Sevgili dostlar, müsaadenizle bir soru sormak istiyorum; bu motorla uzun yol yapan var mı içinizde? Varsa kısaca artı ve eksileri nelerdir, yazabilirse çok memnun olurum. Şimdiden ilginize teşekkürler...
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
Motorunu biliyorum tiger egzoz var. Kazasız belasız
Kutu içi ile performans alamazsın, yani hissedemezsin.
Performans istiyorsan power commander + katalizör iptali + açık filtre + full egzoz gerekiyor. Paranı boşuna kutu içi filtrelere verme.
Motoru satcam demişsin. Boşuna masraf deme bundan söker yeni alacağın motora takarsın
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Sayfaları geriye doğru okuyun,birçok gezi raporu var.Şöyle özetleyeyim:Oturuş,yakıt ve ya teknik bir konuda sıkıntı yok.Sadece 125 cc oluşun getirisiyle yavaş.Şehirler arası 100km/h yollar çok sıkıcı.(450 km gibi mesafelerden sözediyorum:D 250km ye kadar ben sıkılmadım,boyum 188 hiç bir ağrıda çekmedim)
s.a Sonunda cbr 125 imi aldım. yaşım 19 ehliyetimde var. tecrübem çok olmasına rağmen. kendimi hazır hissetmediğim için cbr 125 almayı tercih ettim. önceden yaklaşık 40binkm kadar hero puch 2 , 5bin km 100 cc cup , (50 km) 200 racer , 10bin km ybr 125 esd , Şuan CBR 125 R 2011 orta kasa. 800 km devirmiş durumdayım. 2.500 km de aldım motoru. çok süper ve zevkli. herkeze tavsiye. Henüz garajım olmadı ama yarın olacak apartmanın altındaki boşlukta Adanadan Ankaraya Gelirken
Aramıza katılman iyi oldu,bu kadar motor sürmüş biri olarak teknik konularda senden faydalanırız artık,aktif olman dileğiyle:D Hayırlı olsun...
Evet . ben motoru aldım getirmek içn kendim kullandım 700 km. 7-8 saate yakın genelde 120 den aşa inmedim. aşa doğru emin olabilirsin. 5 vitesde 125-130 yaklaşıor 6 vitesde 145 dedim. devir 11 binideydi. ufak tefek ayarla. 150 155 görecene inanıyorum. ama o hızlarda hem motora yazık hemde. bize.
genelde benzin almak için durdum. ben mola olsun hemde benzin bitmesin diye yarı depo oldunda durdum. ortalama 4 kez galiba. eve geldim motor biraz ilk heyecan birazda havali oldundan . çok sıkılmadın yollarda genelde %90 müzik dinledim.
motorun genel olarak + ları. 6 vitesde titremeden 8 bin devirde. 100 civarinda gidip gelior. ısınma problemi yok. honda yolda bırakmaz sonuç olarak.
- leri. 125 cc gariban 13 hp. zaten zincir vs.. 2-3 beygirin çalsa 10 beygir bişey. yapaca bunun 100-120 dir. zorlamaya gerek yok. sonuç olarak biraz sıkıcı olabilior hele kafa tutan çok olunca bizim türk insanı. motor görünce hemen bişeye girior kapışalım yada yol vermeme gibi gerkesiz şeyler. ben eve geldim biyattım sabah 1 de kaldım eve 22.30 gibi gelmiştim baya bi kuluçlarım ağrıdı.
ilerleyen günlerde resimleri. gerekleri. şeyleri yazarım. ben çok beğendim. aldım. 5.500 lira verdim. yalan yok 2.580 km deydi. kaza değişen ufak yatma bile yok motorda.
Yokuş aşağı olmasın o hızlar:D,150 de efsane sanki:D
tşkler. genel olarak teknik konulara fikir veririm. hele ybr 125 es d ile çok çalışma yaptım. facede eklerseniz videolarımı resimlerimi görürsünz mehmetcoban06 kullanıcı adım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------
evet. aşa doğru otobanda yaptım adana niğde arasında ama motor hızlanmasına bağıldım. normal 0 dan 60 yapar gibi 10 bin edevirde vites değiştim 6 da tam gaz. 145 gittim baya bi düzel geldi 130 geri indi 120 dedi . baktım aşa inicek biraz daha 5 e aldım tekrar dayandım. 125 le devam çekiş de güzel olunca. hem 120 -130 arasında git gel.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)