Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #881
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı 7quaresma7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimdeki scooter'ı satar satmaz 2.el bir S&T250comet alıcam ama bu aralar gördüğüm kadarıyla 2.el piyasası durgun..Sezonun sonlarına gelinmesinin etkisi var mıdır bilmiyorum. Gözlemlediğim kadarıyla S&T ve Hyo nun da 2.eli durgun..Belki biraz abartılı olucak ama alanın elinde kalmış gibi bu aletler..Ama varsın kalsın..Bi alsam başka bir şey istemiyorum şu makinayı ya. Zaten elimde kalmazsa hatrım kalır...250 cc olup bu heybete, güce, ekonomiye, stile sahip bir motor daha yoktur heralde..Elektronik göstergesi bile başka bir tatlılık...Enkejsiyonun(s&t için) doğaya ve cebe faydalarından bahsetmiyorum bile..Ben zaten Türkiye yollarında 150 ve üstü hızın arabalar için bile çok tehlikeli olduğu düşüncesindeyim..Bu motoru aldığım zaman ister kesici olsun ister olmasın 150 yi zaten geçmem. O yüzden bu motor benim için tam evladiyelik...

    Ama beynimi kemiren çok büyük bir sorun var...
    Mağazada motoru denediğimde abartmış gibi olmayayım ama cbr 600F'e ''yakın'' bir oturuş pozisyonu var resmen...Dükkandaki eleman gidonun fabrikadan böyle geldiğini ve biraz yükseleceğini söyledi ama baktığım kadarıyla en fazla 1,5 cm yükselir durumda...
    Hafif öne yatırarak sürüş pozisyonu gençler için havalı ve rüzgardan koruyucu olabilir ama ben bir enduroya yakın bir oturuş istiyorum, motora hakim olmam lazım çünkü hem topcase hem artçım epey yüklü olucak daima

    Haftalardır gidon yükseltme ile ilgili konuları araştırıyorum...4-5 tane aparat var piyasada ve hepsi 4 cm yukarı ve 4 cm sürücüye doğru çekiyor gidonu.

    Ama bu yeter mi bilmiyorum...
    Burda bir arkadaşa daha sormuştum ybr gidonu takan...(babachi idi galiba). ybr nin yetmediğini ve cbf gidonu takacakken sattığını söylemişti.
    CBF 150 bildiğiniz gibi ybr 125'e göre çok daha yüksek bir gidona sahip.
    Ama bu seferde tahmin ettiğiniz gibi kablo sorunsalı çıkıyor ortaya. Kabloların yetmemesi söz konusu ve ekleme yapmak gerekiyor. Ben de kesinlikle elektronik yüklü bir motorda buna karşıyım..kısa kontak olur, güç uyuşmazlığı olur neme lazım

    YBR gidonu ile de halledilebilir sanırım ama insan denemeden bilemiyor...
    Daha önce böyle bir uygulama yapan yada arkadaşında gören varsa ve buraya yazarsa çok makbule geçer...
    Motoru aldığımda bol bol foto koyarım artık buraya...
    Montunuz asfalt yüzü görmesin, kazasız belasız sürüşler...
    benim şahsi kanaatim cbf gidonu oturuş olarak çok güzel durur ama kablo ve teller yetişmez.ybr gidonu ile ucu ucuna yetiyordu
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon konusunu açıklıyim yaş önemli değil aslında kullanım amacı önemli bence :D bazı arkadaşların hem arabası hem motoru var hafta sonu bakıyorlar hava güzel hmm diyorlar bugun motorla sahil turu yapim, heh böyle bir kulanıcı için gidonun duruş posizyonu pekte etkilmez :D

    He ama ben işede bunla giderim işimide bunla halederim bununla gezerim bu benim atım olur diyorsanız evt o gidon olmuyor benim yaş 30 boy 1,78 ı ıh gidon yoruyor ybr ile değiştim kablo boylarıda tam yetiyor sportif görünümüde bozmuyor ve benim boyumda bi insan için tam diyebilirim.. CBF gidon hiç düşünmeyin bence hem fazla gelir hem kablolara ek gerekir hemde görüntü bozar.

    Siz gidon değişecekseniz aldıgınız an yapın çünkü orjinal gidon açısı ile ybr gidon acısı farklı orjiali daha düz yani açık açıya sahip 1 hafta biraz garip geliyor motor sonra alışıyorsunuz, yada orjinali yükseltin sıkıntı kalmasın yeterli gelir bence.
    Madem kablolar ucu ucuna yetiyor ben de ybr gidonu takıcam o halde...Aparat işine girmeye gerek yok zira aparatın gidonu daha fzla yükseltmesi fakat kabloların yetmemesi durumuyla karşılaşmak hiç istemiyorum.
    Artık hepten bir 1200 GS oturuşu beklemiyorum tabi..Naked'in adetidir hafif bi öne yatıcaz. Sırt ağrısı yapmasın yeter...
    Peki oturuş pozisyonu ne kadar farkediyor spec0ps hocam ? Daha önce paylaştığınız ybr gidonlu foto var mı yada buraya ekleyebilir misiniz ?

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim şahsi kanaatim cbf gidonu oturuş olarak çok güzel durur ama kablo ve teller yetişmez.ybr gidonu ile ucu ucuna yetiyordu
    Dediğim gibi ucu ucuna yetiyorsa macera aramaya gerek yok. Zaten ybr en iyi şekilde ihtiyacı karşılıyor demektir.

    Kablo kesip biçmeye razı ve niyetli arkadaşlar için gidonu daha fazla yükseltecek aparatlar ekliyim belki işlerine yarar..Son günlerde çoğalmaya başladı bu aparatlar satılık olarak...80-90 TL istiyorlar ama bir frezeciye 1/4 fiyatına yaptırılabilir bence..



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...tme-kiti/detay

    Bunlar klasik yükseltme aparatları (yükseklik ve öne yaklaşma mesafesi sabit)



    Burdaki aparatta ileri geri oynama yapılabiliyor


    Bu sitede sağ üstteki animasyonda ise aşmış bir alet var
    http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/ca...?subcat_id=268

  3. #883

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Ne kadar farkediyor beni yormıcak kadar boyuna göre değişir o ama tahminen sırt acımı söyliyim önceden 70derece falandı sanırım şimdi 80 falan, 90 değil 90 olmasında zaten bende okadar düz sürüşden hoşlanmam sonucta alet atik biraz öne yatık olmak iyi.Orjinal gidonuyla uzun ve dik yokuş inince vücüt ağırlığının yarısı resmen kol bileklerine biniyordu sadece belde değil dert :D şu an güzel yani hiç sıkıntı hisetmiyorum bi yerimde

    O ilk 2 resimlerderdeki aparatlar bence senin işini görür yrb nin gidonda anca o kadar yüksetiyor kablolar yetecektir. Aparat alırsan kendin takarsın kolay, gidon alırsan 15tl 10tl işcilikle takarlar 15dk da, kendim takarım diyorsan 1 saatini alır tecrübeli değilsen o el kumandalarını açınca korna ve marş anahtarları sıkıntı yaratır sana.

  4. #884
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Çok fazla uğraşmanıza gerek yok CBF150 gidonu tam olarak oluyor. Kabloları da uzatmanıza gerek yok sadece gidona geliş yönunu değiştirmeniz yeterli.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  5. #885

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne kadar farkediyor beni yormıcak kadar boyuna göre değişir o ama tahminen sırt acımı söyliyim önceden 70derece falandı sanırım şimdi 80 falan, 90 değil 90 olmasında zaten bende okadar düz sürüşden hoşlanmam sonucta alet atik biraz öne yatık olmak iyi.Orjinal gidonuyla uzun ve dik yokuş inince vücüt ağırlığının yarısı resmen kol bileklerine biniyordu sadece belde değil dert :D şu an güzel yani hiç sıkıntı hisetmiyorum bi yerimde

    O ilk 2 resimlerderdeki aparatlar bence senin işini görür yrb nin gidonda anca o kadar yüksetiyor kablolar yetecektir. Aparat alırsan kendin takarsın kolay, gidon alırsan 15tl 10tl işcilikle takarlar 15dk da, kendim takarım diyorsan 1 saatini alır tecrübeli değilsen o el kumandalarını açınca korna ve marş anahtarları sıkıntı yaratır sana.
    Eyvallah.

    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok fazla uğraşmanıza gerek yok CBF150 gidonu tam olarak oluyor. Kabloları da uzatmanıza gerek yok sadece gidona geliş yönunu değiştirmeniz yeterli.
    Siz taktınız mı cbf gidonu comet'e ? Oluyorsa süper olur valla
    Dükkana gittiğimde kabloları hiç alıcı gözle incelemedim. Gidona geliş yönünden kastınız kelepçelerin yerlerini mi değiştirmek ?
    Gerçi kelepçe var mı onu da bilmiyorum. Yakınlarda 250 comet olan bir tanıdık olsa süper olucak inceleme açısından..

    En azından son ihtimal belli ; ybr 125 gidonu
    Bir de google da şu gidon fiyatlarını bulsam ne güzel olucak Bakıyorum bakıyorum yok

    Millet motor almadan koruyucu ekipmanları alır ben de diğer aksesuarların siparişini vermek üzereyim ebay'dan
    Siyah ön cam, led stop, 50 lik top case

  6. #886
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı 7quaresma7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah.



    Siz taktınız mı cbf gidonu comet'e ?
    Evet taktım 20.000 km kullandım uzun yol ve şehir içi konforu super oldu. Çok hızlı gıtmek istersen uzerıne yatman gerekıyor ama ben sadece denedım. Limitim 130-140 oldugu ıcın yatmama gerek kalmadı.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  7. #887

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung 250 Comet
    Merhaba, ön cam(siperlik) almayı düşünüyorum. Nerden bulabilirim, yardımlarınızı bekliyorum..

  8. #888

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet taktım 20.000 km kullandım uzun yol ve şehir içi konforu super oldu. Çok hızlı gıtmek istersen uzerıne yatman gerekıyor ama ben sadece denedım. Limitim 130-140 oldugu ıcın yatmama gerek kalmadı.
    İşte bu mükemmel haber

    Alıntı sorun__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ön cam(siperlik) almayı düşünüyorum. Nerden bulabilirim, yardımlarınızı bekliyorum..
    Ben de henüz yabancısıyım ama buralardan bulunabilir ;

    http://www.hyosungsource.com/parts/g...lrrlqti3gibtj7

    http://www.ebay.com/

    Aslında hyosung'un resmi sitesine bakmıştım, çeşit çok fazlaydı ama şu an yapım aşamasında bi kaç haftadır..
    Link bu ;
    http://www.hyosung.com.tr/

  9. #889

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Alıntı sorun__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, ön cam(siperlik) almayı düşünüyorum. Nerden bulabilirim, yardımlarınızı bekliyorum..
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit.../detay?keyword

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eyword=hyosung

  10. #890

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    aaa ben 150 lira falan vardır diyodum
    90 lira müthiş fiyat

    Takmayı planladığım cbf 150 gidonda 20 liraymış

    Scooter'ı satar satmaz alıyorum st cometi
    Ama sezon sonları olduğuı için 2.el şu an çok durgun

  11. #891

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Motosikleti
    GT 250 comet
    Merhaba arkadaşlar,

    Malum sonbahar ve yağışlı havalar da yaklaşıyor derken ben de bir topcase sahibi olayım dedim. Çanta seçenği bol da çanta demiri olayında bir çözüme varamadım. Sayfadan okuduğum kadarı ile birkaç kişi kendi yapmış, bir kişi de 100 euro civarında bir fiyat vermiş. Daha ekonomik olanı ile karşılaşan veya eli yüzü düzgün görünen çanta demiri yapan bir ustayı bilen var mı acaba?

  12. #892
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Arkadaşlar merhaba.Gv 250 başlığında yazdığım bir sorunum.
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kilitçi ben yazmıştım taa temmuzda ama kimseden cevap gelmemişti.
    Yazın egeye inmiştim motor ile;toplam 2100 km lik tatilim boyunca üç defa dediğiniz şekilde 100 le giderken devir aniden abuk subuk yükselip (sanki vites düşürmüşüm gibi) kısa bir süreliğine gaz kesti.Tabii korkup hemen gazı bıraktığım için gaz kesme süresini hesaplayamadım;ama en fazla üç saniye kadar yapıyordur.Sonra düzeliyor.
    İstanbul'da da bir defa yapmıştı önceden.
    Her olduğunda ortak olan koşulları yazayım.
    1-Motor en az 1 saat sürülmüş oluyor.
    2-Bölünmemiş iki şeritli,yol bozuk yerlerde oluyor.Birbuçuk saat kesintisiz otoyolda 100-120 ile seyretmişliğim var düzgün yolda sorun yok nedense.
    3-Biri ilk gün istanbul foça arasında akşam vakti,öbürü muğla ayvalık arası öğle üzeri,sonuncusu ayvalık-erdek arası 6 civarı oldu-hepsinde de en az 300-400 km yaptıktan sonra,varacağım yere yakınken oluyor yani.

    Anlattığım kimse bunun neden olduğunu açıklayamadı bana,vites kaydırmıştır falan diyorlar alakası yok.
    Hiç buna benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?
    Kolpa Adamları

  13. #893
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.Gv 250 başlığında yazdığım bir sorunum.


    Hiç buna benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?
    motorun bi tarafı tıkanmıştır kardeş .. sıkışıyor yani motor..

  14. #894
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    bu gt 250 ile en fazla ne kadr uzun yol yaptınız beni bılgılendırebılırmısnız
    ve sık sık sorun çıkarıyormu

  15. #895

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Harbiturk nikli üyemiz sana detaylı anlatacaktır 20binkm tecrübesi var uzun yollar dahil, ben onun yazılarından okuduğum kadarı ile tek problemi var anladığım kadarı ile oda orjinal zincirin kilometrelerce durmadan gidince ısıdan dolayı uzama yapması bu mesafelerde sanırım 250km den başlıyor yollarda gerdirmiş zinciri.

    Ben mesela 4bin km reye yaklastım ama durmadan 50km den fazla gitmedim hiç o yüzden daha 1 kez bile gerdirmedim orjinal zinciri henüz uzamadı hiç. 8bin veya 12bin bakımında x veya o ring li d.i.d zincirle değişmeyi düşümüyorum zaten.

    Hyosoung ların GTR modellerini Redline sokup uzun süre sürerek krank kıran arakadşlar vardı Gt de bunu becereni görmedim.

  16. #896
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.Gv 250 başlığında yazdığım bir sorunum.


    Hiç buna benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu?
    ayaklık müşürü
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  17. #897

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung 250 Comet
    Alıntı TeaC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gt 250 ile en fazla ne kadr uzun yol yaptınız beni bılgılendırebılırmısnız
    ve sık sık sorun çıkarıyormu
    Benim Gt 250 şuan 23bin de ve bu yaz Sakarya-Antalya(630km) , Antalya-Burdur(130km) , Burdur-Sakarya(490km), Sakarya-Burdur ve tekrar Burdur-Sakarya yol yaptım. Yolculuğum sırasında en fazla 120km/hız a çıktım, onun dışında 110km/hız da sabit gitmeye çalıştım. 8bin deviride asla geçmedim. Orjinal zincirlerde ısınmadan dolayı çabuk gevşiyor ve gerdirmek gerekiyor. Ama ben Sarı zincir taktırdığımdan beri bu sorunu yaşamadım. Hiç durmadan 200km gitmişimdir, yine bir problem yaşamadım çok şükür.

    Asla limitleri zorlamayın hatta limitlerede yaklaşmayın. Temiz, bakımlı ve kibar kullanılınca ömürlük motor olduğunu düşünüyorum.

  18. #898
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayaklık müşürü
    Teşekkür ederim.Sanırım düşünmediğim bir bu kalmıştı.
    Senin başına da geldi mi yoksa tahminin mi bu yönde?
    Kolpa Adamları

  19. #899
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim.Sanırım düşünmediğim bir bu kalmıştı.
    Senin başına da geldi mi yoksa tahminin mi bu yönde?
    başıma gelmezmi hemde nasıl.otobanda sol şeridi kapatmış gidiyorum hızımda 150 falan.arkamda bir x5 var tampona yapışmıştı neredeyse.birden motor bir boguldu booooooüüüü diye ve stop etti .hemen devriyajı kaptım birde arkadakine fren lambasını görsün diye kesik kesik fren yaptım tam eşhedüenna derken valla adamda usta şöförmüş iyi bir manevrayla sıyırdı geçti beni.son 20 yıldır hiç bukadar korktugumu hatırlamıyorum. sonra marşa bastım hiçbişey olmamış gibi çalıştı.servise gittim usta zaten bu motorun sorun çıkartan tek yeride o dedi.yenisin taksan da aynısı olacak iptal edelim girtsin dedi.o gün bugündür sorun yok.kesin odur diyemem ama yani bozuk yolda falan olması onu işaret ediyor.hadi kolay gelsin inşallah sonu çözersin arkadaşım.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  20. #900

    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul
    ayalık müşürü nedir? motordaki görevi nedir acaba?

    ilk defa duydumda, teşekkürler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler