Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Mayıs 2006, 11:49
#381
Reklamlar
-
06 Mayıs 2006, 15:10
#382
semih20 adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar bu ybr nin hızı maxsimum kaça çıkıyor..motor alıcam tek silindir dört zamanlı ..seçim yapmaya çalışıyorum bu ybr nin max hızı ne bileniniz varmı
ben 123 ü gördüm aydın otobanında düzlükte...başka yerlerde denememeniz dileğiyle...
-
06 Mayıs 2006, 15:23
#383
insane;
Kullanma kılavuzu için büyük teşekkürler. Ben uzun zaman aramış fakat bulamamıştım büyük bir iytiyacımı sayende gider miş oldum.
sağolasın.
-
06 Mayıs 2006, 23:03
#384
-
06 Mayıs 2006, 23:23
#385
[IMG]D:\Program Files\YBR\Resim 020.jpg[/IMG]
resımlerı koyamıyorum uhu uhu
-
06 Mayıs 2006, 23:28
#386
Super Moderator
Megan66, önce http://imageshack.us gibi bir siteye upload etmen gerekiyor.
-
06 Mayıs 2006, 23:32
#387
Benım sol sınyalın monte edıldıgı plastık catlamıs mudahale etmezsem kırılabılır ne yapmalıyım japonla yapıstırdım yıne aynı sekılde catladı yardım pls
-
07 Mayıs 2006, 00:08
#388
bende uzun yolda 120-125 civarında dayadım ibreyi..
-
07 Mayıs 2006, 04:04
#389
MEGAN66 adlı üyeden alıntı
Benım sol sınyalın monte edıldıgı plastık catlamıs mudahale etmezsem kırılabılır ne yapmalıyım japonla yapıstırdım yıne aynı sekılde catladı yardım pls
arka sinyalmi?benimde çatladı kırıldı yarısına kadar japonladım.öle duruyo kırık büyümüyo düşmüyo...değiştirmeye kalksan çamurlukla beraber değişmesi gerekiyo koca çamurluk...
-
07 Mayıs 2006, 13:00
#390
valla sorma komple degıstırmekde ıs degıl japonda tutmuyo napcam bılmıyorum
-
07 Mayıs 2006, 13:27
#391
walla bende çamurluk arıyorum ama ilgilenen yoksonunda kırılcak ozaman lazım olcak...http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13175
-
07 Mayıs 2006, 19:49
#392
arkadaşlar yukarıdakı resımde cok fazla belli olmuyor ama kapagın etrafı
üstü yanı heryerı beyaz beyaz nokta şeklinde olmuş sanki oksit gıbı elle sılınce gecıyor ama altında grımsı noktalar bırakıyo sizde böyle bişi oldumu nedir bu abiler??
Bu yukardakı resımdede sıyah renkte ucu kesık olan boruya bakın ben anlayamadım ne oldugunu.Daha onceden motor kullanan arkadaslar akunun tahlıye borusu dedıler.Ama akunun tahlıye borusu ıse asarı olması gerekmezmı??
Eger akunun tahlıye borusu ıse kapaklara fıskırtmıs olabılırmı atıgını asıt beyazlatmıs olabılırmı oyle kapakları cunku o boru kapaklara dogru duruyodu??
-
07 Mayıs 2006, 19:58
#393
megan 66;
Japonladıktan sonra üzerine sigara külü yada mangal kömürünün külünden dök sonra tekrar japon dök eğer çok çirkin durursa üzerini siyah boya ile rotüş yap. Kül+japon en kral yapıştırıcıdır.(plastik aksamda). Japon ile külün kimyasal reaksiyona girdiğini görebilirsin dikkat et çıkacak olan duman gözüne kaçmasın acayıp yakar.
-
07 Mayıs 2006, 20:19
#394
-
07 Mayıs 2006, 20:34
#395
geçmiş olsun hedowich, servis sonucunu bildir merak ettim.
-
08 Mayıs 2006, 00:06
#396
watergun yarın vakıt bulabılırsem hemen deneyecegım olmazsa salı kesın denerım, gercı camurlugu komple soke bılsem cok rahat yaparım hatta orjınal olur ama zor ıs sanırım, ılgıne tsk ederım.
Bıde su motor benzını bıtıremedı gıttı valla, dort gozle benzın doldurmayı beklıyom, ne kadar guzelmıs benzıncının yolunu unutmak
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
08 Mayıs 2006, 19:41
#397
merhaba bir kaç soru geldi gene aklıma
forumda bir iki konuyu okurken bişeyler gördüm yamahanın yedek parça fiyatları diğerlerine göre pahalıdır diye bu doğrumudur(peki cidden kaskı dolaba kaldıracak kadara fazlamı bir kaç örnek verseniz?) birde bu motorun dayanıklılığı nedir hiç deneyn oldumu? bunu derken parçaların dayanıklılığını kastediyorum mesela hızlı kalkış yapsam debriyajı yanlış kullansam bu tür sorunlarım olurmu ?
-
08 Mayıs 2006, 20:38
#398
parçalar bence çok pahalı değil. normal sayılır. şimdiye kadar bikaç parça değiştirdim. yazayım fiyatlarınıda.
sol manet: 11 ytl + KDV
yan ayaklık: 10ytl + KDV
basamak lastiği: 5ytl + KDV
ngk buji: 4 ytl + KDV
sol sinyal camı: 7 ytl + KDV
sağlamlık konusuna gelince söylediğin hareketleri birkaç kere yaparsan sorun yaşatmaz ancak alışkanlık haline getirirsen bir süre sonra doğal olarak şanzımanı öldürürsün. onun dışında malzeme kalitesi iyi sayılır. plastik parçalar biraz adi ama. mesela yukarıdada bikaç kişinin dert yandığı arka çamurluk. agresif kullanmakla yanlış kullanmak arasında çok fark vardır. agresif kullanmanın bu motora çok zarar vereceğini düşünmüyorum.
-
08 Mayıs 2006, 21:50
#399
Sevgili arkadaşlar ben ybr almayı düşünüyorum(siyah) ama bununla aynı fiyat
olan kanuni racer 200cc olan motoruda aklımdan geçiriyorum.sizce şu an 3300 ytl bu motora değermi ve hızı kaç... SAYGILAR ! ....
-
09 Mayıs 2006, 00:37
#400
arkadaşlar forum un yakın takipçisiyim.
sonunda siyah ybr mide aldım
fakat bu rodaj meselesi hakikaten zor iş. ya 4000 deviri geçirmeden 1000km nasıl bitecek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler