Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XCITY 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Rica ederim. Ön uyar hatta manevrada daha kıvrak olur motorunuz. Yalnız arka uymayacaktır. Orjinal ebatta kalmanızda fayda var. Bahsettiğim modellerin sizin scooter ın arka tekerine uyan ebatı da vardır diye tahmin ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    09 Mart 2011
    Alıntı deadline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim. Ön uyar hatta manevrada daha kıvrak olur motorunuz. Yalnız arka uymayacaktır. Orjinal ebatta kalmanızda fayda var. Bahsettiğim modellerin sizin scooter ın arka tekerine uyan ebatı da vardır diye tahmin ediyorum.
    Metzeler'de modele göre arama yaptırdım gerçi daha öncede yaptırmıştım benim motora uygun lastik mevcut değil.En azından pirelli sport demon dışında michelin city grip alternatifininde olması sevindirici birşey.muhtemelen yeni takan arkadaşın yorumunuda dikkate alarak michelin ile değiştiririm.

  3. #163

    Üyelik
    15 Ağustos 2009
    Merhaba,

    Öncelikle ozeronder arkadaşımızın j.costa varyatörünün hayırlı olmasını diliyorum. Bagaları değiştirme döneminde varyatörü toptan değiştirmeyi ben de düşünmüştüm ama biraz pahalı gelmişti bana.

    Bu arada yaptığın baga değişiminden sonra herangi bir yorum yapmadın. Uzun dönem kullanımda edindiğin tecrübeleri bizimle paylaşırsan sevinirim.
    Baga değişimi daha önce yazdığım gibi motosikletin ivmelenmesinde çok olumlu bir etki gösterdi, son hızını da azaltmadı. Uzun vadede hızlanmasındaki olumlu etkinin biraz azaldığını anladım, 20000 bakımında bagaların yağlanmasından sonra motosikletin hızlanmasının iyileştiğini görünce. Bakımda varyatör söküldüğünde içine konulan gres yağının çok azaldığını gözlemledik. Yağ dışarı falan da sızmamış ama bir şekilde azalmış, galiba azar azar buharlaşmış. Bagalardan bir tanesinde de hafif yıpranma gözlemledik, yağlamanın azalmasından olsa gerek. Dediğim gibi bakımdan sonra motosiklet daha iyi devirlenmeye başladı, bagaların ilk değiştiği dönemdeki gibi. Kullanma klavuzunda bagaların her
    20000' de greslenmesi tavsiye ediliyor ama bence her 10000' de yapılırsa daha iyi olacak.

    birde çabuk aşınıp yeniden lastik masrafı çıkaracak olmasıda cabası
    vallahi çabuk aşınırsa aşınsın. İyi tutunsun, beni daha kısa mesafede durdursun, virajlarda kayıp savrulmamı engellesin de öbür tarafı önemli değil. Lastikleri değiştirmeden önce aynı gün yaklaşık 750 metrelik mesafede 2 kaza atlattım, önümde giden arabalar aniden durdular ama ben onlar gibi duramadım ikisine de arkadan vuracaktım santimlerle durabildim.

    Pirelli dışında michelin inde X-city nin ölçülerine göre lastik üretmesi gayet sevindirici.Peki alırken sıkıntı yaşadınızmı?sipariş bekleme süresi,Takribi fiyat pirelliye aynımıydı?Benim şahsi fikrim yumuşak lastikten yana,daha iy itutunur diye düşünüyorum...
    Ben x-city' e uygun ebatta michelin lastiğini michelin' in sitesinde gördüm. İthalatçı firma önce stoklarında olmadığını ve getirmeyi de düşünmediklerini söyledi. Biraz uğraştan sonra getirmeye karar verdiler. Fiyat ön+arka 310 TL oldu. Birçok ilde bayileri var. Ben lastik stoğa girdikten sonra Konya' daki bayilerinden birisinden satın aldım. Web sitelerindeki telefonu arayıp stok durumu hakkında bilgi alabilirsiniz sanırım. Stokta yoksa da getirtebilirler. Gökçen Bey ile görüşmenizi tavsiye ederim. Kendisi şirketin genel müdürü.

    Selamlar

  4. #164

    Üyelik
    15 Ağustos 2009

    Su pompası

    Merhaba,

    Geçen ay X-city' lerde kronik denilebilecek su pompası keçesinden su kaçırma problemini ben de yaşadım hem de evden 200 km uzakta daha önce hiç geçmediğim sapa bir ilçelerarası yolda. Motor hararetinin yükseliş eğiliminde olması ve hiç gaz vermeden yokuş inerken bile bu yükselişin devam etmesi neticesinde en sonunda hararet kırmızı bölgeye dayandı. Motoru stop edip yokuş aşağı yokuş sonuna kadar gittiğimde şans eseri bir petrol buldum. Motosikletten indiğimde bir yerlerden su sızdığını gördüm ama ilk etapta nereden sızdığını anlayamadım. Muhtemelen hortumlardan kaçırıyordur diyerek motor bölümü üstündeki kaporta aksamını falan söktüm. Sonradan anladım ki gerek yokmuş pompadan kaçırıyormuş. Bu halde seyahate devam edemeyeceğimi düşünüp geri dönmeye karar verdim. Bu tür durumlar yaşanabilir diye her zaman yanımda büyük bir şişe su bulundururum. Petrolden her ihtimale karşılık birkaç şişe daha su aldım. Radyatöre su ilave etmek için far grubunu barındıran ön bölmeyi söktüm (üst taraftaki 6 vidayı sökmek yeterli). Radyatör yedek bölmesinde su kalmadığını gördüm ve su ile doldurdum, far grubunu tekrar taktım. Yola çıktığımda hararetin tekrar aniden yükselmeye başladığını gördüm ve tekrar durmak zorunda kaldım. Ön tarafı tekrar söktüğümde yedek bölmeye döktüğüm suda bir azalma olmadığını gördüm. Hata yapmışım, aslında direkt radyatöre su dökmem gerekiyormuş. Radyatör kapağını açıp radyatöre su ilave ettim. Epey bir su aldı. Bu ilave işleminden sonra yaklaşık 180 km hemen hemen hiç durmadan yol geldim. Bu süre boyunca hararet orta ile kırmızı bölge arasında duruyordu. Yavaşlayınca kırmız bölgeye yaklaşıyordu. Tabii su sızıntısı da devam ediyordu. Eve yaklaşıp şehir trafiğine girince hız da azaldı ve en son eve ulaştığımda hararet yine kırmızı bölgeye ulaşmıştı. Bir gün sonra su ilave etmek için radyatörü açtığımda aslında fazla bir eksilme olmadığını gördüm. Hararetin neden yükseldiğine anlam veremedim. Sonradan ustadan öğrendiğim kadarıyla su ilave ederken motorun çalışır durumda olması gerekiyormuş ve önce direkt radyatöre daha sonra da ilave depoya su dökülmeliymiş. Ben bu şekilde yapmadığım için galiba radyatör hava yapmış bu yüzden randımanlı bir soğutma yapamamış.

    Keçenin değişeceği anlaşılınca dedim ki herhalde bu keçeyi burada bulamayız, siparişle de ne zaman gelir Allah bilir. Usta sağolsun 3-4 keçeciyi dolaşmış ve sonunda benim motosiklete uygun bir keçe bulmuş. Ustanın dediğine göre şimdi takılan keçe orjinalinden daha kaliteli ve sağlam bir yapıda. Sızdırmaması için çift katmanlı imiş.

    Velhasıl böyle bir durum sizin de başınıza gelirse su ilave ederken motor çalışır vaziyette olsun, önce direkt radyatörü doldurun, sonra da ilave deposunu. Aksi halde hava yapabilir ve randımanlı soğutamayabilir.

    Selamlar.

    ---------- Post added at 07:02 ---------- Previous post was at 06:41 ----------

    İlaveten,

    Su pompasının alt tarafında 8-9 anahtarla sökülebilen bir vida var (galiba keçe de bu vidanın altında) Vidanın kenarında da su buharı simgesi var. Radyatöre su ilave ederken bu vida biraz gevşetilirse radyatörün hava yapması engelleniyormuş.

    8-9 anahtar x-city' nin alet çantasında yok. Lazım olabilir diye ben 1 tane alıp çantaya koydum.

  5. #165

    Üyelik
    09 Mart 2011
    Alıntı mcerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Geçen ay X-city' lerde kronik denilebilecek su pompası keçesinden su kaçırma problemini ben de yaşadım hem de evden 200 km uzakta daha önce hiç geçmediğim sapa bir ilçelerarası yolda. Motor hararetinin yükseliş eğiliminde olması ve hiç gaz vermeden yokuş inerken bile bu yükselişin devam etmesi neticesinde en sonunda hararet kırmızı bölgeye dayandı. Motoru stop edip yokuş aşağı yokuş sonuna kadar gittiğimde şans eseri bir petrol buldum. Motosikletten indiğimde bir yerlerden su sızdığını gördüm ama ilk etapta nereden sızdığını anlayamadım. Muhtemelen hortumlardan kaçırıyordur diyerek motor bölümü üstündeki kaporta aksamını falan söktüm. Sonradan anladım ki gerek yokmuş pompadan kaçırıyormuş. Bu halde seyahate devam edemeyeceğimi düşünüp geri dönmeye karar verdim. Bu tür durumlar yaşanabilir diye her zaman yanımda büyük bir şişe su bulundururum. Petrolden her ihtimale karşılık birkaç şişe daha su aldım. Radyatöre su ilave etmek için far grubunu barındıran ön bölmeyi söktüm (üst taraftaki 6 vidayı sökmek yeterli). Radyatör yedek bölmesinde su kalmadığını gördüm ve su ile doldurdum, far grubunu tekrar taktım. Yola çıktığımda hararetin tekrar aniden yükselmeye başladığını gördüm ve tekrar durmak zorunda kaldım. Ön tarafı tekrar söktüğümde yedek bölmeye döktüğüm suda bir azalma olmadığını gördüm. Hata yapmışım, aslında direkt radyatöre su dökmem gerekiyormuş. Radyatör kapağını açıp radyatöre su ilave ettim. Epey bir su aldı. Bu ilave işleminden sonra yaklaşık 180 km hemen hemen hiç durmadan yol geldim. Bu süre boyunca hararet orta ile kırmızı bölge arasında duruyordu. Yavaşlayınca kırmız bölgeye yaklaşıyordu. Tabii su sızıntısı da devam ediyordu. Eve yaklaşıp şehir trafiğine girince hız da azaldı ve en son eve ulaştığımda hararet yine kırmızı bölgeye ulaşmıştı. Bir gün sonra su ilave etmek için radyatörü açtığımda aslında fazla bir eksilme olmadığını gördüm. Hararetin neden yükseldiğine anlam veremedim. Sonradan ustadan öğrendiğim kadarıyla su ilave ederken motorun çalışır durumda olması gerekiyormuş ve önce direkt radyatöre daha sonra da ilave depoya su dökülmeliymiş. Ben bu şekilde yapmadığım için galiba radyatör hava yapmış bu yüzden randımanlı bir soğutma yapamamış.

    Keçenin değişeceği anlaşılınca dedim ki herhalde bu keçeyi burada bulamayız, siparişle de ne zaman gelir Allah bilir. Usta sağolsun 3-4 keçeciyi dolaşmış ve sonunda benim motosiklete uygun bir keçe bulmuş. Ustanın dediğine göre şimdi takılan keçe orjinalinden daha kaliteli ve sağlam bir yapıda. Sızdırmaması için çift katmanlı imiş.

    Velhasıl böyle bir durum sizin de başınıza gelirse su ilave ederken motor çalışır vaziyette olsun, önce direkt radyatörü doldurun, sonra da ilave deposunu. Aksi halde hava yapabilir ve randımanlı soğutamayabilir.

    Selamlar.

    ---------- Post added at 07:02 ---------- Previous post was at 06:41 ----------

    İlaveten,

    Su pompasının alt tarafında 8-9 anahtarla sökülebilen bir vida var (galiba keçe de bu vidanın altında) Vidanın kenarında da su buharı simgesi var. Radyatöre su ilave ederken bu vida biraz gevşetilirse radyatörün hava yapması engelleniyormuş.

    8-9 anahtar x-city' nin alet çantasında yok. Lazım olabilir diye ben 1 tane alıp çantaya koydum.
    Çok teşekkürler ederiz paylaşımınız için zaman ayırıp detaylı yazmışşınız. Sağolun tekrar..

  6. #166
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Geçmiş olsun motordaşım,

    çok şükür büyük bir masrafa girmeden atlatmışsın bu sorunu.

    Ben bu sorunu 11bin km civarında yaşamıştım senin başına hangi km de geldi.

    Birde bende keçe değişimi kar etmedi su devridaim pompasını komple değiştirmek zorunda kalmıştım. (işçilik hariç 220tl)

    Bu arada bu j.costa gerçekten performans arayanların ilacı birde kalkıştaki titreşim sorununu da çözdü yakında j.costanın performans ekzosunuda almayı düşünüyorum.

  7. #167
    tamyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250 ABS
    Alıntı ozeronder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun motordaşım,

    çok şükür büyük bir masrafa girmeden atlatmışsın bu sorunu.

    Ben bu sorunu 11bin km civarında yaşamıştım senin başına hangi km de geldi.

    Birde bende keçe değişimi kar etmedi su devridaim pompasını komple değiştirmek zorunda kalmıştım. (işçilik hariç 220tl)

    Bu arada bu j.costa gerçekten performans arayanların ilacı birde kalkıştaki titreşim sorununu da çözdü yakında j.costanın performans ekzosunuda almayı düşünüyorum.
    Slm , jcosta dan sonra benzin tüketiminde artış ve ya düşüş oldumu acaba ?

    Bir de j-costa kalkışları serileştiriyor bildiğim kadarı ile peki son süratte + ya da - yönde katkısı oldumu ?

  8. #168
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Açıkçası J.costa dan sonra yakıt tüketiminde önemli bir değişim olmadı , hatta arkadaşım 2011 Xcity aldı yakıtı benimle aynı. Son hız değişmedi ben artmasını istiyordum ama değişmedi maalesef, düz yolda direkt 130 km/h yapıyor zamanlada 140km/h çıkıyor, yokuş aşşağı 150km/h maksimum gidiyor.

    Son süratin artmasını istiyorsan J.costanın eksozunu almam gerektiğini söylüyorlar.. Ben egzos değişim zamanı gelince şansımı J.costadan denemeyi düşünüyorum. Çünkü J.costadan aldığım varyatör gerçekten fiyatını hak eden kaliteye sahip, orjinal varyatörle yanyana koyduğunuzda fark o kadar açık ki.j

  9. #169
    tamyak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2007
    Şehir
    üsküdar
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 250 ABS
    Alıntı ozeronder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası J.costa dan sonra yakıt tüketiminde önemli bir değişim olmadı , hatta arkadaşım 2011 Xcity aldı yakıtı benimle aynı. Son hız değişmedi ben artmasını istiyordum ama değişmedi maalesef, düz yolda direkt 130 km/h yapıyor zamanlada 140km/h çıkıyor, yokuş aşşağı 150km/h maksimum gidiyor.

    Son süratin artmasını istiyorsan J.costanın eksozunu almam gerektiğini söylüyorlar.. Ben egzos değişim zamanı gelince şansımı J.costadan denemeyi düşünüyorum. Çünkü J.costadan aldığım varyatör gerçekten fiyatını hak eden kaliteye sahip, orjinal varyatörle yanyana koyduğunuzda fark o kadar açık ki.j
    Bilgilendirme için tşkler...gerçi son hızın artmasını istiyorsan kalkış performansından biraz ödün vermen gerekiyor...Yani şu an jcosta varyatörde kullandığın bagaların biraz daha ağırını takarsan son sürat artar ....

  10. #170
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Aslında bağa ağırlıkları tabiki vites oranlarını etkiliyor ama son hızı belirleyen varyator ve arka kasnak çapları .Yani öndeki varyator ne kadar buyuyebilirse son vites oranı o kadar uzar j.costa nin tasarımı orjinalden farklı olduğu için hızlanmayı arttırken son hızdan çalmıyor

    Burada önemlidir hatirlatma yapmak ta fayda görüyorum motosikletle gelen orjinal varyator tabiki kötü değil tabiki kullanışlı motosikletlle tam uyumlu orjinal varyator motoru yüksek devirlere çıkartmadan kullanmanizi sağlıyor ve motorun ömrünü üstünde acemi bir sürücü de olsa koruyor burada j .costa farkı size motorun tüm devir aradıklarını

  11. #171
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    [QUOTE=ozeronder;2452433]Aslında bağa ağırlıkları tabiki vites oranlarını etkiliyor ama son hızı belirleyen varyator ve arka kasnak çapları .Yani öndeki varyator ne kadar buyuyebilirse son vites oranı o kadar uzar j.costa nin tasarımı orjinalden farklı olduğu için hızlanmayı arttırken son hızdan çalmıyor

    Burada önemlidir hatirlatma yapmak ta fayda görüyorum motosikletle gelen orjinal varyator tabiki kötü değil tabiki kullanışlı motosikletlle tam uyumlu orjinal varyator motoru yüksek devirlere çıkartmadan kullanmanizi sağlıyor ve motorun ömrünü üstünde acemi bir sürücü de olsa koruyor burada j .costa farkı size motorun tüm devir aradıklarını

    mesajı cepten yazarken sorun oldu burada j.costanın motorun tüm devir aralıklarını kullanmayı sizin elize bıraktığını acemilere göre olmadığını yazmaya çalışıyordum. isterseniz motoru hep redline kullanma şansınız var..

  12. #172

    Üyelik
    10 Nisan 2011
    Slm ozan burda yeni üyeyim bende bu ağustos ayının 30 x-city satın aldım.şuan 950 kmdeyim yağ değişimini yarın yapacam.genelde km nin nerdeyse tamamıyla akşam serin havada yapıyorum hızlanmayi 30 40 60 80 üzerine çıkmadım.rodajda olduğum için tam anlamıyla performansı yapamadım daha önce honda ps 150 kullandım sanırım biraz ps ondan daha kalkış olarak iyi ve kıvrak.xctynin kalkış hızı ps kadar iyi alamadım gibi.bide frenler durma mesafesi biraz kötü.sizde de bu mevcutmu

    ---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:12 ----------

    ACaba rodajdan mi yoksa honda ps kalkışlari sanki bana daha iyi geldi 0 dan 60 km de gazi açtığımda araçlar arkamda bırakarak fark atıyorum.ama city le seksen doksada iyi hızlanıyor

    ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

    ÖZellikle fren tutma mesafesi beni hiç tatmin etmedi.önümde durmaya çalışan arabalardan zar zor duruyorum

    ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

    Kimse yok forum da yada cevap veren yok

  13. #173
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Biz PS150 ile değil ama Dylan 150 ile denedik kalkış hızlanmasını 40-50 km/h hızlara kadar Xcity nin peşinden geliyor ama daha yüksek hızlarda fark sürekli açılıyor.

    Burada benim varyator değiştirdikten sonra fark ettiğim konu Dylanın orjinal varyatoru kalkışlarda daha yüksek devirlere müsade ediyor ama Xcity nin fabrikasyon varyatoru bu denli yüksek devirleri çevirmeye müsade etmiyor bunun için ya varyator değişimi yada mevcut varyatorun baga ağırlıklarının azaltılması gerekli.

    Fren konusunda ise bence Xcity bir scooterın üstünde bir fren gücüne sahip rodajdan sonra bunu daha iyi test etme şansın olacak tekerlek çapının büyük olmasının en önemli tarafı bu frenler benim motorumda da arkadaşın yeni aldığı 2011 Xcity de de mükemmel..

  14. #174

    Üyelik
    16 Eylül 2011
    merhaba,

    1 ay önce xcity aldım, son 1 haftadır kullanıyorum, yaklaşık 300km yol yaptım, ön taraftan lıkırtı/tıkırtı benzeri sesler geliyor, düz yolda en ufak yol kusurlarında mevcut, daytona servise götürdüm, motor yeni olduğu için yaptığı parçaların birbirine alışması sonucu geçeceği söylendi, benzer durum yaşayan oldu mu ? ses ve elcikten gelen tepkiler ciddi rahatsızlık veriyor kullanırken, sadece kaymak asfaltta yok oluyor.

  15. #175

    Üyelik
    10 Nisan 2011
    Tamam da özer kardeş.sen kalk bu motora 9200 öde buna iyi bir varyatör taktirabilirlerdi yada senin bahsettiğin baga azaltmalari fabrikasyon bunu yapabilirdi.ben bu motoru 250 cc marka kalite performans diye alıyorum.bunun motor üzerindeki fabrika varyatör.honda dylan dan daha performansli olması gerekmezmi illa ekstradan yeniden varyatör takipta mi dylan dan daha iyi olsun

  16. #176
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    Alıntı adibendesakl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da özer kardeş.sen kalk bu motora 9200 öde buna iyi bir varyatör taktirabilirlerdi yada senin bahsettiğin baga azaltmalari fabrikasyon bunu yapabilirdi.ben bu motoru 250 cc marka kalite performans diye alıyorum.bunun motor üzerindeki fabrika varyatör.honda dylan dan daha performansli olması gerekmezmi illa ekstradan yeniden varyatör takipta mi dylan dan daha iyi olsun

    Senin isteğin gayet normal ve mantıklı .
    ben de yamaha sorumlusu yada xcity avukatı değilim ama eski bir dylan sahibi olarak gönül rahatlığıyla soyleyebilirim ki xcity kalite olarak dylan dan birkaç gomlek üstün ve daha performanslı burada sunun hakkınıda vermeliyim dylan 150cc motorlar arasında performansı ile çok önde ama ne yazikki bu yüksek performansı kaldıracak kasasi yok.

    Ben xcity nin varyatorünün kalitesiz olduğunu söylemedim motorun tüm performansıni kullanma imkanı vermiyor performanstan ziyade ekonomik kullanım sunuyor demek istedim

    j.costa ise bu kararı size bırakıyor ister performansı ister ekonomik kullanımı tercih edebilir siniz diyor ve kalitesini daha ürünü elinize aldığınızda hissediyorsunuz

  17. #177
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    X-city ciler periyodik bakımlarını nerde yaptırıyor ne kadar tutuyor ve kaçbindebir?

    Dikkatli sürüşler..

  18. #178

    Üyelik
    09 Mart 2011
    1000 km lik bakımda yağ ve sibop ayarı yapılmıştı.yanlış hatırlamıyorsam 80-90 tl civarı(50 tl si yağ) sonra 5000 km tekrardan yağ değişti.Makbuzlarda herşey mevcut.Lakin ben şuan anımsayamadım.1000 km den sonra keyfe kefer 3000 de de yağ değştirttim.1000-5000-10000 gibi gider yada senede bir.Yağ haznesi büyük olduğundan 2 litre ye yakın yağ alıyor oda 50 tl yamahalube.buji 25 tl.gibi gibi gider ben izmirde yetkili servisinde yaptırıyorum.İstanbulda servis olanağı çoktur...Saygılar.

  19. #179
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Nfs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 km lik bakımda yağ ve sibop ayarı yapılmıştı.yanlış hatırlamıyorsam 80-90 tl civarı(50 tl si yağ) sonra 5000 km tekrardan yağ değişti.Makbuzlarda herşey mevcut.Lakin ben şuan anımsayamadım.1000 km den sonra keyfe kefer 3000 de de yağ değştirttim.1000-5000-10000 gibi gider yada senede bir.Yağ haznesi büyük olduğundan 2 litre ye yakın yağ alıyor oda 50 tl yamahalube.buji 25 tl.gibi gibi gider ben izmirde yetkili servisinde yaptırıyorum.İstanbulda servis olanağı çoktur...Saygılar.
    Çok Teşekkür

    İstanbuldaki arkadaşlar Hangi servisi kullanıyorlar? Servis ve yedek parça kısmı sıkıntılı olduğu konuşuluyor uzun zamandır

  20. #180
    ozeronder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    CBF 1000 BEYAZ+ Kymco Super 8
    ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

    [/COLOR]ÖZellikle fren tutma mesafesi beni hiç tatmin etmedi.önümde durmaya çalışan arabalardan zar zor duruyorum

    ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

    Kimse yok forum da yada cevap veren yok[/QUOTE]


    Bu durum ya rodaj dan dolayı Yada sadece senin motoruna has bir sorun. Benim xcity de en begendigim yön frenlerin güçlü olmasıve büyük tekerleklerin en sert frende bile çabuk kitlenmemesi


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)