Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cemalkurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara (Akçay)
    Motosikleti
    YBR125-MT03-Z750 S
    Selamlar;
    MT-03 kullanıcılarının bir araya geldiği bir yer bulamadım. belki burada birbirimizi buluruz diyorum. Ne dersiniz...???

    Teknik özellikler:

    Boyutlar
    Toplam uzunluk: 2.070 mm
    Toplam genişlik: 860 mm
    Toplam yükseklik: 1.115 mm
    Sele yüksekliği: 805 mm
    Dingil mesafesi: 1.420 mm
    Yerden yükseklik: 200 mm
    Minimum dönüş yarıçap: 2.225 mm
    Temel ağırlık(Yağ ve yakıt ile): 192 kg
    Motor:
    Motor tipi: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC
    Silindir dizilişi: Öne doğru eğilmiş tek silindir
    Hacim: 660.0 cm3
    Çap x strok: 100.0 x 84.0 mm
    Kompresyon oranı: 10.00 : 1
    Marş sistemi: Elektrikli marş motoru
    Yağlama sistemi: Kuru karter
    Motor yağı :
    Tipi:
    SAE10W30 veya SAE10W40 veya
    SAE15W40 veya SAE20W40 veya SAE20W50
    Tavsiye edilen motor yağı sınıfı: API service SE, SF, SG veya daha yüksek tip
    Motor yağı miktarı:
    Yağ filtresi elemanı değiştirilmediğinde: 3.00 L
    Yağ filtresi elemanı değiştirildiğinde: 3.10 L
    Toplam miktar (yağsız motor): 3.40 L
    Soğutma sistemi:
    Radyatör kapasitesi (tüm yönler dahil): 1.0 L (Radiatör) +0.25 L (Soğutma suyu haznesi)
    Soğutma suyu haznesinin kapasitesi (maksimum seviye işaretine kadar): 0.25 L
    En düşük seviyesinden dolu seviyesine kadar: 0.15 L
    Hava filtresi:
    Hava filtresi elemanı: Yağlı kağıt
    Yakıt:
    Tavsiye edilen yakıt: Sadece kurşunsuz süper benzin
    Yakıt deposu kapasitesi: 15,0 L
    Yedek yakıt deposu kapasitesi: 4.25 L
    Yakıt enjeksiyonu:
    Üretici: DENSO
    Model: 297500-0390
    Buji:
    Üretici/model: NGK / CR7E
    Tırnak aralığı: 0.7-0.8 mm
    Debriyaj:
    Debriyaj tipi: Islak, çoklu disk
    Şanzıman:
    Birincil indirgeme sistemi: Düz dişli
    Birincil indirgeme oranı: 75/36 (2.083)
    İkincil indirgeme sistemi: Zincir tahrikli
    İkincil indirgeme oranı: 47/15 (3.133)
    Şanzıman tipi: Sabit-meç 5 vites
    Çalışma şekli: Sol ayakla çalıştırma
    Dişli oranı:
    1. : 30/12 (2.500)
    2. : 26/16 (1.625)
    3. : 23/20 (1.150)
    4. : 20/22 (0.909)
    5. : 20/26 (0.769)
    Şasi:
    Şasi tipi: Truss diamond
    Kaster açısı: 26°
    Çekme: 97.0 mm
    Ön lastik:
    Tipi: İç lastiksiz
    Ebatlar:
    120/70-ZR17M/C (58W),
    120/70-R17M/C (58H)
    Üretici/model:
    DUNLOP D270F
    PIRELLI SCORPION SYNC
    Arka lastik:
    Tipi:
    İç lastiksiz
    Ebatlar:
    160/60-ZR17M/C (69W),
    160/60-R17M/C (69H)
    Üretici/model:
    DUNLOP D270
    PIRELLI SCORPION SYNC
    Yük:
    Maksimum yük: 186 kg (Sürücü, yolcu ve aksesuarların toplam ağırlığı)
    Lastik basıncı (soğuk lastiklerle ölçülür):
    Yük: 90 kg yüke kadar
    Ön: 210 kPa (30 psi) (2.1 kgf/cm3)
    Arka: 230 kPa (33 psi) (2.3 kgf/cm3)
    Yük: 90 -186 kg
    Ön: 230 kPa (33 psi) (2.3 kgf/cm3)
    Arka: 250 kPa (36 psi) (2.5 kgf/cm3)
    Yüksek hızda kullanım:
    Ön: 210 kPa (30 psi) (2.1 kgf/cm3)
    Arka: 230 kPa (33 psi) (2.3 kgf/cm3)
    Ön tekerlek:
    Tipi: Dökme jant
    Jant ebadı: 17 M/C x MT3.50
    Arka tekerlek:
    Tipi: Dökme jant
    Jant ebadı: 17M/C x MT5.00
    Ön fren:
    Tipi: Çift disk fren
    Çalışma şekli: Sağ el
    Yağ: DOT 4
    Arka fren:
    Tipi: Tek disk fren
    Çalışma şekli: Sağ ayak
    Yağ: DOT 4
    Ön süspansiyon:
    Tipi: Teleskopik çatal
    Yay/süspansiyon tipi: Helezon yay / yağlı amortisör
    Tekerlek hareketi: 130 mm
    Arka süspansiyon:
    Tipi: Salıncak
    Yay/süspansiyon tipi: Helezon yay / gazlı-yağlı amortisör. Yay yükü ayarlı
    Tekerlek hareketi: 120.0 mm
    Elektrik sistemi:
    Ateşleme sistemi: Transistörlü ateşleme bobini (dijital)
    Şarj sistemi: A.C. manyeto
    Akü:
    Model: GT9B-4
    Voltaj, kapasite: 12 V, 8 Ah
    Far:
    Ampul tipi: Halojen ampul
    Ampul voltajı, vat x miktar:
    Far: 12 V, 55 W/60 W x 1
    Yardımcı lamba: 12 V, 3 W x 1
    Park/fren lambası: 12 V, 5 W/21 W x 1
    Ön sinyal lambası: 12 V, 10 W x 2
    Arka sinyal lambası: 12 V, 10 W x 2
    Gösterge aydınlatması: LED (zemin aydınlatması)
    Boş vites gösterge lambası: LED
    Sinyal gösterge lambası: LED
    Uzun huzme far gösterge lambası: LED
    Yakıt seviyesi uyarı lambası: LED
    Soğutma suyu sıcaklığı uyarı lambası: LED
    Motor arızası uyarı lambası: LED
    İmmobilizer sistemi gösterge lambası: LED
    Sigortalar:
    Ana sigorta: 30 A
    Far sigortası: 20 A
    Sinyal sistemi sigortası: 10 A
    Ateşleme sigortası: 10 A
    Park lambası sigortası: 10 A
    Radyatör fanı sigortası: 7.5 A
    Yakıt enjeksiyon sistemi sigortası: 10 A
    Yedekleme sigortası (kilometre sayacı, saat ve immobilizer sistemi için): 10 A





    Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!

    Carpe Diem & Smile


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.

    SPORT ROADSTER YAMAHA MT 03 ve 01

    Yamahanın iki yeni modeli MT 03





    KAMPANYALI FİYATI=12,950 YTL

    MT 01



    KAMPANYALI FİYATI=21,750 YTL
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  3. #3
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    erdocum 03 ün fiyatı iyide 01 tuzlu ama güzel şahane aletler 03 baya bi yüksek enduro yapılır bu aletle

  4. #4
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    ilk yorum benden olsun.Yamahanın MT03ü belki satabilir.Bg ibiraz düşük geldi baa 45bg 660cc ye göre az sanırım torku yüksek bu aletlerin.Belki yakın zamnada yollarda görmeye baslarız bu aletleri.Özellikle MT03ün fiyatı güzel.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  5. #5
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    MT03 ü yakından inceleme fırsatım oldu gerçekten yamaha döktürmüş bu sefer
    Yakından incelemenin keyfi ayrı torku gerçekten çok iyi bir makina arka kuyruk biraz kısa kalmış yani artçılar pek rahat edemeyecekler ama motor güzel..
    Arkadaşımda keşke bekleseymiş biraz daha fiyatlar düşmüş sanırım..
    Bizimkisi 14-15 civarı almıştı.
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  6. #6
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    MT03 tek silindir olmasından dolayı belki tercih edenler birazda yakıtı yüzünden tercih edeceklerdir.Zamanla kullananlar yorumlarını yazarlar.Cbf500ün fiyatında suanda ama görüntü 10numara açıkcası.Tek silindirlerin bildiğim karadıyla tireşim sorunu oluyor ama yakıtlarıda düşük oluyor
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  7. #7
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    TEST SÜRÜŞÜNE DAVETLİSİNİZ!
    Sayın ENGİN KILIÇ,
    Yamaha'nın yarattığı Sport Roadster sınıfının en iddialı motosikleti MT-03 test sürüş günlerine sizi de bekliyor.

    Yetkili satıcılarımız test sürüş günlerinde sizleri ağırlamaktan onur duyacaktır...

    YETKİLİ SATICI TEST SÜRÜŞÜ GÜNLERİ



    SÜLEYMAN MEMNUN (0212 2850888) – MASLAK 09 – 14 NİSAN 2008

    DAYTONA MOTOR (0212 2656065) – KURUÇEŞME 15 – 21 NİSAN 2008

    SAMURA MOTOR (0216 3381955) – KIZILTOPRAK 22 – 28 NİSAN 2008

    YILDIZ TİCARET (0216 5233737) – ÇAMLICA 29 NİSAN – 05 MAYIS 2008

    AYDIN MOTOR (0212 4527261) – ŞİRİNEVLER 06 – 12 MAYIS 2008

    KARDEŞLER MOTOSİKLET (0212 5354027) – KÜÇÜKKÖY 13 – 19 MAYIS 2008
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  8. #8
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.


    Göstergeleri ve egzostuda gerçekten güzel tasarlamışlar.Dediğniz gibi bir test sürüşü yapmak lazım.Bu test sürüşleri kaç dk yada km metre oluyor?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  9. #9
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    MT01 bence en kral naked makinadır kim ne derse desin benim favori makinamdır devirli makinaları sevmiyorum çok yırtınıp çok benzin yakıyorlar mt01 de 1. vitesde 2000 devirde ki bi çok racing makinanın rolantisidir o gücü hissetme o torku yaşamak isterim
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  10. #10
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    MT 03' de XT660' daki motor kullanılıyor bildiğim kadarıyla.
    Tasarımı çok hoş ve biraz enduroya kaçar gibi olsa da, daha çok cadde kullanımı için tasarlanmış, naked bir motor.
    Gerçi XT 660' ın "X" (süpermoto) versiyonu da cadde kullanımı için oldukça uygun bir motor bence.

    Sonuçta Yamaha' nın aynı motor seçeneğiyle 2 tane hemen hemen aynı özelliklere sahip motosiklet çıkartmasını pek anlayamadım aslında. Halbuki MT 03 için çift silindirli ve biraz daha güçlü bir motor kullansalardı, Kawasaki ER6N' e alternatif bir seçenek olabilirdi diye düşünüyorum.
    Bu şekilde kıyaslama yapacak olursak, her ne kadar tamamen aynı kategoride olmasalar da, BMW F650GS de tek silindir 650cc.lik 52 beygir motoruyla, bu motora alternatif gibi görünüyor sanki. Bana hangisini seçersin diye sorsalardı, tercihim kesinlikle Yamaha olurdu tabiiki. Yedek parça ve servis fiyatları, ayrıca motosiklette Japon tecrübesi, direkt tercih sebebimdir.

  11. #11

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    MT 03 güzel bir makine, yakıttan tasarruf için ideal ama 660cc olduğu için ülkemizde biraz yüksek vergiye tabi tutuluyor.Ben bu makinenin tek rakbinin CBF500 olduğunu düşünüyorum. CBF500 57hp 45 tork, MT 03 45 hp 57 tork Teknoloji olarak yamaha daha başarılı burada ama titreşim konusunda ne durumdadır bilmiyorum MT 03 iyi bir tork üretiyor CBF500 ise 2 silindir...

    Satış fiyatı çok yüksekti bir zamanlar, neredeyse CBF600 ile aynı fiyat diyebilirim, şimdi CBF500'e yaklaşmış.Zaten aramızdan kaç kişi GSR600,CBF600 fiyatında olan tek silindirli 660cc makine alırdı.

    MT 03 hız tutkunu olmayan insanlar için keyif verici bir makineye benziyor.Birde 650cc olsaydı.
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  12. #12

    Üyelik
    19 Şubat 2006
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT 03' de XT660' daki motor kullanılıyor bildiğim kadarıyla.
    Tasarımı çok hoş ve biraz enduroya kaçar gibi olsa da, daha çok cadde kullanımı için tasarlanmış, naked bir motor.
    Alıntı Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT 03 hız tutkunu olmayan insanlar için keyif verici bir makineye benziyor.
    Her ikiside çok doğru tespit, amaç hız değil keyif.
    Motor naked bir motor ama katalog çekiminde kullandıkları adamın kaskına ve oturuş pozizyonuna bir bakın.





  13. #13
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    bencede mt - 03 hızdan ve gösterişten önce yol yapmayı sevenler ve süpermoto hayranları için unutmadan az benzin çok menzil amacı ile üretilmiş süper bir melez tek dezavantajı bence vergide bir üst sınıfa girmesi motoru konusunda yedekparça sıkıntısı yaşanmaz sanırım ama dış aksamı için bişi diyemicem sonuç olarak güzel bir alternatif ikinci el piyasası otursun o zaman alırım herhalde :D
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  14. #14
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.

    tek silindir sesi biraz kötü ama gazı açınca tok bir ses geliyor
    http://www.youtube.com/watch?v=xKqRn...eature=related
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  15. #15
    karmacoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2007
    Şehir
    35
    enduro karakterli, naked görünümlü, harika tasarımlı bir model,
    bütün motosikletler güzeldir ama mt03 bi başka bence, yamahanın ciddi indiriminin ardından bir kaç ay sonra ikinci elinde de parelel bir düşüş görünürse uzun yıllar motor değişmeyecem diye verdiğim kararımı sanırım bozacam, inşallah.

    cemalkurc siirt mt de gördüm fotoğrafları sıcak sıcak taze çıkarken çekilmiş, yeni aldın sanırım , güle güle kullan, hayırlı olsun, kullanımı hakkında yorumlarını bekliyorum
    PRESİDENT bunu beğendi.
    May The Force Be With You

  16. #16

    Üyelik
    21 Aralık 2006
    Şehir
    İzmir - Altınoluk
    Motosikleti
    şehir efsanesi
    cemalkurc öncelikle merhaba...iki arkadaşımla birlikte MT03 hakkında son günlerde baya bi kafa yorduk XT660 la aynı motora sahip olmasına rağmen kullanım ve sınıf farkı olduğu açık.
    Ancak aktif kullanıcı olarak motorun özelliklerini eksi ve artılarıyla bizimle paylaşırsanız seviniriz.
    [I][/I][I][COLOR="Red"]Muhtaç Olduğun Kudret Damarlarındaki Asil Kanda Mevcuttur. M.K.ATATÜRK[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B][/COLOR][/I] [COLOR="Red"]www.limitustu.org[/COLOR] (B+/en son 19.03.2008 de verdi)

  17. #17
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    mt-3 garçekten binicisine bir jokey havası verir .. biraz tirreşim biraz güç ve kıvraklık .. şehir içinde kulanım kolaylıklıgı . devasa egzostlar .. patır patır hemde (((: kulanmıştım .. tekslindir ama torklu motor .. keyif alırsınız ama bi yere kadar (((((((((:
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  18. #18
    cemalkurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2007
    Şehir
    Ankara (Akçay)
    Motosikleti
    YBR125-MT03-Z750 S
    rots;
    öncelikle memlekete selamlar; ben de akçaylıyım aslında... ve evet xt660 ile aynı motora sahip fakat egzos emisyon değerleri nedeniyle 2 beygir feda edilmiş. artık sucuk mu yaptılar n'oldu bilemem
    aktif kullanıcı olduğum için soru soran çok arkadaş var ama ben kendimi motosiklet test edecek kadar iyi ve tecrübeli bir sürücü olarak görmüyorum. ama şunu söyleyebilirim ne istediğini bilenlerin motoru. bunu da şöyle ifade edeyim bir de sloganımız olsun: motosiklete herkes biner, MT-03 e tarzı olanlar...
    yüksek oturma pozisyonuna, geniş bir gidona, kısa kuyruğa sahip; inanılmaz torku, bir o kadar yol tutuşu ve çevikliği olan, görenlerin dönüp bir daha baktığı acaip çekici bir motor. sesi jesse'nin dediği gibi patır patır ve çok güzel. titreşimi her tek silindirli kadar. ama yurtdışı sitelerde okuduğum kadarıyla titreşim f650 lerden daha az ve bunun yanında bir çok çift silindirden de az diyorlar. yalan olmasın ben f650 kullanmadım. dediğim gibi ne istediğinizi bildikten sonra mükemmel bir seçim. eksileriiii....eksileriiii, hımmmm...bulamadım

    eftelya;
    haklısın, süper görünüyor...ben MT-03 ümü görmeden aldım. yani gelene kadar sadece internette resimlerini görmüştüm. bu nedenle de biraz endişeliydim açıkçası. ama daha sandıktayken bile resimlerdekinden çok daha güzel olduğu belli oluyordu. tarz olarak yamaha bu motora sport roadster diyor, MT kısaltmasının açılımı da Maximum Tork (muş).

    jesse;
    aynen dediğin gibi, müthiş keyifli. ama şöyle bişey var tabii ki; aldığınız keyifin limitleri, keyiften ne anladığınıza göre değişir. eğer keyif otobanda 260 yapmaksa evet keyifsiz bir motor. sonuçta tüm bu yapılan yorumlar subjektif kriterlerle yapılıyor öyle değil mi....
    Eleştirmek ile saçmalamak arasında çok ince bir çizgi vardır...Dikkat etmek gerekir..!!

    Carpe Diem & Smile

  19. #19
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    cemalkurc abi gerçekten mükemmel bir motosiklet almışsın
    1 kez test etme şansım oldu gittiğim gezilerden birinde bir arkadaşın MT-03 ünü kullandım.
    Söylenilenin aksine titreşimi hissetmedim desem yeridir.
    Torkuna söyleyecek birşey bulamıyorum zaten denemek gerekiyor
    Görüntü itibari ile race ve enduro arası birşey olmuş aslında iyi olmuş benim gibi race mi yoksa enduro mu diyenler için alternatif seçenek.
    Belli mi olur ilerde paramız olursa bende alırım belki birtane
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  20. #20
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    uzun zamandır bir naked sever olarak dikkatimi çeken bir motordu.. son fuar fiyatı ile dikkatimi daha çok cezbetmeye başladı.. bu fiyata alınacak en iyi motor desek zannedersem itiraz eden çıkmayacaktır.

    rakipleri fiyatlarını yukarı doğru çekerken yamahanın gözle görülür indirimleri bu yılı yamaha yılı yapacak gibi görünüyor.

    sağlamlığı ve yedek parçadaki emsallerine oranla ucuzluğu ile bilinen yamaha atağa kalktı şeklinde yorumlayalım bu olayı..

    hep dedik biz motosikletçilere en iyi hizmeti en uygun fiyata verene her zaman eyvallah deriz .

    yamahaya kocaman bir Eyvallah
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)