Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Mayıs 2010, 19:55
#20701
casillas00 adlı üyeden alıntı
Abi burası istanbul trafikte maganda dolu bilerek üstüne kıranlar mı motorsun diye sıkıştıranlar mı herşey var biz eşşeğimizi sağlam kazıga bağlayalım.Aha en yakın örnek dun birtane scooter kaza yapmış leventde kadının biri U dönüşü yapcam diye kırmış adamın önüne yandan vurmuş motorla adam.Ve olayın ilginç yanı kadın ben durur sandım dıyo.Motorları bisiklet zannediyor hala bizim toplulumumuz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------
Ya birde benim zincirdeki yaglı yerleri pislenmiş onu neyle kolay şekilde temizlerim acaba kötü bir görüntüsü var.
gaz yağı ile temizleye bilirsin maliyeti düşük olur (1.5 litresi 5 tl-5 kere temizlemene yeter) hemde kullanma kılavuzunda o öneriliyor.
yok param cok dersen castrol un clean clean diye bi ürünü var sprey seklinde 20 tl civarı 2 kereye anca yetiyor
Reklamlar
-
21 Mayıs 2010, 20:07
#20702
funkyboys adlı üyeden alıntı
gaz yağı ile temizleye bilirsin maliyeti düşük olur (1.5 litresi 5 tl-5 kere temizlemene yeter) hemde kullanma kılavuzunda o öneriliyor.
yok param cok dersen castrol un clean clean diye bi ürünü var sprey seklinde 20 tl civarı 2 kereye anca yetiyor
nalburda felan var mıdır acaba ?
onla temizledikten sonra zincir spreyi aldım onuda sıkarım tamamdır sanırm.
-
21 Mayıs 2010, 20:11
#20703
casillas00 adlı üyeden alıntı
nalburda felan var mıdır acaba ?
onla temizledikten sonra zincir spreyi aldım onuda sıkarım tamamdır sanırm.
bizim motorumuz yok ya nispet yapar gibi anlatırsınız artık
-
21 Mayıs 2010, 20:15
#20704
merhabalar benim bu sol göstergelerde ışık lar çalışmıyor kmetre nin aşağı kısmı ve benzin kısmı motorcu buraları takmayı unutmuş sanırım.......... öyle zor birşey değil sanırım.......
-
21 Mayıs 2010, 20:31
#20705
Moto43 adlı üyeden alıntı
merhabalar benim bu sol göstergelerde ışık lar çalışmıyor kmetre nin aşağı kısmı ve benzin kısmı motorcu buraları takmayı unutmuş sanırım.......... öyle zor birşey değil sanırım.......
benzin göstergesinin kablosu deponun altında. onu sokete takacaksın. ampüllerin kablosu da gidonun sağ altında o soket takılı olabilir. belkide patlamıştır
-
21 Mayıs 2010, 20:38
#20706
-
21 Mayıs 2010, 22:12
#20707
selam arkadaşlar bir sorum olacak
cbr 125 in ön ve arka dişlisinde az bir boşluk var(ileri geri hiç hareket etmemesi gerekmez mi) bunun nedeni ne olabilir bilen var mı ?
-
21 Mayıs 2010, 22:30
#20708
casillas00 adlı üyeden alıntı
nalburda felan var mıdır acaba ?
onla temizledikten sonra zincir spreyi aldım onuda sıkarım tamamdır sanırm.
nalburda olucaagını pek sanmıyorum burda sadece bi yerde var.
ama nadiren benzinliklerde
sanayide
yada eski motorparcaları satan bi yerde bulabilirsin
bn cok aradım isteyen olursa buradan alıp yollayabilirim.
-
21 Mayıs 2010, 23:03
#20709
acemi2009 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar bir sorum olacak
cbr 125 in ön ve arka dişlisinde az bir boşluk var(ileri geri hiç hareket etmemesi gerekmez mi) bunun nedeni ne olabilir bilen var mı ?
takozda problem olabilir, bende osmaniyeliden öğrendim. km çok galiba?
-
21 Mayıs 2010, 23:50
#20710
takoz derken ? 19000km'de
bu önemli mi ?
siz nasıl çözüm buldunuz ?
-
22 Mayıs 2010, 00:33
#20711
novalcin adlı üyeden alıntı
bizim motorumuz yok ya nispet yapar gibi anlatırsınız artık
yok canım 2 hafta önceye kadar benimde yoktu.Allah herkeze nasıp eder motoru almak yakınlaştık gece uyku yoktu bende sağa dön motor sola dön motor.Aldımda sonunda uyku yüzü gördüK
Ama insanın hayatında bir kere yaşayacağı duygular çok ayrı oluyor o mutluluk.
funkyboys adlı üyeden alıntı
nalburda olucaagını pek sanmıyorum burda sadece bi yerde var.
ama nadiren benzinliklerde
sanayide
yada eski motorparcaları satan bi yerde bulabilirsin
bn cok aradım isteyen olursa buradan alıp yollayabilirim.
Nalburlarda yokmuş.Oda öyle dedi parçacılarda yada benzinliklerde bulursun dedi.Yarın bı bakarım olmadı bir yaparız.İlgin için tşkler.
-
22 Mayıs 2010, 00:58
#20712
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
benzin göstergesinin kablosu deponun altında. onu sokete takacaksın. ampüllerin kablosu da gidonun sağ altında o soket takılı olabilir. belkide patlamıştır
saol bu arada bir ilan gördüm bu arkadaş, bu hıza alışık değilmiş belki burlarda dır darılmasın ama...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ok-uygun/detay
-
22 Mayıs 2010, 01:03
#20713
Moto43 adlı üyeden alıntı
Kendi fikrim ben o parayı bu motora vermem.Ama her malın bir alıcı vardır tabi
-
22 Mayıs 2010, 01:04
#20714
acemi2009 adlı üyeden alıntı
takoz derken ? 19000km'de
bu önemli mi ?
siz nasıl çözüm buldunuz ?
19.000 km'de takozlarda aşınma olur mu bilmiyorum. daha tecrübeli arkadaşlar cevap vereceklerdir. ama sorun takozlardan ise çözümü değişmesi.
-
22 Mayıs 2010, 02:17
#20715
okadar araştırıyorum hyosung gt 250r almak istiyorum tavsiye etmiyolar cbr125 al diyolar bi yandanda bakıyorum cbr 125 e binenlerin nerdeyse yarısı cbr 125den sonra hyosung gt250r a binmişler yada hala biniyolar bu ikilemden çıkamıyorum .
-
22 Mayıs 2010, 02:30
#20716
D3VIL adlı üyeden alıntı
okadar araştırıyorum hyosung gt 250r almak istiyorum tavsiye etmiyolar cbr125 al diyolar bi yandanda bakıyorum cbr 125 e binenlerin nerdeyse yarısı cbr 125den sonra hyosung gt250r a binmişler yada hala biniyolar bu ikilemden çıkamıyorum .
Bence kimsenin dediğine bakma sorun yaşayanların çogu motorun görüntüsüne aldanıp +200 görcez diye basıyor sonra krankda kırar,yatakta sarar adam gibi bindikten sonra hyoda üzmez hondada bence.Cbrı alıp hor kullanırsan oda sorun cıkartır sonuçta sınırları belli motorlar bunlar.
-
22 Mayıs 2010, 02:54
#20717
D3VIL adlı üyeden alıntı
okadar araştırıyorum hyosung gt 250r almak istiyorum tavsiye etmiyolar cbr125 al diyolar bi yandanda bakıyorum cbr 125 e binenlerin nerdeyse yarısı cbr 125den sonra hyosung gt250r a binmişler yada hala biniyolar bu ikilemden çıkamıyorum .
O zaman sana şöyle özetleyeyim.
Motor tecrüben yoksa Race klasmanında başlayacaksan 250 cc tam bir hata olur.Başlayanlar yok mu?Var tabi ama tecrübesizlik=can ikilmeninde ne kadar az tecrüben varsa canın o kadar daha fazla tehlikededir.
125cc motor yarış klasmanı içindeki motorlar arasında o tarzın en iyi öğrenilecek aletidir.
Ne kadar bassan da o seni durduracak ve gerekli tecrübeyi edindirecek seni pişirecektir.Düşsende ciddi yaralanma ihtimalin yüksek cc ye göre az olacak.
Sonra bir bakacaksın Tecrübeli,Nerde Hızlanmasını Bilen,Ne Zaman Frenleme Yapmasını Bilen,Trafiği Okuyabilen biri haline getircek seni cbr.
Ardından da motorun nacizane gücü seni kesmeyecek ve artık gerçek bir race kullanıcısı olarak 250cc ve üstü bir motora geçeceksin.
Bu işin geneli böyle oluyor.
Mantıklı olan da bu bence.
Trafikteki kazaların çoğu karşındakinin davranışını okuyamamak,tecrübesizlik,mesafe frenleme gazlama hatasından oluyor.
Bunları öğrenmeden de yüksek cc=ölüm
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
22 Mayıs 2010, 03:04
#20718
-
22 Mayıs 2010, 03:06
#20719
-
22 Mayıs 2010, 03:09
#20720
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler