Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Yukarıdaki bir alıntıda DOHC VTEC motorun çalışma prensibinden bahsedilmiş bende müsadenle VFR sahip olduğu motorun bir resmini koymak istedim...Alttada basit olarak sanal ustadan alıntı yaparak çalışma prensinsibi anlatılmış...
    V tec teknolojisi...
    Değişken Zamanlamalı Supap Kontrol Sistemi (Variable-valve timing and electronic-lift control) Değişken supap zamanlaması, motor işletim sisteminin hangi devire göre hangi supap zamanlamasının kullanılacağını belirlenmesi ve her devirde en verimli çalışmayı sağlamasıdır Böylece motor düşük devirlerde az yakıt tüketirken yüksek devirlerde de iyi bir performans sunmaktadır. Motor devri yükseldikçe kayar pimli egzantirik milleri subaplara daha büyük bir kam lobuyla hareket iletmekte ve hava yakıt oranının yeniden düzenlenmesine imkan tanımaktadır.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    tifosi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2003
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA NC 750 X
    bu aralar çok incelediğim bir makina.. Şu an Transalp kullanıyorum, ve eğer bu motorumu değiştirirsem , alacağım makina kesinlikle HONDA VFR 800 ...
    İZMİR

  3. #23
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    vfr 800 klasmanının tek motoru. "ben hem hız hemde uzun yol seviyorum" diyorsanız alacagınız tek motor vfr 800 olmalı. uzun yoldaki konforu ve tatmin edici gücü ile ideal bir motor.
    hondacbr1100xx
    Şimdi..

    Honda VFR 800 ABS Sport Tourıng bır motor...Onun için biraz ağır.. 218 Kg.. Ne de olsa yol makinası..

    Diğer Tourınglere gore bıraz pahalı.. Ama Teknolojisi güzel..

    Hakkında şöyle bir söylenti vardır ;

    - Bu motosikleti Honda çalışanlarına yapmışlar... Üst elemanlar için.. Dikkat etti isen de fazla yok..


    Bence güzel bir motor...Racing alıp sadece hız yapacagına.. Touring alıp "Bu hız beni kesmedi diyeceğine" bunu al ve her ikisi ni de yap..
    aliberkay
    VFR kullanıpta memnun olmayan birisi var mı bilmiyorum???
    kiminle konuştuysam bu motoru öve öve bitiremiyor...
    4 silindirli olsun, uzun yola gitsin, yormasın, performanslı olsun ama racing olmasın, şehir içi kullanımına da uygun yani çok büyük olmasın...
    VFR 800 ABS...
    bu kırmızı renkli yazılar neden vfr 800 sorusuna verlilebilecek en iyi cevap

    bu motoru alıpta şikayet eden çıkmadı racinglere göre daha saglam bir motor abs'si ile güven verici ve uzun yolda bir ss gibi yormaz. Atla üstüne kafan nereye esiyorsa orayaaa


    Önde giden motor vfr 800 yolu nasıl yuttuğuna bakın


    vfr 800 resimlerinden oluşan güzel bir klib izlemenizi tavsiye ederim...!!!


    Teknik Özellikler

    Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC 90º V4 silindirli
    Motor hacmi (cc) 782
    Silindir çapı & strok (mm) 72 x 48
    Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
    Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak) 109 / 10500
    Max tork (Nm @ dev/dak) 80 / 8750
    Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 6 vites
    Güç Aktarımı O-Ringli zincir
    Boyutlar (UxGxY)(mm) 2120 x 735 x 1195
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.460
    Sele yüksekliği (mm) 805
    Yerden açıklık (mm) 125
    Yakıt kapasitesi (litre) 22
    Tekerlekler
    Ön U profilli 6 kollu alüminyum döküm
    Arka U profilli 5 kollu alüminyum döküm
    Lastikler Ön 120 / 70 ZR17M/C (58W)
    Arka 180 / 55 ZR17M/C (73W)
    Süspansiyon Ön Kademesiz ön yükleme ayarlı, 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
    Arka Kademesiz uzaktan kontrollü hidrolik ön yükleme ve açılma ayarlı gaz sarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı
    Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5 mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık 218 kg
    Renk seçenekleri Kırmızı, Siyah, Gümüş
















  4. #24

    Üyelik
    09 Nisan 2007
    Bu basligi acip bizi oldukca bilgilendiren arkadasa sonsuz tesekkurler.

  5. #25
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Arkadaşlar: 2.5 hafta kadar önce bir sıfır 2008 VFR800 aldım. Öncelikle 2007 den bir farkı olmadıgını soylediler. Eh napalım
    Memnun ötesiyim tabi motordan.. geceleri üstünde uyuyasım geliyor
    -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  6. #26

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    Sorması ayıp kaça mal ettiğini merak ettim...

    İzmirde fiyat tam oturmamış sanırım bende 2 farklı fiyat var şu an
    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  7. #27

    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Titan 125 CG
    çok süper motor ellerine salık

  8. #28
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı mostwanted_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor rüya gibi ama fiyatı 24.500 ytl
    Yok merak etme fiyatı indi - bu sene sektör pek iyi değilmiş, bize yaradı olay!
    -t

    Alıntı eczaci101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorması ayıp kaça mal ettiğini merak ettim...

    İzmirde fiyat tam oturmamış sanırım bende 2 farklı fiyat var şu an
    Pardon görmemişim mesajını.. 21 gibi fiyatı.
    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  9. #29

    Üyelik
    22 Mayıs 2003
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Zealsun 200 gs 'den>zx6r' a ; aklım yok aklım! Scuba instructor
    hayırlı uğurlu olsun
    Allah kaza bela vermesin



    Ben de yükselişteki siyaha talip oldum...

    Henuz pazarlıktayız ama pek umut yok ...
    [B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:

  10. #30

    Üyelik
    20 Kasım 2006
    Şehir
    01
    Motosikleti
    ne istersen var :P
    1 mayıstan bu yana liste fiyatı 22400 ytl.

    fakat pazarlık yeteneğinize göre bu rakamı güzel bi şekilde indirebilirsiniz
    [COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
    [B]ama hâââLâââ[/B]
    [B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::

  11. #31
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Söylentilere göre Honda 2008 yılında VFR için 1000cclik yeni bir motor hazırlıyormuş.
    Hadi hayırlısı.

  12. #32
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Honda TA için de 750 cc motor hazırlıyor yıllardır, enjeksiyonlusu çıkacak diyor ama bilmiyorum yani... Bi yapamadı...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  13. #33
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Benim izlenimim, motosiklet satıcılarının pek indirime yanaşmadıkları yönünde oldu!
    Belki o marka modeli satan sınırlı sayıda yer olmasından kaynaklanıyordur bu, bilemiyorum.
    İndirim alabilenleri bilmek isterim
    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  14. #34
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Arkadaşlar interceptor (VFR) ye gövde takozu koyduran biliyor musunuz?
    Takoz aldım, ancak, VFR lerde radyatör kabını delmek yada yerini değiştirmek gerekiyormuş. Bu işlemi yapan yada farklı bir radyatör kabı edinen oldu mu?

    Montajı: http://homepage.ntlworld.com/stu.tyr...me_sliders.htm
    da anlatılmış..

    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  15. #35

    Üyelik
    21 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    VFR-800
    malesef benimde büyük soru işaretimdir takoz olayııı, kahramanlarda ve başka bir yerde motorculara sordugumda resimdeki görülen yerdeki grenaj vidasına yapılır dedilerr...



    fakat çok arkada kalıyor sanki allah göstermesin yan yattıgında grenajın öntarafı yine yerde kalır ne yapacagımı bilmiyorummm... saygılarr

  16. #36
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Eveet bu hafta sonu takozu taktım. Burada da bahsettiğimden yazayım dedim,
    baya da güzel oldu!
    http://homepage.ntlworld.com/stu.tyr...me_sliders.htm
    daki gibi yaptım, ve mukemmel oldu tam oturdu, sorun çıkarmadı.. -turgut

    - - - - -
    Tartışma Grubu

    Bir arkadaşın önerisi üzerine, VFR isminde bir email tartışma listesi (grubu) yarattım, isterseniz orada da konuşabiliriz. Uye olmak isteyenler
    http://lists.zenitbilisim.net/mailman/listinfo/vfr
    adresine uğrasın lütfen..

    Selamlar sevgiler, -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  17. #37
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Arkadaşlar evelsi gün VFR'yi 6000km bakımına izmir yükseliş honda'ya götürdüm.
    2 saat kadar ustanın beklenmesinden sonra tam olarak yapılanlar şunlardı:
    1) Yag filtresinin değişmesi
    2) Yagın değişmesi
    3) zincirin yağlanması

    Bana bu liste çok kısa geldi.
    Yapılması gereken başka birşey yokmuydu diye açıkçası merak ettim, ne dersiniz?

    Sağolun, -turgut

    Ek: Resim: Eşimle motordayız; İzmir'den Bodruma gittik


    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  18. #38
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Xmax
    Spor kullanmayı seven arkadaşlarımın yorumu: SAĞIR bir motor..

  19. #39
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    tkalfaoglu,

    resmi izninizle kiz arkadasima gostericem
    ileride almayi istedigim ve dusundugum motorlardan biri
    kiz arkadasim rahat edemeyiz vs vs diye dusunuyodu da(belki guclu bi motor oldugu icin) esinizin artci olarak rahatligini gorunce belki bakis acisi degisir..
    :D
    saygilar sevgiler..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  20. #40
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Çok sevinirim, lütfen paylaşın.
    Daha önce Hyosung vardı bizde, GT250R, ve onda benim eşim de bu kadar rahat değildi.
    Hem tutunma yeri yüzünden, hem oturma açısı (biraz daha öne eğikti sanki) hem de artçı koltuğunun ufaklığı yüzünden.
    Ama bu motor "sport touring" oldugundan,
    1) Yanda elcikleri var, artçı tutunabiliyor
    2) Artçının oturma yeri daha geniş ve rahat
    3) Bir de topcase alırsanız, arkasına yaslanabilir (resimde gorunmuyor ama bizim topcase e yaslanma aparatı aldık)

    Motorun "sağır" lığına gelince, gazı aniden açarsam ön tekerleği kaldırabiliyorum.
    Açık tutmaya devam edersem ben zor tutunuyorum
    Evet 600RR kadar hafif bir motor değil belki o yüzden o kadar çevik değildir ama bana haydı haydı yetiyor..

    Sevgiler,
    -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler