Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bmw R 1200 Rt Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    BMW-R-1100-RT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2006
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    BMW R 1100 RT
    BMW R 1200 RT


    BMW Motorrad mühendisleri R 1200 RT’yi geliştirirken selefinden daha güçlü olmasına karar vermişler. Bunun için geçtiğimiz yıl tanıtılan R 1200 GS serisinin motorundan faydalanılmış. 1.170 cc hacmindeki hava soğutmalı bu motor yeni geliştirilen şaftının da etkisiyle 500-7500 d/d arasında 110 HP’lik bir güç çıkışı sunuyor. Bu güç R 1150 RT modeline göre yaklaşık yüzde 16 oranında bir artışı simgeliyor. Motorun ürettiği torksa 6000 d/d’de 115 Nm olarak açıklanıyor.
    BMS-K olarak isimlendirilen elektronik motor yönetim sistemi, üç yollu katalitik konvertör ve altı vitesli şanzıman gücün tekerleklere kadarki iletiminde rol üstleniyorlar. Motorun önemli bir özelliği de değişken hava emiş sistemine sahip olması. Teknolojik motor, performansını tam olarak sergileyebilmek için sürücüsünden 98 oktanlı kurşunsuz benzin istiyor. Ancak sahip olduğu anti-knock sistemiyle yanlışlıkla 95 oktanlı yakıt kullanılsa bile sorun yaşatmadan ilerlemeyi sağlıyor. Bu gibi durumlarda sadece güçten fedakarlık ediliyor.
    Son hızı 200 km/s olarak açıklanan R 1200 RT fabrika verilerine göre 100 km’de 4.8 litrelik yakıt tüketiyor. Bu tüketim değeri selefi R 1150 RT’nin 5.5 litrelik değeriyle karşılaştırıldığından önemli oranda bir düşüş anlamına geliyor. Anlaşılan BMW Motorrad mühendisleri gücü artırırken tüketimi düşürmenin yolunu bulmuşlar.
    R 1200 RT, R 1150 RT’ye göre 20 kg daha hafif. Bu hafifletme operasyonu karoserde kullanılan hafif metallerin yanı sıra ultra hafif olarak nitelendirilen yeni tasarım alüminyum jantlarla gerçekleştirilmiş. Ancak şasinin bütününde rijitliği korumak için iki parçalı çelik konstrüksiyon kullanılmış. Bu yapı R 1200 GS modelindeki yapıdan ödünç alınarak yeni motosiklete aktarılmış. R 1200 GS’den alınan bir diğer parçaysa 13 kg ağırlığındaki şanzıman. İlk vitesleri kısa tasarlanan bu şanzıman motosikletin ilk hızlanmasındaki başarının kaynağı niteliğinde. Güçlü motosikleti durdurma göreviyse önde ve arkada kullanılan ABS destekli EVO frenlere verilmiş.

    Teknik Özellikler
    Motor hacmi:1170 cc
    Maks. Güç: 110 HP-7500 d/d
    Maks. Tork: 115 Nm – 6000 d/d
    Son hız: 200 km/s
    Yakıt tüketimi: 4.8 lt
    Yakıt hacmi: 27 lt
    Ağırlık: 229 kg


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Kasım 2006
    Şehir
    01
    Motosikleti
    ne istersen var :P
    saol paylaşım için
    geçmişte BUnReCU idi
    ama hâââLâââ
    chica del viento of 01 & miss dr

  3. #3

    Üyelik
    31 Ağustos 2009
    Şehir
    antalya
    motor tank gibi tam bi uzun yol motoru
    07 WATAN ZEYTİNKÖY MEKANN

  4. #4
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    bmw yi değiştirirsem alacağım motor budur...
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  5. #5
    sky_forever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2007
    Şehir
    Artık Bodrum Turgutreis
    Motosikleti
    Motoran SCUB 150
    Alet çok fena birşeye benziyor...Bu arada fiyatı nedir?

  6. #6

    Üyelik
    31 Ağustos 2009
    Şehir
    antalya
    baya wardır bi ben f650 2 sene önce aldım 15 milyara acaba bu kaç milyardır 10 geçmiştir o kesin
    07 WATAN ZEYTİNKÖY MEKANN

  7. #7
    karapürçekli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Balıkesir / susurluk
    Motosikleti
    bmw R27 1957 model
    slm bendede bmw 1957 r 27 var sürüş keyfini soracak olursanız süper rolanti de çalıştırıp karşısında çay içmesi çok zevkli oluyo :D

  8. #8

    Üyelik
    04 Ocak 2007
    2010 yılı modellerinde değişiklik yapılmıştır.

    http://www.webbikeworld.com/BMW-moto...bmw-r-1200-rt/

  9. #9
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Touring aşkındanmıdır veya motorun görünüşündenmidir bilmiyorum ama deauville'yi satarsam alacagım motor budur... Tabi iş sadece deauville'yi satmakla kalmıyor. Arasında ciddi bir fiyat farkı var...
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  10. #10
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    1150 rt için engine guard ve gidon topuzu ve ayrıca depo üstü çanta ( mıknatıslı çantalar işe yaramıyor) arıyorum bilgisi olan paylaşırsa sevinirim...
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  11. #11

    Üyelik
    02 Mart 2010
    yakıt tüketimi biraz fazla gibime geldi. ortalama 1 litrede 20km falan gidiyor. tabii ki 1litreye 43km giden bir motora sahip biri için fazla : ) yani ben : ) eh bir gün bu bilgileri değerlendiririm. görsel olarak fena değil. hele gri renkte olduğunu hayal edince uzay arabası gibi olur : )

  12. #12
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı necronomicon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıt tüketimi biraz fazla gibime geldi. ortalama 1 litrede 20km falan gidiyor. tabii ki 1litreye 43km giden bir motora sahip biri için fazla : ) yani ben : ) eh bir gün bu bilgileri değerlendiririm. görsel olarak fena değil. hele gri renkte olduğunu hayal edince uzay arabası gibi olur : )
    650'lik transalp'in 100km/7lt yaktiğini unutmazsak 1200'lük bmw çok az yakiyor.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  13. #13
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Bu motorun teknik verilerine baktım sitesinden Çok az yakıyo nerdeyse 125cc lik motor kadar :



    Performans / Yakıt tüketimi

    -Azami hız 200 Km/sa üzerinde

    -90 km/sa sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 3,6 lt

    -120 km/s sabit hızla 100 km'de yakıt tüketimi 4,8 l

  14. #14
    tifosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2003
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC 750 X
    bu veriler fabrika verisimi kullanım tecrübesi mi?
    İZMİR

  15. #15
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    1100 RT kullanan varmidir?
    Şaft sorunu var, bi el atsak?
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  16. #16
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    tam olarak sorun nedir? detaylı yazarmısınız ?
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  17. #17
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam olarak sorun nedir? detaylı yazarmısınız ?
    5000 devire kadar sorun yok.
    Üstüne cıkınca şafttan takır takır sesler geliyor.
    Devir ne kadar yükselirse şafttan gelen ses o kadar artıyor.
    En çok 3. viteste belli ediyor bu ses kendini.
    1 ve 2. viteslerde yine yok sayılabilecek kadar düşük.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  18. #18
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    ço klasik olucak ama 'abi yapmış adamlar ya '
    no pain, no gain ...

  19. #19
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000 devire kadar sorun yok.
    Üstüne cıkınca şafttan takır takır sesler geliyor.
    Devir ne kadar yükselirse şafttan gelen ses o kadar artıyor.
    En çok 3. viteste belli ediyor bu ses kendini.
    1 ve 2. viteslerde yine yok sayılabilecek kadar düşük.
    kusura bakma heran net bulamadığım için geç yazıyorum bence teşhisiniz yanlış şafttan kolay kolay ses gelmez hele arıza çok zor bi ihtimal motoru orta ayağa alıp öle deneyin.
    büyük ihtimal difransiyel bilyaları dağılmıştır.
    unutmadan şafttan ses gelse her viteste her devirde ses çıkar
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  20. #20
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakma heran net bulamadığım için geç yazıyorum bence teşhisiniz yanlış şafttan kolay kolay ses gelmez hele arıza çok zor bi ihtimal motoru orta ayağa alıp öle deneyin.
    büyük ihtimal difransiyel bilyaları dağılmıştır.
    unutmadan şafttan ses gelse her viteste her devirde ses çıkar
    Haklısın.
    Difransiyelden geliyormuş ses.
    Daha dogrusu şaft ile difransiyel baglantısından geliyormuş.
    Bugün baktırdım, arasına 200 euro sıkışmış....
    Teşekkür ederim verdiginiz bilgiler için.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler