Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1561
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    Benim motorum denyo bir usta (usta demeye dilim varmıyor) yüzünden 4800 km de açıldı. Çok talihsizlik yaşadım bu motorla. geçmiş sayfalarda hepsini yazmıştım bakarsanız. Yani ne yazıkki motoru ilk açılan ne yazıkki benim motorum hemde daha çok yeni sayılabilecekken..


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #1562
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı adasel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorum denyo bir usta (usta demeye dilim varmıyor) yüzünden 4800 km de açıldı. Çok talihsizlik yaşadım bu motorla. geçmiş sayfalarda hepsini yazmıştım bakarsanız. Yani ne yazıkki motoru ilk açılan ne yazıkki benim motorum hemde daha çok yeni sayılabilecekken..
    Pardon dikkat etmemişim.Yaşlılıktandır
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  3. #1563
    KID333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    Beşiktas
    Motosikleti
    Kymco Xtown 125
    motorun ilk yağını kendim değiştiricem burda yazılanlara göre 10 40 yağ koymayı düşünüyordum ama 10 40 ın çok ince yağ olduğunu özellikle yaz aylarında sıcakta dahada incelip koruma görevini yeterince yerine getiremeyeceğini söyleyenler oldu 10 40 mı 15 40 mı koymalıyım sizce ?

  4. #1564
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    "Castrol POWER 1 4T 10W-40" yağ bizim motorlar için uygun. zaten Castrol'ün sitesinde de hangi motora hangi yağ konulur kısmında keeway ss için bu yağı öneriyorlar. Bende bunu kullanıyorum. 2 kutu 1 litrelik alıyorsun ve toplam 2 litreden sadece 1,4 litresini koyuyorsun motoruna! Benim gibi salaklık yapıpta nasıl olsa hepsini alıyor yer var diye 2 kutunun tamamını da boşaltma..

    Savaşkayan, özür dileyecek bir durum yok ama ben ne yazıkki en talihsiz sürücüyüm belkide bu motoru kullanan...

  5. #1565
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    ...................................

  6. #1566
    taylo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    CBF 150 Honda
    arkadaşlar motorların açıldığını söylüyorsunuz ama ne gerekçelerle açıldığını söylemiyorsunuz.örn aşınmamı yada segman kırmamı yada segman kaynatmamı niye garantiye girmiyor yada garantiden faydalanmıyorsunuz anlayamadım.
    hocam modifiye ne oldu bitmedimi?

  7. #1567

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    arkadaslar kendi bölümüm değil ama yazmadan edemeyecem 4800 km de yada kac k de olursa olsun motorun acıldıgını nasıl anlıyorsunuz benim motor 6300 km de ve hala daha da ıyı acılsın dıye calısıyorum suan onden ruzgar alarak tam gaz 115 gordum 200 cc de ama ben onu 130 yapacam duz yolda kafaya koydum sadece motorun cekıs gucu artsın aslında en ıyı acılma zamanı 3000- 10000 dır bence cunku kuzenımın mct 10000 e geldı valla 250 cc yı bırak 350 cc javaya kafa tutacak nerdeyse neyse uzun lafın kısası en erken 5000 dıyorum 5000 den sonra hele ıyıcene hersey bırbırıne alısıyor bıraz zorlayın kıııı motor sagır kalmasın
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #1568
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar kendi bölümüm değil ama yazmadan edemeyecem 4800 km de yada kac k de olursa olsun motorun acıldıgını nasıl anlıyorsunuz benim motor 6300 km de ve hala daha da ıyı acılsın dıye calısıyorum suan onden ruzgar alarak tam gaz 115 gordum 200 cc de ama ben onu 130 yapacam duz yolda kafaya koydum sadece motorun cekıs gucu artsın aslında en ıyı acılma zamanı 3000- 10000 dır bence cunku kuzenımın mct 10000 e geldı valla 250 cc yı bırak 350 cc javaya kafa tutacak nerdeyse neyse uzun lafın kısası en erken 5000 dıyorum 5000 den sonra hele ıyıcene hersey bırbırıne alısıyor bıraz zorlayın kıııı motor sagır kalmasın
    üstadım derin bilgilerinizi bizimle paylaştığınızdan dolayı şükran borçluyuz.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  9. #1569
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    mterayes26, valla çok güldürdün bizleri Allah da seni güldürsün inşallah. Sen konunun sonundan böyle bodoslama dalarsan tabii ki yanlış anlarsın olayı. Bizim motor açtırmadan kasıtımız, motorun sökülüp piistonlarına kadar açılması

    Taylo, geçmiş sayfalar da ben motorumun neden açıldığını ve başıma neler geldiğini sizlerle bu topicte paylaşmıştım. Benim motorum teknik sorunlardan değil, tamamen denyo, bilinçsiz, şerefsiz, karacahil...... usta diyemeyeceğim kasap diyeceğim mesleğine de, bir öküz adam yüzünden açıldı. motorumun debriyajı çok sert olduğu için şu an iflas edip kapanmış olan İstanbul Göztepe deki NBC motora servise götürmüştüm. Denyo herif sorunun debriyaj levyesinde olduğunu söyleyip levyeyi çıkardı. Ve tüm müdahalelerime rağmen Hiç bir sorunu olmayan levyeyi taşlayıp üzerine ne yaptığını bile bilmeden kaynak attı. Adama müdahale etmeme rağmen birde bana "benden iyimi bileceksin" diyerek azar attı. "Abi ben makine mühendisiyim, çeliğe kaynak atılırmı hiç malzeme özelliğini kaybeder...." dememe kalmadan kaynağı basmıştı zaten.. Sonra kendince yaptığını sandığı levyeyi yerine taktı. Debriyajı ilk sıkmada levyenin ucu kırıldı tabii ki.. Ve hiç bir şekilde alınamadı. Mecburen motoru açtırıp o parçayı ordan almamız gerekiyordu. Bende o halde motoru iterek yakın olan (başka bir umumi kadından doğduğunu sandığım) başka bir usta(!) ya götürdüm motoru. Motoru söküp parçayı yerinden çıkartıp tekrar motoru toplaması geçen yaz tam 1 ay sürdü. yani tam temmuz sonundan eylül başına kadar kullanamadım. Bir günlük işi tam 1 ayda yalvar yakar yaptı. Ama bu veledi zina herifte beni bir güzel kazıklayıp benden tam 350 ytl para aldı. Ayrıca benden bütün motor contalarını değiştiğini söyleyerek bu paranın içinde contaların da fiyatının olduğunu söyledi. Fakat anladığım kadarıyla bu herif benden parasını almasına rağmen eski çıkan contaları bir güzel yerine takıp üzerine de sıvı conta uygulamış. Sıvı conta da taştığı için - kırmızı renkte bariz belli oluyor - motorumun açılmış olduğu 10 m den belli oluyor. Bu servisin adı da Sürat Motor. İstanbul Kadıköy de Fikirtepe de yeri. Göztepe hastanenin hemen arkasındaki motomax servisi. sakın oraya motor götürmeyin. Sakın yağ bile değiştirmeyin.

    yazın göbeğinde tam izne ayrılıp motorumla tatile gideceğim zamanın hevesini beklerken, ben iznimi bu servislerde sürünerek harcadım. 350 ytl para harcadım. Yaşadığım ruhsal durumu anlatamam bile!! Olay budur arkadaşlar.

    keeway supershadow lar gerçekten de iyi bakıldığı sürece fiyatının hakkını fazlasıyla veren, görüntüsü ve özellikleri çok iyi olan bir motor. Ama sağ olsun motomax ve servisleri berbat durumda!! Efsane motor keeway in üzerine düşerse bu marka gerçektende "efsane" olur!!

  10. #1570
    amorphis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul / kadiköy
    Motosikleti
    roadstar 250 (cok guzel ya)
    Alıntı adasel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mterayes26, valla çok güldürdün bizleri Allah da seni güldürsün inşallah. Sen konunun sonundan böyle bodoslama dalarsan tabii ki yanlış anlarsın olayı. Bizim motor açtırmadan kasıtımız, motorun sökülüp piistonlarına kadar açılması

    Taylo, geçmiş sayfalar da ben motorumun neden açıldığını ve başıma neler geldiğini sizlerle bu topicte paylaşmıştım. Benim motorum teknik sorunlardan değil, tamamen denyo, bilinçsiz, şerefsiz, karacahil...... usta diyemeyeceğim kasap diyeceğim mesleğine de, bir öküz adam yüzünden açıldı. motorumun debriyajı çok sert olduğu için şu an iflas edip kapanmış olan İstanbul Göztepe deki NBC motora servise götürmüştüm. Denyo herif sorunun debriyaj levyesinde olduğunu söyleyip levyeyi çıkardı. Ve tüm müdahalelerime rağmen Hiç bir sorunu olmayan levyeyi taşlayıp üzerine ne yaptığını bile bilmeden kaynak attı. Adama müdahale etmeme rağmen birde bana "benden iyimi bileceksin" diyerek azar attı. "Abi ben makine mühendisiyim, çeliğe kaynak atılırmı hiç malzeme özelliğini kaybeder...." dememe kalmadan kaynağı basmıştı zaten.. Sonra kendince yaptığını sandığı levyeyi yerine taktı. Debriyajı ilk sıkmada levyenin ucu kırıldı tabii ki.. Ve hiç bir şekilde alınamadı. Mecburen motoru açtırıp o parçayı ordan almamız gerekiyordu. Bende o halde motoru iterek yakın olan (başka bir umumi kadından doğduğunu sandığım) başka bir usta(!) ya götürdüm motoru. Motoru söküp parçayı yerinden çıkartıp tekrar motoru toplaması geçen yaz tam 1 ay sürdü. yani tam temmuz sonundan eylül başına kadar kullanamadım. Bir günlük işi tam 1 ayda yalvar yakar yaptı. Ama bu veledi zina herifte beni bir güzel kazıklayıp benden tam 350 ytl para aldı. Ayrıca benden bütün motor contalarını değiştiğini söyleyerek bu paranın içinde contaların da fiyatının olduğunu söyledi. Fakat anladığım kadarıyla bu herif benden parasını almasına rağmen eski çıkan contaları bir güzel yerine takıp üzerine de sıvı conta uygulamış. Sıvı conta da taştığı için - kırmızı renkte bariz belli oluyor - motorumun açılmış olduğu 10 m den belli oluyor. Bu servisin adı da Sürat Motor. İstanbul Kadıköy de Fikirtepe de yeri. Göztepe hastanenin hemen arkasındaki motomax servisi. sakın oraya motor götürmeyin. Sakın yağ bile değiştirmeyin.

    yazın göbeğinde tam izne ayrılıp motorumla tatile gideceğim zamanın hevesini beklerken, ben iznimi bu servislerde sürünerek harcadım. 350 ytl para harcadım. Yaşadığım ruhsal durumu anlatamam bile!! Olay budur arkadaşlar.

    keeway supershadow lar gerçekten de iyi bakıldığı sürece fiyatının hakkını fazlasıyla veren, görüntüsü ve özellikleri çok iyi olan bir motor. Ama sağ olsun motomax ve servisleri berbat durumda!! Efsane motor keeway in üzerine düşerse bu marka gerçektende "efsane" olur!!
    gecmiş olsun abi ben senin yerinde olsam butun yazı o usta denen adamın ustunde gezerek gecirirdim. fikirtepedeki servis acaba tam olarak nerde ?

    Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
    Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.

  11. #1571
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Arkadaşlar Bizim Motorların Lastik Hava Basınç Değerleri Nedir? Bilen Varsa Sevinirim.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  12. #1572

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    Selamlar;vites boşa zor geçiyor DURURKEN(çalışır vaziyette ise zor geçiyor)bu sorunu yaşayan,bilgisi olan ss kullanıcı varmı?

  13. #1573
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Alıntı hasanbasri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar;vites boşa zor geçiyor DURURKEN(çalışır vaziyette ise zor geçiyor)bu sorunu yaşayan,bilgisi olan ss kullanıcı varmı?
    HAREKET HALİNDE AYNI PROBLEMİ YAPMIYORSA Bİ PROBLEM YOKTUR BENCE ÇÜNKÜ DEDİĞİN OLAY BU MOTORLARDA BÖLE DİYE BİLİYORUM BENİM SS DE ÇALIŞIRDA OLSA DURDUĞU YERDE BAZEN BOŞA ALAMIYORUM YANİ BENCE NORMAL Bİ DURUM.
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  14. #1574

    Üyelik
    10 Şubat 2008
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HAREKET HALİNDE AYNI PROBLEMİ YAPMIYORSA Bİ PROBLEM YOKTUR BENCE ÇÜNKÜ DEDİĞİN OLAY BU MOTORLARDA BÖLE DİYE BİLİYORUM BENİM SS DE ÇALIŞIRDA OLSA DURDUĞU YERDE BAZEN BOŞA ALAMIYORUM YANİ BENCE NORMAL Bİ DURUM.
    alıştım bu duruma 1000 km yaptım herhangi bir sorun yaşatmadı bencede normal bir durum yapılması gereken birşey varsa diye sordum

  15. #1575
    KID333 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    Beşiktas
    Motosikleti
    Kymco Xtown 125
    benim motorda da çalışırken boşa almak nerdeyse imkansız ama motoru durdurduğumda ilk seferde çok rahatça boşa alıyor bunun nedeni ne olabilir debriyaj ayarlı değil pek bununla ilgisi olabilir mi?

  16. #1576
    saykem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    avcılar
    Motosikleti
    honda cbf 600
    debriyaj ayarlarını kontrol edin .birde vites geçişleri sert ve aşırı ses yapıyorsa debriyaj balataları bitmiş olabilir.benim motor 13100km de şu ana kadar vitesle ilgili bir problem yaşamadım arasıra vites geçişlerinde ses yapmaya başladı 3-4 bin km sonra debriyaj balatalarını değiştirecem.
    HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR

  17. #1577
    taylo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    CBF 150 Honda
    adasel şimdi hatırladım valla olmuş işe birşey deyip canını sıkmanın anlamı yok geçen sene eksozun nikelajı biraz kalkmıştı komple eksozu değiştirdim sağolsun serviste yardımcı oldu bende motomax ın başını biraz ağrıttımiki haftada eksoz geldi ama debriyaj genelde sert bu motorlarınben sürekli 10 no yağ ile teli yağlıyorum vakit bulabilirsem debriyaj telinin levye tarafındaki L şeklindeki boruyu iptal edip makara tarzı birşey düşünüyorum sürtünme azalınca rahatlıyacağını düşünüyorum.herkese kazasız belasız sürüşler.

  18. #1578
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Bizim Motorların Lastik Hava Basınç Değerleri Nedir? Bilen Varsa Sevinirim.
    BENİM SORU KAYNADI ARADA YAW
    ?????
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  19. #1579
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    Taylo, bu motorda debriyaj kolunun ser olmasının sebebi kabloyla alakalı değil. debriyaj levyesi çok sert. Sebebini öğrenip buraya yazmaya çalışacam.
    Vitesin boşa alınmasına gelince, onrbaran da durduğu yerde vitesi boşa alamıyordu. 2sn de gösterdim ve şimdi rahatlıkla boşa alabiliyor o da. Bunun için motor 1. vitesteyken direk boşa geçmiyor durduğunuz yerde. Önce 2. vitese atın. Sonra yavaşça basarak boşa geçirin. 1 den 2 ye de geçmiyorsa durduğunuz yerde kavrama yapın (bilmeyenler için; gaz ile debriyajı öyle bir ayarlayınki, motorla kalkış yapacakmış gibi gaz verip debriyajı açın ama oranı dengede tutarak motoru kaldrırmadan.) Sonra tekrar debriyajı sıkarak aynı işlemi yapın..

  20. #1580
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    arkadaşlar yag ile alakalı bi durum bu debriyaj kolunun sertliği.Zira benimde Sertti Motor 6500 De. Ve 2 gün Önce 10 40 full sendedik 1500 ml yag koydum(normalde 1400 konur) ben biraz Fazla Koydum Debriyaj taslarına giden milede iyice Yag gitti demek ki Ki Çok yumuşadı suanda.. Harika Bişey.... Gerçekten Sertti hatta elleyenler ilk olarak onu soruyordu.. Bence Yag İle Alakalı... Bu arada 11 mayısta kocaeliye gezi varmıs biz trakyadan çıkıp gelicez.. İsterseniz Sizde Gelin Hem Tanışmış oluruz ya.
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler