Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2121
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Arka lastiği kalınlaştırırsanız çok sorun olmaz, çok bir fark yaratmaz diye düşünüyorum. Gördüğüm kadarıyla 150'lik lastik çamurluk ve salıncak açısından sorun yaratmadan uygulanabilir Caracal'a.. Fakat yinede ölçmekte fayda var tabii.

    Bunun dışında bu tarz makinelerden fazlada performans artışı beklememek lazım. Neler yapılabilir..? Açık hava filtresi kullanılabilir, makinenin çekişi artar. Ama yakıt tüketimide fazlalaşır. Ek olarak çok kaliteli bujiler ve yağ kullanırsanız sıradan buji ve yağa göre bayağ farkeder.
    Çok tasvip etmesemde dişlilerle oynanabilir. Son hızı arttırabilirsiniz. Ancak kalkışlarda çekiş düşecektir.

    Bunlar performansta aşırı farklar yaratmaz ama makineyi rahatlatır..

    Unutmadan, zinciri gerdirirken 1,5cm'lik bir esneme payı muhakkak bırakın ve imkanınız varsa oringli çek malı zincir kullanın.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2122

    Üyelik
    05 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kanuni caracal 200 (harleyin türkçesi)
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 oktan denedim bende . ama fayda görmedim . motorun ilk sahibi senmisin
    evet motorun ilk sahibi benim ayrıca faydasını şurda farkedersin ilk kalkış biraz daha seridir birde çift tırnak buji olacak tabi birde motor muhteşem tork üretiyor hafif yokuş aşağı giderken farkedersin zaten
    ama seriyi bozmayacaksın ben tam 1.5 ayboyunca sürekli 100 oktan kullandım mparam olmadığında almadım ama yinede 100 den vazgeçmedim birde ben 7000 devirde vites değiştiriyorum biraz bağırıyor onunda etkisi olabilir çünki orjinali 6000
    :bounce: evet bende buranın bir üyesiyim ve benimde bir motorum var

  3. #2123
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Alıntı georgegologny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motorun ilk sahibi benim ayrıca faydasını şurda farkedersin ilk kalkış biraz daha seridir birde çift tırnak buji olacak tabi birde motor muhteşem tork üretiyor hafif yokuş aşağı giderken farkedersin zaten
    ama seriyi bozmayacaksın ben tam 1.5 ayboyunca sürekli 100 oktan kullandım mparam olmadığında almadım ama yinede 100 den vazgeçmedim birde ben 7000 devirde vites değiştiriyorum biraz bağırıyor onunda etkisi olabilir çünki orjinali 6000
    Katılıyorum benim motordada ben 97 oktan kullanıyorum sürekli opetin aynı şubesinden alıyorum sorun yaşamadım bu güne kadar 95 koyduğumda sanki motor sağır oluyohızlı tepki vermiyo gaza.
    Tabi kalite buji de lazım.
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  4. #2124
    caracalstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2008
    Şehir
    normalde izmirim tam 35 şimdilik istanbul...
    Motosikleti
    honda cbf 1000fa
    100 oktan daha kullanmadım ama bi denemek lazım demekki olumlu yorumlar var ^^

  5. #2125

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    iridyum bujim var tek tırnaklı , birde 100 okatan atıp deneyelim 98 oktan yazıyor aklınızda bulunsun
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  6. #2126
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    arkadaşlar, boşuna 100 oktan, 98 oktan karıştırmayın kafanızı. Oktan aldatmacasıdır bunlar. Motorunuzun performansında hiçbir fark yaratmaz. Yaratsa bile sıradan bir kullanıcı bunu anlayamaz.

    ---

    Bildiğiniz gibi ülkemizdede 95, 97, 98, 100 oktan benzin satılmakta. Yüksek oktanlı benzinler genelde yüksek performans yakıtı olarak lanse edilmekte, bu benzini kullanınca performansın arttığı, tüketimin düştüğü vs iddia edilmekte.

    Fakat halk tarafından bilinenlerin neredeyse tamamının yanlış olması ve oktan meselesinin bir pazarlama taktiğine dönüşmesi sebebi ile motorcu dostlarımla bu konunun teknik içeriğini paylaşmak istedim.

    Öncelikle, Oktan sayısı bir referanstır ve benzinin içindeki gerçek oktan sayısını belirtmez, ayrıca oktanın PERFORMANSLA, TÜKETİMLE ALAKASI YOKTUR.

    Bildiğiniz gibi içten yanmalı benzinli motorlar benzin ile havayı sıkıştırdıktan sonra buji ile ateşleyerek çalışırlar. Her motorun sıkıştırma oranı farklıdır. Her yakıt belli bir miktar sıkıştırma basıncına kadar buji olmadan dayanır bir süre sonra buji olmasa bile kendiliğinden yanıverir. Bu tehlikeli bir durumdur vuruntu olarak kendini belli eder ve motora hasar verebilir. Ayrıca performansıda düşürür. Dolayısı ile belli bir motorun belli bir sıkıştırma ile vuruntu yapmadan (yani benzin buji çakmadan önce kendiliğinden yanmadan) çalışabilmesi için bir minimum oktan gereklidir. BU MİNİMUM MOTOSİKLETİNİZİN KİTAPÇIĞINDA BELİRTİLİR. Ama nadiren 95 oktanın üzerinde benzin gereklidir.

    95 oktan benzin demek aldığınız benzinin içinde 95 oktan var demek değildir. 95 oktan benzinin anlamı, aldığınız benzinin kimyasal olarak vuruntuya karşı direncinin %95 isooktan ve %5 heptan karışımıyla AYNI olduğu anlamına gelir. Yani benzinin oktanı, içeriğinden dolayı değil gerçek isooktan-heptan karışımın belli yüzdelerinde elde edilen vuruntu direncine karşılık gelecek şekilde belirlenir. Bu sebeple 100 oktandan daha yüksek yakıtlar olabilir. Çünkü dünyadaki en vuruntu-dirençli yakıt isooktan değildir.

    Bunun ölçümünde iki farklı ölçüm standardı vardır fakat ülkemizde RON kullanılmaktadır. RON dışında birde MON ölçüm sistemi vardır. Örneğin Amerikada RON ve MON'un ortalaması alınır, bu sebeple amerikada 87 oktan olan bir benzin avrupada 95 oktan olabilir.

    Örneğin benim motosikletimin kitapçığında RON değeri 91 oktan ve üstü yakıt kullanabilirsiniz diyor. Bunun anlamı benim motosikletim avrupa standardında 91 oktan (normal) benzinle bile çalışır. (Motosikletim katalitik konvertörlü olduğu için kurşunsuz olmak kaydı ile tabiki) 11:1 sıkıştırma oranlı CBR125'in kitapçığında ise 93 oktan yazıyor. Yani benzinin 100 yıldır var olduğunu düşünürsek 95 oktan aslında yeterince "yüksek" bir oktan değeri.

    Performans meselesine gelince, bir yakıtın performansı tamamen enerji içeriğine bağlıdır. Bu enerji içeriğinin oktan sayısı ile bir alakası yoktur. Fakat GENELDE enerji içeriği yüksek benzinler (kaliteli benzinler) yüksek oktan adı altında satılmaktadır. Bu sebeple bazı yüksek oktanlı benzinler daha yüksek enerjiye (yani daha yüksek performansa) sahip olabilir (ama çok az fark edecek şekilde). Ama bu sizin motosikletinizin yada otomobilinizin motoru bundan yararlanabilecek anlamına gelmiyor. Piyasadaki motosikletin %99unda hiç farketmiyor.

    Bu arada motorda oktan isteğini belirleyen SIKIŞTIRMA ORANI DEĞİLDİR. Ne kadar sıkıştırma basıncı elde edildiği önemlidir. Yüksek sıkıştırma oranı sadece elde edilebilecek maksimum sıkıştırmayı etkiler.

    Bu durumda eğer motosikletinizi üreten firma özellikle yüksek oktanlı benzin kullanmalısınız diye yazmadıysa yüksek oktan benzin kullanmak sadece ekonomik olarak daha pahalıya gelecektir. Size bir yararı olmayacaktır.

    Yüksek oktanlı benzin ancak ciddi yüksek performanslı araçlarda biraz farketmektedir. Yani sizin motosikletiniz yüksek oktan talep etse bile kazanacağınız fark yüzde 1-4 ancak olacaktır. Modern 300 beygirlik motorlarda bile 10 beygir ancak farketmektedir.
    AYRICA yüksek oktan SADECE maksimum güçte farkeder. Yani maksimum devir, maksimum hızlanma dışındaki kullanımlarda pek bir fark olmamaktadır.

    Bulunduğunuz yerin rakımı yükseldikçede oktan ihtiyacınız düşer. Deniz seviyesinde 95 oktanla mutlu olan bir motor 500-1000 metre rakımda 93-91 oktanlada mutlu olacaktır.

    Dolayısı ile size bir yararı olmayacaksa,
    - ben denedim yüksek performans verdi
    - bir depoyla 50km fazla gittim
    - kaliteli abi bu benzin çekişi arttı
    GİBİ LAFLARA ALDANMAYIN. Yüksek oktanlı benzin pahalıdır. Kazıklanmayın.

    Ayrıca yüksek oktanlı benzinin yanması daha güçtür, buda ilginç bir ironi.

    Peki bazı LPGnin 110 oktan olduğunu biliyormuydunuz?

    Alkol katılarak oktanı yüksek ama enerji içeriği (performansı) düşük yakıtlar yapmakta mümkündür. Daha öncede söylediğim gibi benzinin performansı ile oktanı direk alakalı değil.

    Oktan sayısını yükselten çeşitli katkılar mevcut. Bunlar sadece oktan sayısını yükseltir. SADECE yüksek oktanlı benzine kesin ihtiyacınız varsa ve bulamıyorsanız motorunuzun vuruntu yapmasını engellemek içindir.

    Sonuç olarak oktan meselesini kafanıza takmayın alın kurşunsuz 95 motosikletinizin zevkini ucuz çıkarın.

    LÜTFEN BU BAŞLIĞA CEVAP OLARAK ŞUNLARI YAZMAYIN:
    - Ben denedim benim motorum çok rahat çalıştı,
    - Az yaktı.
    - İyi kaçtı.
    vs yazmayınız. Sizin tecrübeniz sadece psikolojik bir aldanma. Size hak vermiyor değilim, reklamı bu şekilde yapılınca aldanmamak elde değil.

    İşin bilimi, matematiği kimyası açıkladığım gibi. Benzin satan firmalar sokakta araçların sadece binde birinin ihtiyacı olduğu halde güzel reklam ve pazarlama yaparak aynı benzini size pahalıya satmaya bayılıyorlar. Bunu yurdum insanının birbirine gaz vererek körüklemeside bir olay tabi.

    Ayrıca az yaksa bile, litresi daha pahalı, ne kar ettinizki?

    Dizel araçlarda ÖZELLİKLE düşük oktan tercih edilir. Çünkü bu tür motorlarda buji bulunmaz ve yakıtın kendinden tutuşması tercih sebebidir. Bu sebeple dizellerde setan sayısı bilgisi verilir. Setanı yüksek mazot daha kolay kendiliğinden tutuşur.

    Bazı gelişmiş teknolojiye sahip otomobiller yüksek oktan ihtiyacı olsa bile düşük oktanla çalışabilmekte. Bu tür araçlarda 95/98 kulanabilirsiniz ama 98 kullanırsanız daha iyi olur gibi ibareler bulunur. Bu araçlarda motor işletim sistemi vuruntu algıladığı zaman ateşlemeyle oynayarak motorun zarar görmesini engeller ve düşük performansta verse çalışır. Ama ancak yüksek devirlerde yüksek akselerasyon kullanımda farketmektedir.

    Piyasadaki otomobillerin ve motosikletlerin TAMAMINA YAKININDA 95TEN YÜKSEK OKTAN HİÇBİRŞEY FARKETTİRMEYECEKTİR. Bazılarındaki farkta fiyatına deymeyecek/hissedilmeyecek oranlarda olmaktadır.
    Sıradan motosikleti olanlar zaten konuyu hiç düşünmemeli, ekstrem yüksek performansa sahip motosiklet sahipleride motosikletin KİTAPÇIĞINA BAKMALI. Yani eşe doşta servise vs sormayın. Sizden daha iyi bilmek zorunda değiller. Bizim aradığımız yüksek oktanlı DEĞİL uygun oktanlı uygun fiyatlı YÜKSEK KALİTELİ benzin. Buda adı sanı belli ve şekli şemali düzgün istasyonlardan elde edilebilir. Bir benzinin özellikleri sadece oktan ve enerji içeriğinden ibaret değildir. Motoru temizleme özelliği, istasyonun kalitesi vs bunlarda önemli.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  7. #2127

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    haklısın novariks ben bir fark görmedim
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #2128
    Rakun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ER6-F 2006 Siyah Kırmızı
    Novarix açıklama için teşekkür ederim eline sağlık.

    Demekki tamamen piskolojik bi durum

    Zaten serviste gerek yok diyodu.
    Bide bişiy fark ettim motor 97 oktan la 95 oktan arasında ısı olarak fark ediyo.
    34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
    Kartal/İstanbul

  9. #2129

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    Novarix sagol.

    1) cift tirnak iridium buji her yerde var midir
    2) kac paradir? ben takmayi bilmem. taktirma ile beraber?

    selamlar.

  10. #2130

    Üyelik
    11 Kasım 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    KANUNİ CARACAL
    Bütün Caracalcı Arkadaşlar Benzin Deposunun Sol Alt Tarafındaki şamandrayı Kontrol Edin Benimki Fabrika Hatasından Dolayı çok Az Sızdırıyordu...

  11. #2131
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı georgegologny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili arkadaşlar ben buraya üyeyim ama yeni cevap yazacam ben caracalı alalı 7.5 ay oldu sizin yaşadığınız sorunların hepsi benim de başıma geldi akü olayı o kadarda sorun değil çünkü bu alet aküsüz çalışıyor üstelik elektrik aksamıda kullanılıyor ben ilk aldığım aküyüğ değiştirdim ilk akü 7 amperdi ben 9 amper aldım 10 numara herşey süper 1 start var aniden marş basıyor rolantiyide biraz açınca çok hafif süper oluyor.hızına gelince ben 1.5 aydır sürekli aksatmaksızın 100 oktan benzin alıyorum hava filtresini biraz temizledim zinciride biraz gerdirdim geçen hafta otobana çıktım bitane regal 250 lik le kafa kafaya gittik benim karakız gaza geldi bi kökledim 5. vitesde 9000 deviri geçtim km 140 geçti ve regale el salladım onu yedim orda adam şaştı zaten arkadaşlar ben bu konuları çok araştırıyorum bana istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz herkese selamlar artık bende burdayım bye
    Aramıza hoşgeldiniz...

    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Novarix sagol.

    1) cift tirnak iridium buji her yerde var midir
    2) kac paradir? ben takmayi bilmem. taktirma ile beraber?

    selamlar.
    "Novarix" güzel açıklaman için çok teşekkür ederim.
    Bu bujileri nerden buluruz 1 aydır ben halen uygun buji bulamadımda


    Ayrıca arkadaşlar forumda okuduğum kadarıyla birkaç kişinin başına gelmişti bende ön tekerdeki fren diskine yağ akıttım ve silerim diye iyice dağıttım artık ön fren yok gibi gidyorum tutmuyor. Köpük yağ temizleyici ile sildim ama hiç değişme olmadı.Bana ne öneririsiniz ne yapmam gerekir sizce
    Saygılarımla...

  12. #2132
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı MaRaNtZz adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    "Novarix" güzel açıklaman için çok teşekkür ederim.
    Bu bujileri nerden buluruz 1 aydır ben halen uygun buji bulamadımda

    Ayrıca arkadaşlar forumda okuduğum kadarıyla birkaç kişinin başına gelmişti bende ön tekerdeki fren diskine yağ akıttım ve silerim diye iyice dağıttım artık ön fren yok gibi gidyorum tutmuyor. Köpük yağ temizleyici ile sildim ama hiç değişme olmadı.Bana ne öneririsiniz ne yapmam gerekir sizce
    Bujileri hemen hemen tüm motosiklet mağazalarında bulabilirsiniz.. özellikle istanbulda sirkeci ve kızıltoprak civarlarında vardır.

    fren diskine bulaşan yağa gelince.. Mutfakta kullanılan yağ çözücüler vardır. Belki bilirsiniz. Mor sprey şeklinde olurlar. Onlar bu iş için birebirdir.. Bol bol sıkıp suyla durularsanız yağ falan kalmaz..
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  13. #2133
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bujileri hemen hemen tüm motosiklet mağazalarında bulabilirsiniz.. özellikle istanbulda sirkeci ve kızıltoprak civarlarında vardır.

    fren diskine bulaşan yağa gelince.. Mutfakta kullanılan yağ çözücüler vardır. Belki bilirsiniz. Mor sprey şeklinde olurlar. Onlar bu iş için birebirdir.. Bol bol sıkıp suyla durularsanız yağ falan kalmaz..
    Dostum öncelikle çok çok teşekkürler...
    Kızıl toprak civarında varsa bana biraz yakın en iyisi oradan satınalmak. Balata içinde havalar izin verirde gidebilirsem bahsettiğiniz spreyi arıyacağım, bu yağ zamanla geçer diye düşünüyordum kullandıkça geçermi acaba
    Saygılarımla...

  14. #2134

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı CARACAL-TAL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün Caracalcı Arkadaşlar Benzin Deposunun Sol Alt Tarafındaki şamandrayı Kontrol Edin Benimki Fabrika Hatasından Dolayı çok Az Sızdırıyordu...
    hemen servise git garantiden yapılıyor.
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  15. #2135

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    iridium cift tirnak buji fiyatlarini bilen var mi?

    arkadaslar lastikler cok dandik. bugun yikattim motoru. lastikler daha islakken calistirdim aleti ve viraj alirken nerdeyse dusuyordum. motor yanladi, ani gaz verip toparladim yoksa yerdeydim. lastiklere cok dikkat. yagisli havalarda bu lastiklerle cikilmaz.

  16. #2136
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı CARACAL-TAL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün Caracalcı Arkadaşlar Benzin Deposunun Sol Alt Tarafındaki şamandrayı Kontrol Edin Benimki Fabrika Hatasından Dolayı çok Az Sızdırıyordu...
    caracal'ın fabrika hatası evet hala düzeltemedilermi bu hatayı yahuu!!!yetkililer duyun caracal kullanıcıların sesini..eğer bu kadar basit hatalarıda düzeltemiyorsanız ne deyim ben size...

    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iridium cift tirnak buji fiyatlarini bilen var mi?

    arkadaslar lastikler cok dandik. bugun yikattim motoru. lastikler daha islakken calistirdim aleti ve viraj alirken nerdeyse dusuyordum. motor yanladi, ani gaz verip toparladim yoksa yerdeydim. lastiklere cok dikkat. yagisli havalarda bu lastiklerle cikilmaz.
    lastikleri'de artık seneye değişitririz zaten sezon bitti...160 euro'yu gözden çıkaracaz artık ne yapalım..

  17. #2137

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    lastiklerle beraber 160 euro ise iyi. sadece bujiler 160 euro ise oha.

  18. #2138
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ocak 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    YBR
    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastiklerle beraber 160 euro ise iyi. sadece bujiler 160 euro ise oha.
    lastikler tabiki buji 10'ytl ngk'r olan

  19. #2139
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı efeoktay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iridium cift tirnak buji fiyatlarini bilen var mi?
    Bence 200cc'lik tek silindir bir makineye iridium buji takmak gereksiz masraf olur. Hiçbir fark yaratmaz çünkü.

    600cc'lik 4 silindir bir makine olsaydı eyvallah ama bu tarz giriş seviyesinde motorlarda yaratacağı fark sizin bizim gibi kullanıcılar anlayamaz kolayca.

    Tabii yinede tercih sizin.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  20. #2140

    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caracal 200 (siyah)
    Alıntı NoVaRiX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence 200cc'lik tek silindir bir makineye iridium buji takmak gereksiz masraf olur. Hiçbir fark yaratmaz çünkü.

    600cc'lik 4 silindir bir makine olsaydı eyvallah ama bu tarz giriş seviyesinde motorlarda yaratacağı fark sizin bizim gibi kullanıcılar anlayamaz kolayca.

    Tabii yinede tercih sizin.
    o zaman hic girmeyelim bile o masrafa. ama ben lastikleri degistirmek istiyorum cunku cidden kayiyor ve korkuyorum.

    bu arada 660 km'de maks hizim 85 km. motor aciliyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler