Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5781

    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    herkese merhaba, siteye yeni üye oldum

    yakında bir cbr125 almayı düşünenlerdenim ben de... mayısta 2007 model gelir yazılarını okudum beklemedeyim. zaten şu an için para yok, önce araba satılcak da ailem zorluk çıkarmicak da alacam

    racing, düşük cc'li çok pahalı olmayan bişey arıyorum... ülkemizde de cbr125den başka alternatif yok herhalde! fuarda derby125 baktım, 8250ytl civarında fiyat verdiler... hyosung250 de 8950ytl beni aşar... en uygun 5500ytl ile honda, belki de 2.el alırım 3500ytl civarı bulunuyor...

    yorumlarınızı fikirlerinizi beklerim. şunu al şunu alma, şu zaman al gibi... şimdiden teşekkürler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5782
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alakası yok... O ne biçim saçma bir düşünce... Zincir bu , dişliler arasında çalışan bir aksam... O zaman kimse yağlamasın nede olsa eskimiyor , kopmuyor.

    Ayrıca bizim zincirler O-Ring olduğu için yağlamak şarttır...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  3. #5783
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    illegalcim

    cbrin zinciri oringtir
    bildiin bisiklet zincirinden farkli bi yapi
    dolayisiyla 25ytl verip 6ay kullanicagin sey
    zincirin 15k diilde 20k goturecektir
    arada 5000km fark var
    hos senin zincir zaten degiscekte..
    sen bosver kocakari masallarini
    sur su yagi bak ne gusel olcak..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  4. #5784

    Üyelik
    30 Aralık 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    DERBI GPR 125
    http://www.youtube.com/watch?v=zik-M...elated&search=
    ahanda cbr 125 r egzosu.
    nerde vardır kaça yaparlar da bilmirem ha
    birde bu manyakların r 6 sı
    http://www.youtube.com/watch?v=AiKSsjb-c_M
    son olarakta harika ses
    http://www.youtube.com/watch?v=CT7oM9pAP3M&NR
    BORN TO RACE

  5. #5785
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Çok güzel bilgiler buldum. Buji, sübap, lastik havaları, far ayarları vs vs. Aklınıza gelecek her şey.
    Çevirebildiğim kadarını çevirdim. Görkem bence bunları ilk sayfaya eklemeliyiz.

    Orjinal Alıntı;
    http://www.mmra.org.uk/marci/cbr125/spec.php







    Okan ACAR

  6. #5786
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    abi donusun muhtesem oldu yine
    gorkiye solerim ekler sayfaya hos sende solemissin mesajinda..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  7. #5787
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Saol özgürcüm. Sübap ayarlarını yapıcaz haftasonuda onları arıyordum budenk geldi. Sanırım Kuzey avrupada bir Honda bayisinin uyguladığı periyodik bakım planı bu. Yani gelen motorları ellerinde bir defter tek tek Check ediyolar. Birde bizimkilere bak. Yağ buji tekerler yallah !
    Okan ACAR

  8. #5788
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    20 Ocak 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    arkadaşlar bizim motora maksimum kaçlık lastik takılabiliyordu

  9. #5789

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Alıntı onr.sual adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bizim motora maksimum kaçlık lastik takılabiliyordu
    130 luk usta....
    (benim alıcagım gibi)

  10. #5790

    Üyelik
    06 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    beniim boyda 1.84 kiLo 71 sizce cbr uygun ölcülermi bunlar arkadaşlar
    [COLOR="Yellow"][/COLOR] EfEs ...

  11. #5791
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    yine baslioruiz
    uygunu fln yok kardesim
    gitcen bakcan
    herkese soluorum bunu
    onyargisiz bakin su motora
    oturun ustune icinize sinerse alin
    sekil 1 a
    ben
    ..
    benim aklimda yoktu cbr
    gittim bi gun bayiiye bakiyim suna dedim
    oturdum
    voila..
    iste bu dedim
    sizde bunu deneyin
    bana diolar buyuksun bu motora en olarak:D
    evet oleyim ama ben rahatim size ne
    ICINIZE SINERSE ALIN
    bizim solememizle olmaz
    yada cbr icin su boy su kilo caizdir dememizle olmaz..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  12. #5792

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    Alıntı Carcharoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bilgiler buldum. Buji, sübap, lastik havaları, far ayarları vs vs. Aklınıza gelecek her şey.
    Çevirebildiğim kadarını çevirdim. Görkem bence bunları ilk sayfaya eklemeliyiz.

    Orjinal Alıntı;
    http://www.mmra.org.uk/marci/cbr125/spec.php

    valla cok iyi yaw.. ben de yeni ciktim 4000 lik bakimdan, hic oyle seyler yapmadilar motora

    bilgilendirme icin tesekkurler..


    Alıntı Juniors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy 188
    kilo:70 uyuuyor biraderim demedim kalite kontrol yaptım.
    Alıntı MaLiZiYoo35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beniim boyda 1.84 kiLo 71 sizce cbr uygun ölcülermi bunlar arkadaşlar
    masalla kalipli insanlarsiniz..
    benim boy 1.70 kilo 60 olunca bende pocket bike misali durmuyor cbr125 im :]



    Alıntı Juniors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O üstteki mehmet abi Shakulin Gölbaşına gitmiştik Benim lastik patliyinca mezarlık yolundan gölbaşı sanayıye lastikçi aramaya gitmişti tam çekemedim ama güzel bi kare sen ne anlarsın lam resimden

    azmanjunyorcan, canim kardesim benim.. o muhtesem gunde fotograf makinanin yanind oldugunu bilseydim deli gibi foto cekerdim valla.. hem lastikle ugrasirken hem de sakir sakir islandiktan sonra.. acayip olurdu kayit olarak, torunlarimiza gosterirdik be..

    bi de sulanma olm motora

    neyse bidaha yapalim.. yine oyle islanalim..




    bu arada az once disarda idim, kizilay da bi isim vardi motorla gitmistim sonrasinda baska bi yere de gitcem diye.. kar yagiyorken motor kullanmasi son derece guzelmis yaw.. hatta yeni yagmaya baslamisti, vitas gecislerinde flm arka tekerin gezinmesi heyecan verici.. sakin ve daha az gaz acarak kullanmali..






    Shakulin

  13. #5793
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    shakulin
    Katılıyorum sana karda ve yağmurda motor kullanmak gibisi yok... Özellikle kırmızıda en önde durduğunda gaza abanmak suretiyle arkayı SS'lar gibi bir sağa bir sola kaydırmanın tadı başka...
    Kendine güvendiğin virajlarda da bir anda gaz açarak ve gidonu ters tarafa çevirerek drift denemeleri yapabilirsin benim gibi ama bu biraz riskli ... En korktuğum şey ise (başıma geldi) yere dökülen ve ıslaklık yüzünden uçmayan yağ ve mazot birikintileri.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #5794

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Topic sakinleri nasılsınız? Gördüğüm kadarıyla bayağı geyik dönmüş oh oh ne güzel... Benim yokluğumdan istifade ha... Neyse beyler bugün garip birşey oldu sabah okula gitmek için yola çıktım şu speed bumplar (kasisler) var ya yenisini yapmışlar önceden yoktu, birden farkedince (bu arada hızım 30-40 km/s arasıydı) panik fren yaptım ama hiç olmadık bir şekilde ön tekerlek kilitlendi ve sağa çekti daha öncede önüme yaya atladığı için panik fren birkaç kez yapmıştım hatta o zaman hızım 90-100km/s idi yine kilitlenmişti fakat sağa sola çekme gibi birşey olmamıştı, kilitlenince mecburen freni bırakıyorsunuz zaten ama bu sefer az daha motoru yatırıyordum neyse allah korudu. Sizce bunun sebebi ne olabilir neden sağa ya da sola çekti ki bu şimdi. Lastik basıncı diye şüphelendim ama lastiklerimin basıncına da bakamıyorum benzicilerdeki saatler hava basmıyor bu yüzden sibop mu kaçırıyo diye lastikçiye gittim yok kaçırmıyor dedi tabi bu lastikçi olayı 1 ay önce orda havasını ayarlattım bir daha da ellemedim. Oy yine soru soru diyeceksiniz. Neyse sağsağlim okula gittim hadi onu atlattık tam dönecem bu seferde sınıftan bir çocuk pek meraklı motorlara tutturdu bir tur ver bir tur ver tabi bunu aylardır tekrarlıyor, e belli motosiklet delisi çocuk çok istiyor çocuğun hevesini kırmamak için hadi dedim al bir tur at, ben sayamadım ama en az on kere istop ettirdi bu istoplar motora zarar verir mi zaten dönüp gelene kadar aklım gitti ay düştü düşecek diye eee kolay değil gözün gibi bakmışsın bir kez dahi düşürmemişsin insanını içi gidiyor, ama siz siz olun böyle ısrarcı arkadaşlara motorunuzu vermeyin zararsız bir tur olsa bile nazikçe kırmadan reddedin yoksa benim gibi o beş dakika size 5 saat gibi gelir, şimdi toparlaycak olursak. 1- bir neden sağa çekti? 2- Motosikletin herhangi bir aksamına bir zarar gelmiş midir? Teşekkürler sıkılmadan okuduysanız ayrıca da tebrikler...

  15. #5795
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    belkı buyuk ıhtımal panıkleyıp saga yuklenmıs olabılırsın,yada dusuk ıhtımal onde bı yamukluk vardır kı dedıgım gıbı sanmıorum bence yuklenmeden olur
    o
    debrıyajı bıraz zorlamıstır kaldırırken fln okadar
    sanmıorum bısı olucagını ıcın rahat olsun
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  16. #5796
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    1- genelde kitlendiği zaman bir tarafa çekebilir, normal birşey kafanı yorma
    2- merak etme hiçbirşey olmaz...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  17. #5797

    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    Antalya --> İstanbul
    Sağa yüklendiğimi düşünmüyorum aslında tam olarak şöyle oldu hani mermer bir zeminde fren yaparsın lastik anında kilitlenir ve kayar ya aynı onun gibi gerçi bugün fırtına vardı acaba rüzgar etkilermi asfalt toz olmuş olabilir mi sanki zemin çok gevşekti bugün korka korka gittim...?

  18. #5798
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Herşey etkili olabilir.... Kitlendiğinde tekerin yere temas ettiği yerinde çok küçük bir yaprak veya yağ vardır o bile motoru yatırır... Dediğim gibi normal birşey kafanı takma....

    Ha bu arada Savaş buralarda mı ona süprizim var
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  19. #5799
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı dgrmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun beyler, ne yapayım evhamlıyım işte benim burda cbr kullanan aklı başında arkadaşım bile yok Yalnızıııım. Zaten olsa bile vaktim yok adamı sıkıştırayım size sardırıyorum işte... Neyse elektrikler gitti şimdi de ups de biter birazdan ben kaçar. Dikkat edin görüşmek üzere beyler...
    Arkadaslar pratik eğitimde eğitmen arkadas üstüne basa basa sölemişti ön tekerlek kilitlenmeleri çok büyük ihtimal yerde biter die o yüzden kilitlememeye bırakın.Ve ayrıca sağa veya sola çekmesi kadar doal bişe yok.Unutmayın kontrol ön tekerden sağlanıyor ve teker dönmediği zaman motorda istediği yere gidiyor...Çünkü kontrol motora geçmiş oluyor...Mümkünse ön tekeri kilitlememeye bakın kilitlendiği anda derhal ön freni bırakın arka frenle idare etmeye bakın.Rahatça arka freni de kilitleyebilirsiniz..Nasıl olsa rahat rahat müdahale edebilirsiniz motora o zaman...
    AKIN FİDAN

  20. #5800

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    honda cbr 125
    valla oyle.. bugun karda bindim motora..
    inanilmaz keyifli bisi ya.. ozellikle arka tekerin bi dokunma ile kitlenmesi ve yolda gezinmesi son derece keyifli..

    sadece dik olan ve yokus asagi yavaslamak gereken durumlarda on ve arka freni beraber kullanmak gerekiyor ozen gostererek..
    bi onlar heyecan verici idi..




    Shakulin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler