Elimdeki scooter'ı satar satmaz 2.el bir S&T250comet alıcam ama bu aralar gördüğüm kadarıyla 2.el piyasası durgun..Sezonun sonlarına gelinmesinin etkisi var mıdır bilmiyorum. Gözlemlediğim kadarıyla S&T ve Hyo nun da 2.eli durgun..Belki biraz abartılı olucak ama alanın elinde kalmış gibi bu aletler..Ama varsın kalsın..Bi alsam başka bir şey istemiyorum şu makinayı ya. Zaten elimde kalmazsa hatrım kalır...250 cc olup bu heybete, güce, ekonomiye, stile sahip bir motor daha yoktur heralde..Elektronik göstergesi bile başka bir tatlılık...Enkejsiyonun(s&t için) doğaya ve cebe faydalarından bahsetmiyorum bile..Ben zaten Türkiye yollarında 150 ve üstü hızın arabalar için bile çok tehlikeli olduğu düşüncesindeyim..Bu motoru aldığım zaman ister kesici olsun ister olmasın 150 yi zaten geçmem. O yüzden bu motor benim için tam evladiyelik...
Ama beynimi kemiren çok büyük bir sorun var...
Mağazada motoru denediğimde abartmış gibi olmayayım ama cbr 600F'e ''yakın'' bir oturuş pozisyonu var resmen...Dükkandaki eleman gidonun fabrikadan böyle geldiğini ve biraz yükseleceğini söyledi ama baktığım kadarıyla en fazla 1,5 cm yükselir durumda...
Hafif öne yatırarak sürüş pozisyonu gençler için havalı ve rüzgardan koruyucu olabilir ama ben bir enduroya yakın bir oturuş istiyorum, motora hakim olmam lazım çünkü hem topcase hem artçım epey yüklü olucak daima
Haftalardır gidon yükseltme ile ilgili konuları araştırıyorum...4-5 tane aparat var piyasada ve hepsi 4 cm yukarı ve 4 cm sürücüye doğru çekiyor gidonu.
Ama bu yeter mi bilmiyorum...
Burda bir arkadaşa daha sormuştum ybr gidonu takan...(
babachi idi galiba). ybr nin yetmediğini ve cbf gidonu takacakken sattığını söylemişti.
CBF 150 bildiğiniz gibi ybr 125'e göre çok daha yüksek bir gidona sahip.
Ama bu seferde tahmin ettiğiniz gibi kablo sorunsalı çıkıyor ortaya. Kabloların yetmemesi söz konusu ve ekleme yapmak gerekiyor. Ben de kesinlikle elektronik yüklü bir motorda buna karşıyım..kısa kontak olur, güç uyuşmazlığı olur neme lazım
YBR gidonu ile de halledilebilir sanırım ama insan denemeden bilemiyor...
Daha önce böyle bir uygulama yapan yada arkadaşında gören varsa ve buraya yazarsa çok makbule geçer...
Motoru aldığımda bol bol foto koyarım artık buraya...
Montunuz asfalt yüzü görmesin, kazasız belasız sürüşler...