Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #32141
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Modeli yazıyo evet sadece son 3 rakam farklı.Alsam mı acaba ama bide bulmak sıkıntı
    yeni değiştirmedin mi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #32142
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni değiştirmedin mi
    Değiştirdim Bunu da denemek istiyorum ama.Full egzost varya,acaba bu filtreyi kullansam fark eder mi diye merak ediyorum.

  3. #32143
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değiştirdim Bunu da denemek istiyorum ama.Full egzost varya,acaba bu filtreyi kullansam fark eder mi diye merak ediyorum.
    Bence sen zincire kas:D Çünkü dişlilerinde gidebilirmiş zincir yüzünden.

  4. #32144
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence sen zincire kas:D Çünkü dişlilerinde gidebilirmiş zincir yüzünden.
    Bu yaz sonuna kadar götürür beni,satıcam zaten sonra.

    ---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:42 ----------

    Kn filtreyide buldum bugün yarın alırım.

  5. #32145
    TimCage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daelim Roadwin 250
    Sevgili dostlar, müsaadenizle bir soru sormak istiyorum; bu motorla uzun yol yapan var mı içinizde? Varsa kısaca artı ve eksileri nelerdir, yazabilirse çok memnun olurum. Şimdiden ilginize teşekkürler...
    Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...

  6. #32146

    Üyelik
    23 Nisan 2012
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım,zinciri yağlamanız lazım.Zincir dişlilere rahatça geçmiyor demektir.
    Hocam deiğin gibi sanırım debriyajı biraz hızlı bıraktığım için bana geçmedi gibi geliyo tribe giriyorum :D
    Bugün çok yavaş bıraktım hiç sıkıntı yaşamadım vites küçültmede
    Bilgilendirmen için saol
    Pain bunu beğendi.

  7. #32147
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yaz sonuna kadar götürür beni,satıcam zaten sonra.

    ---------- Post added at 14:49 ---------- Previous post was at 14:42 ----------

    Kn filtreyide buldum bugün yarın alırım.
    Alacağın k&n ile normal filtre arasındaki farkı hissedemezsin. Gt250r konusunda vardı. Performans istiyorsan yanlış filtre alıyorsun dostum
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  8. #32148
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacağın k&n ile normal filtre arasındaki farkı hissedemezsin. Gt250r konusunda vardı. Performans istiyorsan yanlış filtre alıyorsun dostum
    Bmc filtre ile kn arasinda ne gibi fark var ki.Hyo topigindeki arkadasta egzost yoktu.Yanilmiyodam egzost ile filtre tamamliyo birbirini.bende full sistem egzost var

  9. #32149
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmc filtre ile kn arasinda ne gibi fark var ki.Hyo topigindeki arkadasta egzost yoktu.Yanilmiyodam egzost ile filtre tamamliyo birbirini.bende full sistem egzost var
    Motorunu biliyorum tiger egzoz var. Kazasız belasız

    Kutu içi ile performans alamazsın, yani hissedemezsin.

    Performans istiyorsan power commander + katalizör iptali + açık filtre + full egzoz gerekiyor. Paranı boşuna kutu içi filtrelere verme.

    Motoru satcam demişsin. Boşuna masraf deme bundan söker yeni alacağın motora takarsın

    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  10. #32150
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunu biliyorum tiger egzoz var. Kazasız belasız

    Kutu içi ile performans alamazsın, yani hissedemezsin.

    Performans istiyorsan power commander + katalizör iptali + açık filtre + full egzoz gerekiyor. Paranı boşuna kutu içi filtrelere verme.

    Motoru satcam demişsin. Boşuna masraf deme bundan söker yeni alacağın motora takarsın

    http://www.btosports.com/Merchant2/g...Commander3.jpg
    Yok dostum yok power commander filan cok para sagolasin iyi dilegin ve tavsiyen icin

  11. #32151
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok dostum yok power commander filan cok para sagolasin iyi dilegin ve tavsiyen icin
    O zaman açık filtre almaya bak derim boşuna kutu içi alma hiç bir fark olmaz Tabi açık filtrenin nasıl kullanıldığını da araştır
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  12. #32152
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman açık filtre almaya bak derim boşuna kutu içi alma hiç bir fark olmaz Tabi açık filtrenin nasıl kullanıldığını da araştır
    O zaman neden bu kn arabalarda da bu kadar fazla satiyo performans filtre diye

  13. #32153
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman neden bu kn arabalarda da bu kadar fazla satiyo performans filtre diye
    Öncelikle modifiye yapılan arabaların en düşüğü 1.2 falan. Bizim motorlar 125 cc. İhtiyacı olan hava miktarı çok farklı.

    2 tip filtre vardır;

    1. si kutu içi



    2. si açık filtre

    Modifiyeli araçlarda genelde açık filtre tercih edilir.

    Kutu içi genelde kışın takılır





    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  14. #32154
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı TimCage adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili dostlar, müsaadenizle bir soru sormak istiyorum; bu motorla uzun yol yapan var mı içinizde? Varsa kısaca artı ve eksileri nelerdir, yazabilirse çok memnun olurum. Şimdiden ilginize teşekkürler...
    Sayfaları geriye doğru okuyun,birçok gezi raporu var.Şöyle özetleyeyim:Oturuş,yakıt ve ya teknik bir konuda sıkıntı yok.Sadece 125 cc oluşun getirisiyle yavaş.Şehirler arası 100km/h yollar çok sıkıcı.(450 km gibi mesafelerden sözediyorum:D 250km ye kadar ben sıkılmadım,boyum 188 hiç bir ağrıda çekmedim)

  15. #32155
    mhmtcbn06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara / Nallıhan
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25 2015 Mavi
    s.a Sonunda cbr 125 imi aldım. yaşım 19 ehliyetimde var. tecrübem çok olmasına rağmen. kendimi hazır hissetmediğim için cbr 125 almayı tercih ettim. önceden yaklaşık 40binkm kadar hero puch 2 , 5bin km 100 cc cup , (50 km) 200 racer , 10bin km ybr 125 esd , Şuan CBR 125 R 2011 orta kasa. 800 km devirmiş durumdayım. 2.500 km de aldım motoru. çok süper ve zevkli. herkeze tavsiye. Henüz garajım olmadı ama yarın olacak apartmanın altındaki boşlukta Adanadan Ankaraya Gelirken
    Pain ve cx571 bunu beğendiler.

  16. #32156
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Aramıza katılman iyi oldu,bu kadar motor sürmüş biri olarak teknik konularda senden faydalanırız artık,aktif olman dileğiyle:D Hayırlı olsun...

  17. #32157
    mhmtcbn06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara / Nallıhan
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25 2015 Mavi
    Evet . ben motoru aldım getirmek içn kendim kullandım 700 km. 7-8 saate yakın genelde 120 den aşa inmedim. aşa doğru emin olabilirsin. 5 vitesde 125-130 yaklaşıor 6 vitesde 145 dedim. devir 11 binideydi. ufak tefek ayarla. 150 155 görecene inanıyorum. ama o hızlarda hem motora yazık hemde. bize.

    genelde benzin almak için durdum. ben mola olsun hemde benzin bitmesin diye yarı depo oldunda durdum. ortalama 4 kez galiba. eve geldim motor biraz ilk heyecan birazda havali oldundan . çok sıkılmadın yollarda genelde %90 müzik dinledim.

    motorun genel olarak + ları. 6 vitesde titremeden 8 bin devirde. 100 civarinda gidip gelior. ısınma problemi yok. honda yolda bırakmaz sonuç olarak.

    - leri. 125 cc gariban 13 hp. zaten zincir vs.. 2-3 beygirin çalsa 10 beygir bişey. yapaca bunun 100-120 dir. zorlamaya gerek yok. sonuç olarak biraz sıkıcı olabilior hele kafa tutan çok olunca bizim türk insanı. motor görünce hemen bişeye girior kapışalım yada yol vermeme gibi gerkesiz şeyler. ben eve geldim biyattım sabah 1 de kaldım eve 22.30 gibi gelmiştim baya bi kuluçlarım ağrıdı.

    ilerleyen günlerde resimleri. gerekleri. şeyleri yazarım. ben çok beğendim. aldım. 5.500 lira verdim. yalan yok 2.580 km deydi. kaza değişen ufak yatma bile yok motorda.

  18. #32158
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Yokuş aşağı olmasın o hızlar:D,150 de efsane sanki:D

  19. #32159
    mhmtcbn06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara / Nallıhan
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R25 2015 Mavi
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aramıza katılman iyi oldu,bu kadar motor sürmüş biri olarak teknik konularda senden faydalanırız artık,aktif olman dileğiyle:D Hayırlı olsun...
    tşkler. genel olarak teknik konulara fikir veririm. hele ybr 125 es d ile çok çalışma yaptım. facede eklerseniz videolarımı resimlerimi görürsünz mehmetcoban06 kullanıcı adım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------

    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş aşağı olmasın o hızlar:D,150 de efsane sanki:D
    evet. aşa doğru otobanda yaptım adana niğde arasında ama motor hızlanmasına bağıldım. normal 0 dan 60 yapar gibi 10 bin edevirde vites değiştim 6 da tam gaz. 145 gittim baya bi düzel geldi 130 geri indi 120 dedi . baktım aşa inicek biraz daha 5 e aldım tekrar dayandım. 125 le devam çekiş de güzel olunca. hem 120 -130 arasında git gel.
    Pain bunu beğendi.

  20. #32160
    TimCage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daelim Roadwin 250
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayfaları geriye doğru okuyun,birçok gezi raporu var.Şöyle özetleyeyim:Oturuş,yakıt ve ya teknik bir konuda sıkıntı yok.Sadece 125 cc oluşun getirisiyle yavaş.Şehirler arası 100km/h yollar çok sıkıcı.(450 km gibi mesafelerden sözediyorum:D 250km ye kadar ben sıkılmadım,boyum 188 hiç bir ağrıda çekmedim)
    Vakit ayirip cevap yazdiginiz icin tesekkur ederim. Biraz daha onceki sayfalara bakayim.
    Pain bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler