Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Honda XLR 125 ve XL 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Merhaba arkadaşlar,

    Forumumuzda ne yazık ki pek bahsi geçmeyen, hatta hiç kapsamlı bir şekilde konusunu bile bulamadığım, xlr125, xl200 hakkında bilgi vereyim dedim. xlr125, xl200 gibi enduro / cross tarzları altında incelenebilecek motosikletlerin ne yazık ki bir köşede unutuldukları için hakları yenilmekte.

    Bu motosikletler fiyat/performans/kalite yi optimum şekilde bünyelerinde barındırmakta.

    Neredeyse çinli muadilleri ile aynı bedelde olmalarının yanında kıyaslanmayacak kadar daha kaliteli, yakıt tasarrufu yönünden çok daha ekonomik olmaları gibi özellikleri düşünüldüğünde, formumuzda kapsamlı bir konularının bile olmaması düşündürücü değil mi? Üstelik muadilleri 3. yıllarında hurdaya ayrılma durumuna gelirken, bunlar neredeyse on yıl hiç sorunsuz kullanılabilecek motosikletler ki gerçek ömürleri çok daha fazla.

    Avrupa birliği uyum yasalarından dolayı, egsoz emisyon standartlarına uymadığı için bu modellerin ithalatı zamanında (2005 yılında) durduruldu. Ama bir çok kullanıcının da teyit ettiği bir nokta var, o da büyük abileri denilebilecek falcon nx400 den daha dayanıklı motosikletler oldukları..

    XL200




    Teknik Özellikler
    Motor Hava Soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli
    Silindir çapı & strok 63.5 x 62.2 mm
    Silindir hacmi 196.9 cc
    Sıkıştırma oranı 9.0 ; 1
    Yakıt sistemi 35.3 mm VECAA
    Max güç 17 BG @ 6500 d/d
    Max tork 17.2 cv @ 5500 d/d
    Ateşleme Elektronik ateşleme
    Çalıştırma Elektrik marşlı
    Şanzıman 5 vites
    Aktarım O-Ringli zincir
    Boyutlar 2093 x 830 x 1143 mm
    Teker arası mesafesi 1389 mm
    Sele yüksekliği 825 mm
    Yerden yükseklik 235 mm
    Yakıt deposu 8.5 lt
    Tekerlekler Ön 2.75 - 21 - 45 R
    Arka 4.10 - 18 - 60R
    Süspansiyon Ön Teleskopik çatal / 220 mm
    Arka Pro-link / 195 mm
    Frenler Ön 240 mm hidrolik tek disk
    Arka 110 mm kampana
    Ağırlık 123 KG

    Gücü en yakın çinli muadillerinin 3-4 beygir üzerinde (üstelik katalog değerlerinin üzerinde, gerçek değerlerinin ne kadar üzerinde olduğunu ancak tahmin edebiliriz). Dayanıklılığı ve her yola uygun kullanılabilirliği de ayrı..
    Yakıt tüketimi oralama 100 km için 3,5-4 lt..

    Zamanında çok aradım. Ankaraya Antalyaya baktım. Bilirsiniz (buralarda yaşayan arkadaşlar alınmasın ama) İzmire İstanbula çok itibar edilmemesine rağmen ikinci el motosiklet konusunda oralara da baktım. Ankarada Metin ustaya sorduysam da, İstanbulda Latif ustaya baktıysam da sonuç alamadım. Temizi yok ne yazık ki. km oynanmamış olduğuna yada çok yorulmamış olduğuna inandığım bir motosiklet çıkmadı xl200 ler içinde.

    En son 2004 yılında ithal edildiler. 2004 model temiz olanların piyasa değerleri 4000 tl civarında seyrediyor. 5 aşağı 5 yukarı böyle..

    /Fiyatları belirtiyorum bu bizim forumumuzdaki eksikliklerden biri. Bir motosiklet hakkında bilgi veriliyor ama gerçek piyasa fiyatı hakkında bilgi verilmiyor. Örneğin çok temiz bile olsa xl200 için 4.5 üstünde bir fiyat vermek yanlış olur. falcon almak daha doğru olur biraz daha ekleyip.. Bunlar benim piyasa araştırması yaparken edindiğim fiyat bilgileri ve kişisel fikirlerim. Vakti zamanı gelince herkesin en baştan tekrar keşfetmesi zaman ve emek kaybı olacaktır. Tabiki piyasada daha ucuzları var çok daha pahalıları da.. Ucuzları çok ölü durumda yada çok hor kullanılmış, pahalı olanları da istenilen o parayı hakedecek durumda değil/

    Ama dediğim gibi, ben temizini bulamadım. Herkes bendeki temiz diyor ama.. dilin kemiği yok Piyasada 30-40 bin km ye yaklaşmış motosikletleri bulabiliyorsunuz ancak. Daha düşük km dekilerin de km si ile oynandığından endişe ediyorsunuz ister istemez.. Aslında oynandığına inanıyorsunuz motosikleti görünce.. Her şehirde de bir Metin usta yok ki motosiklete gözüyle bakar bakmaz kusurları saymaya başlasın.. 4 ay arayıp bulamayınca ve o dönemde şans eseri kaçırılmayacak bir motosiklet bulunca vazgeçip Xlr almıştım.


    XLR 125




    Teknik Özellikler
    Motor 4 zamanlı, hava soğutmalı, OHV, tek silindirli
    Silindir Çapı x Strok 56,5 x 49,5 mm
    Silindir Hacmi 124,1cm3
    Sıkıştırma Oranı 9,2 : 1
    Ateşleme sistemi PD C3J
    Max. Güç 12,5 BG @ 8.250 d/d
    Max. Tork 10 Nm @ 7.500 d/d
    Ateşleme CDI
    Çalıştırma Marş pedallı
    Şanzıman 5 vitesli
    Aktarma Zincir
    Boyutlar (UxGxY) 2.069 x 795 x 1.160mm
    Tekerlekler Arası Mesafe 1.336mm
    Sele Yüksekliği 836mm
    Yerden Açıklık 267mm
    Yakıt Kapasitesi 8,5lt (0,6-0,8lt yedek yakıt haznesi dahil)
    Ön Lastikler 2.75 - 21 45R
    Arka Lastikler 4.10 - 18 60R
    Ön Süspansiyon Teleskobik Çatal / 190mm
    Arka Süspansiyon Pro-Link / 180mm
    Ön Frenler 130mm tambur
    Arka Frenler 110mm tambur
    Ağırlık 114kg

    Aralarındaki yakıt sarfiyatı bakımından en ekonomik model. 100 km de 3-3,5 lt. Daha fazla yaktırmayı başarmak özel uğraş gerektiriyor. Frenlerin kampana olması sıkıntı yaratmıyor. Beygir güçleri katalog değeri olmadığı için 200 lük çinli rakiplerinin gerisinde kalmıyor. Gerçi kullanıcıları diğer muadillerini geride bıraktığını iddia ediyor (Şahsen ben hiç yarışmadığım için bir şey diyemeyeceğim). 2002-2003 model 20000 km altında (km oynanmamış ise) gerçekten temiz olanları 2500-3000 tl civarında fiyatlarla satılıyor. Bildiğim kadarı ile en son 2003 yılında ithal edildiler.

    Bu da bendeki Xlr 125 in bir kaç fotoğrafı. Gerçi aldığım zaman bir başlık açsam olurdu ama.. 2002 model 2005 trafiğe çıkışlı. Şu an için 12530 km. İlk sahibi askere gittiği için garajda beklemiş. Şansıma bulunabilecek belki de en temiz motosikleti bulmuştum. Elimden çıkarmayı düşünüyorum ama şimdilik değil şehir değişikliği yapmam kesinleşirse o zamana artık..

















    Umarım bu tarz motosikletleri kullanan, benden daha deneyimli ve bilgili arkadaşlar da burada bilgilerini paylaşırlar. Bu başlangıç ta verimli bir bilgi paylaşım konusuna dönüşür. Çünki benzer diğer motosiklet forumlarında da çok irdelenmiş motosikletler değil ne yazık ki.. Diğer forumları geçtikte, bunca kullanıcısı olan forumumuzda bu kadar az bilgi olması üzücü. Yine de aslında konularının olduğunu, benim bulamadığımı umuyorum.

    Bu arada nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde, konu tam 4 kere açıldı. lütfen bu başlık altında yazmaya devam edin diğer başlıklar editlenecek.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Haziran 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    beat gitti geriye ne kaldı şimdi
    xlr 125 in 20 bin km de olanına 2.el olarak ne kadar verilir sizce ?
    Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .

    MerT ÇiftÇi

  3. #3

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    yani hocam o kadar yazmışız buraya..

    km ve yıldan önce gelen şeyler var..

    bu tarz motosikletlerde önce bakılması gereken şeyler var..

    motor sorunsuz mu?
    mekanik kısım ve şase sorunsuz mu?
    km si ne ve orjinal mi?
    motosiklet hor kullanılmış mı? masrafı var mı? zincirdir vs dir gibi..

    bunlara olumlu cevap alırsan şunlara bakman lazım..
    grenajlar ve motosikletin genel temizliği ne durumda?
    modeli ne?
    boyası var mı?
    lastikleri ve geneli nasıldır masrafı var mıdır?

    cross ve endurolarda motosikletin görünüşünden çok mekaniğine bakmak lazım öncelikle.. o yüzden bunlara baktıktan sonra bişey diyebilirsin.
    ben nerden bilebilirim ki bahsettiğin motosikletle ilgili bu bilgileri.. ki piyasa belirlemek gibi ne bir gayretim var ne de niyetim. ne de bana düşer..

    konuyu tam 4 kere açma başarısını gösterdim.. lütfen bu başlık altında yazmaya devam edin diğer başlıklar editlenecek. Mesaj atıp duruyorum op lara umarım diğer başlıklar silinir.

  4. #4

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    DaTÇa
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 600
    Bende XL 200 ümü yeni aldım. Tahminlerimin üzerinde bir motor öncede Nx4 Falcon vardı o motordan sonra bi kaç deneyimim oldu ama onlar hafif geldi ama bu makina gerçekten iyi biraz titreşimi var uzun yolda o kadarda olur. Neyse diyeceklerim bu kadar daha çok arkadaş gelirse foruma güzel olur iyi günler.
    *** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
    Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...

  5. #5
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Honda nın en iyileriydiler. sınıflarında rakiperi bile yoktu.. ama honda nedense tutan modellerini piyasadan kaldırmakla ünlü bir firma xl 125 ilk vitesli motorumdur.. düşer kalkar atlar zıplar ama illaki yürür..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  6. #6

    Üyelik
    02 Kasım 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DRZ400 SM
    "Beni araziyle tanıştıracak ucuz motor" projemin adaylarındandı bu modeller. Ama uzun zamandır satılmadıkları için parça bulmak sıkıntılı olabilir diye düşündüğümden listemde gerilere düştüler. Çünkü arazide tepe tepe kullanmak için alacam ve piyasadaki ikinci el motorlar zaten uzun süre "tepilmiş" olduğu için er geç parça ihtiyacı doğuracaktır. Bu yüzden şu sıralar en kuvvetli adayım Kanuni Cross 250.

    Peki parça endişemde haklı mıyım? Ben sağlam bir dayanağım olmadan varsayımda bulunuyorum, motosiklet tecrübesi benimkini beşe ona katlayacak arkadaşların fikirleri muhakkak çok daha değerli. Evet, ne dersiniz arkadaşlar?

    Bu arada, turnayı gözünden vurmuşsun Asfalt Meleği. O ne tatlı motor öyle! Tertemiz görünüyor.
    J şimdi asker

  7. #7

  8. #8

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Alıntı Jagadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Beni araziyle tanıştıracak ucuz motor" projemin adaylarındandı bu modeller. Ama uzun zamandır satılmadıkları için parça bulmak sıkıntılı olabilir diye düşündüğümden listemde gerilere düştüler. Çünkü arazide tepe tepe kullanmak için alacam ve piyasadaki ikinci el motorlar zaten uzun süre "tepilmiş" olduğu için er geç parça ihtiyacı doğuracaktır. Bu yüzden şu sıralar en kuvvetli adayım Kanuni Cross 250.

    Peki parça endişemde haklı mıyım? Ben sağlam bir dayanağım olmadan varsayımda bulunuyorum, motosiklet tecrübesi benimkini beşe ona katlayacak arkadaşların fikirleri muhakkak çok daha değerli. Evet, ne dersiniz arkadaşlar?

    Bu arada, turnayı gözünden vurmuşsun Asfalt Meleği. O ne tatlı motor öyle! Tertemiz görünüyor.

    xl bulabilseydim çok sevinecektim. bir de beygir gücü dolayısıyla xl200 beni tatmin eder diye düşündüm. ama temiz yoktu.
    dürüstçe söylemek gerekirse bu kadar temiz bi motosiklet mi bulduğun xl ler içinde en temiz olanmı deseler yine bunu seçerdim.
    şartlara bağlı. ya ikinci motosiklet olarak hep bende kalacak, yada temiz bir xl bulursam değiştireceğim. ama 10000 civarında bir xl nasıl bulunur hayal bile edemiyorum aslında temizliğini şöyle söyleyerek ifade edeyim. 6000 de çok temiz bi xlr daha var. sahibi 3,4 istiyordu sıkıştığından 2,8 e bırakıyor şimdi. ama inan ondan bile daha temiz allah kazasız belasız kullanmaya devam ettirsin.

    parça konusuna gelince ne yazık ki yanılıyorsun.. bu iki motor ile piyasada karşılaştırılacak herhangi bir başka model yok. ne sağlamlık, ne parça bulunabilirliği, ne kalite, nede uygun fiyat açısından..

    uzun zamandır satılmadı dediğin süre 3 4 bilemedin 5 sene.. kusura bakma ama bir aylık kanuniye güveneceğime, inan şimdi değil beş sene sonra bile buna güvenirim.

    hocam anlamadım. bendekiler bunlar derken
    inşallah xt125r a o parayı vermedin. ben sana tertemiz bulurum yada derbi senda da bulabilirim.. üstelik ikiside 4 binin altına..

    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda nın en iyileriydiler. sınıflarında rakiperi bile yoktu.. ama honda nedense tutan modellerini piyasadan kaldırmakla ünlü bir firma xl 125 ilk vitesli motorumdur.. düşer kalkar atlar zıplar ama illaki yürür..

    ses... ne sesi var bir duysalar arkadaşlar..
    titreşime gelince.. mz de daha çok yoruluyordum. oturuş pozisyonunun rahatlığı küçüklüğünü unutturuyor.

    iki kötü yanı var. 2 zamanlı motosikletlerde olduğu gibi gazı açar açmaz uzayamıyorsun.. ki bu zaten uzamak için yapılmamış bir motosiklet..
    ikincisi ise çok yatamıyorsun.. (aslında üstünde pirelli asfalta uygun lastikler var ama) ki onu da arkaya metzeler enduro 1 alarak asfalta biraz daha uygun hale getirdim.

    şehiriçinde kullanımı rahat. ve ben buradayım diyor trafikte. hem sesi ile hem görüntüsü ile.. yani sürekli çalan bir kornayla gidiyormuş gibi rahat ediyorsunuz. uzun yoldaki davranışlarını bu haftasonu değerlendireceğim ilk defa. ya dirtycat lerle mangala yada diğer bir grupla beypazarına gideceğim işim çıkmazsa..

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Çok tatlı makinalar,xl 200 kullandım geçen yıl.

    Rent-a-car motoruydu,bakımsızdı...

    Ama nasıldı...

    AMA NASILDI...

    TORK,Hiç beklemiyordum...Tork vardı harbi...

  10. #10

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    ve motorhocası keşke xlr125 için konuşmuş olsaydık. ya da senin açtığın başlığı görmüş olsaydım keşke zamanında
    ve o başlıkta bir arkadaşımız xl için 4,2 yakıt tüketimi demiş. ben kimle konuştuysam 4 litre kadar dediler. belki bir ayarsızlık vardır.
    xlr125 için ise çok çok zorlarsan 3,5 lt vs dediler.

    demirden korkan trene binmez derler bencede yakıt sarfiyat hesaplaması yapmak çok doğru değil ama hala düşünüyorsan senin için düzgün bir hesap yaparım.
    çünki bu iş ağzı olan konuşuyor gibi bir hale geldi. çoğu formdaş yakıt tüketimini bile doğru hesaplayamaz halde ve ilginç sonuçlar çıkarıyorlar. bende mz varken herkes çok yakıyor diyordu. bense doğru düzgün yakıt almıyordum. bir gün inat ettim ölçtüm kendim için. çok komik bir rakam çıkmıştı. 200 lük çinlilerin bile yaktığından daha düşük bir rakamdı. gerçi biraz da motosikletin durumu ile alakalı.. yoksa benim mz i 90 altında kullandığım nadirdir..

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Zs 200 Gy-2
    Bu arada motosikletiniz hayırlı olsun.

    Geçen günlerde karter korumayla ilgili bir topic açmıştınız,bu motosiklete bence hem motor koruma hem de karter koruma fazlasıyla gereklidir...

    Çünkü nazar değmesin gerçekten ışıl ışıl tertemiz...

    İyi günlerde kullanın.

  12. #12

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Alıntı Enduromania adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok tatlı makinalar,xl 200 kullandım geçen yıl.

    Rent-a-car motoruydu,bakımsızdı...

    Ama nasıldı...

    AMA NASILDI...

    TORK,Hiç beklemiyordum...Tork vardı harbi...
    aralarındaki tek fark o tork işte. xl200 geriye atıyor seni ilk an ama xlr125 o kadar arkaya atmıyor seni. daha hafifçe atıyor seni arkaya. tabi bu ikisi arasındaki bir kıyaslama. yoksa xl200 deki arkaya atma duygusunu mz ile karşılaştırırsak mz deki arkaya yapışma olarak tanımlandırılır

    Alıntı Enduromania adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada motosikletiniz hayırlı olsun.

    Geçen günlerde karter korumayla ilgili bir topic açmıştınız,bu motosiklete bence hem motor koruma hem de karter koruma fazlasıyla gereklidir...

    Çünkü nazar değmesin gerçekten ışıl ışıl tertemiz...

    İyi günlerde kullanın.

    teşekkür ederim. daha güzeli sizin olsun.

    işin doğrusu andavallar arasında trafikte kullanacağıma dağda taşta kullanırım diye bakınıyordum. nx400 ile başladık arayış serüvenine onu alsam er5 yalan olacaktı. xl200 dedim temizi yok, ondan da buna düştük

    karter korumayı da bu yüzden arıyorum evet. havalar ısınmaya başlayınca binerim diyordum. şimdi ısındı hafiften araziye çıkma zamanı geldi
    tahmin ediyorum kendim tasarlayıp, kendi kendime yada sanayide yaptırmak durumunda kalacağım. çünki motorunda yada karterinde en ufak çizik yok, ben kullanırken olursa da cidden içim yanar.

  13. #13

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    [QUOTE=asfalt meleği;1507719]ve motorhocası keşke xlr125 için konuşmuş olsaydık. ya da senin açtığın başlığı görmüş olsaydım keşke zamanında
    ve o başlıkta bir arkadaşımız xl için 4,2 yakıt tüketimi demiş. ben kimle konuştuysam 4 litre kadar dediler. belki bir ayarsızlık vardır.
    xlr125 için ise çok çok zorlarsan 3,5 lt vs dediler.

    Valla alsam Antalya'da buldum ben de kırmızı şeytan XLR 125,27,000km gerçek km Fiyat 2.500Tl onu alırdım yakın diye memeketimin motorunu kullanıyorum,tarla - bayır demeden çıkıyorum,CGL ile tozunu atırırım o XLR'nin,süspansiyon stroğu upuzun

    http://www.sahibinden.com/uygun_fiya...XQQdisplayitem

  14. #14

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    bu para ile daha uygun km bir tane bulabilirsin haberin olsun.

    madem tozunu attırırım diyorsun canın sağolsun, sen öyle diyorsan öyledir

  15. #15

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı asfalt meleği adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu para ile daha uygun km bir tane bulabilirsin haberin olsun.

    madem tozunu attırırım diyorsun canın sağolsun, sen öyle diyorsan öyledir
    Asfaltta öyle arazi lastiklerimi takarsam arazide

    Şaka maka 30cm strok var Cgl'de,tek arazi vites oranları eksik, ondan Xlr asfaltta yavaş kalıyor 90km/h i aşmıyormuş Xlr, bilgi güvenilir ve yakından geldi,hatta senin motor mu ne. Not:Necati.
    Şimdiki aklım olsa yine Cgl 125 alırdım farkı fiyatı bana göre, Para bol olsa o zaman tabii ki Xlr 125 alırım o ayrı

  16. #16

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    valla necatiye dedim ki mz gibi seri değil gitiyor 70 80 de kalıyorum dedim.
    adam o kadar mı yapıyor demez mi bana. hayır dedim 3. viteste yapabildiğim bu.. mz gibi uzayamıyorum dedim. şimdi de gitmiş 90 üstüne çıkmıyor mu demiş.. kardeş daha denemedim ki 4 te 5 te ne kadar yapıyor diye.. hep trafik hep trafik.. uzun yola çıksam söyleyeceğim ama ben zaten yeterince sordum.. 120 ancak.. daha fazlası güvensiz oluyormuş..

  17. #17

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı asfalt meleği adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla necatiye dedim ki mz gibi seri değil gitiyor 70 80 de kalıyorum dedim.
    adam o kadar mı yapıyor demez mi bana. hayır dedim 3. viteste yapabildiğim bu.. mz gibi uzayamıyorum dedim. şimdi de gitmiş 90 üstüne çıkmıyor mu demiş.. kardeş daha denemedim ki 4 te 5 te ne kadar yapıyor diye.. hep trafik hep trafik.. uzun yola çıksam söyleyeceğim ama ben zaten yeterince sordum.. 120 ancak.. daha fazlası güvensiz oluyormuş..
    Bence de 120 rahat yapar o güçte

  18. #18

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    dediğim gibi daha detaylı bilgileri paylaşırım ilerde paluk kardeş

  19. #19

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    DaTÇa
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 600
    Selam arkadaşlar buda benim yeni aldığım XL 200 alalı daha 1 hafta olmadı 9200 km çok temiz buldum aldıgım kişide 3 tane motor var buna neredeyse binmiyor motor aldıgı günden beri yatmış yani işte buda fotosu

    [/IMG]
    *** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
    Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...

  20. #20

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Hayırlı olsun ,harika bir Xl 200,diğer motorları da satılık mı


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler