230 kg zaten, kas olmasa bile sırf göbeği yeter
230 kg zaten, kas olmasa bile sırf göbeği yeter
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
gusel iş cıkarmısn abii ilerde milyoner olursam bende altıma aprilla cekmeyi dusuunuyorum acaba aprilla 125 lerin 0 ı kac paradır ve 100 km de ne kdr yakr abii
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Resimler güzelmiş.... Demekki neymiş kalça race gibi yandan çıkmayacak.... dik oturulucak Virajın dışına bakılıcak.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
bir dragstar 650 kullanıcısı olarak gerek doğaya olan ilgim ve sevgim gerekse gezgin ruhum beni bir enduro sahibi olmam için her geçen gün artan şiddetle kırbaçlıyor.. bu dayanılmaz acıyı bir an önce durdurmak isteyince de ortaya başka acılar, işkenceler çıkıyor.. "hangi motor? kac cc?".. tüm dirayetimle bunların arasından sıyrılmaya çalışıyorum ve seçenekleri eleye eleye iki şıkta takılıp kalıyorum. ama işin garip tarafı şıklardan biri mandalina diğeri portakal; diyeceksiniz ki ikisi de turunçgillerden fakat biri daha keskin diğeri daha etli... a) v-strom dl 650... b) capanord etv 1000...
tamam, bu durum mukayese kaldırmaz belki (650&1000) ama 1000 cc benim için çok mudur, 650 cc'ye binersem iki ay sonra "daha, dahaaa" der miyim bunu da bilemiyorum. dl 650 hem şehiriçi hem şehirdışı birlikte kullanımlarda daha iyi olabilir ancak ikametim yazın çatalca kış aylarında da b.çekmece'de ve işim de b.çekmece'de.. trafikle pek işim olmuyor. gözüm de gönlüm de capo'dan yana ama distribütör, servis ve yedek parça olayını, duyduklarımı, okuduklarımı aklıma getirince karabasanlar basıyor, uykularım kaçıyor ve hemen diğer şıkka meyil ediyorum. fakat gözüm arkada kalıyor..
ne yapsam ne etsem de en iyisini eylesem?? acaba şu ferco benim korkularımı dindirir mi? 2004 model bir capo bana ne zaman ne dertler açar da ferco bunları ne kadar zamanda giderir bir bilebilsem..
bu konuda bilgisi olan siz tecrübeli arkadaşlar bana tercihlerim, isteklerim ve korkularım konusunda birşeyler söyleseniz de bana bir ışık tutsanız ne kadar iyi olur anlatamam...
Caponord, DL'den daha stabil ve daha enduro bir makinadır. Enduro derken süspansiyonları ve selesi DL'ye göre daha rahattır o bakımdan
1000cc olması sizi korkutmasın, V2 motora sahip olduğu için agresif değildir, bu yüzden sizi zorlamayacaktır. Sadece ağırlığı konusunda kaygınız olabilir. Ama sonuçta 230 kg'ı da yere düştüğünde kaldıramazsınız, 200 kg'mı da
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
ağırlık konusunu pek dert etmiyorum aslında.. en nihayetinde şu an kullandığım makine de 224 kg... servis ve yedek parça; hatta yedek parça fiyatları beni düşündürüyor...
2004 capo fiyatı ile 2006 dl alabiliniyor veya aynı model dl 2000 ytl daha uygun... bunlar da yukarıda bahsettiğim sıkıntılarımın yanında bir hiç bana göre. bir gün parça ihtiyacı duyarsam ve haftalarca bu parçayı bulamazsam ya da güç bela bulabildiğim parçaya emsal motorlara nazaran bir kucak dolusu para verirsem arkadaşlara madara olurum walla...
en önemlisi ferco bu konuda neler yapacak, benim için tam bir kapalı kutu. acaba caponord 2008'de ülkemize gelecek mi? motomax'ın millete çektirdikleri dillerde.. beklentimiz ferco'nun bu işe biraz eğilmesi...
Her motorda parça sıkıntısı yaşaman doğaldır. Z-Moto ve Kawasaki örneği mesela. Distribütör oluyor da ne oluyor?
www.af1racing.com
www.oemmotorparts.com
Distribütör falan dinlemeden beğendiğin motora bin. Gerisi yalan, başkalarının istediği motora değil kendi istediğin motora bin. Ben öyle yaptım, hiç de pişman değilim
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
linklerdeki fiyatlar bazı parçalarda makul iken bazılarında da süper fahiş... kendi aralarında da bariz farklar var; fren disci birinde 199,99 diğerinde 302,80 euro.. türkiye'de ise kim bilir nasıl..
dl 650 eş-dostun tavsiyesi değil, benim de beğendiğim bir motor.. aklım ve mantığım dl diyor kalbim ise capodan yana.. en iyi kararı ikisini de deneyerek vermem lazım sanırım..
bilgiler için teşekkürler...
Yok ben DL için demedim eş-dost tavsiyesi diye. Genel konuştum, hangi motoru alacaksan al içinden geçeni, hoşuna gideni al bence.
Tabi kullanacağın yere göre DL ile Caponord arasındaki farkları da göz önünde bulundur.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Günün resmi
Enduro, hayvan ve doğa dostluğu diyelim
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
en sağdaki DL ye ne demeli bir ben bilirim bir de allah...
benim karamsarlığıma onlar da hak veriyor, baksanıza!!!
büsbütün büründüm şimdi...
"uzuun iinceee bir yoolldayııııııımmm"
bence kuzu burnunu ısıtıyor..
bir köpek olsaydı birazdan "bölgesini" işaretleyecekti ve CAPO sayesinde heryer onun olacaktı!!!
bu gün caponun yağını değiştim.. servisten aldığım bilgi 4,5 litre olacağıydı.. ama içinden 4,5 litre yağ çıkmadı ...sonra 4 litre yağ doldurduk...şimdide yağ seviyesi max un üzerinde duruyor..
Prometheus kardeşim sen ne dersin bu işe.. acaba rezerve bölümünümü tam boşaltamadık..?ayrıca soğutma suyunuda değiştik.. saf su ve antifiriz ekledik..o da 2,5 litre aldı.. onun bilgiside 4,5 litre olacakmış.. bi yanlış yaptık ama nerde...
Capo'lara özellikle az yağ konuyor. Yani tam 4,5 litre konmuyor; 4 lt falan konuyor. Sebebini biliyordum ama unuttum. Bende de öyle var, tam minimum çizgisinin üzerinde.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)