Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW R 1150 R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Bildiğim kadarıyla orjinal. Ama kısa bir cam bence. Çünkü 130km ve üzeri oldukça rüzgara maruz kalınıyor. Ben genelde 90km de sürdüğüm için sorun yok. Bence daha uzununu alın ancak rüzgarın türbülans etkisini de unutmayın. Selamlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Merhaba arkadaşlar. R 1150 r forumunun hareketlendiğini görmek güzel. Ne yazık ki çok fazla kullanıcısı olmadığından paylaşım yapamıyorum. Yazmaya daha müsait olduğum bir vakitte başınızı şişireceğim. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

  3. #43

    Üyelik
    09 Ekim 2011
    Yokum merhaba,aynı nickindeki gibi pek yoksun forumda .Biz her zaman buralardayız.Sende motoru yeni almıştın sanırım.İzlenimlerini bizimle paylaşırsan seviniriz..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------


    Benim makinadaki camın resmini yüklemeye çalıştım.Cam oldukça büyük,yüksek süratte rüzgarı çok iyi kesiyor ama bağlantı demirleri zamanla kopuyor :(
    http://n1311.hizliresim.com/1h/j/ul742.gif

  4. #44
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Resmi açamadım. Sanırım sorun var. Rüzgarı kesiyorsa mesele yok. Güle güle kullanın.

  5. #45
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Merhaba dostlar.
    tulumbake evet yeni aldım sayılır. Hatta almak zorunda kaldım diyebilirim. Aklımda hiç yoktu. yıllardır Burgman 400 kullanıyordum ama artık içinden çıkamadığım sorunları yüzünden yakın bir arkadaşımın takas teklifini değerlendirdim. Temmuz ayından deri 1150r kullanıyorum. BEenim izlenimlerime gelirsek;
    -Çok güçlü, kesinlikle çok güçlü. İnanılmaz bir tork neredeyse her deviri kurtarıyor. 2 ay sonra eski motoruma bindiğimde bu gitmiyormuş diye düşündüm ki 400 cc de azımsanacak bir rakam değil.
    -Çok dengeli, bu motorda acemi olmama rağmen bazen kendi gidiyor kendi dönüyor gibi hissediyorum. Yormuyor.
    -Aşırı titreşim yok gibi. Uygun devirde gayet iyi.
    -Yakıt tüketimi bu cüsseye göre bana göre normal ki ben şehir içinde çok fazla kullanıyorum. dur kalk e-5 trafiği. Bazen üzülüyorum motor için ama şimdi kullanmazsam ne zaman kullanacağım diye düşünüyorum.
    -Çantaları çok fazla işe yarıyor. Her şey sığıyor. Çanta yokken bir naked. Çantalı bir touringe dönüşüyor gibi ama bana göre safkan bir naked bu makina.
    -ABS li motor ilk kez sürüyorum. Bence gayet iyi sadece erken devreye giriyor gibi hissediyorum. Belki benim kullanamayışımdandır.
    -Elcik ısıtmada ilk kez kullanıyorum ve süper bir donanımmış, kış başlarken bunu hissettim.
    -Yaşını göstermiyor, kimse 2001 model olduğuna inanmıyor.

    Tabi bazı eksileride vardır mutlaka. Benim hissettiğim en büyük eksiklikler gösterge panelinde kendini gösteriyor. Yakıt ve özellikle hararet göstergesinin olmayışı beni düşündürüyor. Çünkü motor su soğutmalı değil. Giderken asla sorun olmaz ama duran trafikte sınırım nedir onu kestirmem zor. Bu arada sizin anlamak için pratik bir yönteminiz var mı?
    Aynaların küçük oluşu hala zorluyor beni ve elcik kontrolleri yüzünden BMW mühendislerine biraz sövdüm. Sinyali kullanmak bu kadar zor olabilir mi yahu. Sellektör bile işkence. Hiç memnun kalmadım açıkçası.
    Bu kısa sürede henüz bir sorun yaşamadım. Kendi çabalarımızla aküyü değiştirdik sadece.
    Fren hortumlarını yeni sezonda değiştirmem gerek. 12 senede iyice eskimişlerdir. Çelikle değiştirmek iyi olacak. Bu konuda tecrübeniz var mı?
    Yine motorum 53binde ?? ama tabiki ben pek güvenemiyorum. O kadar yılda bana göre oynanmış olma ihtimali yüksek. Bu sebeple debriyaj balatası ne durumda çok merak ediyorum. Eski motorumun yetkisiz servisler içine etmişti. O sebeple iyi bir usta bulmam gerek. Olkan usta varmış sanırım ona götüreceğim. Borusan adamı mahvediyormuş.
    Bir aksilik olmazsa ufak tefek yenilemeler yapıp uzun yıllar binmek istiyorum.
    Yine sizlere bir sorum olacak. Motor ısındıktan sonra sesi değişiyor ve daha kemik bir sesle ne bileyim lak lak gibi çalışıyor. kimi normal diyor ama kafama çok takılıyor. Sizde böyle bir durum var mı?
    Bu arada tulumbake sanırım Kartaldasın. Bende Göztepedeyim. Belki bir ara caddebostan sahilinde falan görüşürüz.
    Görüşmek üzere dostlar.

  6. #46

    Üyelik
    09 Ekim 2011
    Yokum merhaba,bu arada ben hüseyin .Bmw motorların neden bu kadar diğerlerine göre pahalı olduğunu hep merak eder dururdum,ama bir bmw ye bindikten sonra bunu biraz anlayabiliyorum (tabiki yine de fiyatları Türkiye şartlarına göre çok yüksek)

    Gerçekten adamlar dayanıklı makina yapmışlar özellikle eski modelleri,konuştuğum yeni model bmw sahipleri makinaların eski modellere göre daha nazik olduğunu ifade ediyorlar.
    Gelelim senin izlenimlerine;evet motorlar gerçekten güçlü bir torka sahip.

    Yakıt göstergesi konusunda;yakıt ikaz ışığı çok erken uyarı veriyor,yokuş yukarı çıkarken şamandıradan sanırım ikaz lambası çabuk yanıyor sonra düze çıktığın zaman sönüyor.Lamba tam yanmaya başladıktan sonra çok basmazsan 50-70 km daha benzin bitmeden gidebiliyorsun diye biliyorum.Benden önceki sahibi benzin tam bitmeye yaklaştığı zaman motorun sesinde bir değişme olduğunu moturun homurdamaya başladığını söylemişti.Ben o seviyeye hiç düşürmedim benzini dolayısıyla o sesi fark edemedim.Benzin ikaz lambası tam yanmaya başladıktan sonra depoyu fullayınca kalan benzini anlayabiliyorsun.Yanlış hatırlamıyorsam 5-6 litre daha benzin kalıyor depoda.
    Sinyaller ve özelliklede sinyali iptal etme düğmesi oldukça zor.
    Benim motordaki fren hortumları çelik hortumla değiştirilmiş benden önce ,insana güven veriyor.
    Motorun km sine gelince,eğer motor düzenli olarak muayeneye girmişse muayene kayıtlarından km de oynama yapılıp yapılmadığını anlayabiliyorsun. Kadıköyde bir bmw ustasıyla görüştüğümde bu makinaların rodajını 50.000 km de tamamladığını ifade etmişti bana.Sanırım motorun km den ziyade bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığı daha öne çıkıyor.Km si yüksek ama bakımlı makina insana daha fazla güven veriyor.
    Benimde motorda en çekindiğim konu debriyaj.Debriyajın bitip bitmediğini anlamanın birkaç yöntemi var bildiğim kadarıyla,debriyaj manetini bırakırken ne kadar geç kavrarsa balatanın o kadar azaldığını anlayabiliyorsun.Yüksek viteste giderken ani gaz açınca eğer motor devir saati yükselmesine rağmen motorun hızlanması aynı oranda olmuyorsa debriyaj kaçırıyordur demek oluyor.Birde kalkışta motoru 2 veya 3 ncü vitese takıp, biraz gaz vererek motoru kaldırmayı deneyin,debriyajı bıraktığınızda motor hemen stop ediyorsa debriyaj sağlam demek oluyor,motor biraz ilerleyip stop ederse sorun var demek.Debriyaj baskı ve balatasının da beraber değişmesine dikkat edin diyorlar.Baskı balata çok para tutmuyor asıl işcilik çok istiyorlar bu iş için,ama işten iyi anlayan bir usta bulmak da zor.Daha önce baskı balatayı bir arkadaşı ile değiştiren bir bmw sahibinin telefonunu aldım ,henüz arayamadım ama işcilik konusunda yardımcı olabileceğini söyledi bana.

    Motor rolantide çalışırken gelen o lak lak sesi bende de var sanırım boxer in bir özelliği.

    Birgün haberleşip bir araya gelirsek hem tanışırız hemde motorları mukayese etme şansı buluruz.Ben motorun mekanik kısımlarının bakım onarımı elimden geldiği kadar kendim yapmaya çalışıyorum.Görüşmek üzere kazasız sürüşler cep:0 506 610 08 29

  7. #47
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Hüseyin merhaba. Notun için sağol. Bu arada sen aslında debriyaj balatasını çok güzel kontrol edebilirdin. Fotolarında marj motorunu sökmüşsün. Orda debriyaj balatasını görüyorum. Sanırım 3mm nin altına indiyse kalınlığı sıkıntı. Keşke sökmüşken ölçebilseydin balatayı. Bende marş motorunu sökmek istiyordum ama cesaret edemiyorum. Eğer müsait olursan belki beraber bakarız ama bende gerekli aletler var mı bilmiyorum. Hiç bakım yapmadım bu güne kadar motorlarıma. Sadece bindim ama biryerden başlamak gerekiyor.
    Telefon numaranı aldım rahatsız edeceğim seni. Görüşmek üzere. Uğur.

  8. #48
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Merhaba, forum biraz canlandı. Bir-iki şey de ben söyleyeyim. Öncelikle herkese kazasız sürüşler diliyorum. Bmw iyi motordur. Siz bakarsanız o da sizi üzmez (tüm araçlarda olduğu gibi). Evet parçası pahalıdır, ama bence esas sorun işçiliğin pahalı olmasıdır. Hele bir de kıytırık usta eline düşerseniz vay halinize. Parçaları ben zaman zaman yurt dışından getirtiyorum. Örneğin ingiltereden "motorworks" bir de "motobins" diye iki site var. Ürünler elinize yaklaşık 10 gün içinde geçiyor. Bazan ebaydan alıyorum. Çok hesaplı denk gelebiliyor. Örneğin kaplinleri ebaydan aldım ve 2 takım 59 TL'ye elime ulaştı 1 haftada. Filtreleri ise yerli bir firma olan "Bempar"dan alıyorum. Piyasaya göre çok hesaplı. Ancak çok km yapıyorsanız filtre lerden 2 takım birden alıp kargo masrafınızı azaltabilirsiniz. Bempar ayrıca tüm parçaları da alabileceğiniz bir yer ancak bazan ingiltereye göre %50 fazla olabiliyor.

    Gelelim sorularınıza: Sıcakken gelen lak lak sesi eğer debriyajı sıkınca kesiliyorsa bunun sebebi priz direk milidir (ben de başka sitelerde okudum). Baskı balata değişirken priz direk milini özel bir gresle yağlıyorlar (sanki polycot gibi diyeceğim ama net hatırlayamadım). Bu sorunu bir miktar çözüyor. Priz direk milinden gelen ses bir çok eski model km yapmış (en az 50-60 bin) BMW'lerde vardır. Çok kötü olmadıkça kafaya takılmaması gerekir. Lak lak sesi eğer debriyajı sıktığında geçmiyorsa sebebi hava ayarı ile ilgilidir. Bu durumda hava ayarı yapılmalıdır. Bu işlem ise bir manometre ile yapılır. Zaten her BMW sahibinin hava ayarı yapacak bir manometresi olmalıdır. Orjinalleri pahalı olmasına rağmen evde basitçe yapılabilecek manometreler olduğu gibi, vakummetre alınarak da yapılabilir.

    R modellerinde hararet göstergesi yoktur. Ben de bunu kafaya taktığım için araştırdım ve bir termometre buldum çinden. (-50 + 150) derece arasını ölçen dijital bir termometre. Uzun bir kablosu ve kablonun ucunda da bir prob'u var. Bu prob'u (bir yeri delmemek için) yağ radyatörüne dışardan bağladım. Radyatörün girişindeki metal parçanın içerideki bu sıcaklığı en iyi göreceğini düşünerek prob'u ona sıkıca bağladım. Şu an (en az 2 yıldır) bu sıcaklığı yaklaşık olarak (çünkü prob yağın içine batmıyor) görüyorum.
    Selamlar.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  9. #49
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Naci Bey merhabalar. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum.
    Lak lak sesinin karakteri debriyajla bazen değişebiliyor ama sabit gelen ses değişmiyor diyebilirim. Hava ayarı nasıl yapılıyor bilmiyorum. Ne işe yaradağından biraz bahsedebilir misiniz? Yine termometre olayı güzel bir çözüm olmuş. Becerebilir miyim bilmiyorum ama denemekte fayda var. Peki trafikte tecrübe etme olanağınız oldu mu? Merak ettiğim konu örneğin 15-20 dakika İstanbul trafiğinde dur kalk yapmal zorunda kalıyorum. Kalıcı bir hasar vermekten çekiniyorum açıkçası. Yani ne kadar süre sonra devam etmeye çalışmak çok fazla soruna sebep olabilir.
    Tekrar teşekkürler.

  10. #50
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Merhaba, hava ayarının nasıl yapıldığına dair şu linkteki sayfaları okumanızı öneririm:

    http://bmwboxer.2forum.biz/t12-r-11xx-senkron-ayari

    Ayrıca termometre için de bir adres vereyim.
    http://dx.com/p/solar-powered-1-2-lcd-digital-thermometer-50-150-c-44757

    Bu adresleri kopyalayıp yapıştırın. Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

    Bendeki manometre (vakummetre) şuna benzer birşey. Muhtemel fiyatı 10-15 TL civarı.

    http://www.hepsimarkali.com/UrunDetay.asp?UrunId=3159&code=191500000000

    Bu linkteki biraz pahalı ama ucuzunu bulabilirsiniz.
    cousinecruis bunu beğendi.

  11. #51
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Teşekkür ederim. Inceleyeceğim

  12. #52
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Merhaba, termometreyi kullandım. Hatta kediler ilk taktığımı kırdığı için tekrar getirtip taktım ve şu an kullanmaya devam ediyorum. Öncelikle şunu belirteyim ki termometre çok hassas ölçüm yapıyor. Ancak ben direkt yağa temas ettirmediğimden, olması gerekenin altında gösteriyor diye düşünüyorum. Şu an otoyolda 90 km hızla giderken örneğin, 45-50 derece civarında gösteriyor. Bu mevsimde şehir içi bizim adanada 50-55 derece arası gösteriyor. Durunca 60-65 derece arasına yükseliyor. Ben şahsen dur-kak'larda 85-90 dereceyi görünce sağa çekip (şimdiye kadar 1 kez oldu) motoru istop ediyorum. Dolayısıyla termometrenin bu montaj şeklinde bence makul bir ölçüm yaptığını söyleyebilirim. Siz direkt yağa temas ettirecek bir yol bulursanız (ki bence iyi yapılmazsa riskli olur) daha kesin ölçüm yapabilirsiniz.
    Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

    Sizin motosikletinizin yağ radyatörü şu şekilde olmalı sanırım. Ben termometrenin ucundaki probu 13 nolu parçanın önündeki kısa boruya ve radyatörün metal yan yüzeyine temas ettirecek şekilde sıkıca bantlıyorum.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

    Ayrıca sizin motor için sanırım şu resimdeki gibi bir yağ radyatör soğutucusu takılabiliyor. Belki orjinal olarak üzerinde de vardır!


  13. #53
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Tekrar teşekkür ederim Naci Bey.
    Hüseyin, Naci Beyin anlattıklarını deneyebiliriz. Bu arada bugün sana mesaj attım. Ulaştı mı bilmiyorum.
    Selamlar.

  14. #54
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Herkes tedavülden kalktı yine!!! Selamlar.

  15. #55
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Buralardayız Naci Bey. Hüseyin abiylede hava şartlarından dolayı bir türlü görüşemedik.
    Geçen kendime pantolon almak için kızıltpraktaki motosiklet mağazalarını geziyordum. Aramızda geçen konuşmayı aktarmak isterim.
    Elcik koruma uygun yollu nerden bulurum dedim muhabbet arasında. Zaten herşey öyle başladı. Orjinalinden başka çaren yok dediler. İşte bu amblem yüzünden batarsın. Zaten gs haricinde bu motorlar alınmaz. Gs başkadır. Bu motoru zararına bile satamazsın gibi muhabbet yaptılar. Ben zaten bu konularla pek ilgilenmediğimi söylesemde moralimde bozuldu. Gerçekten 1150 r kullanıcısı çok az. R serisinde gs tercih ediliyor doğru ama bende bu motorun retro havasını seviyorum. Çok olmadı alalı ama beni üzecek mi bilmiyorum tabi. Neticede zar zor aldım ve büyük masrafların altından kalkmam zor. Yaza girerken komple bir bakıma sokacağım. En önemlisi çelik fren hortumu takmam gerek ve Elektrik kablolarını onarmak gerek. Çatladılar. Biraz uğraşacağım gibi gözüküyor. Böyle paylaşmak istedim. Iyi sürüşler dostlar.

  16. #56
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Merhaba, bu tür ıvır zıvır moral bozanlara bakmayın. Motosikletiniz iyi bakıldığında evladiyelik. Bugün hala çalışan 1940'lı 50'li, &60'lı modeller GS mi? Değil! Elektronik parçası az olması nedeniyle tamir edilebilir olmalarından dolayı özellikle 1100'ler ülkeler arası gezilerde tercih ediliyor. Motorunuzun keyfini çıkartın. Evet satışı GS'e göre daha yavaştır ve fiyatı düşüktür. Ama zaten alırken de GS'e göre daha ucuza alırsınız. En güzeli de bu modellerde düşük km'li bulabilirsiniz. Buna karşılık GS'lerde bulacağınız düşük km'ye mutlaka şüpheyle bakmalısınız. Bu motor ağırlıklı olarak (hatta tamamen) asfalt motorudur. Dolayısıyla hep cadde kullanımıyla pek üzülmemiştir. GS ise araziye girmemişi neredeyse bulunmaz. Sonuç olarak GS'in yıpranmışlık derecesi mutlaka R'nin yıpranmışlığından çok daha fazladır. Bu nedenle gönlünüzü ferah tutunuz. İpe sapa gelmezlerin de dolduruşundan etkilenmeyiniz.

    gelelim elcik koruması ve çelik fren hortumlarına. Eğer bulunduğunuz yerde bunların yapımı mümkün değilse size aşağıda vereceğim linke bakarak yurt dışından getirtebilirsiniz. Ancak bunun için motosikletinizin tam üretim yılı ve ayı bilgisine, abs'li olup olmadığına göre seçmeniz gerekecek ürünler var. Linktekilerin tamamını inceleyip size uyan ürünleri (muhtemelen 3-4 parça) fiyatı da uygunsa sipariş edebilirsiniz. Bende çelik fren hortumları olduğundan sadece elcik koruma ve ön çamurluk uzatma getirttim yurt dışından. İngiltereden gelen ürünlerde ayrıca posta masrafını da ilave edin fiyata. (£=3.22 TL)dir.

    Motobins sitesi: (çelik fren hortumları için) Sanki daha ucuz gibi geldi bana.

    http://www.motobins.co.uk/bmw-parts....0R1100%20R1150, buradan "brakes" sekmesine oradan da "STAINLESS BRAIDED BRAKE HOSES" sekmesine tıklayınız.

    Motorworks sitesinde ise: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Sh...=15&M=30&Ct=HA

    Adresinden çelik hortum için: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Sh...BA_15_30_HA_75

    elcik koruma için: http://www.motorworks.co.uk/vlive/Sh...BA_15_30_OA_50

    adresinden sağ ve sol elcik muhafaza olarak sipariş edince ucuza geliyor (çifti £29 + posta) ancak montaj aparatlarını siz uyduracaksınız. Montaj aparatıyla birlikte gelenler £50+posta den fazlaya mal oluyor.

    Selamlar.

    Not: yurt dışı siparişler "ex vat" olan rakam sizin rakamınız olacak

  17. #57

    Üyelik
    18 Aralık 2013
    selam . r1150r bakıyorum . temiz motor bulursam , bende aranıza katılırım inşallah .

  18. #58
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Bekleriz. İnşallah temiz bir motor bulursunuz. Selamlar.

  19. #59

    Üyelik
    18 Aralık 2013
    herkese selam ,,, . 12000 üst limit civarı bütçem var . tavsiye edeceğiniz motor varsa bakarım . ( Naci63 ) tanışmak dileğiyle.. herşey gönlünüzce olsun

  20. #60

    Üyelik
    20 Eylül 2009
    Selamlar.Uzun cam nasıl bulabilirim?Birde gidon yükseltme aparatı kullananınız varmı?Teşekkürler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler