Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    parça ve yakıt durumu hakkında bir şeyler yazabilir misiniz?
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    2005 yılının ortasından itibaren 9 ay kadar KLR sahibiydim..Motorun en belirgin ve güzel tarafı inanılmaz torklu oluşuydu..Kullanıma göre değişkenlik gösterse bile fazla yakan bir motor sınıfına göre..en buyuk - si olarak parça fiyatları çok ama çok pahalı oluşudur..2006 yılında kaza yaptığımda depo ustu grenajı olan KLR yazan parça için 176€+KDV istemişti Z-Moto...üretimden kaldırlmış olması da parça konusunda sıkıntı yaşanacağı anlamına geliyor..km telini Z Moto dan bulamadan satmıştım zamanında..umarım açıklayıcı olur bunlar..

  3. #43
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    tüh bre bende hevesliydim sahibinden comdaki 2006 model olanına :(
    o zaman XT600 hayallerine devam.
    suzuki DR650'yede fitim.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  4. #44
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tüh bre bende hevesliydim sahibinden comdaki 2006 model olanına :(
    o zaman XT600 hayallerine devam.
    suzuki DR650'yede fitim.
    Gerçekten sağlamlığına tek kelıme soyleyemem ama parçaları ınanılmaz pahalı ve yok neredeyse..bi km teli altı üstü ama Z Moto da bile bulamadım düşün artık..

  5. #45
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    caanım markanın pazarını öldürüyo beceriksiz bi distribitör. italyanlardada aynı mevzu. millet kawasakiden korkar oldu.
    çapanoğlu_66 bunu beğendi.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  6. #46

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    al bir DR 800 sende bin,torununda binsin parçaları hala mevcut hemde orjinal katalog numarasına göre geliyor istanbul ARM motorda var, parçası pahalı mı evet çünkü marka,kalite sağlam e o kadarda olur çinliler gibi 6 ayda dişli değiştirmiyorsun en az 5 yıl gidiyor bir parçası,800 cc olmasına rağmen 100 km 4 litre yakıt sarfiyatı var oda çok normal tork dersen hiçbir makinede öyle bir tork yok,tecrübeyle sabittir.........

  7. #47

    Üyelik
    26 Eylül 2009
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Kawasaki klr 650-99
    99 model klr 650 im var.yakıtından çok şikayetçiyim.45 tl ye depom doluyor ve en fazla 164 km yol yapabiliyorum.evet sizlerinde dediği gibi parçaları çok pahalı ama bence bu makina buna değer.tork desen müthiş.ve klr 650 modelleri fabrikayson çıkısı 1000 km de 500 ile 700 gr arası yağ eksiktiyormuş araştırmalarıma göre.yakıtımın fazla olması sizce neden olabilir.
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #48
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Alıntı intech59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    99 model klr 650 im var.yakıtından çok şikayetçiyim.45 tl ye depom doluyor ve en fazla 164 km yol yapabiliyorum.evet sizlerinde dediği gibi parçaları çok pahalı ama bence bu makina buna değer.tork desen müthiş.ve klr 650 modelleri fabrikayson çıkısı 1000 km de 500 ile 700 gr arası yağ eksiktiyormuş araştırmalarıma göre.yakıtımın fazla olması sizce neden olabilir.
    dostum, senin yakıt değerleri hiç de normal değil. verdiğin bilgilere göre 100 km'de 8 lt civarı benzin yakıyorsun.

    kullanımdan kaynaklanıyor olabilir mi acaba? sürekli arazide kullanıyorsan bu değerlere yakın bir tüketim sergileyebilir, ama asfalt kullanımında bu kadar fazla yakamaz, yakmamalı

    bir yetkili servise, ya da iyi bir ustaya götür, sağına soluna iyice baktır derim.

  9. #49
    farukyayla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2005
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda Dylan.Honda NT 700 Deauville
    merhabalar eskişehirden yazıyorum honda dylan kullanıyorum ve 2 gün önce bende 2004 model çok temiz ve km.az klr 650 aldım uzun süren araştırmalar sonucu memnun kalacağım umarım çünki torklu makine yinede kafama takılan bi şey olursa sizlerden yardım istiyeceğim şimdiden teşekkürler.kazasız belasız sürüşler.

  10. #50

    Üyelik
    20 Ekim 2009
    25 000 km de bir KLR 600 S im var .Yağ yakma sorum var .Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim

  11. #51
    farukyayla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2005
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda Dylan.Honda NT 700 Deauville
    25.000 de yağ yakması çok ilginç yakmaması gerekiyor eskişehirde bi arkadaşımda yağ yakan motosiklet vardı bor katkı maddesi ilave etti ve yağ yakma kesildi motorun sesi değişti inanamadık tavsiye ederim.2 zamanlı motorda kullanılması sakıncalı imiş başka her türlü motorlarda kullanılıyor

  12. #52
    szr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    Güngören
    Motosikleti
    Ybr125
    Alıntı farukyayla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar eskişehirden yazıyorum honda dylan kullanıyorum ve 2 gün önce bende 2004 model çok temiz ve km.az klr 650 aldım uzun süren araştırmalar sonucu memnun kalacağım umarım çünki torklu makine yinede kafama takılan bi şey olursa sizlerden yardım istiyeceğim şimdiden teşekkürler.kazasız belasız sürüşler.
    Faruk bey ; 2004 modeller enjeksiyonlu mu birde yakıt tüketimi , konfor ve şehir içi dışı kullanım olarak bu motordan biraz bahsedersen seviniriz

  13. #53

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı farukyayla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25.000 de yağ yakması çok ilginç yakmaması gerekiyor eskişehirde bi arkadaşımda yağ yakan motosiklet vardı bor katkı maddesi ilave etti ve yağ yakma kesildi motorun sesi değişti inanamadık tavsiye ederim.2 zamanlı motorda kullanılması sakıncalı imiş başka her türlü motorlarda kullanılıyor
    Faruk Abi selam
    Bu bor katkı maddesi geçici bir çözüm olur, motorun ömrünü arttırdığı yalandır,
    Silindir duvarındaki honlama çizgilerini doldurur,motor verimli soğuyamaz, yağlama kanallarını daraltır ve sübap yağlamasını azaltır. Motorun sesini azatıp yağ yakmasını önlemesi bir şey ifade etmez.Motor bu katkı maddesini her değişimde ister ve git gide katık bağımlısı olur.Sigara gibi yani bu katık hikayesi

  14. #54
    farukyayla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2005
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda Dylan.Honda NT 700 Deauville
    Alıntı szr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Faruk bey ; 2004 modeller enjeksiyonlu mu birde yakıt tüketimi , konfor ve şehir içi dışı kullanım olarak bu motordan biraz bahsedersen seviniriz








    TEKNİK ÖZELLİKLER

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,tek silindir

    SİLİNDİR HACMİ : 651 cc

    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 100 x 83 mm

    SIKIŞTIRMA ORANI : 9.5:1

    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,4 Sübap

    MAKSİMUM GÜÇ : 42 PS/7.000 rpm

    MAKSİMUM TORK : 47 N.m (4.8 Kgf.m)/5.000 rpm

    KARBURATÖR : Keihin CVK 40

    ATEŞLEME : CDI

    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik

    ŞANZIMAN : 5 - vites

    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik

    KASTER / TRAIL : 28.5' / 116 mm

    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm teleskopik çatal

    SÜSPANSİYON ARKA : Uni-Trak çift şoklu

    LASTİK ÖN / ARKA : 90/90-21 / 120/90-17

    FREN ÖN : Tek Disk 280 mm,çift piston kaliper

    FREN ARKA : Tek Disk 230 mm,tek piston kaliper

    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 220 / 200 mm

    BOYUTLAR UxGxY : 2190 x 905 x 1220 mm

    AKS AÇIKLIĞI : 1490 mm

    SELE YÜKSEKLİĞİ : 870 mm

    YAKIT KAPASİTESİ : 14 Lt

    KURU AĞIRLIK : 168 Kg

    İMALAT YERİ : Japonya

  15. #55

    Üyelik
    20 Mart 2008
    Alıntı dentistss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar uzun zamandır elimdeki Hyosung rx 125 krosu satıp daha güçlü Husaberg veya KTM'ye terfi olmak istiyorum.KLR 650 satın alsam,dağ tepe bayır zevkimi sorunsuz bir şekilde tatmin edebilirmiyim.Çok zorlu koşullardan geçmeye niyetim yok ama hyosung ile düz zeminde performans/güç konusunda sorunlarım var...
    KLR yi yolda da, şehiriçinde de, arazide de kullanabilirsin. tabiki uzun yol yapacaksan bir çift yol lastiği bulundur derim. yoksa masaj aletinden inmiş gibi oluyorsun ;)

  16. #56
    MOTORUSTASI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA TRANSALP
    Akradaşlar 97 Model Ameriakn versiyonu bir KLR sahibiyim. Motoru genel revizyondan geçirdim, yaklaşık olarak 700 TL gibi bir masraf yaptım. Motoru 3800 Tl 'ye aldım. Modeline göre iyi durumdaydı ancak yine de güvenlik için yapılması gereken şeyleri yaptım. Tork konusunda KLR tam bir canavardır. Acemi ellerde bir ölüm makinesine dönüşür. Lütfen vitesli motorda birkaç yıllık deneyimi olmayanlar bu motora heves etmesinler. Motoru ilk aldığımda gazı geç alma problemi vardı, yolda giderken birinci viteste biraz sıkıştıp 2. vitese aldım motor boğulur gibi oldu ancak bende gazı alsın diye biraz daha açtım. Gazı birden almasıyla birkaç saniyeliğine ön teker yerden kesildi. Debriyaj ile indirdim ve sağda durdum. Kendi kendime " sen neymişsin be abi " dediğimi ve açıkçası biraz da korktuğumu belirtmeliyim. Bakımlarından sonra şimdi gerçekten keyifle bindiğim bir motosiklet.

    Parça sıkıntısı konusunda ise sizlere şunu söyleyebilirim. Parça sıkıntısı yaşayanlar, parçaları Türkiye'de pahalı bulanlar için izlenecek aslında basit bir yol var. Hemen bir Pay pal hesabı açın ( ücretsiz) Bu hesapla kredi kartına gerek kalmadan mevduat hesabınız ile alışveriş yaparak E-Bay 'den istediğiniz her parçayı alırsınız. Amerika'da bu motorlar çok favoridir. Fan kulüpleri bulunur. Hem ucuza alırsınız hem de orjinal parça ile KLR motorunuz sağlıklı olur. Ben öyle yaptım, 1 hafta bekleyip orjinal paraçaya sahip olmak bence mantıklı.

    Sonuç olarak diyebileceğim Kawasaki KLR 650 müthiş keyifli bir makinedir. Biraz fazla yakar bu çok doğru ancak keyfi bunu kamufle ediyor, şüpheniz olmasın.
    MOTOSİKLETE BİNMEDİYSEN YAŞADIM DİYEMEZSİN.

  17. #57

    Üyelik
    29 Ekim 2010
    ertyerygtdghsghdth

  18. #58
    sefakarhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt660r
    selam arkadaslar..2004 model bir klr650 almayı dusunuyorum...litre olarak yakıtını olcen varmı????..tesekkurler...

  19. #59
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    topik ölmüş ağlayanı yok?? bu cihaz 100km de ne yakıyor sayın klr kullanıcıları??
    ANGARAJ

  20. #60
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    er5 almak için can atarken tanıdık bir arkadaşın KLR 650 motorunu sattığını öğrendim bugünde şanseseri karşılaştık motor 2000 model ama 2002 trafik çıkışlı ve orjinal 19.000 de sahibi aşırı titiz birisi ve dürüstlüğü konusunda sağlam bi arkadaş,motor çil çil boyası bile solmamış çok diri ve bakımlı duruyordu 7.500 tl civarı bir miktar istiyor daha önce kullanmadığım bir makina ama tanımadığım birisinden er5 almaktansa tanıdık güvenilir arkadaştan KLR alıp binilir diye düşünmeye ciddi ciddi başladım kullananlar pek fazla bu siteye uğramıyor sanırım net bilgiler yazılmamış konu açılmış ama uğrayanı olmamış...
    kullananlar varsa şayet bir değerlendirme yapar mı acaba...er5 naked KLR enduro benim için fark etmez rahat ve güçlü bi makina olması yeterli nasılsa aynı kaliteli markanın adını taşıyorlar...biraz pahalı olucak ama sizce değer mi?


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler