Sv650s Bilgi Paylaşım Başlığı
-
selam arkadaşlar,ülkemizde pek tanınmayan suzuki sv650s modelini kısaca anlatmaya çalışacağım
makina hakkında bilgisi olan,önerisi olan kullanan arkadaşlar varsa bize yardımcı olabilirler
ben de bildiğim kadarıyla sizlere resimlerle destekli olarak aktarmaya çalışacağım
eksiklerim olursa kusura bakmayın lütfen
Sv650 in şu anki kasası 2003 den beridir üretimde,2008 ve 2008 üstü modellerde abs fren sistemi mevcut
4 zamanlı,90 derevce V-Twin çift silindirli,enjeksiyonlu,hemde ilk üretildiği günden beri ,8 sübaplı,sıvı soğutmalı 645cc lik bir V,Avrupadaki adıyla L motora sahip
Motor 11000 devirde redline girerken,9000 devirde maksimum 72 hp güç üretiyor,7200 devirde ise 86 Nm tork üretiyor,bu gerçekten güçlü,makina tam bir tork canavarı,şehir içi kullanımda bu yüzden kullanımı kolay,düşük devirlerde bile gaza mükemmel tepki veriyor
sıkıştırma oranı ise racing makinalar gibi 11,5 : 1
6 ileri şanzımana sahip makina O-ring zincir aktarmalı,makinanın full depo ile ağırlığı 186 kg,17 litrelik depoya sahip,bunun 4 litresi ise yedek
100 km de ortalama 4,3 lt yakan bir makina,normal 6000-7000 devir arası kullanıldığında 1 depo benzinle İstanbuldan Ankaraya rahat rahat gidebilirsiniz
önfrenler çift disk,arka fren ise tek disk,frenleri biraz zayıf kalmış,arka fren çok kolay kilitlenme yapabiliyor,bu bi dezavantaj tabi
makina 120/60-ZR17 lik ön lastiğe,160/60-ZR17 lık arka tekere sahip,her iki teker de tubeless,fabrika çıkışı da Dunlop
soğuk havalarda rahatça çalıştırılabilir çünkü otomatik jikleye sahip,yani sizi hiç uğraştırmaz,makina çalışır çalızmaz yola koyulabilirsiniz
Yağ olarak da castrol 10-50 lik yağ tavsiye ediliyor
son hızını bilmiyorum,aldığım ilk sahibi 238 km görmüş,km saati dijital
üretimi devam etmekle beraber ülkemize ithalatı durdurulmuş,sebebi ise makinanın çift silindir olmasıymış,ülkemizde yanlış hatırlamıyosam 80-90 tane var
DL650 V-Strom,motorunu bu makinadan,gücü ve hp si biraz kırpılmış bi şekilde almış,götürdüğüm ne kadar usta varsa bunun gibi sağlam makina görmedim,bozamayacağın tek makine V makinedir diyorlar,
4 silindirli makinalarla karşılaştırılmasına rağmen sınıfında tek
BIKE dergisi Kasım 2006 sayısında çoklu yetenekli orta siklet sınavı yaptı. Bu test 600-900 cc hacminde ve değişik ortamlarda yeteneklerini sergileyebilen motosiklet modellerini kapsadı: Honda CBF600S, BMW F800S, Kawasaki ER-6F, Suzuki SV650S ve Yamaha TDM900.
http://www.google.com.tr/url?q=http:...DnoGuJa-zONxZA
test sonuçları ortada
1. BMW F800S (Burun farkıyla) ****
2. SV650S (5 sürücüden 3'ü, bunu beğendi) ****
3. ER-6F ***
4. TDM900 ***
5. CBF600S **
Reklamlar
-
Mersin İl Temsilcisi
kanıma girdi bu makina yahu...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
Dün itibariyle bende kırmızı 2005 model bir sv65s sahibiyim.200 ccden sonra inanılmaz bir motor hissi verdi.Bu ilk büyük motosikletim.Ancak şu var daha koltuklarını nasıl sökücem onu dahi bilmiyorum,zamanla öğrenicez artık.sevgiler...
-
bu motor bizim pınarın değilmiydi ya.
?
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
Aldığım kişinin adı Yusuftu ama
-
Hasta olduğum tek yol makinası.. Yirim o alien gözlü farlarını
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
-
Dün Çanakkaleden (eceabat) samsuna geldim.Popom tutuldu yaaa..12.5 saatte ve bir radar cezası(270 tl) ile..motorsikletin kullanıcı kılavuzuna nasıl ve nerden elde edebilirim acaba?yardımlarınızı bekiyorum.
-
31 Ağustos 2010, 11:50
#8
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:31 ----------
Uploaded with ImageShack.us
Motorun yakıtı agresif ve 130_190 km hızlarda seyirle 7.2 lt normal kullanımda 5.2 lt
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:36 ----------
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------
Resimde görüldüğü gibi üçlü çanta aparatı takıp kullananlar var ama çoğu bağlantıların sağlam ve dayanıklı olmadığı görüşünde.Yurt dışı sitelerde yoğun bir kullanıcı kitlesi ve motorun onlarca paylaşılmış resimleri var.Bizim 4 silindir ve ses bağımlılığımızdan dolayı türkiyeye az sayıda getirilmiş bir motosiklet dl 650 ile aynı motora sahip sadece dl 650 biraz daha beygir kıyağı geçmişler.(mivv eksoz ile doygun bir ses almak mumkun ama)
http://video.google.com/videoplay?do...89180369436039
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:43 ----------
Birinci kuşak (1999-2002)
Suzuki introduced the SV650 in 1999 as a budget entry in the emerging naked bike market and, as of 2008, offered both naked and fully faired. Suzuki yükselen yılında piyasaya girdi olarak bir bütçe 1999 SV650 içinde çıplak kiralama ve tam faired, hem sunulan çıplak 2008 pazar ve olarak. The bike provided a sporty though easily manageable ride. Bisiklet rağmen kolayca yönetilebilir binmek sportif sağladı. The combination of light weight, rigid chassis, strong handling, and the V-twin's strong mid-range torque appealed to beginner and experienced riders alike. hafif, rijit şasi, güçlü taşıma kombinasyonu ve V-twin güçlü orta tork acemi ve tecrübeli biniciler için aynı çağırdı. While Suzuki has clearly modeled the first generation of the bikes aesthetics after the Suzuki TL1000S , There is also a clear influence from the Ducati Monster. süre sonra Suzuki estetik Motosiklet nesil modellenen ilk açıkça sahip Suzuki TL1000S , orada Monster 'den Ducati etkisi de net. The TL is still considered the "big brother" of the better-behaved SV650. TL hala daha iyi-SV650 davrandım ve "büyük ağabey" olarak kabul edilir. The 2003 SV1000 replaced the TL Series (TL1000S and TL1000R) and Suzuki marketed it as a bigger alternative to the second generation SV650. 2003 SV1000 Suzuki yerine TL Serisi (TL1000S ve TL1000R) ve SV650 nesil ikinci alternatif daha büyük pazarlanan bu bir. European aficionados sometimes refer to the first generation models as "curvies" and differentiate them from the "pointies", the more angular second generation models. Avrupa aficionados bazen "curvies" ve "pointies", daha köşeli ikinci nesil modellerden ayırt gibi ilk nesil modellere bakın.
The SV650 immediately became wildly popular, but American buyers wanted the sportier 'S' version that featured lower handlebars, higher foot pegs and a bikini fairing and windscreen, available only in the European and Canadian markets. SV650 hemen çılgınca popüler oldu, fakat Amerikalı alıcılar S "sürümü düşük gidon, daha yüksek ayak seçkin sportif 'istedi ve mandal bir bikini kaporta ve ön cam, mevcut Avrupa ve Kanada pazarlarında sadece. American magazines ran articles describing how to import it into the United States. Amerikan dergilerinde makaleleri nasıl ABD aktarın açıklayan koştu. In 2000, Suzuki began importing the SV650S to the US 2000 yılında Suzuki ABD SV650S ithal başladı
Because of the relatively low purchase price and excellent handling characteristics, the SV650 became popular with racers which prompted a rebirth of the "lightweight twins" racing classes across North America and the SV650 began winning against the aged Suzuki GS500 , Honda NT650 and Kawasaki Ninja 500R , which previously populated the class. kullanım özellikleri nedeniyle nispeten düşük satın alma fiyatı ve mükemmel SV650 yaşlı haline karşı halk arasında yarış sınıfları "yarışçılar istendiğinde bir yeniden doğuş ikizler hafif" nin birlikte Kuzey Amerika kazanan başladı SV650 ve Suzuki GS500 , Honda NT650 ve Kawasaki Ninja 500R , daha önce sınıf doldurulur.
[ edit ] Second generation (2003–present) [ değiştir ] İkinci nesil (2003-present)
In 2003, Suzuki redesigned the SV650 with a new pressure-cast aluminum truss frame, new bodywork, new swing-arm with revised rear brake caliper mounting, new exhaust, brand new digital speedometer display and a new electronic fuel injection/induction system to replace the carburetor. 2003 yılında, Suzuki, yeni bir basınç döküm alüminyum kafes çerçeve, yeni karoser, revize arka fren kaliper montaj, yeni egzoz, yeni dijital hız göstergesi ekran ve yeni bir elektronik yakıt enjeksiyonu yeni salıncak kollu / indüksiyon sistemini değiştirmeyi ile SV650 redesigned karbüratör. The new fuel injection/induction system has a certain advantage over the carburetor since it does not need to be cleaned nor does it have trouble from a cold start up. Yeni yakıt enjeksiyon / indüksiyon sistemi beri temizlenmesi de gerekmez bir soğuk başlamak kadar sorun var karbüratör üzerinde belirli bir avantaja sahiptir. The new model failed to gain initial acceptance by new riders, largely because the new angular aesthetic looked more aggressive and visually larger than the "curvy" first generation SV650. Yeni model, büyük ölçüde, çünkü yeni açısal estetik daha ve görsel olarak "hatlara sahip" ilk nesil SV650 daha büyük agresif görünüyordu yeni biniciler tarafından ilk rızasını almak için başarısız oldu. The 2003 SV650s also supported some first generation parts (like the rearsets and radiator) thus making 2003 a unique year for finding and repairing certain parts. 2003 SV650s de) böylece yapımı benzersiz bir yıl bulma ve bazı parçaları tamir için 2003 rearsets ve radyatör gibi birinci kuşak parçalar (destekledi. The tail frame is also angled up higher than 2004+ models. Kuyruk çerçeve de 2004 + modellerinin daha yüksek kadar açılıdır. Other than these changes the motor is relatively unchanged and is still the crown jewel of the motorcycle. Bu değişikliklerin motor dışında nispeten değişmemiş ve hala motosiklet mücevheri olmasıdır. First model first iterations also had a problem with crankshafts failing when raced or ridden excessively hard. İlk model, ilk yineleme da krank milleri zaman koştu veya aşırı sert basmış başarısız bir sorun vardı. The 2003 SV650s also came in a special edition Burning Copper colour that is found only in 2003 and also other Suzuki Bikes such as the GSX-R1000 and the GSX-R1300. 2003 SV650s de yalnızca 2003 ve GSX-R1000 ve GSX-R1300 de diğer Suzuki Bikes gibi bulunan bir özel baskı Burning Bakır renk geldi.
For 2004, Suzuki used a new, 40 mm lower subframe and a seat with a narrower design in the front. 2004 için, Suzuki yeni, 40 mm daha düşük körkasa ve önünde dar bir tasarıma sahip bir koltuk kullandı. The trail was raised by 2 mm, and the rear fender was restyled to clean up the area under the tail lights and provide more protection against flying debris. Iz 2 mm ve arka çamurluk arka lambalar altında alanı temizlemeye ve uçan enkaz karşı daha fazla koruma sağlamak restyled edildi tarafından yetiştirildi.
In 2005, the frame was changed from silver to a matte black finish. 2005 yılında, çerçeve gümüş bir mat siyah kaplama olarak değiştirilmiştir.
For 2007, both SV650 and SV650S added twin spark plugs per cylinder and an exhaust gas oxygen sensor for reduced emissions. 2007 için her iki SV650 ve SV650S silindir başına bujileri ve düşük emisyon için gaz oksijen sensörü egzoz ikiz ekledi. An anti-lock braking system(ABS)was also added as an option. Anti-lock fren sistemi (ABS) de bir seçenek olarak eklendi.
As of 2008, alongside the traditional SV650 and SV650S models, Suzuki offer a new SV650Sport (UK) or SV650SF (US) model with a more traditional complete fairing. 2008 yılı, geleneksel SV650 ve SV650S modelleri, Suzuki yanında olduğu gibi yeni bir SV650Sport (UK) veya SV650SF (ABD) daha geleneksel komple kaporta model sunuyoruz. The SV650S has been removed from the US market. SV650S ABD piyasadan kaldırıldı.
September 30, 2008, Suzuki Australia introduced the SV650SU, a detuned version of the SV650S, to augment their range of motorcycles that comply with the country's Learner Approved Motorcycle Scheme (LAMS). [ 1 ] 30 Eylül 2008, Suzuki Avustralya) tanıttı SV650SU sürümü detuned bir SV650S LAMS (çoğaltmak kendi için, aralık Scheme Motosiklet motosiklet o uymak ile ülkenin Learner onaylı. [1]
The 2009 Suzuki SFV650 Gladius replaced the Sv650 naked version in the USA, however a naked 2009 Sv650 is available in Canada. 2009 Suzuki SFV650 Gladius çıplak versiyonu ABD'de, ancak çıplak 2009 Sv650 Sv650 yerini Kanada'da geçerlidir.
[ edit ] Modifications and aftermarket support [ değiştir Değişiklikler ve satış sonrası destek]
For many SV650 owners, the appeal of the bike can be attributed to the ease, availability and affordability of "custom" parts, whether they be provided by aftermarket suppliers or hand built. Birçok SV650 sahipleri için, bisiklet itiraz kolaylığı, kullanılabilirlik ve "özel" parçalar olsun aftermarket tedarikçileri veya elle yapılmış tarafından sağlanacak hesaplı bağlanabilir. SV650's can be found in thousands of different variations ranging from full-fledged race trim to edgy-styled street fighters. SV650's farklı varyasyonlarından tam teşekküllü yarış sinirli tarzı sokak savaşçıları için trim kadar binlerce bulunabilir.
Suzuki kept the SV650 profitable by raiding their existing parts bin on suspension so many riders replaced their under-sprung and under-damped forks with reasonably-priced cartridge-emulator kits, and/or upgraded fork springs. birçok bisikletçi onların altında ve çoğaldığını altı makul fiyatlı kartuş emülatörü kitleri ile çatal sönümlü ve yerini bu nedenle Suzuki SV650 baskınlar süspansiyon mevcut parçalar bin tarafından karlı tutulan ve / veya yükseltilmiş çatal yaylar. More obsessed racers and enthusiasts have opted to swap complete front ends. Daha takıntılı yarışçılar ve meraklıları tamamlamak ön takas seçen biter. Front end replacements from Suzuki GSX-R750 SRAD models are popular on Gen 1 SV650's because it allows owners to retain the speedometer. Suzuki GSX-R750 SRAD modelleri ön uç yerine popüler Gen üzerine sahiplerinin hız korumak sağlar çünkü 1 SV650's vardır. But more popular and easier front end swaps take and install complete front ends from the 2003+ GSX-R600, 750, or 1000 model front ends as they are nearly "drop-in" requiring only a new top bearing race in the frame steering tube. oldukları gibi ama daha kolay ve ön ucu swapları popüler almak ve komple ön yükleme 2003 + GSX-R600, 750 veya 1000 model önden sona erer neredeyse "drop-in" çerçeve direksiyon tüp içinde, sadece yeni bir top taşıyan yarış gerektiren .
Such replacements also benefit braking performance by substituting the relatively small rotors and two-piston calipers with much larger rotors and stronger four-piston calipers, some of which are radially mounted. Bu tür yedek de nispeten küçük Rotor ve bazıları radyal monte edilen daha büyük rotor ve güçlü dört pistonlu kaliperler, iki pistonlu kaliperler yerine fren performansını yarar. The budget minded simply replace stock brake pads and rubber brake lines with aftermarket parts. Bütçe sadece hisse senedi fren balataları ve satış sonrası parçaları ile lastik fren satırların yerine fikirli. Because stock components are of a relatively low grade, these type of upgrades make noticeable improvements in the bikes handling and stopping characteristics further popularizing these upgrades throughout SV650 communities. hazır bileşenler göreceli olarak düşük dereceli olduğu için, yükseltmeleri bu tür bisiklet kullanımı konusunda dikkat çekici iyileştirmeler yapmak ve özellikleri daha SV650 topluluklar boyunca bu yükseltmeleri popülerleşmesinde durdurma.
Popular rear shock upgrades range from expensive aftermarket replacements from Penske, Ohlins, or Elka or, more affordable, a fully-adjustable rear shock from the 2nd generation Kawasaki Ninja ZX-636, Kawasaki Ninja ZX-10R or the 2nd generation SV650. Popüler arka şok yükseltmeleri Penske, Ohlins veya Elka ya da daha uygun fiyatlı, bir tam ayarlanabilir arka şok pahalı satış sonrası yedek arasında değişen 2 nesil Kawasaki Ninja ZX-636, Kawasaki Ninja ZX-10R veya 2 nesil SV650. Rear suspension upgrades require very little modification to install. Arka süspansiyon yükseltmeleri yüklemek için çok az değişiklik gerektirir. Adding an exhaust system, a Jet Kit (Gen I), EFI tuner box (Gen II), suspension and brake upgrades utterly transform the SV650s, turning them from competent commuter bikes into bona fide middleweight track monsters for as little as $1500 in modifications. bir egzoz sistemi ekleme, bir Jet Kit (Gen I), EFI tuner kutusu (Gen II), süspansiyon ve fren yükseltmeleri tamamen onları dönüm yetkili banliyö Motosiklet gelen iyi niyetli orta parça canavar haline kadar az 1.500 $ değişiklikleri için SV650s dönüşümü.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
Motor ve şanzıman
Displacement : Deplasman : 645.00 ccm (39.36 cubic inches) 645,00 ccm (39,36 kübik inç)
Engine type: Motor tipi: V2, four-stroke V2, dört zamanlı
Power: Güç: 72.00 HP (52.6 kW )) @ 9000 RPM 72,00 HP (52,6 kW )) @ 9000 RPM
Torque : Tork : 84.00 Nm (8.6 kgf-m or 62.0 ft.lbs) @ 7200 RPM 84,00 Nm (8.6 kgf-m veya 62,0 ft.lbs) @ 7200 RPM
Compression : Sıkıştırma : 11.5:1 11.5:1
Bore x stroke : Çap x strok : 81.0 x 62.6 mm (3.2 x 2.5 inches) 81,0 x 62,6 mm (3,2 x 2,5 inç)
Valves per cylinder: Vanalar silindir başına: 4 4
Fuel system: Yakıt sistemi: Injection Enjeksiyon
Fuel control: Yakıt kontrolü: DOHC DOHC
Cooling system: Soğutma sistemi: Liquid Sıvı
Gearbox: Şanzıman: 6-speed 6-speed
Transmission type, İletim tipi,
final drive: final sürücü: Chain Zincir
Chassis, suspension, brakes and wheels Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
Front tyre dimensions: Ön lastik ölçüleri: 120/60-17 120/60-17
Rear tyre dimensions: Arka lastik ölçüleri: 160/60-17 160/60-17
Front brakes: Ön frenler: Double disc Çift disk
Rear brakes: Arka frenler: Single disc Tek disk
Physical measures and capacities Fiziksel önlemler ve kapasiteleri
Dry weight: Kuru ağırlık: 165.0 kg (363.8 pounds) 165,0 kg (£ 363,8)
Power/weight ratio: Güç / ağırlık oranı: 0.4364 HP/kg 0,4364 HP / kg
Seat height: Sele yüksekliği: 800 mm (31.5 inches) If adjustable, lowest setting. 800 mm (31,5 inç) ayarlanabilir durumunda ayardır.
Overall length: Toplam uzunluk: 2,120 mm (83.5 inches) 2.120 mm (83,5 inç)
Overall width: Toplam genişlik: 790 mm (31.1 inches) 790 mm (31,1 inç)
Ground clearance: Yerden yükseklik: 133 mm (5.2 inches) 133 mm (5,2 inç)
Wheelbase : Dingil mesafesi : 1,435 mm (56.5 inches) 1.435 mm (56,5 inç)
Fuel capacity: Yakıt kapasitesi: 17.00 litres (4.49 gallons) 17,00 litre (4,49 galon)
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
31 Ağustos 2010, 19:59
#9
barok34 selamlar samsundan...kazasız sürüşler.sv 650 sahibi oldukça az.Bilgi paylaşımı kısıtlı oluyor malesef..
-
Selam dostum gayet guzel bir motor beni tatmin ediyor şu çanta aparatını da sipariş ettim takıyım yorumlarımı yazıcam
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
fesmer çanta olayını erteledim sezon kapandı malum
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
01 Aralık 2010, 20:12
#12
güzel bir motor suzukini ingiltere sitesinde bu cc deki en ucuz motor fiyatı,
4,874.00 GBP = 11,335.28 TRY içim cız etti fiyatları görünce :(
kaynak:
http://www.suzuki-gb.co.uk/bike/sv650sl0/
-
02 Aralık 2010, 09:58
#13
tork değerinin doğru olmadığını düşünüyorum. 645 cc bir motor 84 Nm verememeli.
Edit : Düşündüğüm gibi aynı motora sahip Gladius'un torku 64 Nm.
-
16 Aralık 2010, 21:43
#14
barok34 adlı üyeden alıntı
fesmer çanta olayını erteledim sezon kapandı malum
haklısın...Ben eskişehirde o samsunda garajda üstü örtülü yatoyor...Ön fren balatalarımı değiştirmem gerekiyor.Ama ebc HH serisi balata nerden bulurum bilmiyorum.Sizler ne kullanıyorsunuz marka ve modeli olarak acaba ?
-
16 Aralık 2010, 23:12
#15
bende bu makinadan almayı düşünüyorum acaba gt 250 comet ile takas eden çıkarmı acaba?
-
18 Aralık 2010, 13:18
#16
fesmer17 adlı üyeden alıntı
haklısın...Ben eskişehirde o samsunda garajda üstü örtülü yatoyor...Ön fren balatalarımı değiştirmem gerekiyor.Ama ebc HH serisi balata nerden bulurum bilmiyorum.Sizler ne kullanıyorsunuz marka ve modeli olarak acaba ?
ben tüm balataları torbalı ege honda da değiştirdim yanlız dikkat et ön balatalar sağ sol şeklinde satılıyor ege honda diye netten arasan sanırım kargoya verirler
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
19 Aralık 2010, 03:16
#17
barok34 adlı üyeden alıntı
ben tüm balataları torbalı ege honda da değiştirdim yanlız dikkat et ön balatalar sağ sol şeklinde satılıyor ege honda diye netten arasan sanırım kargoya verirler
fiyat ve ellerinde varmı diye soruyorum,teşekkürler..havalar soğudu şimdi bakım zamanı.Aydan aya derliyorum motoru.
-
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
Merhabalar. Hyosung GT650 sahibiyim. SV650 ve GT650'nin motorları aynıdır. Suzuki-Hyosung ortak üretimi. SV650'de yurtdışında çok sevilen bir motor ancak maalesef Türkiye'de herzaman ki gibi çok az. tüm dünyada tutulan şeyler neden Türkiye'de tutmaz bir türlü çözemedim.
"I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen
-
Neden tutmadığını yazdım aslında yukarda şimdi ben motoruma mivv egsoz taksam buraya videosunu koysam kesin tutar ama bu motordan bulamazlar bu defa da piyasa da sv 650 s 2003 yılı öncesine kadar olanlar 650 hyo ile dediğin gibi benzer tasarımlar bildiğim kadarıyla şase de motor da eski kasa sv 650 motoru olması gerek
DL650 ile SV650'nin motorları bire bir aynıdır. DL650 orta devirlerde SV650 ise üst devirlerde maximum torku verilmesi için programlanmıştır. Dolayısıyla tork ve hp değerleri farklı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=FGRe6...eature=related
linkdeki gp karbon bir de oval karbon var bizim motolara en doygun sesi bunlar veriyor
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler