V5 Motorlu 2009 Yeni Honda VFR
-
08 Ağustos 2008, 11:30
#1
990cc RC211V MotoGP motosikletinden ödünç alınan V5 güç ünitesi, VFR ‘yi daha kaslı kılacak. Tamamen yeni 2009 VFR1000F ve VFR1000GT motosikletleri Honda ‘nın tasarım konusunda oldukça meşgul bir yıl geçirdiğinin göstergesi.
VFR ile özdeşleşen tek kollu salıncak sistemi, MotoGP motoru, Ferrari stili buton kontrollü vites geçişleri ile göze oldukça hitap eden VFR modelinin “F” (Spor) ve “GT” (spor touring) olmak üzere iki seçeneği sunulacak.
“F” modeli bize CBR serisini, “GT” modeli ise ST1300 modelini anımsattı.
2009 VFR1000F
2009 VFR1000GT
Moto Aktüel den alıntıdır.
http://www.motoaktuel.com/blog/index...yeni-honda-vfr
Reklamlar
-
08 Ağustos 2008, 11:33
#2
heh işte 4 oda 1 salon motosikletlerde çıktı sonunda jakuzide var sanırım tam göremedim
-
08 Ağustos 2008, 11:42
#3
o nasıl eksoz arkadaki adamın ayagını yakar yaw tabii sahibi arkaya adam atarsa
-
08 Ağustos 2008, 11:45
#4
photo imaging konusunda azıcık daha çalışmaları lazım.
-
08 Ağustos 2008, 11:46
#5
VaScO1925 adlı üyeden alıntı
heh işte 4 oda 1 salon motosikletlerde çıktı sonunda
jakuzide var sanırım tam göremedim
mavi olanın çantalarından biri jakuzi diğeri yüzme havuzu
-
08 Ağustos 2008, 11:53
#6
emin_arikoglu adlı üyeden alıntı
mavi olanın çantalarından biri jakuzi diğeri yüzme havuzu
ooo iimiş 1 tane ayır ist e gelınce alırım sende dursun makına :D
-
08 Ağustos 2008, 12:01
#7
-
08 Ağustos 2008, 12:19
#8
eski vfr daha iyi bence..
tabi bunlar resmi açıklamamı?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
08 Ağustos 2008, 12:39
#9
her iki resimde fake!lütfen insanları yanlış yönlendirmeyelim!çok amatörce yapılmış bir hata direk gözüme çarptı,çizen motordan anlasaydı,egzosun üstüne egzos manifoldunu koymazdı!
-
08 Ağustos 2008, 13:08
#10
eksozun üstünde eksoz manifoldunu nerden gördün?
-
08 Ağustos 2008, 13:30
#11
-
08 Ağustos 2008, 13:45
#12
Oyyy anam O birinci ne öYLe
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
08 Ağustos 2008, 14:02
#13
Aynı resim üzerinde iki farklı Photoshop çalışması... Gaza gelmeyin...
-
08 Ağustos 2008, 14:07
#14
egzosun hemen tam üstüne bak,şimdiki vfr de olduğu gibi egzos boruları sele altına doğru uzanıyor,ama altta egzos çıkışı mevcut!garip değil mi???
-
08 Ağustos 2008, 22:46
#15
1. resimde de 2. resimdede photoshop yok ben kendim baktım sizede nasıl anlayacağınızı söyleyim
bi metin belgesi açın resmi sürükleyip belgenin içine atın anlam veremediğimiz kodlar çıkacak hemen ctrl+f e basıp arama yapın adobe sözcüğünü aratın bişey buursa photoshopda oynanmış çıkmazsa oynanmamıştır..
ama bu resmin orijinal olduğunu tam anlamıyla kanıtlamaz photoşop tan başka programlarda var :D
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
08 Ağustos 2008, 23:06
#16
honda ya olan kıllığım bilinse de her zaman bi modelini sevmişimdir..
eski de n954 favori bir motosikletti benim için, şimdi ise vfr..
sanırım bu gün süpersporttan vazgeçip hada uysal bişeyler almalıyım desem, alacağım motosiklet vfr olurdu..
-
08 Ağustos 2008, 23:08
#17
-
08 Ağustos 2008, 23:08
#18
-
08 Ağustos 2008, 23:39
#19
ErTech adlı üyeden alıntı
bu boru ne borusumu? arife teyze gilin soba borusu yazın sobayı kaldırınca boruları koyacak yer kalmamış evlerinde "yavrum senin motorunda dursunda kış gelince alıveririm" dediydi
digi_boy26 adlı üyeden alıntı
yamaha nın tourüng modelinde elden yarı otomatik olarak debriyajsız vites değiştirme sistemi vardı, bu da heralde onun gibi birşey..
-
09 Ağustos 2008, 02:13
#20
Vfr adı altında aynı hatta üretilmesi pekte mantıklı olmayan iki farklı model gidon sele çatal bağlantıları hep farklı . çizen şahsiyet sadece çizim gücünü kullanmış mekanik bilgi pek yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)