Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Ducati 696 Monster

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ardacavdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2014 DUCATI Monster 796 ABS
    2013 Kawasaki 636 motorumu sattım.
    Şehir içinde keyifle kullanabileceğim tarz bir motor arıyorum ve kesinlikle naked istiyorum.
    Uzun yolum fazla olmaz. Belki senede 1 kere Akdeniz'e inerim; o da belki...
    Aklımdaki modeller ise Kawasaki Z800 2014, Yamaha MT-09 2014 ve tabiki Ducati Monster 696 2014.
    Kawasaki ve MT-09 motor bakımından çok daha güzçlü ve farklı motorlar bunu biliyorum; ama yinede aklımı çeliyorlar işte.
    Ducati ruhu çok farklı onun da bilincindeyim.

    Ducati Monster 696 ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz acaba?
    Mesela 2009-2014 aralığında herhangi bir fark var mı?
    Ducati Monster 796, Ducati Monster 696 ya göre çok mu farklı bir motor?
    (Lastik, Maşa, Jikle farkının bilincindeyim)
    Uzun yol yapmaya kalksam Naked Motor ile çok mu dayak yerim rüzgardan?


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Bu baslikta takipteyim bakalim kimler yardimci olucak...

  3. #23
    ardacavdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2014 DUCATI Monster 796 ABS
    ses çıkmayacak sanıyorum...

  4. #24
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    696 için 2009-2014 arasında teknik farklılık yok.
    görsel değişiklikler boya farklılıkları var.

    796 696 ya göre farklı.
    bileşenleri farklı zaten.
    796da arka amortisör sachs marka.gösterge ışıklandırması farklı.arka maşa tek kollu.jantlar farklı, hafif.güç ve tork daha yüksek haliyle.
    lastikler üst seri, jiklesi otomatik.
    696 daha giriş seviyesi , 796-1100 diye gidiyordu seri.

    Uzun yolda naked zaten çok konforlu değil.Monster serileri öne doğru hafif yatık oturma pozisyonu nedeniyle, ayak peglerinin de spor yerleşimini de düşünürsek asla uzun yol motosikleti değil.Konfor açısından tabi. Yoksa güç, ara hızlanma ve keyif açısından her yere her yola gider.Ancak sonuçta bir touring modeli değil.Rüzgar her zaman sıkıntı naked modellerde.

    Arkadaşlar merak ettiğiniz şeyleri soru olarak net yazarsanız cevaplarım elimden geldiğince.
    ardacik ve Green Arrow bunu beğendiler.

  5. #25
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı okican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    696 için 2009-2014 arasında teknik farklılık yok.
    görsel değişiklikler boya farklılıkları var.

    796 696 ya göre farklı.
    bileşenleri farklı zaten.
    796da arka amortisör sachs marka.gösterge ışıklandırması farklı.arka maşa tek kollu.jantlar farklı, hafif.güç ve tork daha yüksek haliyle.
    lastikler üst seri, jiklesi otomatik.
    696 daha giriş seviyesi , 796-1100 diye gidiyordu seri.

    Uzun yolda naked zaten çok konforlu değil.Monster serileri öne doğru hafif yatık oturma pozisyonu nedeniyle, ayak peglerinin de spor yerleşimini de düşünürsek asla uzun yol motosikleti değil.Konfor açısından tabi. Yoksa güç, ara hızlanma ve keyif açısından her yere her yola gider.Ancak sonuçta bir touring modeli değil.Rüzgar her zaman sıkıntı naked modellerde.

    Arkadaşlar merak ettiğiniz şeyleri soru olarak net yazarsanız cevaplarım elimden geldiğince.
    Oncelikle 696 larin kronik bi problemi varmi ? Genelde ducati kullanan insanlarla konustugumda motor serviste parca gelmesini bekliyoruz diyolar... bende dusunuyorm ama mt07 mi yoksa 696 mi diye bide servis ucretleri nasil bilgilendirirsen sevinirim simdiden tesekkur ederm

  6. #26

    Üyelik
    03 Mart 2014
    2 yıllık ER6F kullanıcısıyım. Geçen hafta Korlas Ataşehir' de Monster 821 test ettim. Şu kadar söyliyeyim bu motor yaşıyor!
    Daha anahtarı çevirdiğinizde bunu size hissettiriyor. Sesi, gidişi, modları, titreşimi, hatta yakıt seviyesi ve vites göstergesinin olmayışı...
    Ona hiç bir etkiniz tepkisiz kalmıyor.
    Ne oturuş pozisyonu rahat ne de boyutları ergonomik. Ama bu bir enduro ya da tourer değil. Bu lanet olası bir Ducati Monster!
    O size bir yere kadar uyuyor. Geri kalan kısımda siz ona uyacaksınız!
    Aradığınız çok yönlü, her işi yapabilen evlenilecek bir makinaysa ondan uzak durun.
    Ama ilk görüşte ya da binişte aşkı arıyorsanız gidin Korlas' a bir test edin derim.

  7. #27
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    696 ların hiçbir kronik problemi yok .
    Serviste kaç 696 var ve ne parçası bekliyorlar bakmak gerek.
    Bence mt07 ile 696 nın tek ortak noktası 2 silindir oluşları.
    Servis ücretleri ducatide 1 tık daha yukarıdadır.
    Ancak servis aralıkları 6 bin km dir.bu da avantaj sağlar.
    1000 6000 ve 12000 bakımı 350 tl.
    Mt07 güzel model.yeni kullanıcılar için bile tercih edilebilir.
    Çok km yapacaksan hem oturuş pozisyonu hem de yakıt nedeniyle yamaha tercih edilebilir.
    696 rocker sevgili gibidir.herkese uymaz.
    @onur erdoğan ın da belirttiği gibi sizin ona uyum sağlamanızı ister.

  8. #28
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    ilk motorum olarak bu motoru almayı düşünüyorum vitessiz 5000km tecrübem var trafik tecrübem var hem motor hem araba ile. nasıl bir yol izlemeliyim sizce.kendime hakim olabilen bi insanım. lütfen başlanmaz, yapılmaz, küçük cc, helva muhabbetlerine girmeyelim çünkü fikrimin değişeceğini sanmıyorum bunun yerine izlemem gereken yolda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

  9. #29
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Keremma1543 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk motorum olarak bu motoru almayı düşünüyorum vitessiz 5000km tecrübem var trafik tecrübem var hem motor hem araba ile. nasıl bir yol izlemeliyim sizce.kendime hakim olabilen bi insanım. lütfen başlanmaz, yapılmaz, küçük cc, helva muhabbetlerine girmeyelim çünkü fikrimin değişeceğini sanmıyorum bunun yerine izlemem gereken yolda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
    foto yükle artık

  10. #30
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    ekipmanı almadan yüklemek istemiyodum ama yüklerim bugün :D

  11. #31
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Keremma1543 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk motorum olarak bu motoru almayı düşünüyorum vitessiz 5000km tecrübem var trafik tecrübem var hem motor hem araba ile. nasıl bir yol izlemeliyim sizce.kendime hakim olabilen bi insanım. lütfen başlanmaz, yapılmaz, küçük cc, helva muhabbetlerine girmeyelim çünkü fikrimin değişeceğini sanmıyorum bunun yerine izlemem gereken yolda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    Bu motosikletin beygirine değil torkuna oynamışlar bu senin için daha tehlikeli birşey. Yani son hızı düşük ama o son hıza kadar kurşun gibi gidiyor.
    Üstüne birde o kadar hafifki Kg başına düşen beygir oranı da çok yüksek.
    Zaten vitesli tecrüben yok. Olması gerekenden 1 düşük viteste gazı açtığında motoru kafana geçirirsin.

    Dünyada herşey insanın parasının olması veya görünüşü güzel birşey seçmek demek değildir.

    İzlemen gereken yol şöyle.
    Yamaha veya Honda sürüş kursuna gidip eğitim almanı tavsiye ederim. Sonrasında bu motorun yanına birde küçük güzel görünümlü vitesli bi motosiklet alıyorsun.
    Genelde bunla gezip bazen Ducatiyi alıyorsun. Böylece hem küçükle tecrübeni arttırıp hem de arada Ducati ile hevesini bastırıyorsun.

    2000km kadar yol yaptıktan sonra aynı kursa birdaha git. Daha önce yapamadıklarını çok daha güzel yapacaksın artık ve kurs daha da faydalı olacak.

    Bir süre daha çok küçükle takıldıktan sonra istersen satarsın küçüğü istersen de az yaksın istediğin yerlerde eşek niyetine kullanırsın.
    Bende de şuanda bitane 125 lik ve birde 650lik motor var.
    rahmi34 bunu beğendi.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  12. #32
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    malesef 125lik motoru bırak ekipman alacak param yok neredeyse. kursa gidip eğitim alacağım sadece. motorun kurşun veya kağnı gibi gitmesi gaz kolunu tutanın elinde sanırım. şuana kadar sakin sakin okul ev iş arası gittim geldim(yakın yerler) bir sıkıntı çıkmadı çok şükür ama eğitimsiz olduğumun motoru süremediğimin farkındayım hondanın eğitimini almayı düşünüyorum. yazdıklarınız için teşekkürler

  13. #33
    barankurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2009
    Motosikleti
    Tenere 660 xt
    selamlar, ilgilenen arkadaşlar için Ducati Monster 696 motosikletimi tarz değişikliğinden dolayı ilana koydum. Fİyatı oldukça makul seviyeye indirdim. Sahibinden sitesi üzerinden mesaj atarsanız sevinirim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-2013-model-4800-km-temiz-ducati-monster-696-fiyati-dusurdum-225406022/detay/
    Keyifli sürüşler...

  14. #34
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    caglar48 bunu beğendi.

  15. #35
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı Keremma1543 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süper
    kırmızı veya beyaz bir mono kapak eklemek gerek
    Keremma1543 bunu beğendi.

  16. #36
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Alıntı barankurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar, ilgilenen arkadaşlar için Ducati Monster 696 motosikletimi tarz değişikliğinden dolayı ilana koydum. Fİyatı oldukça makul seviyeye indirdim. Sahibinden sitesi üzerinden mesaj atarsanız sevinirim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-2013-model-4800-km-temiz-ducati-monster-696-fiyati-dusurdum-225406022/detay/
    Geçen sene 18 - 19k ya almayanı döverlerken bu sene 2 3 kişi 25k gibi saçma sapan bir fiyat verince piyasa bi anda 22k civarına geldi.

    Garip olan ise hiçbir motorun satılamıyor oluşu, tanıdığım biri 1100km 2013 model motoru 19.000TL ye 3 hafta önce aldı. Monster için yüksek fiyat bana kalrısa piyasası hala 19.000TL.
    okican bunu beğendi.

  17. #37
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    Yahu bu makinanın gösterge tablosundaki tripi bile sıfırlayamıyorum manuale baktım yinede çözemedim varmı nasıl kullanıldırğını bilen ?

  18. #38
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    Soldaki tuşla Trip bölümüne gelince tuşu yukarı yönde basılı tut.
    Sıfırlama olana kadar bekle.

  19. #39
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09
    Alıntı tyrung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen sene 18 - 19k ya almayanı döverlerken bu sene 2 3 kişi 25k gibi saçma sapan bir fiyat verince piyasa bi anda 22k civarına geldi.

    Garip olan ise hiçbir motorun satılamıyor oluşu, tanıdığım biri 1100km 2013 model motoru 19.000TL ye 3 hafta önce aldı. Monster için yüksek fiyat bana kalrısa piyasası hala 19.000TL.
    Piyasanın anlamsız artısı pek bişi teşkil etmıyor adam oraya 24000 yazıyor fakat artık satamadıgı ıcın 21000e bıle ınebılıyolar 696da yazan fıyatında 2000 3000 altına almak mumkun
    https://www.instagram.com/caglaraktass/

  20. #40
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasanın anlamsız artısı pek bişi teşkil etmıyor adam oraya 24000 yazıyor fakat artık satamadıgı ıcın 21000e bıle ınebılıyolar 696da yazan fıyatında 2000 3000 altına almak mumkun
    Ölücülük yapıcam ben


    ANES MOTOR
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler