Anladım ya temiz olduktan sonra aslında eski kasa daha bi klasik hoş geliyor gözüme :D
Anladım ya temiz olduktan sonra aslında eski kasa daha bi klasik hoş geliyor gözüme :D
Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4701813/detay/
neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.
gidon(direksiyon) farkı var.
Bir de direksiyonların sağa-sola dönme açısı GT250R'da daha dar 27derece. GT250 comet'de ise 33 derece.Bu da şehir içi kullanımda rahat bir motosiklet olmasını sağlıyor
Alçak direksiyon seebiyle yatarak kullanman gerekiyor
yüksek direksiyon dik oturuş ile kullanıyorsun.
arkadaşlar amortisorler bazen sarı bazen sıyah 2010larda nedendır acaba ?
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
Yaza bu fiyata bulamayız :D
Merhaba herkese, ben Orhan
Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;
İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.
Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.
CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.
CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada oyucal@hotmail.com adresine mail gönderebilir.
Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.
..::.. GO ..::..
arkadaşlar lastik tavsiyesi ve fiyatı acil lütfen
---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:40 ----------
Pirelli Sport Demon
Metzeler-lasertec
Michelin Pilot
Hayırlısı olur inşallah O avatarındaki yer RumeliFeneri olması gerekiyor Ne zaman geldin belkide tanışmısızdır
Kırmızı GT250 var bende de oradan çıkartırsın belki. Eğer Tanışmadıysak Tekrar geldiğin zaman haber eyle görüşelim
Lastik tavsiyesi kim ne derse Desin Michelin Pilot Road 2Ct (3 dıyemıyorum arka teker ebatı 160 yok 150 de yok ) Mıchelin Pilot Pover 2Ct
....
Teşekkür ederim SpartacuS bakalım inşallah önümüzdeki hafta netleşecek. Hayırlısıysa olsun
Avatarımdaki yer Garipçe'nin ilerisindeki kale. 2-3 kere gitmişimdir oraya. İlk gitmemde MT'nin bir gezisiydi, o zamanlar ilk motorum GV vardı. Avatarımdaki fotoyu çektiğim zaman 2-3 çift arkadaş gezmeye gitmiştik o zamanlarda Transalp vardı.
Tekrar gidersem yeni motorumla haber ederim sana tanışırız inşallah.
..::.. GO ..::..
Arkadaşlar motorda enjeksiyonlu ve karbüratorlu arasında yakıt farkı nasıl ?
Arkadaşlar ufak bir bahara merhaba bakımı yaptım, arada denk geliyorum bu sorunları yaşayanlara, yardımcı olur umarım, buyrun:
Kışın rölantiyi açmak farz olmuş hakkaten, devir soğukken 1400, sıcakken 1900 civarı, az biraz yaksa da en azından kafam rahat... Temiz bujiler de şart.
Aldığım gibi standart bir yağ koymuştum, lensten bakınca rengi güzel gözüküyordu ama işte ikinci el alınca kurt düşüyor insanın içine, gittim bir yağ katkısı aldım, döküp 10 dakika kadar çalıştırdım, tıpayı açtığım gibi resmen zift aktı, yağ nasıl çamurlaşmışsa içinde hepsi söküldü heralde. Sonra yeni yağı koyup filtreyi de değiştirince, motor tıkır tıkır düzenli şekilde çalışıyor ve vites geçişleri çok rahat, boşa geçme sorunundan eser yok. En fazla motoru 3-5 cm oynatınca sorunsuz geçiyor boşa. Daha önce bahsettiğim arka silindirden gelen seste de azalma var. Psikolojik de olabilir tabi ama çok bariz bir sesti önceki =)) yine de egzantrik zinciri biraz gevşek anladığım kadarıyla
Peşinden hava filtresini değiştirmeye geldi sıra. Onu da benzin katkısıyla pekiştireyim dedim karbüratör temizlensin diye. 150 km kadar yol yaptım, 3üncü vitese kadar bütün devir bandını tam gaz geçtim, orta devirlerdeki gaz kesmeden eser kalmadı, pürüzsüz hızlanıyor. Pek alakası var mı tam olarak bilmiyorum aslında, filtre tıkalıysa sürekli olarak sorun yaratması lazım. Bi yerlerde 7000 devirden sonra ikinci boğazın açılmasından bahsetmişti bir arkadaş, belki o açılınca bir dengesizlik oluyordur...
Yardım etsin diye çağırdığım arkadaşım depoyu düşürünce bi an cinayet işleyesim gelse de sıkıntısız hallettik bu işi de.....
Sonra zincir, iyicene temizleyip yağlayınca yüksek vites ve düşük devirlerde daha belli olan sürtünme sesi kayboldu ortadan.
İki kişi sakin kullanım 150 km'den sonra depo henüz 2/3'te ama yemezler, hele bi boşalsın bakalım ne kadar yakacak bizimki...
Şimdi balata tavsiyesi lazım? Yaz geldi, her konuda teknik paylaşım/tavsiyeleri tecrübeliler aktarırsa çok makbule geçer!!
Hyosung'umuza bakalım, gönlünü hoş tutalım..
Bu arada çanta demiri arayan var mı hala? SHAD yapıyormuş aslında bizim motosikletler için, te aşağı kadar da uzanmıyor demirler. Motomax nazlamakta getirmek için, toplanıp baskı yapalım arayan varsa!!
Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Merhaba Arkadaşlar,
Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.
Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
..::.. GO ..::..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)