Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #401
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Alıntı dorion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar
    bende cbf1000 kullanicisiyim eski kasa.
    eski kasa ile yeni kasa arasinda surus acisindan yada baska ozellik acisindan cok farklimidir acaba? motoru biraz daha guclu bunun disinda aman aman bir fark varmidir?
    kazasiz surusler...

    Aslında Yeni Kasa İle Eski Kasa Değil Bu İki motor Aynı Anda Avrupada Satışta olan modeller.
    Honda Türkiye Biri Diğerinin Devamı olarak Lanse Etti.
    Biri CBF 1000 Diğeri CBF 1000 FA olarak adlandırılmış
    İki model arasındaki motor harici farklar ; Sele ve Süspansiyon sistemi, Ön Cam mekanizması, Oturuş pozisyonu ve arka fren kaliperi benim ilk aklıma gelenler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    ilk kasanın hala satışta olduğu yerler var, İngilterede 1000 pound kadar ucuza 1.kasa satışı devam ediyor, elde kalan motorlarmı üretim devammı orası meçhul, tek tük bayii işi falan da değil sitesinde de gösteriyor, hangini alayım diyenlere ucuzu al üstüyle de benzin al gez diye akıl verdim ecnebilere

    ---------- Post added at 19:29 ---------- Previous post was at 19:18 ----------

    ecnebiler demişken, global forumda ciddi biçimde alternator sıkıntısından bahsediyorlar, 4-5 motordan 1i. ve kmleri de makul motorlar. kimisi garanti kapsamında değişmiş kimisi sonradan kimisi 3-5 kere değiştirmiş. sorunlu bi seri parça çıkmış. siz duydunuzmu burda böyle bişey? ben duymadım

  3. #403
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğada CBF 1000
    Olm bu motor olmuş ya, valla bak Ohhh içimi döktüm
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  4. #404
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ne olmuş Dağa taşa vuruyorum 11 bini geçtim.

  5. #405
    tolgatumlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    kocaeli-izmit
    Motosikleti
    Yamaha Fazer8 2014
    arkadaşlar ekonomik nedenlerden ötürü motorumu satmaya karar verdim
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2007-yesil-honda-cbf1000-tabanca-gibi-kocaeli-izmit-130461363/detay/
    2006 Honda CBR600F,2005 Suzuki V strom dl650, 2005 Yamaha fz6fazer,2006 Honda VFR800abs,2005 Suzuki GSX-R600,Honda CBF1000abs,Yamaha fz6fazer,Suzuki GSX-650F,SuzukiGSR600,Honda CBF600abs,Suzuki SFV650 abs gladius,Honda VFR800abs,Suzuki GW250 inazuma, Yamaha Fazer8

  6. #406
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    denemek için mobil 10-40 yarı sentetik yağ koydum. o da güzel çıktı vitesler falan güzel şimdilik. kaç kmde kırılmaya başlıcak bakalım. kitapçıkta filtreyle beraber 3,5 litre yazıyor fazla geliyor haberiniz olsun. 3.1 -3.2 tam cuk

  7. #407
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ben iponeun tüm yağlarını kullandım hiç birinden de memnun kalmadım. Vites geçişleri berbat...

  8. #408
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    geçen yaz ben de vstromda kullandım ipone berbattı. r4000rs diye bir yağı var 10-30 onu bir deneyesim var ama uzak durmak ağır basıyor. 3-4 binde genel olarak vites geçişleri bozulmaya başlıyor zaten. kitapçık 12 bin dese de 6bini geçmem arkadaş kılım yağ konusunda

  9. #409
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Eğer şehiriçi kullanıyorsan sık vites geçişleri vs. 6000'de bir eyvallah, ama benim gibi km'nin tamamı uzun yolda yapılıyorsa 12000'e doğru uzatmak uygunmuş. Honda Türkiye'deki eleman söyledi.

  10. #410
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    yarı yarıya benim km uzun da gidiyor kısa da. uzun yolda yağ daha çok ısınır. bırakma bence 10bine falan. motulla mailleştik tam sentetik 10-30 gelecek satışa bilginize

  11. #411

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    selamlar...
    benim canavar garajda yatiyor yagini iki bin km once degistirdim ama bir yili gecti yurt disindayim kullanamiyorum oyuzden yaza tam bir bakim yaptirmak istiyorum yagi suyu buji hidrolikler falan hani surasinida muahkkak bak diyeceginiz bir yer varmi dir buvarada makina 19000 gibi. birde servis konusu var esengul hakkinda iyi yorumlar var kaziklamicak isciligi guzel servis oneriniz nedir?
    kazasiz surusler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

    birde yag konusunda bende karasizim icinde ipone var 10/40 galba fazla kullanamidigimdan yorum yapamiyorum motul un 5100 u iyi diyorlar 10/40 10/30 mu kullanmali tesekkurler

  12. #412
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    yağ yağ filtresi buji fren balata fren hidroliği hava filtresi akü soğutma sıvısı fix menu, zincir bilye lastik keçe bakılmalı vida sıkımı vs. komple bi elletin bence

    ---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

    5100 motul şahane ama 30-40 onu kitap ne diyorsa ona bakın

  13. #413

    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Motosikleti
    gsxr13000
    Alıntı zalim17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağ yağ filtresi buji fren balata fren hidroliği hava filtresi akü soğutma sıvısı fix menu, zincir bilye lastik keçe bakılmalı vida sıkımı vs. komple bi elletin bence

    ---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

    5100 motul şahane ama 30-40 onu kitap ne diyorsa ona bakın
    tesekkurler cevap icin
    onuda ustaya sorariz nederse artik
    tekrar tesekkurler

  14. #414
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010

  15. #415
    MeKo_1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2011
    Şehir
    Çorlu / TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    2006 Honda CBF250

    Foto şahane

  16. #416
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Bu motorlarda çok fotojenik

  17. #417
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Biriki resim koyum, belki topic canlanır









    inzell ve ormankebabi bunu beğendiler.

  18. #418
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Uzun zamandır bu cbf 1000'ler aklımı kurcalıyor. 2010 ve sonrasını alma imkanı yok ama eski kasaları düşünmüyor degilim. Geçenlerde hakkında okudugum bir yazıda fren performansı, viraj kabiliyeti, konforu gibi konuları anlata anlata bitiremiyorlardı. Bu yazıyı yazan kişi eski BMW1200gs sahibi ve fren performansının 1200gs'den daha iyi oldugunu söylüyor! (abartımı bilmiyorum?)
    Hız merakım yok demesiyle beraber yaptıgı topspeed denemesinde verdigi max. hıza kimse inanmayınca şöyle bir açıklaması oluyor;

    (275 km civarı sanırım.)

    Bandit 600s'den önce 1200s sahibiydim. Evet 600S'in viraj kabiliyeti daha iyi fakat 120km gibi normal seyir hızlarında devir saatinin 6000 e gelip motor sesi dinletmesine bir türlü alışamadım. 1200s ile 120-160 km arası motor gayet rahattı. Benim bündeye buna fena halde alışmıştı. 600S'de arada rüzgar alıyıp deyip biraz gazı açınca 600cc racingler gibi devir çevirme manyagı olup çıkması açıkcası pek memnun etmiyor. Tekrar 1200s mi alsam diye düşündüm ama abs olmaması, fan olmaması, enjeksiyon omlaması gibi nedenlerle eski kasa cbf 1000 ler daha mantıklı görünüyor. Özellikle CBS/ABS kombinasyonu frenleri avrupalı üreticilerin düzeyine getirdigi söyleniyorki herzaman gitmeden çok durmaya önem veren birisi olarak sırf bu özelliginden dolayı bile alınması gerektigini düşünüyorum.

    Peki bu noktada sizlerin görüşü nedir? Eski kasa cbf 1000 alınır mı?Alınırsa beni üzecek bir yönü var mı?( yakıt ,kronik sorunlar vs...) Bu arada belirtiyim şehir içi kulanıcısı degilim. Sahil yoluna çıkıp uzunyol yaparım. Seyir hızımda genelde 120 km olur , arada rüzgarın tadınada bakarım tabi ama dedigim gibi agırlıklı olarak hızım 120 km civarıdır.
    muzaffer1968 bunu beğendi.

  19. #419
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Gökhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır bu cbf 1000'ler aklımı kurcalıyor. 2010 ve sonrasını alma imkanı yok ama eski kasaları düşünmüyor degilim. Geçenlerde hakkında okudugum bir yazıda fren performansı, viraj kabiliyeti, konforu gibi konuları anlata anlata bitiremiyorlar. Bu yazıyı yazan kişi eski BMW1200gs sahibi ve fren performansının 1200gs'den daha iyi oldugunu söylüyor! (abartımı bilmiyorum?)
    Hız merakım yok demesiyle beraber yaptıgı topspeed denemesinde verdigi max. hıza kimse inanmayınca şöyle bir açıklaması oluyor;
    http://i1098.photobucket.com/albums/...PNCQAAyaBJ.png
    (275 km civarı sanırım.)

    Bandit 600s'den önce 1200s sahibiydim. Evet 600S'in viraj kabiliyeti daha iyi fakat 120km gibi normal seyir hızlarında devir saatinin 6000 e gelip motor sesi dinletmesine bir türlü alışamadım. 1200s ile 120-160 km arası motor gayet rahattı. Benim bündeye buna fena halde alışmıştı. 600S'de arada rüzgar alıyıp deyip biraz gazı açınca 600cc racingler gibi devir çevirme manyagı olup çıkması açıkcası pek memnun etmiyor. Tekrar 1200s mi alsam diye düşündüm ama abs olmaması, fan olmaması, enjeksiyon omlaması gibi nedenlerle eski kasa cbf 1000 ler daha mantıklı görünüyor. Özellikle CBS/ABS kombinasyonu frenleri avrupalı üreticilerin düzeyine getirdigi söyleniyorki herzaman gitmeden çok durmaya önem veren birisi olarak sırf bu özelliginden dolayı bile alınması gerektigini düşünüyorum.

    Peki bu noktada sizlerin görüşü nedir? Eski kasa cbf 1000 alınır mı?Alınırsa beni üzecek bir yönü var mı?( yakıt ,kronik sorunlar vs...) Bu arada belirtiyim şehir içi kulanıcısı degilim. Sahil yoluna çıkıp uzunyol yaparım. Seyir hızımda genelde 120 km olur , arada rüzgarın tadınada bakarım tabi ama dedigim gibi agırlıklı olarak hızım 120 km civarıdır.
    Bence her iki kasada seni üzecek bir durum yok, uzun yolda 100 km de 5 ile 5.5 litre arası yakmatadır. Bir kere böyle bir motora binmen birdaha bu motosikletten inmek istemeyeceksin Frenler anlatıldığı gibi çok iyi hem ABS hemde kombine fren sistemi varki duruş mesafesini çok kısaltıyor En azında bir kere test etmeni tavsiye ederim
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  20. #420
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    5. motorum ve toplamda 15'ten fazla motor test ettim. Frenleri çok çok iyi, 1200GS'lede kıyasladım yine iyi.


    REKLAM ALANI
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler