Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki VN900 / Classic

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Afganistan da scooter takılıyor...
    Gidon ve sisybar hoşuma gitmesede fuarda incelemiştim , çok güzel motor. Allah kazasız belasız kullandırsın...
    Hız tutku olmamalı...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    custom modelini canlı görüp veya binen varmı

  3. #43

    Üyelik
    19 Temmuz 2008

    kavasaki vn 900

    MAKİNE TİPİ: 4 zamanlı, su soğutmalı, V çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ: 903 cc
    SİLİNDİR ÇAP STROK: 88.0 x 74.2 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI: 9.5:1
    SÜBAP SİSTEMİ: Shoc 8 sübap
    MAKSİMUM GÜÇ \ TORK: 54 ps 6000rpm \ 82 nm 3500 rpm
    KARBURATÖR: Full enjektör
    ATEŞLEME: Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ: Elektrik
    ŞANZIMAN: 5 vites
    ŞASİ TİPİ:Yüksek gerilimli çelik
    KASTER \ TRAİL:33' \ 182 mm
    SÜSPANSİYON ÖN\ ARKA:80\ 90 -21 \ 180\ 70-15
    LASTİK ÖN\ARKA: 300 mm çift piston kaliper\ tek disk çift piston kaliper 270mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN \ ARKA: 150 \ 103 mm
    BOYUTLAR UxGxY: 2405 x 895 x 1120
    AKS AÇIKLIĞI: 1645 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ: 685 mm
    YAKIT KAPASİTESİ: 20 lt
    KURU AĞIRLIK: 249 kg
    İMALAT YERİ: Japonya
    resminide ayarlarsan koyucam siteye benim favori motorum çok seviyorum bu modeli

  4. #44
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    işte bende buna hayranım...

    Buda klasik modeli..Bana göre hantal duruyor,ön lastik çok kalın dolayısıyla asfalttaki kusur direk kollarınızda,virajı daha zayıf...
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #45
    innocentbystander - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Virago XV535
    Bu motosikletle ilgili sitedeki su baslikta da bir miktar bilgi ve bir kullanicinin gorusleri var.

  6. #46
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Hocam bu model Türkiye'de varmı? Fiyat ne civarlarda?

  7. #47
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Fiyatı 19.000 ytl olacak yanlış hatırlamıyorsam.Türkiye'de var.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  8. #48

    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    ikinci el olanlarınıda rahatlıkla bulabilirsiniz bu motorun hastayım kavasaki vn 900 custom ayrıca resmi gönderen vıceroy rumuzlu arkadaşada teşekkür ederim.

  9. #49

    Üyelik
    19 Temmuz 2008
    benim çok sevdiğim bir model kavasaki vn 900 custom hiç kullanmadım ama sele kısmının alçak olması rahat sürülür gibi bir his doğuruyor inş bir gün kullanırımm

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ninja
    arkadaşlar bu çok güzel...

  11. #51
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    3 yıl önce bu topikten sylb rumuzlu arkadaştan baya bir bilgi almıştım..almak bu fuara nasip oldu..demekki bu motordan gönlüm hiç geçmemiş..hoşca kalın
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  12. #52
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Cemal bey yeni farkettim motosikletiniz hayırlı olsun. Saygılarımla.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  13. #53
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cemal bey yeni farkettim motosikletiniz hayırlı olsun. Saygılarımla.
    çok teşekkür ederim kardeşim..bir ara turinge döndüm bmw aldım ama dokularımız uyuşmadı.gene criusere dönüş yaptım..criuserin yeri başka bana göre yerini hiçbir şey tutmuyor..hoşca kalın
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  14. #54
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Aynı hisleri yaşıyoruz.Tarzımız netleşmiş demekki. Tekrar hayırlı olsun.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  15. #55

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150

    kawasaki vn 900 kullanıcıları /bilgi paylaşımı

    Merhabalar öncelikle. Daha önce shadow için yazıcaktım ama bir arkadaş okadar güzel yazmışki bana laf düşmedi.zaten shadow u satarak bir 2007 model 4000 km de vn 900 sahibi oldum. neyse şimdi vn 900 klasik hakkında iyi ve kötü izlenimlerimi sizinle paylaşıcagım.

    Öncelikle görünüş olarak agır heybetli ve tam bir tork canavarı odugunu duruşundan belli eden bir motor 2.465 cm boyuyla 1.005 genişligiyle 1.065 yüksekligiyle ve 253 kg agırlıgıyla sunuyor kendini.enjeksiyonlu oluşu kimilerine göre artı kimilerine göre ise eksi yöndedir.(benim fikrimde eksi yöndedir)neden derseniz benim için nekadar az elektronik okadar az agrızadır.tabi yakıt konusundada artıları yok degil.yakıt demişken yaklaşık 100 km de 5 litre yakıyor tabi 100 km hız la gidilirse.size türk usulu yakıtıda söyleyeyim 3.65 tl litresi olan bir benzinde 73 tl ye full depo 400 km yok yaparsınız.şehir içinde bu 350 320 e düşebilir.. bu shadow ve c800 e göre baya uygun,tabi bu benim görüşüm…otomatik jikle oluşu bir artı diger manuel jiklelerde aman boguldumu,aman gaz verme bogulmasın, yada birileri kurcalarken gaz veripte bogulma derdi yok. ben shadowda çok yaşadım bunu..çalıştırdıgınızda eger jikle devreden çıkana kadar bekleyip sonra hareket ederseniz torununuza saklarsanız motoru ve kesinlikle jiklede çalışırken gaz vermeyin .zaten bu motoru alıyosanız onuda bilirsiniz niye söylediysem bunu neyse

    sürüş esnasında kesinlikle sizi yormuyor uzun yol ayaklıgı ve gidonun yan açı topuzların uzun olmasıyla sizi üzmüyor,..çukurları ve yoldaki bozukları gidona,sürücüye,ve artıca hissettirmiyor ve rahat,güvenilir,konforlu bir sürüş sunuyor size… koltugu oldukça rahat hele hele artçı için mükemmel rahatlıkta. 2 kişi yolculukta artçıyla sürücü arasına 1 kişilik yer kalıyor .dönüşlerde sıkıntı vermiyor. şehir içinde,shadowda dönüşlerde tam tur yaptıgınızda dizinize çarpıyor gidon topuzu ama vn 900 de bu sorun yok gidon genişligini baya uzun tutulmuş..

    Göbekten tek amtsör oldugu için virajlarda mükemmel bir performans veriyor..kawasaki virajlarda çok iyi derlerdide inanmazdım…900 ün viraj alışı mükemmelmiş. ben agva yolunda o virajları bilen bilir,yan ayaklıgı sürtecek kadar yatırdım, vn 900 büyük bir başarıyla benden tam not aldı.daha önce 2 sene kullandıgım shadow en küçük virajlara giremiyordum çünki yatmıyor,ben shadowa bu yüzden (hacı yatmaz) lakabını taktım,virajara girdikçe nekadar yatarsan yat seni yine düz bir şekle aldırıyordu.ama bu tork canavarı için en keskin virajlarda kendimi güvende hissederek giriyorum.tork deyince bütün torku 3.500 devirde verip size mükemmel bir keyif veriyor ve maksimum gücü şu şekildedir TORK : 54 PS 6000 rpm / 82 Nm 3500 rpm.

    Kayış aktarma olması oldukça artı bir faktör. bilmeyenler için motordaki gücü zincir % 5 saft %10 azaltıyor kayış ise hiçbir güç kaybı olmadan direk o motorun gücü ve beygiri tekerlege iletiyor ve size mükemmel bir keyif veriyor.ayrıca zincir yaglama gibi bir derdiniz yok ve yağ pisliklerini temeizlemek gibide…son hız olarak ise katranda 200 yazıyor ama 200 ben görmedim. yol kalmadı ve pekte saglıklı degil bu tarz motorlar için. en son gördügüm hız vn 900 de 180 dir, şunu biliyorumki 200 ü görür bu makine çünki benim yolum kalmamıştı ve dip gaz degildi..
    Fren merkezleri oldukça başarılı hele hele benim gibi seri kullanan birisi için arka frenin disk olması ayrıca bi güzel..

    Yükesek hızlarda sizi rahatsız etmiyor 130 140 la giderken diger curiser motorlarda oldukça rahatsız ediyordu fakan vn900 yüksek hızlarda oldukça başarılı. sabit 130 km hızla ilerliyobiliyosunuz hiçbir rahatsızlık vermeden.

    Başımdan geçen bir olayı anlatayım e5 de 4. vitesde 90 la giderken orta şeritte arkamdan bir tane reno europa 96 model yanılmıyosam, sürekli selektör yapmaya başladı diger şeritler doluydu o sırada. ben 5 vitese atıp gazı açtıgımda yaklaşık 3 4 saniyede 150 km hıza çıkarak beni oldukça mutlu etti ve ordanda kendi adıma benden tam not aldı.

    Aksesuar olarak kesinlikle tam bir custom yapmaya uygun bir makine vn 900..örnegin ape hanger gidon(yüksek gidon) sevenler için oldukça elverişli,sizde bilirsinizki bu tarz bir gidon yapmak isteyenler gaz,debriyaj,fren hidrolik hortumları, uzatmak için baya masraf ve zaman harcıyor,ama vn900 okadar cömert davranmışki kabloları baya uzun tutmuşlar 45 cm yüksekliginde bir gidon için hiçbir masraf yapmadan kullanabilirsiniz(bende yüksek gidon kullandım fakat higway hawk ın gidonunu kullandıgım için 55 cm yüksekliginde,mecburen debriyaj teli ve firen hidrolik hortumunu degiştirdim)dedigim gibi eger 40 45 cm yüksekliginde gidon takarsanız hiçbir sorun ve masraf yapmadan kullanabilirsiniz…

    ön cam ben pek tercih etmiyorum.motorun hızını 10 km kadar azaltıyor aldıgı rüzgarla. fakat gereklimidir!kesinlikle gerekli!tabi cam oldugunda dahada bi hoş gözüküyor vn 900

    Ayrıca bu tarz motorlarda ses oldukça önemlidir,çünki altındaki gücü,ses olarak duymak istersiniz ama ojinal egsozda bunu duymak mümkün degil.
    Bunun için en iyi sesi cobra egsozda bulabilirsiniz,mükemmel bir ses tonu var,cobra egsozun vn 900 üstünde.fakat ben bulamadıgım ve uzun ugraşlar sonucunda hüsrana ugradıgımdan dolayı yerli bir egsoz yaptırdım ve oldukçada memnunum hemde düşük maliyete..
    Bilindigi gibi yeni model motor egsozlarında Avrupa standartına uyumlu olsun diye egsoz sensörleri mevcut ve şimdiki cobralarda mevcut degil.yerli egsozda bu sorunu ortadan kaldırıp bir sensör yeri yapıp taktık böylece sorunda kalmadı..fakat sesli egsoz taktıgınızda beygir 1 2 derece azalıyor.yani ses le güç aynı zamanda olmuyor.tercihinizi yapıp ya ses yada gücü tercih etmeniz gerekiyor.ben sesi tercih ettim


    Eksi yönlerine gelince en önemlisi servisdir.parça sıkıntısı,bilindik istanbuldaki kawasaki servisi,parçaların aşırı derece pahalı olması ve ardıgınız parçaların stokta olmamasıdır.bir hava filitresi 100 lira

    birde benim açımdan enjeksiyonlu olmasıdır yani daha önce yazımdanda belirttigim gibi nekadar az elektronik okadar az agrızadır. Ve enjeksiyon olması gaz tepkilerini geç vemesidir .ama yakıt konusunda ehhh biraz etkisi yok degil..
    Ayrıca egsoz monifot çıkışlarındaki egsoz boruları çok ince,dışındaki nikalaj kapagı kaldırdıgınızda size okadar komik bi işçilik çıkarıyoki !yuhhh artık kawasakinin işçiline ve kuallandıgı magzemeye bak! dedirtecek kadar zayıf bir malzeme,elinizle neredeyse bükebilirisiniz.gerçi yeni nesil makinalarada bu çok kullanıyolar maliyet düşürmek için,örnegin,eski vn ve shadowlar sac çamurluktu şimdi ise maliyetten yırtmak için plastige döndüler bu artı mıdır eksimidir orası göreceli.

    Birde vn 900 lerin kronik arızası.. sadece benim motorda oldugunu sandıgım ve sonradan bütün vn 900 lerde oldugunu ögrendigim ön far sallanması.sürüş esnasında sanki selektör yaparcasına hareket etmesi önfarın.
    Kaç kişi sürüş sırasında !!nevar kardeşim ne selektör yapıyon!! dedigini ve kaç arkadaşım grup sürüşünde bişey var sanıp durdugunu hatırlamıyorum.bütün vida ve somunları sıkmama ragmen hala giderebilmiş degilim bu agrızayı.giderken farın zangır zangır sallandıgını görbiliyosunuz..sonradan ögrendim bütün vn 900 kılasiklerde bu sorun varmış,ya ampul patlamasın diye kasnaktan oynuyo yada bütün türkiyeye gelen vn 900 ler üretim hatalı.. hayırlısı artık

    Yedek depo olmaması bi eksi benim açımdan (buda görecelidir)onun yerine benzin göstergesi yapmışlar.ehhh olsun artık

    Dönüşlerde tur alması çok zayıf en geniş açılarda bile 2 3 tur almanız lazım,gerçi bu tarz motorlarda pekde yadırganmıyacak bi sorun.fakat shadow ve c 800 e göre biraz daha geniş bir açıyla dönmeniz gerekiyor.agır oluşu oldukça rahatsız edici olabilir hele hele sıkışık trafikte.
    Fakat ben kendi adıma söyleyeyim benim için bu sorun degil .. 170 boyunda 62 kilo adamım hiç zorlanmıyorum..hep tarz motor kullanmışımdır onun içindir heralde kimbilir

    Vites geçişleri oldukça sert tabi bu 10bin km devirince düzelirmi bilmiyorum ama kullananlar düzelecegini söylüyor hayırlısı artık.bujilerin oldugu yere anahtar sokmak çok dert çünki okadar içeri yapmışlarki deponun tam altı eh buda bi eksidir heralde


    Ama her şeye ragmen bu motor bütün sevgiyi hak ediyor..gülü seviyosan eee dikende batsın artık yaww

    İleriki zamanlarda çeşitli deneyimleri ekleyecegim…

  16. #56
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    arkadaşlar bende bu haftasonu bir vn 900 e bakmaya gidecegim.motor 2006 model clasic kırmızı.sizlere sormak istedigim bazı şeyler var. 2006 model ile 2010 arasında ne gibi farklılıklar var? 2006 model 20000 km de bi VN 900 sahibi 13750 istiyor.Sizce fiyat nasıl?Yardımlarınızı bekliyorum..7 yıl aradan sonra inşallah bende motoruma kavuşacağım..

  17. #57

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    Alıntı arifziyaar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende bu haftasonu bir vn 900 e bakmaya gidecegim.motor 2006 model clasic kırmızı.sizlere sormak istedigim bazı şeyler var. 2006 model ile 2010 arasında ne gibi farklılıklar var? 2006 model 20000 km de bi VN 900 sahibi 13750 istiyor.Sizce fiyat nasıl?Yardımlarınızı bekliyorum..7 yıl aradan sonra inşallah bende motoruma kavuşacağım..
    2006 model olanların arka çamurluk biraz farklıdır yani customa benzer..ama biraz daha sıkıp kendini km düşük ve modelli birşeyde alabilirsin

  18. #58
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    soner hocam 4 yaşında motor için 20 bin km normal degilmi?yılda 5 bin binmiştir vatandaş.aslına bakarsanız siyah renk bir VN 900 istiyorum ama hiç ikinci el yok istanbulda.başka bi şehirdende alamam ehliyetim yok henüz.2 aya ancak ehliyetli olacagım.
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor

  19. #59

    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    KAWASAKİ 2007 VN 900 ve MONDİAL RF 150
    walla başka şehir önemli degil yeterki temiz olsun bi arkadaşınla getirrisin ..ayrıca benim vn 900 daha 4700 de bencede 20 bin fazla degil 4 yaşındaki bi motora ama biraz daha modelli km düşük alabilirsin demiştim ha..unutmadan tatil yerlerinde şehirlere pek bakma genellikle kiralık motorlar oluyor onada dikkat et

  20. #60
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    yaa zaten pek vn 900 yok satılık..niyetim sıfır almaktı ama onca borca girmemeyim dedim..istanbuldada en uygun bu motor vardı.zaten begenmezsem bursada var ona bakmaya gidecegim.2007 model siyah custom 17000 istiyo indirim yaparsa oda olabilir ...
    JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler