Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 100 SFS Sport

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kırsehır_onr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Kırşehir








    1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
    2. Silindir Hacmi (cm³) : 97
    3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 50.00x49.50
    4. Sıkıştırma Oranı : 8.5 ± 0.1 : 1
    5. Max. Tork : 6.4 Nm at 5500 min-1
    6. Max. Güç : 4.4 kw at 8000 min-1
    7. Max. Hız (km/h) : 80
    8. Rölanti : 1500 ± 100 min-1
    9. Şanzıman : Yarı Otomatik / 4 vites
    10. İlk Vites Oranı : 2.833
    11. Son Vites Oranı : 0.958
    12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
    13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
    14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
    15. Ateşleme Tipi : CDI
    16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
    17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
    18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
    19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50 - 17 / 2.75 - 17
    20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 4.2 ± 0.1
    21. Ağırlık (Kg) : 97± 3
    22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 150
    23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1900x700x1080
    24. Dingil Mesafesi (mm) : 1250


    fiyat :2.152 tl


    ne diyorsunuz alnırmı bu motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

    yokmu mu sayfanın cupcu arkadaşları

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

    yardımcı olucak yokmu abilerim bu motoru almayı düşünuyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    09 Temmuz 2014
    Foruma yeni üye oldum konunu görünce. Makinayı aldın mı bilmiyorum ben dün satın aldım ilk izlenimlerimi seninle paylaşmak isterim. Mondial bayisine gittiğimde ilk olarak snappy X bakıyordum sonra bu modeli gördüm ve tip olarak çok yakışıklıydı. Bu motoruda modifiye değilde işe gidip gelmek için aldım belirtmekte fayda var. İlk izlenimim cihaz güzel. Şuan 55 KM yaptım zorlamadan 80'i çok rahat görüyorum. Yokuş aşşağı 4. viteste yarım gazla 120 gördüm.Titreşim evet biraz var ama daha 55 KM motor ve titreşim rahatsız edicek düzeyde değil. İlk 500 km rodaj olduğu için şuan fazla zorlamıyorum. Ama inanıyorum ki motor açıldıkca titreşim ortadan kalkıcak. Mağazadan alır almaz depoyu fulledim fabrika çıkışı içinde benzinle geldği için 13.029 TL ye fullendi 55 KM de yarım depo gitti, şuan için yakıt fazla ama birazda kullanım biçimine bağlı ayrıca dediğim gibi daha 55 KM de motor ne harcayıp ne saklıcağını bilmiyor. Son olarak çekişide güzel işe gelirken denemeye fırsat bulduğum uzun ve zrlu bi yokuşta tıkanmadan cayır cayır çıkarttı beni.

  3. #3

    Üyelik
    09 Temmuz 2014
    Merhaba arkadaşlar. Konuyu takip eden yada okuyan var mı bilmiyorum. 100SFS kullanıcısı olarak izlenimlerimi bu konu altında paylaşıyorum, bilgi amaçlı araştıran olursa diye Motorum şuan iki bin kilometrede. İki bin bakımına sokmadım önce ki 1 bakımını yaptırdım servis ücreti 30 TL tuttu. Motorda en çok sıkıntı çektiğim titreşimi oldu ve şu sıralar egzoz içi parçalandı garip sesler çıkarıyor zaman zaman. Performans ve yakıt konusunda bi problem yaşamıyorum. Ama motorum 3. viteste iken 60 da 4. vitesde 80 de patlıcak gibi oluyordu. Bunun için baya bi araştırma yaptım bir çok konuda performans için hava filtresi ve buji değişimi tarzında öneriler okudum. Ama biraz daha araştırma sonucu açık hava filtresinin performansı etkilediği gibi yakıtıda etkilediği kanaatına vardım ayrıca egzoz değişimi yapmak isteyen arakdaşlarada aynısı söyleyebilirim. Performans egzoz ile hoş görüntü ve güzel bi ses almak isteyen arkadaşlar motorunuzun yakıt artışını ve ömür kısaldığını unutmayın. Öğrenmenin en basit yolu belli bir süre performans egzoz kullandıktan sonra orjinal egzoz ile denemek. Motorun performansını nasıl arttırırım diye orasını burasını kurcalar ve söküp takarken sanayici bir arakdaşımın yanına gittim 2 gün önce. Titreşim şikayetimi söyledim direk alet çantasıyla motorun yanına gelip başladı sökmeye motosikletin komple motorunu indirdik desem yeridir. Bujisini söktük zincir kapaklarını açtık vs. Oto tamirinde kullandığı özel bi spreyde vardı yanında, bujisini temizledik motor aksamının ve zincir yerlerini etrafını bu sprey yardımıyla hiç bir bez vs kullanmadan sıkarak temizliğini yaptık. Egzoz civatalarını sağlamlaştırdık yağ kontrolu yaptıktan sonra tüm vidaları granajları kırmıcak şekilde tekrar elden geçirip sıktık ve motoru topladık. 2 gün oldu bu işlemi yapalı ve şuan motorumda gram titreşim yok (tek kişi kullanırken). Titreşimin olduğu dönemlerde motorun 100ü geçtiğini görmemiştim, garip bi şekilde bakımdan sonra motor şuan 3. viteste hic bağırmadan zorlanmadan 80 görüyor 4. viteste 110 çok rahat basıyorum yokuş aşşağı en fazla 120 ibre gördüm. (inanmayan arkadaşlara video-resim atabilirim) Herhangi bir aksamında problem çıkarmadı çok şükür çok zorlamalarımda bile beni yolda bırakmadı.Son olarak arakadaşm mekanda kullandığı basınçlı mazotla motor aksamını ve plastik olmayan siyah bir çok yerini temizledi ilk günkinden daha parlak ve yakışıklı oldu. Eğer titreşim sorunu yaşarsanız motoru çok zorlamamanızı tavsiye ediyorum 2 kez civata düşürdüm ve 2. kez civata alırken fiber somun aldım ve problem kalmadı. İzmir sokaklarında aynı model motorlarla yavaş yavaş pişti olmalara başladım

  4. #4

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    bu motorla 110-120leri nasıl gördüğünüzü çok merak ediyorum. bundan önce 100lük cub motorum vardı. sıfır alıp 4 yıl kullandım. 100ü asla göremedim. şu an bende 162cc motor var. bir kez deneme amaçlı iniş aşağı dip gaz gittim (asla önermiyorum. motor kafa sallıyor, hiç güvenli değil) ancak 120'yi gördüm.
    Param olsa elbette gider bir japon alırım. Bakın yanlış anlamayın ancak insanları yanlış bilgilendirmeyelim. Yıllarca cub motor bindim. Paramız olsaydı da daha iyisine binseydik. Ama lütfen bu motor 110-120 görüyor gibi insanları yanıltacak bilgiler vermeyelim. 250cc Suzuki Inazuma düz yolda 150 görmüyor.

  5. #5

    Üyelik
    09 Temmuz 2014
    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorla 110-120leri nasıl gördüğünüzü çok merak ediyorum. bundan önce 100lük cub motorum vardı. sıfır alıp 4 yıl kullandım. 100ü asla göremedim. şu an bende 162cc motor var. bir kez deneme amaçlı iniş aşağı dip gaz gittim (asla önermiyorum. motor kafa sallıyor, hiç güvenli değil) ancak 120'yi gördüm.
    Param olsa elbette gider bir japon alırım. Bakın yanlış anlamayın ancak insanları yanlış bilgilendirmeyelim. Yıllarca cub motor bindim. Paramız olsaydı da daha iyisine binseydik. Ama lütfen bu motor 110-120 görüyor gibi insanları yanıltacak bilgiler vermeyelim. 250cc Suzuki Inazuma düz yolda 150 görmüyor.
    Merhabalar. Yorumunuzu yeni görüyorum. Sanırım motoru alalı 3 ay oldu ve sadece izlenimlerimi yaşadıklarımı paylaşıyorum. Hayal ürünü sayılar yazmıyor uydurmuyorum kimseyide yanlış yönlendirme değildir amacım.Önce ki yorumlarımda da yazdığım gibi motosiklette herhangi bir değişim yapmadım performans artsın diye uğraşmadım fabrika çıkışı nasıl geldiyse öyle kullanmaktayım. http://www.mondialmotor.com.tr/files/2014/04/100-sfs-sport_97700700.jpg Paylaştığım resim benim motorumun gösterge panelidir ve yokuş aşşağı 120 gördüm yalan söylemiyorum. İsterseniz size yorumumda yazdığı gibi resim ve video çekebilirim. Türkiye de ölçü birimi olarak kullanılan KM hesabıdır ve ben gördüğünüz gösterge panelinde KM üzerinde 120 ibre gördüm. İyi forumlar.

  6. #6

    Üyelik
    09 Temmuz 2014
    Zihni bey az önce Mondial 100 SFS Sport CUB motorumla 120 KM hızla gittiğimin videosunu çektim. İsterseniz size Whatsapp aracılığı ile isterseniz de videoyu youtube yükleyerek paylaşımını sağlayabilirim. İyi günler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

    Evet arkadaşlar bir kaç yorum öncesi yokuş aşağı tek kişi 120 KM/H hız yaptığımı söylemiştim. Tek başıma olduğum için motoru tek elle kullanıp hemde çekim yapmak biraz zor oldu ama videoda net görebilirsiniz. Düz yolda 110 KM/H yaptığımın videosunu da paylaşabilirim. Motorum da her hangi bir değişiklik yapmadım orjinal fabrika çıkışıdır. Çekim yaptığım yolda araç çok olmasından dolayı videoyu ibre ilk 120'i gördüğü anda durdurdum biraz daha belli olsun diye tekrar başlattım (Akıllı cep telefonların da videoyu kapatmadan durdurma özelliği ile yaptım) herhangi shop oynama yoktur. http://www.youtube.com/watch?v=3qA3bHbeyf4&list=UUyjNT7mL3wujlOn31pML5Vw

  7. #7

    Üyelik
    09 Temmuz 2014
    Arkadaşlar merhaba. Motosikletimi hala aktif şekilde kullanmaktayım ufak tefekte olsa yardımı olur diye bir kaç bilgi vereyim dedim. Şuan 6Bin KM'ye ulaştım, bu süreçte 1 kez lastiğim patladı ve bornova otobanında yolda kaldım :( Önceden de yazmıştım egzozumda problem olduğu için değişim yaptım. Orjinal egzoz'u baktığım dönemde 250 lira civarıydı nakit sıkıntısı çektiğim için şu performance egzozlarından aldım 100 TLye, yakıt değişir tarzında bilgi verdiler ama ben yakıt konusunda artış yada azalma farketmedim belkide vardır bilmiyorum.İş yerim İzmir/Kemalpaşada Bornovada oturuyorum. Gidiş geliş 40Km 5 TL'lik benzinle gidip geliyor üstüne bornovada dolanıyorum da. (Egzoz çift sesli) susturucusunu çıkarmazsanız kötü bir sesi yok görüntüsü de hoş. Daha önceleri vida kopmaları sökülmeleri yaşadım artık bu problemler şükür ki yok. Bir kaç vidasını değiştirip belli aralıklarla ana vidalarını sıkıyorum sorun çıkarmıyor. Titreşim konusunda bi problemim yok ama motosikletin iskeleti bakımından arka yolcunun ayaklıkları çok titreşim yapıyormuş. Sürerken ben hissetmiyorum, titreşimden yada çalışmadan kaynaklı gıcırtı granaj boşluklarını hepsini sök tak yapa yapa hallettim tek gram ses çıkarmamakta. Yakıt, titreşim, gıcırtılar dışında aklıma gelen başka birşey şuan yok. Yakıt ve motosiklet fiyatı ve tasarım konusunda bir çok cup'a göre hala yakışıklı bir modeli var. Sorusu olan olursa yardımcı olmaya çalışırım. Alayım mı diye sorucak olursanız benim fikrimi söylüyorum bence alabilirsiniz kullanmaya engel nerden aldım dedirticek bir problem görmedim yaşamadım.

  8. #8

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Merhaba arkadaslar bu motora 1 yıl 1 aydır kullanıyorum tek ama tek sıkıntım tıtreme bu sorunu nasıl gıderecegım ??? bırde koruyucu demır taktırmak ıstıyorum fakat ınternette bulamadım tavsıyenız varmı

  9. #9

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Alıntı dqknkrdvt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foruma yeni üye oldum konunu görünce. Makinayı aldın mı bilmiyorum ben dün satın aldım ilk izlenimlerimi seninle paylaşmak isterim. Mondial bayisine gittiğimde ilk olarak snappy X bakıyordum sonra bu modeli gördüm ve tip olarak çok yakışıklıydı. Bu motoruda modifiye değilde işe gidip gelmek için aldım belirtmekte fayda var. İlk izlenimim cihaz güzel. Şuan 55 KM yaptım zorlamadan 80'i çok rahat görüyorum. Yokuş aşşağı 4. viteste yarım gazla 120 gördüm.Titreşim evet biraz var ama daha 55 KM motor ve titreşim rahatsız edicek düzeyde değil. İlk 500 km rodaj olduğu için şuan fazla zorlamıyorum. Ama inanıyorum ki motor açıldıkca titreşim ortadan kalkıcak. Mağazadan alır almaz depoyu fulledim fabrika çıkışı içinde benzinle geldği için 13.029 TL ye fullendi 55 KM de yarım depo gitti, şuan için yakıt fazla ama birazda kullanım biçimine bağlı ayrıca dediğim gibi daha 55 KM de motor ne harcayıp ne saklıcağını bilmiyor. Son olarak çekişide güzel işe gelirken denemeye fırsat bulduğum uzun ve zrlu bi yokuşta tıkanmadan cayır cayır çıkarttı beni.
    Bu motorun 2 kişi performansı nasıldır acaba 110 + 65 kilo olarak 2 kişiyi rampalarda yokuşlarda çekermi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)