Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    sınırlı sayıdaki diversion kullanıcıları,sizlere birkaç sorum var,

    bende ninja 250 var,bundan sonra diversion f almak istiyorum,soruları tek tek yaziyim beğendikleriizi cevaplarsınız

    ilk başta bu motorun yakıtı geliyor,100 km de nekadar yaktığını veya 1 depo ile nekadar gittiğini hesaplayan oldumu ?
    100 km hız ile giderken en son vitesde kaç devir çeviriyor ,
    motorun kaç devir olduğunu bilmiyorum, ama orta ve üst devirlerde titreşim ne alemde
    bu soru çok saçma gelicek ama sorucam yükek süratlerde motorun konforu nasıl 150 160 170 civarında
    ısınma durumu nasıl ?ninja trafiği gördüğünde fan açmaya başlıyor
    aklıma geldikce buraya yazıcam bira hareket gelsin şu başlığa


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    bak cevabını bulursan banada haber ver frank ölmüş bu başlık
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  3. #143
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Merhaba arkadaşlar, yukarıdaki sayfalarda 100 km.de 5-5,5 litre harcadığı yazıyordu. Benim ki son benzin alış hesabıma göre km.de şehir içi 0.23 kuruş yakıyor. Bu sıcaklarda zaman zaman şehir içinde fan açıyor ama rahatsız edici olduğunu söyleyemem. Ara hızlanmaları yeterli. 6-7000 devirden sonra makine kuduruyor. Ben daha sakin kullanıyorum. 3-4000 aralığı vites değişimi için ideal ama keyif almak için 5-6000 devri görmek daha uygun. Ben martta 2300 km.de aldım. Şimdi 4000'de. Ağırlıklı şehir içi diyebilirim. Benim ki 2011 beyaz S makine (yani yarım grenaj).

  4. #144

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    bu motoru deneyebileceğimiz biryer varmı test sürüşü yaptıran

  5. #145
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    İzmir'de böyle bir yer yok. İstanbul is bana zaten yabancı. Sporturing olarak güzel bir makine ama SS olmaktan oldukça uzak. Üstünde R6'da da kullanılan motor var. Ben araştırıp, karar verip canlısını bile görmeden gidip Çanakkale'den satın aldım ve Mart'ın soğuğunda Çanakkale yolunun rüzgarlarında acemiliğimle sadece 2 kere kontak kapatarak geldim. İlkinde üstüme yağmurluk giymek için durdum, 2.sinde ise benzin almak için. Yaklaşık 350 Km. yaptım ilk kullanımımda ki o hava şartlarına rağmen keyifli bir kullanımdı. Youtube'da bazı paylaşımlar var oradan inceleyebilirsiniz. Bu makineyi bulmasaydm, yaz sonu için sıfır er 6F'e niyetleniyordum. Kısmet 4 silindireymiş..

  6. #146
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Eski bir xj6 naked kullanıcısı olarak yazıyorum.
    1 Depo ile otobanda 120 - 180 KMH hızlarla 260Km gidebildim.
    100Kmh ile giderken sanırım 5000-5500 devir çeviriyordu.
    Orta devirlerde titreşim fazla yok fakat üst devirlerde ince titreşim uzun yolda biraz yoruyor. 130-140KMH lerde titreşim ve rüzgarda biraz rahatsız edebiliyor. Ben ekstra cam takmıştım baya engelliyordu rüzgarı. Max hız 216 gördüm o hızda motorun üstünde durmak bir hayli zorlaşıyor tabi.
    Yüksek süratlarda cam varsa fazla sorun olmuyor kafayı camın altına sokuyorsun. 150 sonrası titreşim biraz başlıyor ve devir yükseldikçe artıyor. Titreşim dediğimde 4 silindirin ince titreşimi Ama bir süre sonra içinize işliyor oda.
    Trafikte ısınır fan açar ama biraz hızlanınca çabuk soğur.
    Servisinden çok memnundum. Kızıltoprak servisi oldukça samimi ve ilgiliydi.

    Benim ilk motorumdu xj6 güzel günlerimiz oldu beni hiç üzmedi bende tüm bakımlarını eksiksiz yaptırdım en iyi şekilde baktım ama taaki z750r a binene kadar. İnsanoğlu nankör biraz şu anda z750r ile devam ediyorum yoluma.

  7. #147

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    deposu kaç litre

  8. #148

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    tip olarak benim de ilgimi çeken modellerden biri F modeli, şu günlerde gt250r ımın yetersiz geldiğini hisseder gibi olup cc yükseltmeyi düşünmeye başladım ama acele etmiycem bir süre daha pişmem lazım gt250r ile... bu arada da araştırmaya devam
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  9. #149

    Üyelik
    22 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul,Ankara
    Değerli beyler Kawasaki ER6N ile kıyas almak isteyen var mı? Hem marka hem model kıyaslama, servis durumları falan. Ayrıca acemiye gider mı bu motorlar? tesekkurler

  10. #150
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Konu xj6 konusu olduğu için fazla fazla başka modellere girmek istemiyorum. İki motorda acemiye gider ne kadar acemi olduğuna bağlı. Ben hiç motor geçmişim olmadan xj6 ya bindim. Ama bir bindim bir dahada inmedim. Benim oldukça uzun bir bisiklet ve araçla trafik geçmişim var. Çok fazla acemilik çekmememi birazda buna bağlıyorum. İki motoruda araştır hangisi hoşuna giderse onu al derim. Marka olarak yamaha 1 adım daha önde Türkiye'de .
    gezgin.b bunu beğendi.

  11. #151
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski bir xj6 naked kullanıcısı olarak yazıyorum.
    1 Depo ile otobanda 120 - 180 KMH hızlarla 260Km gidebildim.
    100Kmh ile giderken sanırım 5000-5500 devir çeviriyordu.
    Orta devirlerde titreşim fazla yok fakat üst devirlerde ince titreşim uzun yolda biraz yoruyor. 130-140KMH lerde titreşim ve rüzgarda biraz rahatsız edebiliyor. Ben ekstra cam takmıştım baya engelliyordu rüzgarı. Max hız 216 gördüm o hızda motorun üstünde durmak bir hayli zorlaşıyor tabi.
    Yüksek süratlarda cam varsa fazla sorun olmuyor kafayı camın altına sokuyorsun. 150 sonrası titreşim biraz başlıyor ve devir yükseldikçe artıyor. Titreşim dediğimde 4 silindirin ince titreşimi Ama bir süre sonra içinize işliyor oda.
    Trafikte ısınır fan açar ama biraz hızlanınca çabuk soğur.
    Servisinden çok memnundum. Kızıltoprak servisi oldukça samimi ve ilgiliydi.

    Benim ilk motorumdu xj6 güzel günlerimiz oldu beni hiç üzmedi bende tüm bakımlarını eksiksiz yaptırdım en iyi şekilde baktım ama taaki z750r a binene kadar. İnsanoğlu nankör biraz şu anda z750r ile devam ediyorum yoluma.
    Z750 de bu gün var yarın yok aga
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  12. #152
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    XJ6'da 17,5 litre depo var. Son 3,5 litre kaldığında Trip metre 0'lıyor ve saymaya başlıyor..

  13. #153
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    titreşim 140tan sonra rahatsız etmeyecek şekilde hissettiriyor, zaten 140tan sonra naked modeli ise rüzgar sıkıntı yapıyor titreşimden önce. diversion ile 150 ile daha rahat gideleceğini tahmin edebiliyorum. ben geçen gün uzun yola çıktım yeri geldi 200kmye çıktım yeri geldi sakin kullandım ama genel olarak hızlıydım ve 100km altına pek düşmedim 100kmde 4.60 ortalamasıyla gittim geldim, motosiklet düşük hızı veya rolantiyi hiç sevmiyor trafikte 40 km altına düşünce kısa sürede fan açma noktasına geliyor. ama hızlandığımı anında sıcaklık 90 altına düşüyor. egzos olayı çok güzel ayrıca gözüm alıştı küçük egzosa diğer motosikletlerde fazlalık varmış gibi gelmeye başladı gözüme. bir de kaçıncı viteste olduğunu göstermeme olayını sevmiyorum yamahalarda 5temi 6damı olduğumu kestiremiyorum çoğu zaman 6dayken vites yükseltmeye kalkıyorum.

  14. #154

    Üyelik
    02 Şubat 2012
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON S
    Merhaba arkadaşlar ben de xj6 F kasa aldım. Gerçekten çok memnunum. Aldığım arkadaş two brothers taktırmış.Çok tatlı ses vardı. Biraz fazla para istedi ben de söktürdüm maalesef. Şuan tek problemim ses. Daha doğrusu sessizliği Makine egzoz istiyor arkadaşlar. Arkadaşın da dediği gibi düşük hızlarda ısınıyor ve fan giriyor ama bu gayet normal. 4 silindir 600cc makina. 40la gitmek için buna binilmez zaten. Tasarım bence harika. Bakan bir daha bakıyor. Frenler güven veriyor. 2. gün tali yoldan bayan sürücü çıktı önüme. Yabancı olmama rağmen makineye güvenle durdum ve beni mutlu etti. ABS yok bu arada.Oturuş pozisyonu rahat. Artçı halinden memnun. Yakıtı 4 silindir için gayet normal. r6 kadar kalkışta seri değil ama virajı r6 dan gerçekten daha iyi. Bildiğin akıyor Arkadaşlar bastın mı gidiyor, bastın mı duruyor herkes de bu makinaya bakıyor. Düşünen arkadaşlar hiç düşünmeden gönül rahatlığıyla alsın.

  15. #155

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    şu motoru bi test edeydik iyiydi yokmu bunu test eicek yer,olmadı kullanıcılara dilenicez artık

  16. #156

    Üyelik
    02 Şubat 2012
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON S
    Yanlış yazmışım arkadaşlar. Düzeltme gereği hissettim Benimki S kasa yani yarım grenajlı olanı. Ayrıca Gezgin kardeş. Er-6n le bence kıyaslama o 2 silindirli makina. Kawasakilerin ayrıca parça sıkıntısı malesef hep var. Pahalı ve aylarca bekliyorsun. Yamaha Türkiyeyi saran bir marka.Bir ağ kurmuş ve yerleşmiş. Fiyatlarda aşağı yukarı aynı.600cc biniyosan 4 silindire bin derim. Tecrüben yoksa da önce 150 cc kullan en 6-7 ay. Bilemedin 200-300 liraya mz java gibi bişey al. Yoksa hem kendine hem makineye yazık edersin.

  17. #157

    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Merhabalar. Neden Yamaha xj6 Diversion F :
    1. 4 silindir, titreşim yok gibi
    2. 600 cc, güç ve en önemlisi ses
    3. Geniş servis ağı
    4. Yedek parça bolluğu
    5. F modelinin hoş görünümü ve rüzgarı kesmesi
    6. Rahatlık ve konfor.
    Ben her şeyiyle memnunum. İyi ki almışım. Cbr 250'de ölmüşüz yaa.

  18. #158
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı habbili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Neden Yamaha xj6 Diversion F :
    1. 4 silindir, titreşim yok gibi
    2. 600 cc, güç ve en önemlisi ses
    3. Geniş servis ağı
    4. Yedek parça bolluğu
    5. F modelinin hoş görünümü ve rüzgarı kesmesi
    6. Rahatlık ve konfor.
    Ben her şeyiyle memnunum. İyi ki almışım. Cbr 250'de ölmüşüz yaa.
    İleride Fazer 8 e geçince de yauu xj6 da ölmüşüz dersin. Bunun sonu yok.

  19. #159
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İleride Fazer 8 e geçince de yauu xj6 da ölmüşüz dersin. Bunun sonu yok.
    biz 250 cc makinanin hayalini kuruyoruz mesela kimisi ölüyo 250 de Haklısın
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  20. #160
    ichiroo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2011
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF1000L Africa Twin
    1200gs e binmediğin sürece ölmüşüz zaten hangisi tam anlamıyla uzun yolda yüksek hızda rahat zaten


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler