Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2261
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    21000 Km deyim, debriyaj balatası,teker bilyası, vs gibi sarflarını değiştirmekden başka hiçbir sorun yaşamadım çok şükür. Hergün işe gidiş geliş 52 km yapıyorum. Memnunum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2262

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Slm arkadaşlar.Motorumun beynini değiştikten sonra bir aydır kullanıyordum.Şimdide konjüktöründe bi kablo yandı.Zannedersem konjüktör bozuldu.gaza basınca çalışıyo rölantide çalışmıyo.
    ilk başta karbüratörde olur diye onu söktüm toz falan olur diye içini temizledim bişe yoktu.ilk aldığımda şamandırası kapanmıyordu çalıştıktan sonra fazla benzin geliyor boğuluyordu.yine onunla alakalı bi problem diye düşünürken tesadüfen konjüktöre giden bi kablonun yanık olduğunu gördüm.aslında gecen hafta yolda gideken yanık kablo kokusu geldi durup kontrol ettim ama bişey farketmedim.Birde aküsünün suyu azalmaya başladı akü suyu ekledim tekrar azaldı .O da herhalde konjüktör arızasından kaynaklanıyor.
    Bir motor dergisinde okumuştum `farın açık olması motorun elektrik sistemini koruyor` diye.Fazlalık elektriği tüketerek sistemi rahatlatıyo diye.Ayrıca far açık olunca karşıdan gelen araçların ve önümüzdeki araçların bizi erken fark etmesini sağlamış oluruz.
    Farınızda açıkolsun yolunuzda.

  3. #2263
    zeykannet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Alıntı volkanboz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar.Motorumun beynini değiştikten sonra bir aydır kullanıyordum.Şimdide konjüktöründe bi kablo yandı.Zannedersem konjüktör bozuldu.gaza basınca çalışıyo rölantide çalışmıyo.
    ilk başta karbüratörde olur diye onu söktüm toz falan olur diye içini temizledim bişe yoktu.ilk aldığımda şamandırası kapanmıyordu çalıştıktan sonra fazla benzin geliyor boğuluyordu.yine onunla alakalı bi problem diye düşünürken tesadüfen konjüktöre giden bi kablonun yanık olduğunu gördüm.aslında gecen hafta yolda gideken yanık kablo kokusu geldi durup kontrol ettim ama bişey farketmedim.Birde aküsünün suyu azalmaya başladı akü suyu ekledim tekrar azaldı .O da herhalde konjüktör arızasından kaynaklanıyor.
    Bir motor dergisinde okumuştum `farın açık olması motorun elektrik sistemini koruyor` diye.Fazlalık elektriği tüketerek sistemi rahatlatıyo diye.Ayrıca far açık olunca karşıdan gelen araçların ve önümüzdeki araçların bizi erken fark etmesini sağlamış oluruz.
    Farınızda açıkolsun yolunuzda.
    Dostum beyin sağlam duruyormu? Çünkü konjektör arıza yapınca beyin yakıyor. Bence konjektörün sağlıklı çalıştığına emin olmadan motoru çalıştırma derim.
    Bu arada forum günlerdir ölü. Merak ettiğim bu lanet motorlar arızamı yapmıyo yoksa herkezim motoru arızalı yatıyormu Benimkini merak edenler için forumu takip edenler bilir beyin ölmüştü yeni beyin yeni konjektör işcilik falan 350 tl verip tamir ettirdim. Ama 200 km anca bindikten sonra yine beyin ateşlemeyi kesti yine tamirciye 50 tl daha masraf yedi sağ olsun şerefsiz motorum şimdilik çalışıyor ama şehir merkezinden 10 km dışarı çıkmıyorum korkuyorum yolda kalacağım diye. düşünsenize 2006 yılından beri bende motor ama 6000 km de çünkü her sezon bi arıza yapıyor. Hani millet motoruna binerken aslan motorum kaplan motorum der motorunun gönlünü okşar ben ise a.. q motoru şerefsiz motor beni yolda bırakırsan si...m diye kontak basıyorum. Zaten bi ara foruma yeni katılan ve bu lanet motordan almak isteyen arkaşlara fikir sahibi olmaları için 2006 dan bu tarafa şerefsiz motorumun biyografisini üşenmeden yazacağım

  4. #2264
    saykem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    avcılar
    Motosikleti
    honda cbf 600
    ''zeykannet''

    arkadaşım sen şanssız bir motorcusun motor birazda şans işidir.Ben de 2006 yılından beri bu motora biniyorum ama beni hiç yolda bırakmadığı gibi ciddi bir sorunlada karşılaşmadım.En son 1500 km uzun yol yaptım.İzmir çeşmeden istanbula direk 585km geldim
    ve hiçbir sorunla karşılaşmadım.MOtorumdan çok memnunum ama daha büyük motora geçmek istediğim için satmayı düşünüyorum.koyacak yerim ve param olsa kesinlikle motorumu satmam ikinci bir motor olarak saklarım.
    HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR

  5. #2265

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Sayın Zeykannet
    Nasrettin hoca hikayesindeki gibi düşenin halinden ancak düşen anlar.Siteye ilk üye olduğumda motorla yaşadıklarımı yazınca bazı arkadaşlar beni bu forumu baltalamakla suçladı.Artık tamircilerede para kaptırmıyorum.Kendim söküp takıyorum kolay parça bulabilsem.Dediğin gibi konjüktörü yenilemeden motoru çalıştırmıyorum.

  6. #2266

    Üyelik
    13 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Kartalda bi keeway ustası var.Adresi tam aklımda değil adı Motortek.Stadın Karşısındaki Sanayi benzeri bi yer var Magirus servisinin tam karşısında.Yedek parça vb ona hallettirebilirsiniz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:46 AM ----------

    Alıntı f-mustang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba tekrar..bilgi güncellemek adına;
    SS için motor yağı 10w/40 kullanıyorsunuz değil mi? bir serviste bana 20w/40 dediler kafam karıştı
    onlar biraz geçirmek istemiş

  7. #2267

    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    av.istanbul
    Motosikleti
    MCT 250
    Zeykannet kardeşim,ateş düştüğü yeri yakar tabii..ancak sen motora negatif enerji veriyorsun...küfür etme ona,okşa motorunu,pozitif enerji ver ona..güzel bir kıza dokunur gibi yani..inan faydası oluyor.

  8. #2268

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Bugün konjüktör aldım taktım değişen bişe olmadı.yani boşuna 55ytl verdim.sonra karbüratörü tekrar söktüm ve şırınga ile karbüratörün motora bağlandığı yere benzin akıttım . aynı zamanda marşa bastım ve motor kısa bi süre çalıştı. O zaman sorunun kesin karbüratörde olduğunu anladım.karburatörü söküp dağıttım.
    sol tarafta benzinin girdiği kısımda şamandıra var çalışıyomu diye baktım.benzin girişinden üfledim şamandıra aşağıdaiken üfleniyo yukarı kaldırınca üflenmiyo.tamam dedim burası sağlam.eğer sizde sökmek durumunda kalırsanuz şamandıranın karbüratöre bağlandığı kısımda kısa bi pim var o kolay düşüyo ona dikkat edin.
    Karbüratörün sağında enjeksiyon bağlantısını baktım normal gidip geliyordu.Ucunda iğne olan sağa sola gidip gelen tulumbaya benzeyen kısmıda söktüm.Arka kısmısnda esnek uzunca bir yay var.İğnenin tulumba kısmın oturduğu yerde küçük bi tırnak ver.tam olarak yerine oturmamıştı.onu oturtarak karbüratörü topladım.Tekrar motoru çalıştırmayı denedim ve takır takır çalıştı.
    Daha öncesinde motorun yüksek gazda biraz çalıştıktan sonra stop ettiğini yazmıştım.Ve ilk çalıştırması çok zor oluyordu.Bi şekilde iğne yerinden oynamış.O iğne geri geldiğinde karbüratöre benzin geliyo.ileri gittiğinde gelmiyo.Bu şekilde çalışmıyordu.Sorunu çözdüm mutluyum.

  9. #2269

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Depoyu temizlerken içinden çok toz çıktı.Benzini boşaltırken deponun altındaki benzin kilidini ON konumuna getirdiğimde benzin tamamen boşalmıyor.RES konumunda ise tamamen boşalıyor.ON kısmına gelen hortum biraz yüksekte kalıyo zannedersem.RES kısmında deponun alt kısmında kalan benzin akıtıldığı için yedek depo olarak adlandırılıyor.
    Karbüratörün arka pistona bağlandığı plastik kısımdan yukarı doğru bir hortum çıkıyor ve ikiye ayrılıyor.Bu hortumlardan sağ tarafa giden miksere bağlanıyor.Sol tarafa gelenin nere bağlandığını bulamadım.Bağlanabileceği karbüratörün sol üst kısmında bir yer var birde benzin kilidinin olduğu yerde.Sizdeki nere bağlı bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

  10. #2270

    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    arkadaslar eskı motorculardanım ama bıraz 10 yıl gıbı ara verdım yıne almak ıstıyorum uzun zamandır arastırıyorum regal captor,bisan roadstar,ve keeway arasında kaldım arastormamda one cıkanlar bunlar yardımcı olurmusunuz onerınız nedır adım mehmet ızmırlıyım tavsıyelerınızı avntajları nedır dezavantajları nelerdır.(sımdıden tesekkur ederım)

  11. #2271

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    regal iyidir ama yedek parça servis kim getiriyor nerde onu tam bilmiyorum sarıkayalar dan sonra çok karışdı regal piyasası..

    keeway yada bisan şaşma derim ikisinden birini övemem ikiside en nihayetinde lifan malı biri telli jant biri normal jant ufak tefek farklar dışında temelde aynı motorlar..

  12. #2272

    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    keewaya aklım yatmaya basladı pıyasası nedır cın mallarıyla esdeger bır motormudur

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------

    ayrıca bılgı ıcın tesekkurler

  13. #2273
    zeykannet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Alıntı baymehmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keewaya aklım yatmaya basladı pıyasası nedır cın mallarıyla esdeger bır motormudur

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------

    ayrıca bılgı ıcın tesekkurler

    sakın haaa güzel kardeşim. bide eski motorcuyum diyosun 90 model olsun japon olsun dertsiz başına dert mi lazım. biz aldıkda ne oldu.

  14. #2274

    Üyelik
    27 Ağustos 2009
    kardes maddıyat fazlasına sımdılık el vermıyo akllımda haysong 250 lık var ırı goruntusu hosuma gıdıyo 2000 2500 tl arası bulabıldıgımın en ıyısını bulmaya calısıyorum saolsun sızın gıbı arkadaslardan bılgı edınerk benı tasıcak bır alet alıcam regallerden bahsedıyolar 250 lık bır cok motor satanlarda bu sınıfta bu paraya ıyısı bu dıyorlar ıstersen bır bak
    en azından sımdılık ayamızı yerden kessın ozledım motor kullanmayı hasret ceker hale geldım tesekkur ederım

  15. #2275

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı zeykannet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sakın haaa güzel kardeşim. bide eski motorcuyum diyosun 90 model olsun japon olsun dertsiz başına dert mi lazım. biz aldıkda ne oldu.
    keeway i bilmem ama benim arkadaşımda roadstar var 28 bin km yi devirdi normal bakımları dışında daha motoruna anahtar değmedi bir gün bile yolda bırakmadı çokda memnun..

    90 model git japon al zihniyetinide şiddetle kınıyorum bir abimizde cbx 750 var adam 3 kez motor yapdı motor 1.6 araba gibide benzin yakıyor
    bir arkadaşda ls 650 var çocuk devamlı tamirciye gitmekden illalah etti..

    yok yani öyle bir şey git 90 model japon al diye millet ağzına ciklet gibi dolamış çin alıcağına git 90 model japon al git al gör bakalım anyayı konyayı ne sıkıntılar çekiceksin git tamircilere içerde bir ton eski japonların tamirde olduğunu görürsün

    bunu kim diyor eski bir en 500 sahibi diyor 93 model KLX650C sahibi diyor bende gittim çin malı alıcağıma eski japon alırım dedim o zamanlar öyle bir görüşüm vardı gördüm anyayı konyayı yolda o klx le ne kadar kaldığımın haddi hesabı yok siyah duman atması deli gibi yağ yakması her yerinden garip sesler gelmesi

    yani yok öyle bir şey inanmayın millet eskisini elindeki hurdasını satmak için git japon al daha iyi yalanı uyduruyor.. sürdükçe bir çok sorununu görüyorsun motorun..

    benim çinlimde oldu jinlunum da vardı regalim de vardı sattım her eski kötüde değildir gn250 imde oldu gn 250 ile istanbul izmir yapdım motor banamısın demedi oda var ama her eski motorda o kadar iyi çıkıcak diye bir şey yok bu tamamen bir kumar.. en son silverwing im vardı sattım..

    kumara gerek yok yani git sıfır çinli al v motor en fazla vericeği sıkıntı ne olabilir ufak tefek şeyler olur bunu kesin demiyorum belki hiç olmaz belki çok olur ama neticede sıfır malda fabrikanın 2 yıl garantisi var bir şey olursa cebinden paran çıkmaz garantiden halledersin..

  16. #2276
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    23000 km deyim tıkır tıkır çalışıyor. söylermisiniz? pekçok (oranını siz belirleyin.) 90' lardan kalan o bahsedilen japonları cebinden çıkartmazmı? Ki daha derler ya " anahtar deymedi" böyle bir motor. Bazı arkadaşlarımızın 2. el aldığı yada yanlış kullanım kaynaklı şanssızlıklara yakalandığı 1-2 örnek dışında çok sağlam makina... Bana yetiyor ve acaba bundan sonra LC 250 mi alsam diyorum . Çünkü motoru bana yetiyor ve sonrasında daha iyi görünüş arıyor insan. Buda LC 250 de var diye düşünüyorum.

    Saygılar.

  17. #2277
    zeykannet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    arkadaşlar ramazan bayramınızın mutlu ve huzurlu geçmesini diliyorum.

  18. #2278

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Bende tüm arkadaşların bayramını kutluyorum

  19. #2279

    Üyelik
    26 Temmuz 2009

    servis kim parça nerden bulcaz

    mrb arkadaşlar servisi değişmiş keeway in parçalarını nerde bulabilirim istanbula yakın oturuyorum... Acil aradığım parça arka dişli sisteminde bulunan saplamaları takozlara taktıktan sonra üzerine yerleştirdiğimiz kare şeklinde saplamaların üzerine koyduğumuz bir parça var,dişliği onun üzerine takıyoruz hani. Ben o parçayı aptal bir motor tamircisi yüzünden bozdurdum şimdi yana yana arıyorum bulamadım, onsuz monte edince o-ring zincir taktırana kadar sorun yoktu ama şimdi zincir kalın ve ekere değmeye başladı bilgisi olan varsa acil rica edicem.tşk...

  20. #2280

    Üyelik
    24 Eylül 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Trafik Hayattır.....
    Merhaba ; benim niyetim ss 250 almak birtane buldum 2500 tl 8500 km yapmış sahibi sağlık açısından kullanamadığı için satıyor garajdaymış uzun zaamandır 2007 model .
    bu motorlarda km nekadar önemli daha çok rodaj önemli sanırım . Birde keeway için öylüyorum sl 150 veya ss250 km si 3000 lerde ama modeli 2006 nasıl oluyor anlamıyorum . bilgi verirseniz sevinirim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler