Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4481
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

    gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


    özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------



    x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

    buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
    http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w...Hyosung_X5.jpg
    Çok teşekkür ederim zahmet edip detaylı bir biçimde açıklamışsınız.Kendimi 600 cc ve üzerine hazır göremiyorum ve görebileceğimide pek sanmıyorum yapı itibarıyla.Kararımı verdim gibi biraz bekleyip kendime turuncu bir gt 250 naked almaya kararlıyım,hayat yeni bir yola saptırmaz ise bu süreçte de başlıgı en baştan okumaya başladım ancak daha 20 sayfa bitirebildim teşekkür ederim tekrardan.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4482
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.

    gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.


    özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------



    x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.

    buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
    http://foto.scigacz.pl/cache/imgs/_w...Hyosung_X5.jpg
    Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  3. #4483
    hgdr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    salcano wolf s
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hgdr kardeş,yardımcı olmak adına,burada bir arkadaşımda GV 250 var,sana linkini veriyorum.eğer beğenirsen ara konuş.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...27753258/detay
    teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.
    bilgi için sağol
    zenon bunu beğendi.

  4. #4484
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook grubumuza yeni katılan Hyosungun pazarlama satış bölümünde çalışan bir arkadaşa sordum kendisinin dediği aynen "Bu yıl eylül ayında korede üretimi bitip seri üretimine başlanacak demişlerdi. Türkiye'ye geleceğini sanmıyorum. şuan için böyle bir durum yok" budur ve bunuda ekledi "Forumlarda 250 diye geçiyorda bize geçen sene bayiler toplantısında gelirse 125 lik demişlerdi" artık taktir sizin. gt250 ye üretimine de devazm edilcek.
    Zaten mantıklısı da ne dersek diyelim hyosung çok fazla motosiklet satamıyor.Aynı alana 2 aynı cc getiriceklerini sanmıyorum.O konsept motorun duruşu da baya hırçın 650 olursa fiyatlar zaten malum,250 cc olursa da fiyat biraz uçuk olur gibime geliyor.Hyosungun bence yapması gereken güzel 125lik sokmalı piyasaya 250de zaten comette gtr da gayet güzel motorlar.Bilgi için tekrardan teşekkürler.
    zenon bunu beğendi.

  5. #4485

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item3cd20930e3&vxp=mtr
    herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ?

  6. #4486
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item3cd20930e3&vxp=mtr
    herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ?
    Güzel gözüküyor ama montajı performansı nasil olur bilmiyorum ...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  7. #4487

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel gözüküyor ama montajı performansı nasil olur bilmiyorum ...
    Sabit abi ben daha çok su geçirmesinden falan korkuyorum daha çok :D ya da bozulmasından falan, o konuda demiştim. Ama yazdığına göre uyumluymuş gt250 ye . Performans derken neyi kastettiniz tam olarak anlamadım bi de

  8. #4488
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabit abi ben daha çok su geçirmesinden falan korkuyorum daha çok :D ya da bozulmasından falan, o konuda demiştim. Ama yazdığına göre uyumluymuş gt250 ye . Performans derken neyi kastettiniz tam olarak anlamadım bi de
    Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

    http://www.aliexpress.com/item/motor...538057862.html
    http://www.aliexpress.com/item/Motor...043017054.html
    http://www.aliexpress.com/item/2013-...042581652.html
    http://www.aliexpress.com/item/NEW-M...042918652.html
    http://www.aliexpress.com/item/Motor...043074801.html

    ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.
    zenon bunu beğendi.

  9. #4489
    jedilight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul - İzmit
    Motosikleti
    150zc+mcx>Gt250R>954RR
    Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.

  10. #4490
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.
    Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D

  11. #4491
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı jedilight adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bugün 3000km deki 2012 hyosung gt250r'me 180/60-17 arka ve 120/70-17 pirelli süper corsa pist çıkması lastik taktırdım. Michelinn pilot avtiv 700e geliyodu bu lastikler 300e geldi. Hayatımda hiç bu kadar keyifli sürmemiştim aleti, virajlarda mükemmel, söylenenin aksine hiç bir bariz yavaşlama da yok. Motoru ne kadar yorar bilmem ama çok iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Zincir değmedi fakat zincir muhafazanın lastiğe denk gelen kismini icerden hafif kesmek gerekti. İsterseniz resimleri paylaşırım.
    180lik arka lastik takan bir arkadaş deneyimini paylaşmıştı. yanlış hatırlamıyorsam "jant genişliği yetersiz geldiğinden taban ve yanak bölümleri fazla bükülüyor, lastiğin yapısı bu bükülmeyi kaldıramadığından içerisindeki teller kırılıyor ve elek gibi hava kaçırmaya başlıyor" demişti. forumda aratırsan bulabilirsin. yanak bölgesindeki bükülme normalin çok üzerinde olduğundan motoru çok fazla yatırmamanı öneririm. zira 120'lik ön ve 180 lik arkalastiğin 45 derecelik yatma noktaları standart dışı jantla kullanımından ötürü orantısız bir şekilde kaymış durumda. virajda lastiklerden biri kendini salabilir. ama motoru fazla yatımıyorsan bu konuda sorun yaşamazsın. güle güle, kazasız belasız kullanmanı dilerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D
    jant genişliği müsaade etmediğinden 160mm'nin üzerinde lastik kullanmak sağlıklı olmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.ebay.com/itm/LCD-digital-Odometer-Speedometer-Tachometer-Motorcycle-with-Backlight-csu-/261221855459?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item3cd20930e3&vxp=mtr
    herkese merhaba bu göstergeyle ilgili fikri olan var mı acaba ?
    bunun devir göstergesinin redline aralığı 14bin - 22 bin arasında. hangi motosiklet için üretilmiş anlayamadım bana çabuk bozulurmuş gibi geldi. ancak bedava kargo seçeneği ile bu fiyata bulunursa denenebilir. göstergeleriniz sağlamsa hiç uğraşmayın derim.

  12. #4492
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Yani 180 sıkıntılı ama öne 120 arkaya 160 takılabilir doğrumu anladım ?

  13. #4493
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    evet takılabiliyor.110 - 150 ye göre özellikle düşük hızlardaki kıvraklığı (slalom gibi) azalacaktır.

  14. #4494
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Hocam teşekkür ederim peki sana bir sorum daha olacak ben İstanbulda düzgün bayi nerede bulurum bölgemde kağıthane ve şişlide var o kağıthanedekini biliorum ama orası bildiğin bisikletçi dükkanı gibi ve oranın esnafı pek güven vermiyor bana nedense.Şişlidekini görmedim malesef.

  15. #4495

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------



    bunun devir göstergesinin redline aralığı 14bin - 22 bin arasında. hangi motosiklet için üretilmiş anlayamadım bana çabuk bozulurmuş gibi geldi. ancak bedava kargo seçeneği ile bu fiyata bulunursa denenebilir. göstergeleriniz sağlamsa hiç uğraşmayın derim.
    valla o devir olayını ben de anlamadım açıkçası acaba farklı bi birim falan mı var

    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bence çinden bakın aynısı oralarda da var.Performansdan kasıtı ışık kalitesi,ekran duyarlılıgı gibi şeyler.40 dolar az para değil o ürünün kötü olduğunu düşünmüyorum açıkcası.O kalitede bir ekranın masrafı belli sonuçta denenebilir ancak hava şartlarına uyumu muallak gibime geliyor.Böyle bir şeyler buldum sanırım vites göstergesi falanda var

    http://www.aliexpress.com/item/motor...538057862.html
    http://www.aliexpress.com/item/Motor...043017054.html
    http://www.aliexpress.com/item/2013-...042581652.html
    http://www.aliexpress.com/item/NEW-M...042918652.html
    http://www.aliexpress.com/item/Motor...043074801.html

    ilki veya 2.cisi çok başarılı vites uyarı göstergesi bile mevcut zorladıgınızda değiştir uyarısı veren.

    Ha Çin ha Honkong acaba ne farkı var ki :D Ama orjinal urunlerle karşılaştırdığmızda baya bi fiyat farkı söz konusu oluyor. 40 dolar da baya ucuz gibi geliyo , insan da haliyle biraz huylanıyo tabi ... Bir de linktekiler gt250 ye uyumlu mudur ki

  16. #4496
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla o devir olayını ben de anlamadım açıkçası acaba farklı bi birim falan mı var




    Ha Çin ha Honkong acaba ne farkı var ki :D Ama orjinal urunlerle karşılaştırdığmızda baya bi fiyat farkı söz konusu oluyor. 40 dolar da baya ucuz gibi geliyo , insan da haliyle biraz huylanıyo tabi ... Bir de linktekiler gt250 ye uyumlu mudur ki
    Bunlar universal diye biliorum yani adam gibi elektrik sistemi olan her motora takılır.Attığım linklerdeki ürünlerde az para değil gördügün gibi sanmıyorum bir sıkıntı olacağını.

  17. #4497
    gt250-bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    34-35-10
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 Comet + Suzuki sv650s
    Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
    Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
    2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
    siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
    bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...

  18. #4498
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı gt250-bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hekese merhabalar hepimizin tekerleri düz bassın tekerimize taş değmesin...
    Ben Edremitten aranıza katılıyorum yaş 40 Bilgisayar Kamera Güvenlik Sistemleri üzerine çalışıyorum motor camiyasına 2005de srad750 ile veda edip 2009da 2500cc bir çinli olan yuki shopper ile döndüm ardındanda 6ay ara ile 2 gt250 sahibi oldum şuan iki gt250 sahibiyim...
    2 side 2007 model biri 32.000de diğeri 21.000e ilerliyor. ikisindede aynı sorunu yaşıyorum sarı olanda 5500-6000 devirler arası bir böğürtü çıkıyor ve ivmelenemiyor sonrasında muazzam bir ivmelenme söz konusu oluyor...
    siyah olanda ise bu biraz daha kronikleşmiş durumda 5500-6250 arası sonrada 7500-8500 arası tekrarlıyor...
    bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum bu civarda motorcu özelliklede usta motorcu bulmak çok zor adamlar bir dünya para istiyorlar ve birşeyden anlamıyorlar...
    Daha önce duymadığım bir sorun.Eğer motosikletlerin kmden emin iseniz debriyaj balatası bitmiş değildir. Ama debriyaj balatası bitmiş ve sıyırıyor olabilir
    İkiside karbüratörlü öncelikle karbüratör temizlikleri ne alemde bunu bilmek lazım.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  19. #4499
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay anasını bu motor 180 teker kaldırabiliyor mu bende gt 250 nakeda 160 takabilirmiyiz diye sorucaktım :D
    bende önceden 180 55 17 metzeller vardı. sorun yok sanıyodum ama virajlarda falan baya zorluyormuş. 150'lik taktıktan sonra anladım. tercih meselesi ama söylediğim lastik uyuyor.

  20. #4500
    gt250-bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    34-35-10
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 Comet + Suzuki sv650s
    peki çanakkele ayvalık arasında düzgün bir servis yada usta bilen varmı? bahsettiğim sorun karbüratör üzerindeki karışım, kelebek ve rölanti ayarı ile oynayınca minimum düzeye inebiliyor sarı motorumda olduğu gibi onda şansa tutturdum bir ayar ama siyah da durum cidden kötü... ayrıca debriyaj durumu gibi hiç değil...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

    180 bilmem ama 2 yıldır sarı motorumda 160-120 kullanıyorum gayette iyi...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler