Yol tecrübem olan bir makine 250GT ve GTR..
Eğer araştırdıysanız kronik sorunlarının Krank kırmak olduğunu ancak bununda tamamen kendini R1'da sanan Rossi görünümlü arkadaşlarımızın makineyi uzun süre redline'da kullanmalarından kaynaklandığını biliyorsundur..
Yani adam gibi, sınırlarını bilerek kullanıldığında Suzuki temelli bu motorun oldukça dayanıklı olduğunu söyleyebilirim.
GT250 yani naked olan model, daha dik bir oturuş pozisyonuna ve önde tek fren diske sahip. GT250R ise daha yatık bir kullanım sunarken önde çift disk fren kullanıyor. Aerodinamik açısından olsa gerek top speed olarak aralarında 10-15km/h bir oynama oluyor. GT250R 6kg daha ağır olmasına rağmen yaklaşık 15km/h daha hızlı bir makine.
Ebat olarak "iri" kategorisine giriyorum.
1.93m ve 80kiloyum.. Dolayısıyla ben GT250R'da daha rahat hissediyorum. Çünkü yatarak kullanıldığından uzun boyun dizlerde ve belde yarattığı dezavantajı avantaja dönüştürüyor. Gt250 ise daha rahatsız geldi bana.. İlk km'lerden sonra ellerimde ciddi bir uyuşma olmuştu iki makinede de.. Ancak zamanla alışılıyor, bu problem ortadan kalkıyor.
Onun dışında 250cc'lik kalp taşıyan bir makineye göre ikiside fazlasıyla tatminkar performans sergiliyor. Ara hızlanmalar başarılı...
Sözün özü, eğer bu tarz seviyorsanız; alınabilecek güzel giriş modelleri bunlar. Özellik GT250R; 600cc kasasıyla oldukça şık duruyor..