Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #861

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    Benim zincirdende tuhaf sesler gelmeye başladı. kuralkanın sitesine baktım ZINCIR 520 GT250-GT250R 235,37 TL diyor. biraz fazla değil mi siz zincir dişli temizliği yapıyormusunuz? ben sadece yağlıyorum, temizlik için gazyağını bulamadım hiçbiyerde


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim zincirdende tuhaf sesler gelmeye başladı. kuralkanın sitesine baktım ZINCIR 520 GT250-GT250R 235,37 TL diyor. biraz fazla değil mi siz zincir dişli temizliği yapıyormusunuz? ben sadece yağlıyorum, temizlik için gazyağını bulamadım hiçbiyerde
    130 tl civarı çekoslavak malı zincirler var,orjinalinden daha iyi
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  3. #863

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    130 tl civarı çekoslavak malı zincirler var,orjinalinden daha iyi
    link verebilir misiniz=)

  4. #864

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung 250 Comet
    Kardeşim ben söktüm benzin ve tel fırçayla yarım saat temizledim, sonra yağladım 10numara oldu. Haftada 1de gerdiriyorum hiç ses yok.. ;)

  5. #865
    AlpayCelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F

    250 naked fiyatı?

    2006 model hyosung 250 naked aldım 23000Km. Acaba fiyatı nedir? İkinci eli varmıdır?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------

    2006 model hyosung 250 naked aldım 23000Km. Acaba fiyatı nedir? İkinci eli varmıdır?

  6. #866

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    arkadaşlar hyosung gt250 alsam servis vs sorun yasarmıyım birkaç forumda okudumda kanuni bakmıyormus bu mootorlara yedek parca sorunu yasarmıyım sizce

  7. #867
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı xanka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hyosung gt250 alsam servis vs sorun yasarmıyım birkaç forumda okudumda kanuni bakmıyormus bu mootorlara yedek parca sorunu yasarmıyım sizce
    kartal da yeşilyurt motor da her parçasını bulursun,yada getirtirler

    bakmama gibi bir olay yok,bakar da parçada takar

    ama işte fiyatlar biraz
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  8. #868
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Merhabalar, bayramdan sonra(yeterli harçlıık toplarsam) motorumun lastiklerini değiştirmeyi planlıyorum. Sizce ne marka model taktırmalıyım? 400-500 lira arası ve mümkünse Ankara'dan, montaj yapan biyerden alıp taktırmak isterim...

  9. #869

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    Alıntı sorun__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim ben söktüm benzin ve tel fırçayla yarım saat temizledim, sonra yağladım 10numara oldu. Haftada 1de gerdiriyorum hiç ses yok.. ;)
    bende bugün mozatla temizlemek için benzinciye gittim, pompacı saolsun gazyağı satılan bi tüpçü tarif etti, gazyağıyla temizledim güzel oldu ses azaldı gibi
    şu gerdirme işini banada öğret ya her seferinde gerdirmek için servise gidiyorum

    motora hangi yağı koyuyorsunuz?
    ben enson CASTROL MAGNATEC 10W-40 koydum


    ama en doğrusu CASTROL POWER 1 4T 10W-40 bu galiba

  10. #870
    wermeer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 500
    arkadaşlar cometin artçı selesinin arkasında tutamak var . benim motorda bu yok. her comete takılabilrmi bu ? artçı aldığımda arkama yapışıyor adam

  11. #871

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    Alıntı wermeer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cometin artçı selesinin arkasında tutamak var . benim motorda bu yok. her comete takılabilrmi bu ? artçı aldığımda arkama yapışıyor adam
    emin ol tecrübesiz bi artçıysa gene sana yapışacaktır, tutumak hikaye, niyeti bozuk bunların

  12. #872
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    fthinky,yağ tercihiniz yanlış olmuş.Magnatec, özelliği gereği film gibi tüm yüzeye yapıştığı için bu yağdan dönüş çok zor.Debrijaj olayında da ayrıca kaydırma sebebi ki bu motosiklette istenmeyen bir durum.Keşke magnatec haricinde kullansaydınız tercihinizi.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  13. #873

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fthinky,yağ tercihiniz yanlış olmuş.Magnatec, özelliği gereği film gibi tüm yüzeye yapıştığı için bu yağdan dönüş çok zor.Debrijaj olayında da ayrıca kaydırma sebebi ki bu motosiklette istenmeyen bir durum.Keşke magnatec haricinde kullansaydınız tercihinizi.
    kaliteli olduğu için onu tercih etmiştim, bilgiler için teşekkürler

  14. #874

    Üyelik
    24 Ağustos 2010
    Şehir
    ÇANAKKALE/ EZİNE
    Motosikleti
    KUBA CG 150 SPORT
    Alıntı scuderia06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cometler alınırmı arkadaslar ikinci elde insanlar satamıyor resmen ellerinde patlamış ikinci el piyasası cok kötü bir motor ,karsılastıgınız sorunları tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim..ufak düşmelerde pegler ve manetler kırılıyormu?
    http://img441.imageshack.us/i/big26157252kao.jpg/

  15. #875
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı wermeer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cometin artçı selesinin arkasında tutamak var . benim motorda bu yok. her comete takılabilrmi bu ? artçı aldığımda arkama yapışıyor adam

    boşver koyma hele sürekli bir artçın varsa hiç koyma arkadanki elleri ile arkaya tutunuyor V.I.P oturuş konumunu alıyor ve bu da direk olarak arka amortisörüne ve zincirine yansıyor bırak sarılsın ağırlık daha çok ortaya binsin ....

    bilgili arkadaşlara sormak istediğim bir kaç şey var

    25000 de arka amortisör patlarmı ? sonuçta motor cadde motoru ve gidip engebeli yollarda off-road yapmıyoruz zaten motorda uygun değil...

    D.I.D zincir alıcam bu xring veya x2ringlerle o ringler arasında fark varmı veya uyum sağlarmı..

    JT Pro Sprocket arka dişli ve ön dişli alıcam önlerde 13ten 16ya arka dişlide 44TDEN 50T'E kadar ölçüleri var hangilerini kullanırsam yakıtta ve performansta ortalama verim alabilirim..

    buji değiştirmek istiyorum ama bu yeni çıkan BOSCH'un Süper 4 bujisi veya splitfire marka buji motorumda kullanabilirmiyim ve ne gibi + veya - leri olur..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  16. #876

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Merhaba arkadaşlar, bir süredir başlığı takip ediyorum, makina hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    Ben başlangıç motoru olmak üzere, St&Kanuni Gt 250 almak istiyorum. Çoğu kullanıcının Hyosung modeline sahip olduğunun farkındayım, acaba St&Kanuni modelini kullanan arkadaşlar bu motoru tavsiye ederler mi?

    Rica etsem Kanuni modelinde fiyat/performans, yedek parça bulunurluğu ve servis kalitesi, son olarak da yakıt tüketimi konusunda fikirlerinizi paylaşır mısınız?

  17. #877

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    St&Kanuni kullanıcısıyım 3binde motorum 0 aldım henuz problem çıkarmadı yedek parcaları var yanlız biraz pahallı örneklemek gerekirse ön maşayı değişmek istersen tanesi 1.5mılyar dan 3 mılyar sadece ön amortisörler arka amortisör 750m falan :D göstergede 600mılyonmu neydi :D

    Kısacası parcaları alarak motoru toplamak ıstesen motor 5 katı fiyata gelir bunun böyle olmaması gerekiyor tabiki aynı fiyata gelmesini beklmiyoruz ama bunlar biraz abartmış.


    fiyat/performans da gt250 nin önüne gecebilecek motor türkiyede yok.

    performans/yakıt konusudnada aynı şeyi söyliyebilirim bundan daha atik olup bundan az yakacak motor olmaz sanırım ben tam hesaplayamasamda sanırım 150 kurus yakıyor kılometrede. Kullanıma göre değişir tabi, ben yerine göre bazen 1. ve 2. vitesi 8/9bin devrekadar zorlarım 2 den sonra herzaman 6bin de falan değişirim.

  18. #878

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    St&Kanuni kullanıcısıyım 3binde motorum 0 aldım henuz problem çıkarmadı yedek parcaları var yanlız biraz pahallı örneklemek gerekirse ön maşayı değişmek istersen tanesi 1.5mılyar dan 3 mılyar sadece ön amortisörler arka amortisör 750m falan :D göstergede 600mılyonmu neydi :D

    Kısacası parcaları alarak motoru toplamak ıstesen motor 5 katı fiyata gelir bunun böyle olmaması gerekiyor tabiki aynı fiyata gelmesini beklmiyoruz ama bunlar biraz abartmış.


    fiyat/performans da gt250 nin önüne gecebilecek motor türkiyede yok.

    performans/yakıt konusudnada aynı şeyi söyliyebilirim bundan daha atik olup bundan az yakacak motor olmaz sanırım ben tam hesaplayamasamda sanırım 150 kurus yakıyor kılometrede. Kullanıma göre değişir tabi, ben yerine göre bazen 1. ve 2. vitesi 8/9bin devrekadar zorlarım 2 den sonra herzaman 6bin de falan değişirim.

    Bilgiler için teşekkür ederim, size bir de özel mesaj attım fiyat ve bayi konusunda.

  19. #879

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Elimdeki scooter'ı satar satmaz 2.el bir S&T250comet alıcam ama bu aralar gördüğüm kadarıyla 2.el piyasası durgun..Sezonun sonlarına gelinmesinin etkisi var mıdır bilmiyorum. Gözlemlediğim kadarıyla S&T ve Hyo nun da 2.eli durgun..Belki biraz abartılı olucak ama alanın elinde kalmış gibi bu aletler..Ama varsın kalsın..Bi alsam başka bir şey istemiyorum şu makinayı ya. Zaten elimde kalmazsa hatrım kalır...250 cc olup bu heybete, güce, ekonomiye, stile sahip bir motor daha yoktur heralde..Elektronik göstergesi bile başka bir tatlılık...Enkejsiyonun(s&t için) doğaya ve cebe faydalarından bahsetmiyorum bile..Ben zaten Türkiye yollarında 150 ve üstü hızın arabalar için bile çok tehlikeli olduğu düşüncesindeyim..Bu motoru aldığım zaman ister kesici olsun ister olmasın 150 yi zaten geçmem. O yüzden bu motor benim için tam evladiyelik...

    Ama beynimi kemiren çok büyük bir sorun var...
    Mağazada motoru denediğimde abartmış gibi olmayayım ama cbr 600F'e ''yakın'' bir oturuş pozisyonu var resmen...Dükkandaki eleman gidonun fabrikadan böyle geldiğini ve biraz yükseleceğini söyledi ama baktığım kadarıyla en fazla 1,5 cm yükselir durumda...
    Hafif öne yatırarak sürüş pozisyonu gençler için havalı ve rüzgardan koruyucu olabilir ama ben bir enduroya yakın bir oturuş istiyorum, motora hakim olmam lazım çünkü hem topcase hem artçım epey yüklü olucak daima

    Haftalardır gidon yükseltme ile ilgili konuları araştırıyorum...4-5 tane aparat var piyasada ve hepsi 4 cm yukarı ve 4 cm sürücüye doğru çekiyor gidonu.

    Ama bu yeter mi bilmiyorum...
    Burda bir arkadaşa daha sormuştum ybr gidonu takan...(babachi idi galiba). ybr nin yetmediğini ve cbf gidonu takacakken sattığını söylemişti.
    CBF 150 bildiğiniz gibi ybr 125'e göre çok daha yüksek bir gidona sahip.
    Ama bu seferde tahmin ettiğiniz gibi kablo sorunsalı çıkıyor ortaya. Kabloların yetmemesi söz konusu ve ekleme yapmak gerekiyor. Ben de kesinlikle elektronik yüklü bir motorda buna karşıyım..kısa kontak olur, güç uyuşmazlığı olur neme lazım

    YBR gidonu ile de halledilebilir sanırım ama insan denemeden bilemiyor...
    Daha önce böyle bir uygulama yapan yada arkadaşında gören varsa ve buraya yazarsa çok makbule geçer...
    Motoru aldığımda bol bol foto koyarım artık buraya...
    Montunuz asfalt yüzü görmesin, kazasız belasız sürüşler...

  20. #880

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Gidon konusunu açıklıyim yaş önemli değil aslında kullanım amacı önemli bence :D bazı arkadaşların hem arabası hem motoru var hafta sonu bakıyorlar hava güzel hmm diyorlar bugun motorla sahil turu yapim, heh böyle bir kulanıcı için gidonun duruş posizyonu pekte etkilmez :D

    He ama ben işede bunla giderim işimide bunla halederim bununla gezerim bu benim atım olur diyorsanız evt o gidon olmuyor benim yaş 30 boy 1,78 ı ıh gidon yoruyor ybr ile değiştim kablo boylarıda tam yetiyor sportif görünümüde bozmuyor ve benim boyumda bi insan için tam diyebilirim.. CBF gidon hiç düşünmeyin bence hem fazla gelir hem kablolara ek gerekir hemde görüntü bozar.

    Siz gidon değişecekseniz aldıgınız an yapın çünkü orjinal gidon açısı ile ybr gidon acısı farklı orjiali daha düz yani açık açıya sahip 1 hafta biraz garip geliyor motor sonra alışıyorsunuz, yada orjinali yükseltin sıkıntı kalmasın yeterli gelir bence.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler