Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Haziran 2006, 12:07
#361
Dartmaul adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
vitesi bosa atamamak gibi bir problem yasiyoruz, bazen hic sorun olmadan geciyor, bazense inat hicbir sekilde bosa gecmiyor, dolayısıylada calismiyor, ancak vurdurarak calistirabiliyoruz.
Servise goturunce hallettik diyorlar ama gene problem cikartiyor, bu problemle karsilasan varmi acaba?
Bu sorun motor biraz km yapıp alışınca ve daha da önemlisi sen motora alışınca ortadan kalkar.
Aynı problemleri ben SL150 de yaşadım.Yolda trafikte başıma gelenleri hiç anlatmayayım.Fakat şu anda hiç problem yok.Mümkün olduğunca durmuş olduğunda vitesi boşa almış ol.Yani durduktan sonra 5-4-3-2-1-N yapma.
Birde boşta ışığı yansa bile calıştırırken debriyaja bas.Motor yan ayakta boşta ışığı yanarken marş bastım motor boşta diilmiş ama yinede calıştı ve fırladı zor tuttum.
Dedim ya hepsi gececek ve sen de anlamayacaksın nasıl hallolduğunu
Keyifli Sürüşler
"Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Reklamlar
-
28 Haziran 2006, 18:58
#362
Verdiginiz oneriler icin cok tesekkurler arkadaslar.
-
01 Temmuz 2006, 02:06
#363
arkadaşlar ben şu anda motorda 580 km yaptım.yaşadığım tek sorun arka teker dişli somunlarından birinin düşmesi oldu onuda serviste hemen taktırdım.yanlız 500 km bakımı için servise götürdüğümde orjinal bujilerin sorun çıkarabileceği o yüzden de istersem daha kaliteli bujiler ile değiştirebilecekleri söylendi.
bujileri değiştirdim.fakat sadece yağ değişimi için motovizyondan alınan 35 ytl bana biraz fazla geldi.servise giden diğer arkadaşlar servis ücretleri konusunda bilgi verirlerse sevinirim.bunun dışında motorda şu ana kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.
hepinize sorunsuz zevkli sürüşler dilerim.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
01 Temmuz 2006, 19:57
#364
walla ben motorla su ana kadar 1250 km yaptım cokta memnunum bence gayet ıyı hıc bır sorunla karsılasmadım ıkı kısı rampada fılan 120 den asagıya dusmuyo daha 140da gecmedım ama gıdıyo bence ıkı kısı bınmek daha zevklı cunku tek olunca hızlanınca ruzgardan zorluk oluyo
-
02 Temmuz 2006, 21:53
#365
okan kardes resımler ıcın sagol ayrıntılı ınceleme fırsatı buldum
Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA
-
03 Temmuz 2006, 17:42
#366
voldemort adlı üyeden alıntı
okan kardes resımler ıcın sagol ayrıntılı ınceleme fırsatı buldum
Rica ederim dostum.
kazasız sürüşler diliorum.
-
04 Temmuz 2006, 18:12
#367
arkadaşlar motorlarınız hayırlı olsun, kazasız belasız magandasız sürüşler dilerim size...
sizden bir ricam olucak; özellikle siyah SS kullanıcılarından: zahmet olmazsa motorlarının nazar boncuğu eşliğinde fotolarını yayınlamaları mümkünmü sitesindeki fotodan pek birşey anlaşılmıyor. ben siyahını çok merak ediyorum. Gebze de ikamet etmekteyim burada sadece keeway servisi var yani henüz bayi açılmadı. şirketten çıkmaya vaktim de olmadığı için İst avrupa yakasında bakabilme imkanım yok.
şimdiden teşekkürler.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
04 Temmuz 2006, 18:38
#368
Çok güzel motor kullanalar allah kazasız belasız günlerde kullanmak nasip etsin.Görüşmek üzere
-
07 Temmuz 2006, 16:58
#369
bir aydır bu motorun siyahını bekliyorum gelmedi gitti,ne motormuş be.
-
08 Temmuz 2006, 18:29
#370
bu motorun siyahı da geldi bordosu da sen başka bi bayiye bak bence
-
08 Temmuz 2006, 20:09
#371
arkadaşlar bugün motorda 1000 km yi geçtim ve şu ana kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.hepinize kazasız zevkli sürüşler dilerim.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
09 Temmuz 2006, 20:54
#372
regal ile ss arasında kaldım..........
Merhaba Arkadaşlar (Yoksa genclermi demeliydım)
Çok öncelerden beri motosiklet hayalim vardı. Ancak 2004 e kadar bu hayal gerçeklesemedi. Bu Arada yaş da 40 devirdi ve geçti ama benim gönlüm genc. Herneyse 2004 de oğluma alıyorum diye (mazeret) Kanuni hussar aldım. Ama simdi chopper tarzı bisey almak istiyorum kendi capımda bir miktar araştırma yaptım . Sitedeki yorumları okudum ve Super shadow ile regal arasında kaldım . Bu konuda bana yardım edebilirseniz sevinirim. Herikisininde artı ve eksılerı nelerdır bilmiyorum.
Saygılarımla.
Rüzgarınız herdaim olsun
-
10 Temmuz 2006, 15:08
#373
yelkenci32 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar (Yoksa genclermi demeliydım)
Çok öncelerden beri motosiklet hayalim vardı. Ancak 2004 e kadar bu hayal gerçeklesemedi. Bu Arada yaş da 40 devirdi ve geçti ama benim gönlüm genc. Herneyse 2004 de oğluma alıyorum diye (mazeret) Kanuni hussar aldım. Ama simdi chopper tarzı bisey almak istiyorum kendi capımda bir miktar araştırma yaptım . Sitedeki yorumları okudum ve Super shadow ile regal arasında kaldım . Bu konuda bana yardım edebilirseniz sevinirim. Herikisininde artı ve eksılerı nelerdır bilmiyorum.
Saygılarımla.
Rüzgarınız herdaim olsun
iki motoru da yerinde görün, üstüne binin, sağını solunu kurcalayın, fiyat-ödeme şartı-servis yeri/adedi öğrenin. sonrada aklınıza yatanı alın. neticede iki motor arasında atla deve fark yok. ss250 biraz incedir ama V2 motordur, rr250 daha cüsselidir, sıralı 2 dir,- su soğutmalıdır.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
10 Temmuz 2006, 23:05
#374
rr250 nin menşeyi çinli de olsa firma sahibi amerikandır o yüzden kullanılan malzeme firmanın isteği doğrultusunda birinci sınıfdır motoruda yeni teknolojidir. bu farkıda göz ardı etmemek lazım. bu motorla hele kıyaslamak bence çok gereksiz
-
11 Temmuz 2006, 10:30
#375
İki motoru da inceleyen biri olarak bence her iki motor da tatminkar.
Yapılması gereken sizin zevkinize e uygun şekle,estetiğe sahip motora karar vermek.
Bana sorarsanız SS ince gövdesi ile RR ın gerisinde kalırken V motor olması ile önüne geçiyor.
RR lar epey süredir kullanılıyor kendilerini ispatladılar.SS ler şimdilik biraz kapalı kutu.
RR lar su,SS hava soğutmalı.Hava soğutmalı mı su soğutmalımı iyi derseniz yine epey tartışılır.Benim SL hava soğutmalı.Henüz sorununu görmedim.
Şimdiden hayırlı olsun.
"Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
-
12 Temmuz 2006, 01:57
#376
arkadaşlar bu topik RR ile SS in kıyaslamasının yapılacağı yer değildir.tabiki herkes kendi motorunun daha iyi olduğunu söyleyecektir.SS yeni bir motor ve kulanıcıların hiçbiri şu ana kadar 3-5 bin km yapmış değil kaldıkı RR de dahil olmak üzere piyasada olan bu kategorideki bir motorun kalitesinden bahsetmek için en az 15-20 bin km yi sorunsuz olarak katetmek gerekmektedir.ben bazı arkadaşların motorlarını överken sanki firma temsilcisi gibi haraket ettikleri duygusuna kapılıyorum.
tabiki bizler sahip olduğumuz motorları bazen kendimizden bile daha çok seviyoruz.yaklaşık 34 senedir motor kulanırım ve başımdan birçok kaza geçmiştir.bu kazalarda inanın ayağa kalktığımda kendimden önce ilk baktığım motorum olmuştur.kendi yaralarımdan çok onun çizik ve kırıklarına üzülmüşümdür.
burada şunu söylemek istiyorum motorlarımızı çok sevelim ama onların hatalarını ve arızalarınıda tarafsız bir gözle görelimki tecrubelerimizi burada açıklarken hem bizleri okuyarak tercih yapmak isteyenleri yanıltmayalım hemde duyarsız satıcı ve servisleride burada deşifre edelim.
burada motor almak isteyen arkadaşlar diğer markalarında topiklerini izlesinler ve tercihlerini ondan sonra yapsınlar.eski bir motor tamircisinin bir sözü vardı
'' kötü motor yoktur kötü kullanıcı vardır'' onun için kullandığımız motorları nekadar iyi tanır . bakımlarını ve rodajını zamanında kurallarına göre yaparsak göreceğiz ki en az sorunları olan motor bizim motorumuz olacaktır.
hepinize sorunsuz zevkli sürüşler dilerim
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
12 Temmuz 2006, 03:03
#377
saykem adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu topik RR ile SS in kıyaslamasının yapılacağı yer değildir.tabiki herkes kendi motorunun daha iyi olduğunu söyleyecektir.SS yeni bir motor ve kulanıcıların hiçbiri şu ana kadar 3-5 bin km yapmış değil kaldıkı RR de dahil olmak üzere piyasada olan bu kategorideki bir motorun kalitesinden bahsetmek için en az 15-20 bin km yi sorunsuz olarak katetmek gerekmektedir.ben bazı arkadaşların motorlarını överken sanki firma temsilcisi gibi haraket ettikleri duygusuna kapılıyorum.
tabiki bizler sahip olduğumuz motorları bazen kendimizden bile daha çok seviyoruz.yaklaşık 34 senedir motor kulanırım ve başımdan birçok kaza geçmiştir.bu kazalarda inanın ayağa kalktığımda kendimden önce ilk baktığım motorum olmuştur.kendi yaralarımdan çok onun çizik ve kırıklarına üzülmüşümdür.
burada şunu söylemek istiyorum motorlarımızı çok sevelim ama onların hatalarını ve arızalarınıda tarafsız bir gözle görelimki tecrubelerimizi burada açıklarken hem bizleri okuyarak tercih yapmak isteyenleri yanıltmayalım hemde duyarsız satıcı ve servisleride burada deşifre edelim.
burada motor almak isteyen arkadaşlar diğer markalarında topiklerini izlesinler ve tercihlerini ondan sonra yapsınlar.eski bir motor tamircisinin bir sözü vardı
'' kötü motor yoktur kötü kullanıcı vardır'' onun için kullandığımız motorları nekadar iyi tanır . bakımlarını ve rodajını zamanında kurallarına göre yaparsak göreceğiz ki en az sorunları olan motor bizim motorumuz olacaktır.
hepinize sorunsuz zevkli sürüşler dilerim
hocam kusura bakma eski motorcuysan sen bu yorumu eski kaliteli o japon amerkan motorlarına göre yapıyorsun herhalde senin dediğin kötü motor yokdur kötü kullanıcı vardır lafı çin motorlarına kesinlikle hitap etmiyor marka sı cinsi farketmez çin menşeyli motorların hepsinin topiclerine gir oku hepsinin abidik gubidik arızaları sorunları çıkıyor amortisör kopuyor farkı ortadan yarılıyor tekerlek fırlıyor kablosu kopuyor vidası gevşiyor v.b v.b böyle gider bunlar durup dururken oluyor binici ne yapsın. bakımda yapsan rodajını güzelde yapsan bu çin mallarına güvenilmez eski bir jinluncu söylüyor bunu çin çindir fark etmez arkadaşımda africa twin var 8 senelik motor daha çocuk arızaymış vida gevşemesiymiş oymuş buymuş nedir bilmiyor demekki o lafı değiştirmek lazım motor var motor var
-
12 Temmuz 2006, 18:10
#378
Valla tüm sektörlerde çin malları var piyasada
Alıp satanlarla konustugumda hepsi aynı seyi söylüyor
Kalitelisi var dandigi var.
Sonuçta burada herkesin merak ettiği tek sey bunların hangisinin dandik hangisinin iyi oldugu.
Sonuca muhakkak içleride iyileri vardr. Belki hala türkiyeye iyisi gelmemiştir onu bilmem tabii
O ufak tefek problemler denilenler aslında motordan çok servis ile ilgili. Bu motorları ithal edenler burada bir elden geçiriyorlar. Hata bir çoğunun büyük kısmı burada montajlanıyor. Yoksa zaten motorlar herşeyi hazır gelmiyor. Eğer lastik fırlıyor ya da vida düşüyor ise o ithalatçı firma ve servis ile ilgili. Sonuçta ilk bakılması gereken motorun malzemelerinin kaltesi. Ondan sonra da eğer servitekiler ilgili insanlar ise aldığında şöyle bir elden geçirtip almak mantıklı olur.
Ama diyorsanz ki malzeme dandik o zaman servisin yapacağı pek bir şey yok tabii. Almamak gerek.
Burada bence konuşulması gereken şeyler ana problem çıkartmadı sözünden çok çıkan problemlerde servis ve satıcının yaklaşımları ve iyi yaklaşanların kimler kötü yaklaşanların kimler olduğu. Malzeme zaten dandik ise dandik malzeme diyip geçmek. Üstüne fazla kasmamamk.
-
14 Temmuz 2006, 01:24
#379
logaritma dostum yazımı tam okumamaışsın ben kötü motor yok demedim tabiki çok kaliteli kendini ispat etmiş markalar var ama onlardada bazen öyle sorunlar çıkıyorki motordan nefret ediyorsun.seneler önce ikinci el suzukıGN 250 almıştım ve inan benden evvelki sahibi okadar kötü kullanmışki motoru aldığım paranın iki mislini harcadığım halde sorunlarıyla başedemedim.
bundan öncede 125 lik bir kanuni aldım 2 sene hiçbir sorunla karşılaşmadan 13500 km yaptım ve geçen sene eylül ayında sattım.alan arkadaş hala motora biniyor ve şu ana kadar sorunsuz kullanıyor.fakat aynı motoru kullanıp sorunları ile başedemeyen birçok kişiylede karşılaştım
şu sozüne kesinlikle katılıyorum ''motor var motor var'' ama birde ''binici var binici var'' yani kısaca diyorumki at sahibine göre koşar.
HAYAT; İSTEMEDİĞİMİZ HALDE BAŞIMIZA GELEN HERŞEYDİR
-
14 Temmuz 2006, 01:33
#380
doğrusun dostum bende bir jinlun aldım sürmekden çok tamiri ile o su akarı kokarı ile uğraşdım nefret geldi sattım ama arkadaşımda da jinlun var o kadar benimki kadar en azından sorun yaşamadı bu işler çok değişken oluyor at sahibine göre kişner katılıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler