Eray kardeşim senin ve arbetus un siparişleri aklımda ama vaktim olunca hallolacak inş.. Bu hafta biraz sıkıp çalışacağım bu konuya unuttum sanma sakın...
Selamlar topic sakinleri...
Eray kardeşim senin ve arbetus un siparişleri aklımda ama vaktim olunca hallolacak inş.. Bu hafta biraz sıkıp çalışacağım bu konuya unuttum sanma sakın...
Selamlar topic sakinleri...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
arkadaşlar bugun ist mt olarak bir şile gezisi yaptık fevkalade süperdi benim canavar banamısın demedii bütün ss leri solladım ee mermuar düzeni falan
tabi o kadar motor toplanınca herkes motor begeniyoo ama şuda bir gerçek bizim motoru begenmeyen yok herkes hayran sizde hayrını görün
DRİFT RELİGİON
4 teker benenimi, 2 teker ruhumu taşır
Arkadaşlar, arka tamburu servise zımparalattım, ama ses azaldı bitmedi. kullana kullana geçer inş.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
balata ve kampanayı zımparalattıktan sonra, basınçlı hava ile temizlenmesi gerekir. Eğer temizlenmezse yada püf püf diye üflenerek geçiştirilrse, yine öter. Çünkü ötmesine sebep olan tozdur. WD 40 ı balatalarda kullanmayın frene basınca durmak istemiyorsanız sıkın o sizin tercihiniz. Ben arka jantımı değiştirip kampanayı büyüttüğümden beri arka frenimden hiç ses duymadım.
@TBK-1980 Sorun değil keyfine bak
Eraycım stickerlarını en kısa zamanda hazırlıyorum.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
iridyum buji nasıl bişey oluyoo neye yarıyoo takmaya degermi
[COLOR="DeepSkyBlue"]ALLAH KİMSEYİ BENZİNSİZ BIRAKMASIN[/COLOR]
arkadaşlar, adam zımparaladı, bi güzelde hava sıktı, ses hala var, kullandıkça geçer diyosunuz ama motor 2750km oldu, bende bu kmye kadar geçsin diye çok abandım aka frene ama tınnn.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
ferotr, saolda, bi pas bi toz gibi bişey yoktu tambura baktım, dokundum gayet yağ gibi bişeydi, ama dediğinide bi deniyim, yoksa arka freni sıkmaya korkuyorum yaw, ön freni sıkarken bigün başıma bi iş gelecek.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Selamlar arkadaşlar daha öncesinden motor tecrübem var fakat scooter.
Yaza doğru vitesli bi motor almayı düşünüyorum ve caracalda karar kıldım..illa çok hızlı bi motor olsun die bi isteğim olmadığından caracalın yeterli olabilceğini düşünüyorum ayrıca evime yakın bi kanuni servisi ile eskiden beridir samimiyetim var ve buda beni caracal almaya karar kıldıran bir başka etken.
caracal tarzı motorların görüntüsüde tabi önemli benim için bu tarz motorları çok seviyorum ve ciddi ciddi caracal düşünüyorum.sizlerin fikirlerini almak istedim bilen arkadaşlar aydınlatırlarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler..
Halk İçinde Muteber Bir Nesne Yok Devlet Gibi,
Olmaya Devlet Cihanda Bir Nefes Sıhhat Gibi.
fatih arkadkaşım, forumu okursan anlayacaksın ki, parasını, kalitesine böldüğün zaman en küçük değeri veren motor.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
arkadaşlar bende yeni bir caracal aldım gayet memnunum diyer çin mallarına göre mükemmel bende bu güne kadar çelik 150 lik cooper vardı her yanı döküldü bir senede ama aralarında bence çok fazla kalite farkı var alır almaz dişliyi degiştim titresimi bitti bu sayede 50 km de yagını degiştim castrol marka yag koydum nedeni ise sıfır motorların içinde bulunan çelik talışından gömlekleri korumak için 200 km den sonrada hiç acıman 5000 devir altına düsmeden motorumu açtım şu anda 850 km de açarken iki kişi bindim yaklasık durmadan son gaz 50 km yaptım su anda 120 km hıza hiç zorlanmadan geiyor maksimum ise 130 yapmakta .balatalatdan gelen sesi ise zımparalattıktan sonra balata temizliyiciyle temizlettim sonrasında ise doru acılarda jantı yerine oturtuktan sonra sorun kalmadı. yeni olarakta sibob ayarlarını yaptırdım şu anda süper oldu .
fatih arkadasım almak istedigin motor fiyatları arasında olsun çin malları arasında olsun en iyi motordur . sunuda söyleyim kimi arkadaslar çift piston olayına takmıs durumda inanki etrafımda çift pistonlu motor kullanıcıları çok ama sıkıntılarıda çok neden diyecek olrsan çift piston makinalar özelkle çin mallarından bahsediyorum ne yazıkki zamanla olan sorunları söyle buji bozma olayı çoktur
:pistonların biri düzgü çalısırken diyerinde tekleme sorunları vardır
.yakıt ne yazıkki çoktur :ve bir sorun olustugunda maliyet 2 katıdır:yaptıkları hız alcagın motordan çok fazla degildir en fazla 10 km dir . bence en iyisini yaparsın caracal sınıfları arasında bence en iyisi derim karar yinede senin dostum
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)