Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Yukarıdaki bir alıntıda DOHC VTEC motorun çalışma prensibinden bahsedilmiş bende müsadenle VFR sahip olduğu motorun bir resmini koymak istedim...Alttada basit olarak sanal ustadan alıntı yaparak çalışma prensinsibi anlatılmış...
V tec teknolojisi...
Değişken Zamanlamalı Supap Kontrol Sistemi (Variable-valve timing and electronic-lift control) Değişken supap zamanlaması, motor işletim sisteminin hangi devire göre hangi supap zamanlamasının kullanılacağını belirlenmesi ve her devirde en verimli çalışmayı sağlamasıdır Böylece motor düşük devirlerde az yakıt tüketirken yüksek devirlerde de iyi bir performans sunmaktadır. Motor devri yükseldikçe kayar pimli egzantirik milleri subaplara daha büyük bir kam lobuyla hareket iletmekte ve hava yakıt oranının yeniden düzenlenmesine imkan tanımaktadır.
Reklamlar
-
13 Haziran 2007, 11:47
#22
bu aralar çok incelediğim bir makina.. Şu an Transalp kullanıyorum, ve eğer bu motorumu değiştirirsem , alacağım makina kesinlikle HONDA VFR 800 ...
-
15 Haziran 2007, 21:51
#23
vfr 800 klasmanının tek motoru. "ben hem hız hemde uzun yol seviyorum" diyorsanız alacagınız tek motor vfr 800 olmalı. uzun yoldaki konforu ve tatmin edici gücü ile ideal bir motor.
hondacbr1100xx
Şimdi..
Honda VFR 800 ABS Sport Tourıng bır motor...Onun için biraz ağır.. 218 Kg.. Ne de olsa yol makinası..
Diğer Tourınglere gore bıraz pahalı.. Ama Teknolojisi güzel..
Hakkında şöyle bir söylenti vardır ;
- Bu motosikleti Honda çalışanlarına yapmışlar... Üst elemanlar için.. Dikkat etti isen de fazla yok..
Bence güzel bir motor..
.Racing alıp sadece hız yapacagına.. Touring alıp "Bu hız beni kesmedi diyeceğine" bunu al ve her ikisi ni de yap..
aliberkay
VFR kullanıpta memnun olmayan birisi var mı bilmiyorum???
kiminle konuştuysam bu motoru öve öve bitiremiyor...
4 silindirli olsun, uzun yola gitsin, yormasın, performanslı olsun ama racing olmasın, şehir içi kullanımına da uygun yani çok büyük olmasın...
VFR 800 ABS...
bu kırmızı renkli yazılar neden vfr 800 sorusuna verlilebilecek en iyi cevap
bu motoru alıpta şikayet eden çıkmadı racinglere göre daha saglam bir motor abs'si ile güven verici ve uzun yolda bir ss gibi yormaz. Atla üstüne kafan nereye esiyorsa orayaaa
Önde giden motor vfr 800 yolu nasıl yuttuğuna bakın
vfr 800 resimlerinden oluşan güzel bir klib izlemenizi tavsiye ederim...!!!
Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC 90º V4 silindirli
Motor hacmi (cc) 782
Silindir çapı & strok (mm) 72 x 48
Sıkıştırma oranı 11.6 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak) 109 / 10500
Max tork (Nm @ dev/dak) 80 / 8750
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincir
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2120 x 735 x 1195
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.460
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 125
Yakıt kapasitesi (litre) 22
Tekerlekler
Ön U profilli 6 kollu alüminyum döküm
Arka U profilli 5 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17M/C (73W)
Süspansiyon Ön Kademesiz ön yükleme ayarlı, 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
Arka Kademesiz uzaktan kontrollü hidrolik ön yükleme ve açılma ayarlı gaz sarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı
Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5 mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 218 kg
Renk seçenekleri Kırmızı, Siyah, Gümüş
-
07 Ağustos 2007, 00:47
#24
Bu basligi acip bizi oldukca bilgilendiren arkadasa sonsuz tesekkurler.
-
16 Ağustos 2007, 17:50
#25
Arkadaşlar: 2.5 hafta kadar önce bir sıfır 2008 VFR800 aldım. Öncelikle 2007 den bir farkı olmadıgını soylediler. Eh napalım
Memnun ötesiyim tabi motordan.. geceleri üstünde uyuyasım geliyor
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
16 Ağustos 2007, 18:47
#26
Sorması ayıp kaça mal ettiğini merak ettim...
İzmirde fiyat tam oturmamış sanırım bende 2 farklı fiyat var şu an
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
16 Ağustos 2007, 22:39
#27
çok süper motor ellerine salık
-
20 Ağustos 2007, 16:14
#28
mostwanted_57 adlı üyeden alıntı
Yok merak etme fiyatı indi - bu sene sektör pek iyi değilmiş, bize yaradı olay!
-t
eczaci101 adlı üyeden alıntı
Sorması ayıp kaça mal ettiğini merak ettim...
İzmirde fiyat tam oturmamış sanırım bende 2 farklı fiyat var şu an
Pardon görmemişim mesajını.. 21 gibi fiyatı.
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
20 Ağustos 2007, 16:30
#29
hayırlı uğurlu olsun
Allah kaza bela vermesin
Ben de yükselişteki siyaha talip oldum...
Henuz pazarlıktayız ama pek umut yok ...
[B][COLOR="Red"]"Kendinizi Cesurca Gösterin! Trafikte Farkettirin! Yaşamanız Sadece Buna Bağlıdır!!!"[/COLOR][/B]:bounce:
-
20 Ağustos 2007, 16:31
#30
1 mayıstan bu yana liste fiyatı 22400 ytl.
fakat pazarlık yeteneğinize göre bu rakamı güzel bi şekilde indirebilirsiniz
[COLOR="Red"][B]geçmişte BUnReCU idi[/B][/COLOR]
[B]ama hâââLâââ[/B]
[B][COLOR="Magenta"]chica del viento[/COLOR][/B] [B]of 01 [/B] :cherry: & [B][COLOR="Lime"]miss dr[/COLOR][/B] ::159::
-
22 Ağustos 2007, 01:54
#31
Admin
Söylentilere göre Honda 2008 yılında VFR için 1000cclik yeni bir motor hazırlıyormuş.
Hadi hayırlısı.
-
22 Ağustos 2007, 12:50
#32
Honda TA için de 750 cc motor hazırlıyor yıllardır, enjeksiyonlusu çıkacak diyor ama bilmiyorum yani... Bi yapamadı...
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
31 Ağustos 2007, 18:00
#33
Benim izlenimim, motosiklet satıcılarının pek indirime yanaşmadıkları yönünde oldu!
Belki o marka modeli satan sınırlı sayıda yer olmasından kaynaklanıyordur bu, bilemiyorum.
İndirim alabilenleri bilmek isterim
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
Arkadaşlar interceptor (VFR) ye gövde takozu koyduran biliyor musunuz?
Takoz aldım, ancak, VFR lerde radyatör kabını delmek yada yerini değiştirmek gerekiyormuş. Bu işlemi yapan yada farklı bir radyatör kabı edinen oldu mu?
Montajı: http://homepage.ntlworld.com/stu.tyr...me_sliders.htm
da anlatılmış..
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
malesef benimde büyük soru işaretimdir takoz olayııı, kahramanlarda ve başka bir yerde motorculara sordugumda resimdeki görülen yerdeki grenaj vidasına yapılır dedilerr...
fakat çok arkada kalıyor sanki allah göstermesin yan yattıgında grenajın öntarafı yine yerde kalır ne yapacagımı bilmiyorummm... saygılarr
-
Eveet bu hafta sonu takozu taktım. Burada da bahsettiğimden yazayım dedim,
baya da güzel oldu!
http://homepage.ntlworld.com/stu.tyr...me_sliders.htm
daki gibi yaptım, ve mukemmel oldu tam oturdu, sorun çıkarmadı.. -turgut
- - - - -
Tartışma Grubu
Bir arkadaşın önerisi üzerine, VFR isminde bir email tartışma listesi (grubu) yarattım, isterseniz orada da konuşabiliriz. Uye olmak isteyenler
http://lists.zenitbilisim.net/mailman/listinfo/vfr
adresine uğrasın lütfen..
Selamlar sevgiler, -turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
Arkadaşlar evelsi gün VFR'yi 6000km bakımına izmir yükseliş honda'ya götürdüm.
2 saat kadar ustanın beklenmesinden sonra tam olarak yapılanlar şunlardı:
1) Yag filtresinin değişmesi
2) Yagın değişmesi
3) zincirin yağlanması
Bana bu liste çok kısa geldi.
Yapılması gereken başka birşey yokmuydu diye açıkçası merak ettim, ne dersiniz?
Sağolun, -turgut
Ek: Resim: Eşimle motordayız; İzmir'den Bodruma gittik
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
Spor kullanmayı seven arkadaşlarımın yorumu: SAĞIR bir motor..
-
tkalfaoglu,
resmi izninizle kiz arkadasima gostericem
ileride almayi istedigim ve dusundugum motorlardan biri
kiz arkadasim rahat edemeyiz vs vs diye dusunuyodu da(belki guclu bi motor oldugu icin) esinizin artci olarak rahatligini gorunce belki bakis acisi degisir..
:D
saygilar sevgiler..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
Çok sevinirim, lütfen paylaşın.
Daha önce Hyosung vardı bizde, GT250R, ve onda benim eşim de bu kadar rahat değildi.
Hem tutunma yeri yüzünden, hem oturma açısı (biraz daha öne eğikti sanki) hem de artçı koltuğunun ufaklığı yüzünden.
Ama bu motor "sport touring" oldugundan,
1) Yanda elcikleri var, artçı tutunabiliyor
2) Artçının oturma yeri daha geniş ve rahat
3) Bir de topcase alırsanız, arkasına yaslanabilir (resimde gorunmuyor ama bizim topcase e yaslanma aparatı aldık)
Motorun "sağır" lığına gelince, gazı aniden açarsam ön tekerleği kaldırabiliyorum.
Açık tutmaya devam edersem ben zor tutunuyorum
Evet 600RR kadar hafif bir motor değil belki o yüzden o kadar çevik değildir ama bana haydı haydı yetiyor..
Sevgiler,
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler