Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda VFR1200 X Crosstourer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Honda VFR1200 X Crosstourer
    Bugün itibariyle ulaşabildiğim bazı bilgiler ve fotoğraflar aşağıda. Model ile ilgilendiğim için bir başlığı olmasını istedim. Kullanıcılar deneyimleri hakkında bizleri de bilgilendirirlerse seviniriz.

    Teknik Özellikleri;

    ENGINE

    Type: Liquid-cooled 4-stroke Unicam 16-valve 76° V4
    Displacement: 1,237cc
    Bore x Stroke: 81mm x 60mm
    Compression Ratio: 12:1
    Max. Power Output: 95kW / 7,750min-1 (95/1/EC)
    Max. Torque: 126Nm / 6,500min-1 (95/1/EC)

    FUEL SYSTEM

    Carburation: PGM-FI electronic fuel injection
    Throttle Bore: 44 mm
    Air-cleaner type: Oil-permeated, viscous-type paper filter
    Fuel Tank Capacity: 21,5 litres
    Fuel Consumption: 16.3 km/l (Tested in D-Mode WMTC mode*)

    ELECTRICAL SYSTEM

    Ignition System: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
    Ignition Timing: 8.4° BTDC (idle speed)
    Sparkplug Type: NGK: IMR8E-9HES DENSO: VUH24ES DENSO: VUH24ES
    Starter: Electric
    Battery Capacity: 12V/11.2AH (YTZ14S)
    Headlights: Hi 55W / Low 55W

    DRIVETRAIN

    Clutch: Wet, multiplate *Wet, multiplate, hydraulic 2-clutch
    Clutch Operation: * D mode/S mode/Manual mode
    Transmission Type: 6-speed
    Primary Reduction: 1.738 (73T / 42T)

    Gear Ratios
    1 2.600 (39T / 15T) *2.250 (36T / 16T)
    2 1.600 (32T / 20T) *1.700 (34T / 20T)
    3 1.260 (29T / 28T) *1.304 (30T / 23T)
    4 1.076 (28T / 26T) *1.107 (31T / 28T)
    5 0.961 (25T / 26T) *0.967 (29T / 30T)
    6 0.897 (35T / 39T) *0.886 (31T / 35T)
    Final Reduction 2.699 (37/39 x 19/17 x 28/11) * 2.706 (39/41 x 19/17 x 28/11)
    Final Drive: Enclosed shaft

    FRAME

    Type: Diamond; aluminium twin-spar

    CHASSIS

    Dimensions (LxWxH): 2,285mm x 915mm x 1,335mm (w/ std screen and std position)
    Wheelbase: 1,595 mm
    Caster Angle: 28°
    Trail: 107 mm
    Turning Radius: 2.7 m
    Head turning angle: 40°
    Seat Height: 850mm
    Ground Clearance: 180mm
    Kerb Weight: 275kg (F: 132kg; R: 143kg)
    * 285kg (F: 138kg; R: 147kg)

    SUSPENSION

    Type
    Front: 43mm inverted telescopic forks with hydraulic damping, preload and rebound damping adjustment
    Rear: Pro-Link with gas-charged damper, preload and stepless rebound damping adjustment

    WHEELS

    Type
    Front: tubeless spoked
    Rear: tubeless spoked

    Rim Size
    Front: 19M/C x MT2.50
    Rear: 17M/C x MT4.00

    Tyre Size
    Front: 110/80-R19
    Rear: 150/70-R17

    Tyre Pressure
    Front: 250kPa
    Rear: 290kPa

    BRAKES

    Type
    Front: Dual 310mm disks, Combined ABS
    Rear: Single 276mm disk, Combined ABS *DCT version


    Fotolar;
















    Bu da kendisiyle ilk haşır neşir oluşum



    Unutmadan... Geçtiğimiz hafta teslim alan birine kaça aldığını sordum 36000TL olduğunu söyledi...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Yok mu hiç alan?

  3. #3

    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Ben Ağustos 2012'de aldım, halen kullanıyorum da benden başka kullanan pek yok heralde ??

  4. #4
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Var olduğu kesin de buralara pek uğramıyorlar sanırım... Memnun musunuz? Artı ve eksilerini anlatsanız makbule geçer...

  5. #5
    simyacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    2014 tmax
    4aydır kullanıyorum bu makınatı, acıkca soylemek gerekısrse benım için sadece vıtrınde duran bı makınaydı,,taaki test edene kadar .test ettıkten 2 gun sonar benım garajımdaydı.
    Honda crosstourer kısaca Honda c.t. bence baslı baslına degısık bı tarz.gs ıle yada ne bılım basak bı enduroyla kıyaslamanız cok sacma, cunkku bu makınekendı basına buyruk bı tarzı olan bişe
    ornek. 4000 devre kadar uysal kedı sehır ıcı tork degerlerı geregı scuuter kadar yormayan bı makıne
    arazıde cok sert sartlar olmamak kaydıyal tcs sı kapalı modda ve sızınde bıraz becerınızle harıka heyecan veren bı makına
    4000 devır sonrası cıldıran yerınde duramıyan bı motor ve onu bır okadar guvenlı hale getıren oturus pozısyonu ve gıdon acısı ve yerınde duramayan bı tork ve hızlanma degerlerı
    işin en guzel tarafıda ne bılıyormusunuz, hollandadan sonar motoru bırakmaya karar vermıstım cunku turkıyede yol sartları hakıkaten cok ama cok surprızlı ,,ama işte bu makıne gozlerınızı yoldan ayırmanıza ızın verecek kadar her işin ustesınden gelecegıen ınandıryor siz
    gs cılerın alıp ıkı gun sonar begenmemelerı normal cunkı bu makıne race bı makıne
    boyu 185 altı ınsanların alıp ıkı gun sonar zorlanacagı bı makıne cunku cok yuksektesınız
    vergıye kafayı takanların 6 ay sonar satacagı bı makıne cunku 1200 dııl 1243 cc
    ama benım gıbı tarzı herseyın oldugu bı makıne arayanlar ıcın nıkahlanacak bı makıne .
    şimdi aradıkalrım bi kişneyen korna sesı cunku hakıkaten atta sehır tutu yapıyormus gıbı hıssı var
    bıde guzel bı turcamı
    yakıt tuketımıne gelınce oda tam karısık
    140 sabıt hız 5.8
    120 sabıt hız 5*3
    100sabıt hız 4*7
    hepsı test edılıp yazıldı saka dııl
    varsa ımkanınız ve boyunuz test edın tabı tarzınız karısık bıse ıse...
    T R O E bunu beğendi.

  6. #6
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Müdür, bu motor sende kafa yapmış ha, az bin
    ne vakit geleyim yanına ?
    T R O E bunu beğendi.

  7. #7
    erginturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    0-36500 Hyosung GT250R, 0-51000 Honda VFR 800
    Eskişehir'de bir arkadaşta vardı erken döndüğümden test edemedim
    Ümit iyi ettin sonunda bir yazan çıktı bu başlığa...

  8. #8
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Yok mu hiç Crostourer MT de yaw.???
    Dur resimleri koyak belki gelen olur...










    erginturhan, wolrath, vejihi ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #9
    vejihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ninja 250r, Honda CBR 600FA, Yamaha MT-07
    Cok guzel makina abi, masallah deyip dilimi isirdim Tekerine tas değmesin.
    T R O E bunu beğendi.

  10. #10
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Murat hocam bir tur gezdirsene bisi
    T R O E bunu beğendi.

  11. #11
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Teşekkürler Ezel... Sana da hayırlı olsun makinen. Hep beraber keyifli sürüşler inşallah.

    Sağol Ahmedim. Seni göremiyozki kardeş gezdirelim. Yarın Ozan'ın tatlısı var haaaa. unutma.

  12. #12
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Hadi hayırlısı anlaşılan bi bende var bu makina...

  13. #13
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA


    erginturhan ve sailor33 bunu beğendiler.

  14. #14
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA


    sailor33 ve erginturhan bunu beğendiler.

  15. #15
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Murat hocam fena yatmışın virajda. Her zamanki gibi fotojeniksin hocam. Saygı duyuyroum
    T R O E bunu beğendi.

  16. #16
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat hocam fena yatmışın virajda. Her zamanki gibi fotojeniksin hocam. Saygı duyuyroum
    Sağol Ahmedim. Ancak foto internetten alıntı nitekim benim viraj sitilime de uymuyor. Hem benim CT nin çanta seti de yok keşke olsaydı...

  17. #17
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Alıntı T R O E adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağol Ahmedim. Ancak foto internetten alıntı nitekim benim viraj sitilime de uymuyor. Hem benim CT nin çanta seti de yok keşke olsaydı...
    hEMEN BİR ÇANTA ÇALIŞMASI YAPAK O ZAMAN

  18. #18
    T R O E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2012
    Şehir
    ADANA - Murat Koral
    Motosikleti
    Honda CBF 1000 FA
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hEMEN BİR ÇANTA ÇALIŞMASI YAPAK O ZAMAN
    Çok para be Ahmedim. Bildiğin Japon Scoter parası...

  19. #19
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Güzel maknina. Crf250 gibi şasi yamulmuyorsa alınır.
    T R O E bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Bu gün CT ile yaklasık 150 km yol yaptım.İlk izlenimlerim gayet olumlu.Oldukça güçlü bir makina, gaz hassasiyeti insanı korkutmuyor iyi ayarlanmış. yol tutuş ve viraj kabiliyeti bence çok başarılı hem ön hemde arka fren kulanımında (panik fren) motor iyi,bir kararsızlık yok, ancak düşük hızlarda abs nin devreye girmediği durumlarda ön frende kafa kabul edilebilir ölçülerde dalma denilen olayı yapıyor buda( benim kullandığım tüm motorlar dahil) bence bmw haric her motorda vardır.Bir ara 170 km lerle viran döndüğümü farkettim z 1000sx den sonra bu keyfi yeniden yaşamak güzel oldu.Tur camı olması sebebi ile yukarda rüzgar sıfır ancak bel ve bacaklarda rüzgar var yan karenajlara takılan rüzgar deflektörü ile " bu sorun çözülür diye düşünüyorum siparisini de verdim.Vites aralıklarını çok beğendim komprasyon bazı yorumlarda eksi olarak görülsede ne çok,ne de az, olduğu motor devrine göre çok iyi bence.Dönüşte düzlükte 223 km yi gördü en ufak bir kafa sallama olmadı çanta ile ne olur bilemem.Malzeme kalitesi bence gayet iyi.Sele bmw den daha konforsuz ancak st den daha başarılı.Oturuşu çok dik değil hafif öne eğik ama ben bu tarz oturuşu sevdiğim için aksine keyif aldım.Titreşim sıfır,motorun sesi harika.Çekiş kontrol sistemini parlak asfaltta denedim kaymaya başlar başlamaz devreye giriyor güven verdi diyebilirim.Ben bu makinayı beğendim.Elbetteki bmw ile kıyaslamak iki makinayada haksızlık olur sonuçta arada 40 bin tl fark var.Uzun lafın kısası gözümü karartıp aldım ve iyi ki de almışım diyebilmenin hazzını yaşıyorum.Bu arada yakıt sarfiyatı: ışık yanıp sönerken 50 tl yakıt almıştım oldukça agresif kullanım sonucu 130 km sonra ışık tekrar yanıp sönmeye başladı yorum sizin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler