ya bu forumu biraz canlandırmak lazım bence joyride sahipleri biraz paylaşım içinde olalım,
bluedescada, dostum sana ilk servis kac km de dediler, 300 km'i 500 km'i
ya bu forumu biraz canlandırmak lazım bence joyride sahipleri biraz paylaşım içinde olalım,
bluedescada, dostum sana ilk servis kac km de dediler, 300 km'i 500 km'i
Bana ilk bakım için 500 dediler. 300 ile 500 arası bir km de gidip yağ değişimi+kontrolleri yaptırmak lazım. Rodaj için 1000 km şart mıdır? 50 km hız ile beykoza gidip gelmek sıcağın alnında beni yıprattı bugün:D Daha 80 i bir kere tehlikeden kaçmak için gördüm onun dışında ilk gün 60-70 arası,sonraki günler 50-55 arası gezdim. 350 km deyim ve gayet memnunum. Elcekleri sünger kaplatmayı düşünüyorum çünkü uzun mesafede eller uyuşma yapıyor. Bir de aldığım hjc marka kaskımdan muzdaribim. mediumunu aldım sıktı large ile dğeiştirdim şakaklarımda 1 saat sonra feci ağrılar başlıyor,çözüm bulamıyorum :/
evet motorun fiyati 4.000 ytl olmustur hayirli ugurluolsun motorize dergisinin icinde reklam olarak yaziyor...
Merhaba arkadaslar bende joyride 200 sahibiyim kesinlikle çok kaliteli ve güzel bir motor ben 4500 km deyim hiç bir sorun yasamadım. Düzenli olarak bakımlarını altan motorda yaptırıyorum ama moturumu satmak istiyorum uygun bir fiyata. İlgilenen arkadaslarla görüsmek isterim. Satmak istememin sebebi Burgman 400 almaktır.
msn mbasargan@hotmail.com
GSM 535 351 03 11
arkadaşlar SYM nin tüm modelleri ile ilgii gerekli bilgileri "SYM Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı" sayfasından alabilirsiniz. Bir SYM kullanıcısı olarak performans&kalite bakımından diğer SYM ci arkadaşlar gibi oldukça memnunum..
bluedescada, Banada ilk yag değişimi 300 km dediler dogrusu hangisi anlayamadım, Rodaj içinde ilk yag değişiminden sonra rahatlar motor sadece uzun süreli çok zorlama motoru dediler. Zaten sürekli 50 km ile gitmek imkansız, ana yollarda arabalar hızlı biraz hızlı gitmezsen üstüne çıkarlar
merhaba arkadaşlar...3 yıllık motor sahibi olma sahibi olma sevdamı korlas' ın kampanyasından faydalanıp bir joyride alarak bastırmış oldum...dediğim gibi yeni bir kullanıcıyım..elimden geldiği kadar motorumu zorlamamaya çalışıyorum..ama çeşitli forumlarda rodaj ile ilgili pek çok farklı öneri var ve kesinlikle akıl karıştırıcılar....bu konuda tecrübeli joyride kullanıcılarının tavsiyelerine kesinlikle ihtiyacım var..bunları esirgemezseniz çok sevinirim...bu arada mbasargan arkadaşa satış için biraz beklemesini tavsiye ederim çünkü korlas büyük bir indirim yaptı ve motorun fiyatını 4000 ytlye çekti...kampanyanın bitmesini beklemen sanırım iyi olur....hepinize tekrar merhaba ve paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler....
Demcore aramıza hoşgeldin sen de benim gibi siyah seçmişsin sanırım. Falconalper,ilk yağ değişimi 300 ile 500 arası herhangi bir km de yapılabiliyor.
Dün kardeşim sahilyolunda çevirmeye yakalanmış ehliyetsiz bir şekilde. Polis arkasına atlayıp sür bakalım garaja demiş beraber polisle birlikte gitmişler yolda ufak bir tanışlıktan sonra polis hemşehri çıkmış. İlk başında a2 li birini getir cezayı ona yazalım 39 ytl ile kurtul demiş. Sonradan merkezde bir odaya çekip hemşehrimizi kırmayalım 4 top kağıt getir motoru götür demiş. Kardeşim kağıtları getirdikten sonra "yaw yürüyerek mi gittin,e motoru alıp gidip gelseydin demiş" Ayrıca merkeze giderlerken de yol boş geç kırmızıda demiş. Kısacası 800 ytl lik bir cezadan 15 ytl lik kağıtla ve ceza işlenmeden kurtulduk. Böyle bir olay sadece Türkiyede olur sanırım.
Motora önden bakınca Sponge Bob daki plankton karakterine benziyor. :D
teşekkürler bluescada...siyah baya bir toz göstermekle birlikte bence bu motora en yakışan renk....kardeşine geçmiş olsun, gerçekten ucuz kurtulmuş çünkü ehliyetsiz yakalandığın zaman iş motorun bağlanmasına kadar gidebiliyor...bu arada kullanma klauzunda rodaj için 1000 km' ye kadar 60' ı geçmeyin diyor...ama 60 km hızla giderek 1000 km nasıl dolar o da ayrı bir konu...dün 60 km' yi geçmeden kadıköyden çekmeköye gidip geldim oldukça sıkıcıydı ve şile yolunda kamyonlar tepene çıkacak gibi oluyor...bu konuda bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim...
Ben yağ değişiminden sonra biraz deviri artırdım 650 km deyim şuanda ve ara sıra tam gaz verip gidiyorum. 60-70 arası geziyorum ara ara. Bugün dolmuştan önüme atlayan bir yayadan son anda kurtuldum. Allahtan kapının açıldığını görünce biraz yavaşlamıştım nolur nolmaz diye adam bir anda atladı devrilmekten zor kurtuldum o panikle parmağım fren kolu ile kol arasına sıkıştı. Yavaş da olsak sürekli tetikte olmak lazım. Evet siyahı sürekli yıkamak gerekiyor ama çok yakışıyor. Altan motordaki arkadaş su jetiyle göstergeler kollar,koltuklar dahil su değmedik yerini bırakmadan temizledi foşur foşur. Sonra özel bezle sildi gıcır gıcır oldu. Yani hortumu takıp Allah ne verdiyse heryerini yıkayabilirsiniz. Hiçbiryerine su kaçmadı problem olmadı. Sadece depo kapağı çevresini iyice kurulayın depoya su falan sızar belli olmaz.
hani araç söförlerini anladık..
" ben koca aracım sana çarpsam bana bir şey olmaz sen dağılabilirsin ama bana ne??!! " diyebiliyorlar ama ben bu yayaları da anlayamıyorum...bunlarda da hiç mi motorsiklet kavramı yok kardeşim....dün kadıköyde yeşil ışıkta yaklaşık 50 km hızla geçiyorum, kendisine kırmızı yanarken karşıdan karşıya geçen bir ayıgil kendisine tam 2 metre varken eliyle bana dur işareti yaparak önüme atladı.... frene bile basamadan manevra yaparak nasıl olduysa kurtuldum...bu şahsiyetler kırmızı yeşil ışık kavramını bilmedikleri gibi kendisine doğru hızla gelen, sürücü artı motor toplam 220 kiloluk bir aletin önüne atlayacak ve eliyle "dur" işareti yapacak kadar cengaverler...nasıl bir zeka özrüdür bu?? hiç mi algılaman yok?? ya da duyarsızlık mı diyelim buna ne denir inanın bilmiyorum arkadaşlar... Ama şu bir gerçek ki bu ülkede, yayalarda ve de şöförlerde bir motorsiklet kültürü eksikliği had safhada ve bu motor kullanıcılarının işini özellikle istanbul gibi metropollerde baya bir zorlaştırıyor.......
bludescada arkadaşım aman gözünü dört aç bu şehirde motor kullanırken gözlerin radar gibi olmalı...
bu arada hortum vb. şeylere gerek yok malum devir su tasarrufu devri, 2 litrelik bir şişe dolusu su, biraz plastik yüzey temizliyici deterjan ve hav bırakmayan bir kurulama bezi aracı cirlop gibi yapıyor...ama kurularken nazik olmak gerekiyor .... e çünkü siyah renkte en küçük bir çizik bile ben burdayım diye basbas bağırıyor....ha temizlemek ve parlatmak için daha iyi yöntemleri olan arkadaşlar bunları bizimle paylaşırlarsa tabi ki seviniriz.....
şu anda 250 km'deyim ve birazcık daha basabilmek için yağ değişimini dört gözle bekliyorum...inatla da 60' ı geçmiyorum..bilmem doğru mu yapıyorum???
Demcore kesinlikle doğru yapıyorsun. Yağ değişimine kadar motoru zorlamamak lazım. Ben bu aralar 65 civarı dolaşıyorum ve 700 km ye yaklaştım. Sesi değişmeye başladı gibi geliyor ama yanılıyor da olabilirim. Gerçekten motora alıştığımı daha bir hissetmeye başladım. Kullanım zevki ve hakimiyet daha da arttı. Ama unutmamak lazım ki motora alıştığımızı düşündüğümüz bu 1000 km civarında dikkat dağınıklığı ve gevşeme de artıyor ve kazalara davetiye çıkarıyor. herzaman temkinli olmak lazım. Bir de motoru askıya alma konusunda hala acemilik yaşıyorum diyebilirim. Biraz pratik yapmakta fayda var.
Online iPhone Screensaver - be the first to win!
**************.info/media/iphone*****
bluedescade ve demcore bende rodaj konusunda cok arastırma yaptım ama herkes baska bısey soyluyor. Motorumun ilk yag degısımını yaptım orda sordum artık bıraz acabılırsın motoru dedıler, bas sorun olmaz dediler, Simdiye kadar bende sizin gibi 60 km yi zorunlu kalmadıkca gecmıyordum ama artık biraz biraz basmaya basladım. Bu arada hepimizin motoru yeni olduguna göre yakıt konusunda bi karsılastırma yapalım. Benim motor yaklasık olarak sehir içinde 20 ytl ile 150-160 km yol gidiyor. Bikerede otobana cıktım yazlıga gittim geldim. 20 ytl ile 190-200 km gitti. Sizin yakıt durumu nedir acaba.
yakıt konusunda henüz net bir ölçüm yapamadım...ama yaklaşık seninki kadar diye tahmin ediyorum..değerlendirmeyi yapar yapmaz bilgileri buraya yazarım....
merhabalar herkese bende motor kullanıcısıyım 4 tane motorum war biride sym joyride 200(2005) model hayatımda yaşamadığım kadar sorun yaşadım joyride200 sym ilk 2000 km de sekman,piston.sopaplar değişti 4500km aynı sorunla karşılaştım we tekrar değişti 800ylt para ödedim garantiye girmedi, 8000km yine aynı sorunla karşılaştım we suzuki firmasına dava açtım hala dava sürüyor:(2005 modellerinde yağ yakma sorunu war haberiniz olsun 2006 we 2007 modellerinde aynı sorun warmı bilemem ama paranızı çöpe atmayın bodrumda 2005 model alan herkes aynı sorunu yaşadı bilgilerinize sunarım ben yandım sizde yanmayın :D
kardes canın fena yanmış şuana kadar motora ait böyle bir problemi ilk kez duydum ve tırstım biraz bugün 1000 km yi devirdim. yağ lambasında bi problemim var sürekli yanıyor yağ seviyesi tam ama ustaya gösterdim müşüründe bir problem olabilir dedi.
Online iPhone Screensaver - be the first to win!
**************.info/media/iphone*****
slm bendede iki yıldır joyrıde 200 var 14 binde daha tek bir sorun çıkarmadı bencede sym başka tanımam
benim motorda 2005 o senin şanssılığın olmuş bence ayrıca yağ yakma sorunuda yok bursa izmir 400 km 45 derece sıcakta on gün önce geldim maşşallahı var
slm bende yakında joyride ailesine katılacam 2005 modele 14000 km de 2500ytl nasıl bir fiyattır acaba
ayrıca araştırma yapıyorum alınacak bi motormudur ve serviste yedek parça sorunu yaşayan varmı istanbulda?
Kerem kardeşim sorun yaşayacağını sanmam ama biraz daha az kilometre yapmış bir motor bulabilirsin. 20000 gibi motor yapımına ihtiyaç duyduğunu söyleyenler var. Servis ve yedek parçada sıkıntı yaşamazsın istanbulda. Tüm suzuki servislerinde işini yaptırabilirsin.
herkese slm.
bende de joyride var 10 aydır kullanıyorum ve 10.000 km deyim.
su sıralar tekleme sorunu yapıyor onun da sebebi sanırım benzin filtresinin pislenmesi temizlenince (yada değisecek sanırım) ve supap ayarını filan tamer taner ustalarda yaptırınca hiç bişeyi kalmayacak.
saygılar sevgiler
Virüs bulaştı bi kere.. Yapacak bişi yok tek çare 2 teker...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)