinde tekerar ötmeye başlarlardı bunda öle birşey olmadı, ama tabi daha dün değiştirdim bakalaım zamanla tekrar öterlerse başka çözümler bulana kadar uğraşıcam abi dedi.

    bende tabi kafamdaki projeleri açtım ona ve ilk defa bir usta bana niye yapamayacaklarından değilde nasıl yapabilirizler üzerinde konuştu. hafta içi tekrar gidip arka yı 240 ve kayışlı sisteme geçirmek için neler gerekiyor onları daha detaylı konuşacağız ve projeye start vereceğim.. hadi hayırlısı.

    Biliyorum bir çin malı motora niye bu kadar para harcıyorsun dediğinizi duyar gibi oluyorum ama zevk bu, hayata bir kere geliyoruz ve bunu yapmadan bana bişey olucak olursa içimde kalacak satarken zarar edeceğim diye içmde kalmasındansa yaptırırım satarkende zarar ederim ama en azından yapmış olduğum için içim rahat olur...

    ordaki motorun resimlerini çektim yarın ekleyeceğim, motordan çok şu an sadece şasi şeklinde olsada kafada son halini canlandırınca heycan lanıyor insan. Ordaki regali yaptıran adama baya bi para harcıyor heralde 6000 tl yi geçer diye tahmin ediyorum, ama banada o kadar çok bir rakam çıkarsa tabiki bu işe girmeyeceğim. Akıl var mantık var. 6000 tl vereceksem içimde kalsın daha iyi

  11. #51
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    deli çerkeş hakikaten felaket tellalı gibisin yazmışsında zaten
    evet spyderda bu ve bunun bazı sıkıntılar var.ama km yaptıkça daha çok seviyorum motorumu.zaten benim elim-ayağım durmaz mutlaka bişeyler yaparım

    bu arada hacının ilk custom projesi değil bi kaç tane yaptı zaten.ama uzun aradan sonra (askerdeydi) tekrar piyasaya dönmek için bu motoru 7000 tl ye yapıyor.bir anlamda reklam.ve şunu söyleyim hacı işinde gerçekten çok iyidir.bende bi ara ziyaretine gidecem ama zaman yok.
    hadi bakalım çalışmlarını bekliyoruz.
    öncesinde şu regalin son halini görelim.benim en son gördüğüm yeni şase yapılmıştı

  12. #52

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Alıntı toprakozz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncesinde şu regalin son halini görelim.benim en son gördüğüm yeni şase yapılmıştı
    Abi halen Şase halinde ama görünmeyen işlerde çok yol katettiklerini söyledi... ufak tefek zaman alan işlerini hallediyorlarmış yaklaşık 1 senedirde öle duruyormuş orda.

  13. #53
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Herkese tekrar merhaba üniverse bekliyor ve merak ediyorum.
    Mehmet Kardeşim Bütün spydercılar sinsice hava nın ısınmasını bekliyoruz

    Alıntı Deli Çerkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her ne kadar spyder'cı değilsemde felaket habercisi gibi bir hartırlama yapayım.

    Eylemlerim devam edecek. ve bir gün bütün spyder'cılar yan çanta sahibi olacak
    Hele de bu konu altında bu durum hiç bilinmesin isterdim ama Üstadım doğru söylüyo kaçmak nereye kadar bilgileriniz böyle bir konuda öneride bulunmanız yanımızda olduğunuzu gösterir olunda siz olun felaket hbrcisi üstadımm .

    Tabi bizde durmadık fırsat olduğu kadar bunlar resimler çok net ve iyi değiller.:
    (kardeşim arada seni de kaynattım göbek yapmışsın be)




    iki Arkadaşımın yorumu : ''orjinal çantalarımı çok iyi'' Kibar ve kendi parçasıymış gibi.
    Fikrim:Çantalar spyder özelliğini kaybettirdi ,işlevsel fena değil ama ..Ama ..Ama Şekil herşeymidir? : Deliçerkeş üstadım bu kadar değişiklik yaptığına göre en azından şekil çoğu şeydir !! Aklıma yatmazsa bu iş olmayacak yada başka çanta hele de arka sisy bar olmadan altta sosis olmadan çantalar oturmayacak ama o zaman da bu makine old school style lık havası kalmayacak.
    Bakıyorum bakıyorum bişey eksik yada fazla (o da çantalar sanki)
    Yani raptor u andırdı böyle ...
    O da güzel ama bu spyder kalmalı

    Fikirler önemli hatta ben çanta takmış spyder intte de bulamadım gören varsa tamam denenecek kadar link gönderirse sevinirim.

    Herkese iyi forumlar...

  14. #54
    ~~NEO~~ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KAWASAKİ
    Allah nazardan saklasın, tekerinize taş değdirmesin kardeşlerim...Maaşallah, hairka görünüyorlar...

  15. #55

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    eveeeet sonunda arka teker + zincirden kayışlı sisteme geçiş için fiyat araştırmam son buldu ve sonuç içler acısı çünkü hacının çıkardığı fiyat 6000TL oldu. tekeri 10 cm genişleticem diye 6000TL para harcamak çok gereksiz bir harcama olacak ayrıca en az 2.5 ay motorun yatması lazım dedi; o yüzden bu iş burada son bulur. Yaptırmayı düşünen varsa iice araştırsın derim.

  16. #56

    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MV Agusta Brutale gitti.... :(
    Alıntı ~~NEO~~ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah nazardan saklasın, tekerinize taş değdirmesin kardeşlerim...Maaşallah, hairka görünüyorlar...
    Teşekkür ederiz NEO daha iyisi senin olur inşallah...

  17. #57
    toprakozz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    KARA KIZ
    Alıntı ~~NEO~~ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah nazardan saklasın, tekerinize taş değdirmesin kardeşlerim...Maaşallah, hairka görünüyorlar...
    güzel dileklerin için teşekkürler kardeşim,inşallah en iyileri senin olur ama sendede ses yok ,

    Alıntı universe88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eveeeet sonunda arka teker + zincirden kayışlı sisteme geçiş için fiyat araştırmam son buldu ve sonuç içler acısı çünkü hacının çıkardığı fiyat 6000TL oldu. tekeri 10 cm genişleticem diye 6000TL para harcamak çok gereksiz bir harcama olacak ayrıca en az 2.5 ay motorun yatması lazım dedi; o yüzden bu iş burada son bulur. Yaptırmayı düşünen varsa iice araştırsın derim.
    benim tahminim 5000-7000 TL arasıydı tamda aklımdan geçen fiyatı vermiş.çokmu bence çok.aslında biraz kassan kendinde yaparsın
    bence birde istanbuldaki tt customla görüş derim.eminim daha uygun fiyat verirler.ve 2 günde makina elinde olur.çünkü tek işi bu

  18. #58
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    Alıntı ~~NEO~~ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah nazardan saklasın, tekerinize taş değdirmesin kardeşlerim...Maaşallah, hairka görünüyorlar...
    Kardeşşşimm daha iyileri senin olsun inş. Ama al artık.


    Alıntı universe88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eveeeet sonunda arka teker + zincirden kayışlı sisteme geçiş için fiyat araştırmam son buldu ve sonuç içler acısı çünkü hacının çıkardığı fiyat 6000TL oldu. tekeri 10 cm genişleticem diye 6000TL para harcamak çok gereksiz bir harcama olacak ayrıca en az 2.5 ay motorun yatması lazım dedi; o yüzden bu iş burada son bulur. Yaptırmayı düşünen varsa iice araştırsın derim.
    Bence arka teker yada zincirle de bitmeyecek o iş bence bizim makinelerin gidonlarını da biraz yükseltmek gerekiyor.6000 bence de çok yüksek bir rakam hem iş bitiminde ne kadar hoşuna gidecek o da garanti değil Özkanın da dediği gibi bunu farklı yollardan yaptırmak mümkün ki sanırım senin işyeri de o yerin göbeğinde

  19. #59
    xhaydrac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    arkadaşlar herkeze merhaba,bende aranıza katıldım ,spayder 350 aldım,daha once keeway supershadov 250 vardı,bu motoru çok severek aldım ama severek kullanamıyorum,nedenı ıse ınanılmaz derecede tıresım oluşu,öncelıkle bu durumu gıdermek ıstıyorum,motor kulagı takma gıbı bır dusuncem var,araştıran veya yapan bırı varsa ve fıkır verebılırse memnun olurum,gectıgımız cumartesı gordugum ufak tefek eksıklıklerı gıdermeye çalıştım,far çok zayıf zenon taktım,kornası çok kotu,salyangoz havalı korna taktım,alarm yok,oto alarmı taktım ( çok ugrastırdı ). bırde ben motoru 2 el aldım 2000km de,aldıgım arkadaş egzozları açmış tabırı caızse parçalamıs ınanılmaz kotu bır sesı var,otekı motoruma yaptırdıgım gıbı topkapı ferık egzosta yenı bır egzoz yaptırmam gerekıyor,bu arada çanta koyamamak eksıklık nasıl bısey bulacagım bılemıyorum. ınsallah bundan sonra sızlerle bırlıktelıgımız surer,hatam olduysa ozur dılerım ,herkeze saygılar.

  20. #60
    pinkkuvars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SUZUKİ VOLUSİA VL800
    xhaydrac Hoşgeldin Öncelikle.
    350 Spyder larde genel bir problem titreşim.
    Bizdeki 250 e 10 ve sıfırdı makineler ve gün geçtikçe azalıyor rodaj durumu ve gayet memnunuz.
    Far evet ama araba alar mı hiç düşünmemiştim Korna konusunda da haklısın en kısa zamanda.
    sinyaller aynalar far kaşı elcik olmazsa olmazlar.
    Çanta konusu hepimizin canını sıkıyo ama sanırım alırken bunun farkındaydık alt sakala sosis atmayı dene en azından küçük şeyler için


3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler