Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2021

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07
    Anladım ya temiz olduktan sonra aslında eski kasa daha bi klasik hoş geliyor gözüme :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2022
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4701813/detay/

  3. #2023
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
    sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
    tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.

  4. #2024
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neden gt250comet lerin gt250r lara göre sürüşünün kolay olduğu söyleniyor?
    sonuçta aynı motorun grenajsızı değilmi?
    tabi bide oturma pozisyonu rahat deniyor.
    gidon(direksiyon) farkı var.
    Bir de direksiyonların sağa-sola dönme açısı GT250R'da daha dar 27derece. GT250 comet'de ise 33 derece.Bu da şehir içi kullanımda rahat bir motosiklet olmasını sağlıyor


    Alçak direksiyon seebiyle yatarak kullanman gerekiyor


    yüksek direksiyon dik oturuş ile kullanıyorsun.

  5. #2025
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    anladım,teşekkür ederim

  6. #2026
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    arkadaşlar amortisorler bazen sarı bazen sıyah 2010larda nedendır acaba ?
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  7. #2027

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4701813/detay/
    güzel motor bakımlarını nerde yaptırdınız acaba ?

  8. #2028
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar amortisorler bazen sarı bazen sıyah 2010larda nedendır acaba ?
    Model yılına göre makyajlanması nedeniyle.

    Alıntı StiF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel motor bakımlarını nerde yaptırdınız acaba ?
    Teşekkür ederim. Öncesinde Bodrum'da yapılmış bakımları, ben genelde kendim yaparım, üstesinden gelemeyeceğim birşey olursa Hasanpaşa'daki Ergün Usta'ya giderim.

  9. #2029
    worldwideweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum satılıktır, bilginize:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4701813/detay/
    Motorunuz güzel gerçekten, kaçırmak istemezdim :( bende kendime motor bakıyorum nakit ayarlayabilseydim alıcı olurdum, ahhhh...

  10. #2030

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07
    Yaza bu fiyata bulamayız :D

  11. #2031
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Merhaba herkese, ben Orhan

    Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;

    İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.

    Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.

    CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.

    CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada oyucal@hotmail.com adresine mail gönderebilir.

    Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.
    ..::.. GO ..::..

  12. #2032

    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Motosikleti
    gt 250 naket
    arkadaşlar lastik tavsiyesi ve fiyatı acil lütfen

    ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

    Pirelli Sport Demon
    Metzeler-lasertec
    Michelin Pilot

  13. #2033
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba herkese, ben Orhan

    Konuyu baştan sona kadar okudum (2-3 gün sürdü vakit buldukta okuyordum). Motosiklet geçmişim kısaca şöyle;

    İlk motorum 2007 model GV 250'di. Çok güzel motordu beni hiç üzmedi. Yaklaşık 1,5 yıl (10~11.000 km kadar) kullandım. O zamanda Hyosung'u çok inceleyip karar vermiştim. GV 250 topicinin eski müdavimlerindendim.

    Sonrasında onu satıp 2004 model Transalp XL650 aldım. Onuda yaklaşık 9 kadar (6.000 km) kullandım. Sonrasında otomobil ihtiyacından dolayı onu sattım :( Sonra içimdeki motosiklet aşkı daha fazla dayanamayacağımı hissettirdi bana ve o dönemde yeni ev aldığımdan dolayı maddi olarak sıkışıktım, kredi kartıyla Honda CBF 150 aldım.

    CBF'i de yaklaşık 9 aydır 5.000 km'dir kullanıyorum. İlk kez sıfır motor almıştım, lastiklerini Michelin ile değiştirdim, full koruma demirleri taktırdım, yan ve arka çanta demiri taktırdım, 46 Lt topcase aldım vs.vs. CBF ile sorunsuz bir şekilde anlaşıyoruz ama eşim tipinden dolayı motosikleti beğenmiyor bende mecburen motoru yükseltme arayışlarına giriştim. Sonunda ilk göz ağrım Hyosung aklıma geldi ve naked modeli olan GT 250'ye karar kıldım. Çünkü endura oturuşuna en yakın 250 cc'de istediğim fiyatlarda bulabileceğim tek motosiklet buydu. Çünkü ileride niyetim tekrar enduro motosiklete geçmek.

    CBF'i satmadan takasa girerek motosiklet almaya karar verdim, bir arkadaş ile görüşüyoruz şu anda, havalar düzelirse inşallah gidip bakacağım motora. Beğenirsek motorları üzerine nakit vererek takasa gireceğim. Aranızda yada çevrenizde CBF 150 ile takas düşünen olursa bana özelden mesaj yazabilir, yada oyucal@hotmail.com adresine mail gönderebilir.

    Kendimi tanıtabilmek adına biraz uzun oldu, inşallah yakın zamanda (1-2 hafta içinde) bende GT 250 sahibi olarak burada olacağım.
    Hayırlısı olur inşallah O avatarındaki yer RumeliFeneri olması gerekiyor Ne zaman geldin belkide tanışmısızdır

    Kırmızı GT250 var bende de oradan çıkartırsın belki. Eğer Tanışmadıysak Tekrar geldiğin zaman haber eyle görüşelim



    Lastik tavsiyesi kim ne derse Desin Michelin Pilot Road 2Ct (3 dıyemıyorum arka teker ebatı 160 yok 150 de yok ) Mıchelin Pilot Pover 2Ct
    ....

  14. #2034
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Teşekkür ederim SpartacuS bakalım inşallah önümüzdeki hafta netleşecek. Hayırlısıysa olsun

    Avatarımdaki yer Garipçe'nin ilerisindeki kale. 2-3 kere gitmişimdir oraya. İlk gitmemde MT'nin bir gezisiydi, o zamanlar ilk motorum GV vardı. Avatarımdaki fotoyu çektiğim zaman 2-3 çift arkadaş gezmeye gitmiştik o zamanlarda Transalp vardı.

    Tekrar gidersem yeni motorumla haber ederim sana tanışırız inşallah.
    ..::.. GO ..::..

  15. #2035

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07
    Arkadaşlar motorda enjeksiyonlu ve karbüratorlu arasında yakıt farkı nasıl ?

  16. #2036
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı StiF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorda enjeksiyonlu ve karbüratorlu arasında yakıt farkı nasıl ?
    benimki 2006 karbüratörlü 4.5 litre yakıyor. burda enjeksiyonlu kullananlardan 3.2-3.5 gibi rakamlar duydum. baya fark var yani.

  17. #2037
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Arkadaşlar ufak bir bahara merhaba bakımı yaptım, arada denk geliyorum bu sorunları yaşayanlara, yardımcı olur umarım, buyrun:

    Kışın rölantiyi açmak farz olmuş hakkaten, devir soğukken 1400, sıcakken 1900 civarı, az biraz yaksa da en azından kafam rahat... Temiz bujiler de şart.

    Aldığım gibi standart bir yağ koymuştum, lensten bakınca rengi güzel gözüküyordu ama işte ikinci el alınca kurt düşüyor insanın içine, gittim bir yağ katkısı aldım, döküp 10 dakika kadar çalıştırdım, tıpayı açtığım gibi resmen zift aktı, yağ nasıl çamurlaşmışsa içinde hepsi söküldü heralde. Sonra yeni yağı koyup filtreyi de değiştirince, motor tıkır tıkır düzenli şekilde çalışıyor ve vites geçişleri çok rahat, boşa geçme sorunundan eser yok. En fazla motoru 3-5 cm oynatınca sorunsuz geçiyor boşa. Daha önce bahsettiğim arka silindirden gelen seste de azalma var. Psikolojik de olabilir tabi ama çok bariz bir sesti önceki =)) yine de egzantrik zinciri biraz gevşek anladığım kadarıyla

    Peşinden hava filtresini değiştirmeye geldi sıra. Onu da benzin katkısıyla pekiştireyim dedim karbüratör temizlensin diye. 150 km kadar yol yaptım, 3üncü vitese kadar bütün devir bandını tam gaz geçtim, orta devirlerdeki gaz kesmeden eser kalmadı, pürüzsüz hızlanıyor. Pek alakası var mı tam olarak bilmiyorum aslında, filtre tıkalıysa sürekli olarak sorun yaratması lazım. Bi yerlerde 7000 devirden sonra ikinci boğazın açılmasından bahsetmişti bir arkadaş, belki o açılınca bir dengesizlik oluyordur...
    Yardım etsin diye çağırdığım arkadaşım depoyu düşürünce bi an cinayet işleyesim gelse de sıkıntısız hallettik bu işi de.....

    Sonra zincir, iyicene temizleyip yağlayınca yüksek vites ve düşük devirlerde daha belli olan sürtünme sesi kayboldu ortadan.

    İki kişi sakin kullanım 150 km'den sonra depo henüz 2/3'te ama yemezler, hele bi boşalsın bakalım ne kadar yakacak bizimki...

    Şimdi balata tavsiyesi lazım? Yaz geldi, her konuda teknik paylaşım/tavsiyeleri tecrübeliler aktarırsa çok makbule geçer!!

    Hyosung'umuza bakalım, gönlünü hoş tutalım..

    Bu arada çanta demiri arayan var mı hala? SHAD yapıyormuş aslında bizim motosikletler için, te aşağı kadar da uzanmıyor demirler. Motomax nazlamakta getirmek için, toplanıp baskı yapalım arayan varsa!!

  18. #2038
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Karbüratörün senkron ayarını yaptırmanızı öneririm.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  19. #2039
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bende bugün CBF 150 motorum ile Hyosung GT 250'yi takas ettim. Motoru aldım eve geldim. İlk fırsatta fotolarını ekleyeceğim. Motorun istediğim tüm aksesuarları var hatta fazlası var. Şimdilik sadece lastik ihtiyacım var ve ileride de iridyum buji almak istiyorum. Yalnız lastik şart çünkü üzerinde 2007'den beri olan orjinal lastikleri duruyor ve inanılmaz güvensiz geldi bana zaten taşlaşmış gibi yolda gelirken sürekli tereddütlü geldim. İlk fırsatta hatta önümüzdeki cumartesi değiştireceğim lastikleri inşallah.

    Bende kullandıkça burada deneyimlerimi aktaracağım. Herkese kazasız belasız şürüşler diliyorum.
    ..::.. GO ..::..

  20. #2040
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler