Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Dominar 250 Kullanıcıları | Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Alıntı cgrdgryl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben gelen ilk partiden 2 ay önce aldım. Şuan gayet memnunum. Bugün ki motosiklet fiyatlarında gelen zamma rağmen malesef fiyat/performans olarak en mantıklı seçim bu gibi geliyor bana. Tabi bunu bilen Bajaj'da zamları sürdürecek bence.
    Motorun arka fren performansından memnun musunuz? Yaklaşık 250 km'lik bir birlikteliğimiz oldu ve sanki geç ısırıyor gibi geliyor. Kombine yaptığımda bu açığı çok rahat kapattığını söyleyebilirim. Açıkçası rodaj döneminde diye çok üzerine düşmüyorum ama agrasif sürüşler yapmasam bile bazen panik frenleme yaptığım olabiliyor ve bu noktada beni tedirgin ediyor.
    Şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    cgrdgryl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı semat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun arka fren performansından memnun musunuz? Yaklaşık 250 km'lik bir birlikteliğimiz oldu ve sanki geç ısırıyor gibi geliyor. Kombine yaptığımda bu açığı çok rahat kapattığını söyleyebilirim. Açıkçası rodaj döneminde diye çok üzerine düşmüyorum ama agrasif sürüşler yapmasam bile bazen panik frenleme yaptığım olabiliyor ve bu noktada beni tedirgin ediyor.
    Şimdiden teşekkürler.
    İlk başta bende de o hissizlik oldu . Ama 700 km den sonra daha iyi tutmaya başladığını farkettim. Ben sürekli freni kombine kullandığım için sıkıntı yaşamıyorum. Zaten öyle de kullanılması gerek bence.

  3. #43
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Alıntı semat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun arka fren performansından memnun musunuz? Yaklaşık 250 km'lik bir birlikteliğimiz oldu ve sanki geç ısırıyor gibi geliyor. Kombine yaptığımda bu açığı çok rahat kapattığını söyleyebilirim. Açıkçası rodaj döneminde diye çok üzerine düşmüyorum ama agrasif sürüşler yapmasam bile bazen panik frenleme yaptığım olabiliyor ve bu noktada beni tedirgin ediyor.
    Şimdiden teşekkürler.
    Balata ve diskin birbirine alışma süresidir. 500-600 km ye gelince daha farklılaştığını hissedersiniz.

  4. #44
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Ben mi alışmaya başladım yoksa arka fren hissiyatı mı gelmeye başladı diye düşünüyordum. İlginiz için teşekkürler

  5. #45
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    D400 ug versiyonu da aynı aşağıda tutuyor, normalde arka kısımda pompaya giren pim var ondan ayar yapılıyor olması lazım ama yarın onu da göz kararı kontrol edeceğim. Ayak pegi ile vites topuzu çok yakın bir birine biraz zaman alacak alışmam.

  6. #46

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Pek yorum göremiyoruz bu makine ile ilgili. Alan arkadaşlar memnunlar mı ? NS200 kadar popüler olmadı heralde.

  7. #47
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pek yorum göremiyoruz bu makine ile ilgili. Alan arkadaşlar memnunlar mı ? NS200 kadar popüler olmadı heralde.
    14000km de 2.el aldım, 9 günlük bayram tatilinde 3000km ye yakın yol yaptım motor 18500km ye geldi şimdilik bir sıkıntım yok, eskiden sosyal medyalar aktif olurdu nedense artık sosyal medya keyif vermiyor veya ilgi çekmiyor, zamanla her şeyin albenisi bitiyor veya devir değişiyor.

  8. #48

    Üyelik
    20 Temmuz 2020
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    250r
    Bir süredir CBF 250/500 peşinde koştum ama pek bulunacak gibi değil temizi. NS200/D250 ye seçeneklerim arasında. NS 200 le ilgili baya yorum bulunuyor. Kronikleri belli. Sarı sitede satan da çok. D250 satışı 2 elin parmağını geçmiyor 2. el olarak. 4 sayfa vardı en son baktığımda 2 sayfadan fazlası 0 km.
    Tutmadı mı, alan çok beğendiğinden satmıyor mu bilemedim.

  9. #49
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Arkadaşlar ben kafadaki soru işaretlerinin bir kısmını gidermek adına buraya bir kaç kelam bırakabilirim. Dominar 250 ile 2 ay içerisinde 800 km civarında yol yaptım. Genelde şehir içi 80km civarı hızlarda seyrettim ve 3.2 gibi bir ortalama yakaladım. Sele konforuna değinecek olursam, şehir içi kullanımda pek hissettirmese de uzun sürüşlerde sıkıntı yaratacak gibi. Kullandığım süre zarfında şikayetçi olduğum tek nokta arka fren diyebilirim. Amiyane tabirle topuğumu yere sürtsem daha çabuk durarım gibi geliyor. Umarım bu benim motoruma has bir durumdur ve çözümü vardır. İki gün sonra ilk bakıma gidiyorum ve bu konuda başlarını ağrıtmayı planlıyorum. Ancak genel anlamda memnunum diyebilirim. Dominar 250 ile aklınıza takılan her şeyi buradan sorabilirsiniz, zaman buldukça yanıtlamaya çalışırım.

  10. #50
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı semat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben kafadaki soru işaretlerinin bir kısmını gidermek adına buraya bir kaç kelam bırakabilirim. Dominar 250 ile 2 ay içerisinde 800 km civarında yol yaptım. Genelde şehir içi 80km civarı hızlarda seyrettim ve 3.2 gibi bir ortalama yakaladım. Sele konforuna değinecek olursam, şehir içi kullanımda pek hissettirmese de uzun sürüşlerde sıkıntı yaratacak gibi. Kullandığım süre zarfında şikayetçi olduğum tek nokta arka fren diyebilirim. Amiyane tabirle topuğumu yere sürtsem daha çabuk durarım gibi geliyor. Umarım bu benim motoruma has bir durumdur ve çözümü vardır. İki gün sonra ilk bakıma gidiyorum ve bu konuda başlarını ağrıtmayı planlıyorum. Ancak genel anlamda memnunum diyebilirim. Dominar 250 ile aklınıza takılan her şeyi buradan sorabilirsiniz, zaman buldukça yanıtlamaya çalışırım.
    Arka fren geneli aynı neden böyle bende anlamış değilim, hava yok hidrolik tam balata sıfır ama nedense ayarı bu şekilde belki ayar yapılabiliyor mu görebilirim sonuçta bir pine baskı yaparak hidroliği bastırıyor bir ara bakarım olmadı eski versiyon d400 pimi takarım. Yakıt olayı benim kullanımıma göre Pulsar ile birebir aynı belki bir tık daha iyi diyebilirim dediğim gibi benim kullanımıma göre.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    Alıntı yec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir süredir CBF 250/500 peşinde koştum ama pek bulunacak gibi değil temizi. NS200/D250 ye seçeneklerim arasında. NS 200 le ilgili baya yorum bulunuyor. Kronikleri belli. Sarı sitede satan da çok. D250 satışı 2 elin parmağını geçmiyor 2. el olarak. 4 sayfa vardı en son baktığımda 2 sayfadan fazlası 0 km.
    Tutmadı mı, alan çok beğendiğinden satmıyor mu bilemedim.
    Valla bayiler çatır çatır satıyor 3 5 satan olursa benim gibi 2.el almak isteyenler de olanları kaçırmıyor alıyor.

  11. #51
    semat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 DOMİNAR 250D YAMAHA NMAX155 MT25
    Selamlar;
    İlk bakımı bugün yaptırdım, sonrasında motor biraz rahatladı diyebilirim. Arka frenle alakalı şikayetimi belirttim, bir çok kişinin aynı sıkıntısı olduğundan bahsettiler. Ancak ben bu durumun normal olmadığını beni tam olarak anlamadıklarını belirttim ve bir sürmelerini istedim. Sürüş sonrası uzlaşabildik ve detaylı bir incelediler. Nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde arka diskin yağlı olduğunu, bunun da balatalara nüfus etmesiyle performans düşüklüğü olduğunu söylediler. Balata spreyi ile temizlik sonrası fren kendini hissettirmeye başladı. Umarım kısa vadede tekrar aynı sorunlarla karşılaşmam. Bu arada bakım sırasında bir çok yeni 250 D kullanıcısıyla deneyimlerimize dair sohbet etme imkanımız oldu. Genel anlamda herkes memnundu diyebilirim. Henüz kronik diyebileceğim bir durum söz konusu değil. İlerleyen günlerde tekrar kısa bir bilgilendirme yaparım.
    .Faruk. bunu beğendi.

  12. #52

    Üyelik
    06 Ağustos 2021
    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben de ay başında dominar 250 ile motora başlamış bulunmaktayım. zaman bulamadığımdan daha sadece 100km oldu.
    Ben alırken bayilerde stok kalmamıştı, hep bir hafta sonrasına işaret ediyorlardı. 2.el ilanları da pek yok.

    merak ettiğim bir kaç soru var.

    1) kasa olarak dominar 400 ile aynı kasa sonuçta. aerodinamiği değiştireceğini pek düşünmüyorum. bajajın yabancı forumlarında genel olarak arka lastik için max 140/70 olur yazılmış. yorumlarda bajaj yetkileleri ile görüşmelerde de bunun üstüne çıkılmaması tavsiye edilmiş. kendi ölçülerinde pek lastik modeli bulunmadığı için ilerleyen dönemlerde lastik değişirken bir ebat büyütmek uygun mudur? genel olarak motosikletlerde ebat büyütülmesi için viraj'a yatmaz, çok yakar, güç düşürür deniyor ama bunların etkisi ne kadardır? dominar 250 gibi 400lük kasasında olan bir motorda da geçerli midir bu durum?

    2) motosiklet kitapçığında zincir yağı olarak öneri göremedim. başka motor kitapçıklarında oring için özel üretilmiş yada sae90 tipi şanzıman-dişli yağı öneriliyor. fiyatının uygun olması sebebiyle 1litre kadar sae90 tipi bir yağ aldım (orta kalite), siz ne öneriyorsunuz? orta sehpa veya paddock yok. zincire ve arka dişliye sürüş öncesi bir kaç damla sürüyorum ama daha sadece 3-4 sürüş yaptığım için asıl kullanım etkisi ne olur bilemiyorum.

    3) topcase kullanmayı planlamıyorum ancak çanta falan bağlamayı kolaylaştırması açısında arka çanta demiri aldım. artçı ayak pedlerinden destek almayan bir versiyon. yük bindirmeyi pek planlamıyorum ama artçı tutamaçlarına takılan arka çanta demiri tahminen ne kadar yük kaldırır? çadır, mat, uyku tulumunu taşır mı uzun yolda? yaklaşık 5-6 kilo olur tahminen.

  13. #53
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    bu sağa cekme olayı nasıl oluyor ben daha yasayamadım onu sadece vıtes dusururken debrıaj kolu tıtrıyor kendı kendıne kaydırmalı dıyemı anlayamadım hızlanma frenleme gayet ıyı eskı kasa 400ü 70 k kullanan bırısı olarak bence tıtresım olmaması mukemmel dıyebilirim yenı kasa 400 bıle tıtrıyor yoksa 400 alacaktım 3 defa denedım farklı motorlar ıle

  14. #54
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı CCK_Totemist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,
    Ben de ay başında dominar 250 ile motora başlamış bulunmaktayım. zaman bulamadığımdan daha sadece 100km oldu.
    Ben alırken bayilerde stok kalmamıştı, hep bir hafta sonrasına işaret ediyorlardı. 2.el ilanları da pek yok.

    merak ettiğim bir kaç soru var.

    1) kasa olarak dominar 400 ile aynı kasa sonuçta. aerodinamiği değiştireceğini pek düşünmüyorum. bajajın yabancı forumlarında genel olarak arka lastik için max 140/70 olur yazılmış. yorumlarda bajaj yetkileleri ile görüşmelerde de bunun üstüne çıkılmaması tavsiye edilmiş. kendi ölçülerinde pek lastik modeli bulunmadığı için ilerleyen dönemlerde lastik değişirken bir ebat büyütmek uygun mudur? genel olarak motosikletlerde ebat büyütülmesi için viraj'a yatmaz, çok yakar, güç düşürür deniyor ama bunların etkisi ne kadardır? dominar 250 gibi 400lük kasasında olan bir motorda da geçerli midir bu durum?

    2) motosiklet kitapçığında zincir yağı olarak öneri göremedim. başka motor kitapçıklarında oring için özel üretilmiş yada sae90 tipi şanzıman-dişli yağı öneriliyor. fiyatının uygun olması sebebiyle 1litre kadar sae90 tipi bir yağ aldım (orta kalite), siz ne öneriyorsunuz? orta sehpa veya paddock yok. zincire ve arka dişliye sürüş öncesi bir kaç damla sürüyorum ama daha sadece 3-4 sürüş yaptığım için asıl kullanım etkisi ne olur bilemiyorum.

    3) topcase kullanmayı planlamıyorum ancak çanta falan bağlamayı kolaylaştırması açısında arka çanta demiri aldım. artçı ayak pedlerinden destek almayan bir versiyon. yük bindirmeyi pek planlamıyorum ama artçı tutamaçlarına takılan arka çanta demiri tahminen ne kadar yük kaldırır? çadır, mat, uyku tulumunu taşır mı uzun yolda? yaklaşık 5-6 kilo olur tahminen.
    Alttan destekli çanta demiri alın yoksa sadece üst destekli çanta demiri sıkıntı yapıyor, gres yağını normal yağ ile hafif karıştır o şekil kullanabilirsin 300 500km de bir yağla 1000km de temizle ve yağla, 140 kullanan var kimisi yok ben beğenmedim orjinal ebata geri döndüm diyen var sıkıntı yaşamayan da var sana kalmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sağa cekme olayı nasıl oluyor ben daha yasayamadım onu sadece vıtes dusururken debrıaj kolu tıtrıyor kendı kendıne kaydırmalı dıyemı anlayamadım hızlanma frenleme gayet ıyı eskı kasa 400ü 70 k kullanan bırısı olarak bence tıtresım olmaması mukemmel dıyebilirim yenı kasa 400 bıle tıtrıyor yoksa 400 alacaktım 3 defa denedım farklı motorlar ıle
    İki elini bırakırsan motor hafiften sağa gitmeye meğilleniyor sadece ama benim için sıkıntı yapacak bir durum değil.

  15. #55
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    bugün denedim olmuyor ilk km lerde oluyormus geçti demekkı benım kı lastıkte bı sıkıntı da olabılır ben alır almaz mıchelın taktırdım orjınal lastığını kullanmadım
    www.erkakurye.com

  16. #56

    Üyelik
    01 Kasım 2021
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D 250
    Abiler daha alali 1 ay oldu. 40 50 km anca kullandim. Lakin bugun calismadi motor. Ateslemeye basiyorum, sadece tik ediyor, calismiyor. Bu sorunu yasayan var mi?

  17. #57

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı Qualified adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abiler daha alali 1 ay oldu. 40 50 km anca kullandim. Lakin bugun calismadi motor. Ateslemeye basiyorum, sadece tik ediyor, calismiyor. Bu sorunu yasayan var mi?
    Tahminlerime göre akün bitmiş , takviye yapabileceğin biryer varsa takviye yap yoksa mecbur vurdurarak çalştırabilirsin.

  18. #58

    Üyelik
    01 Kasım 2021
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D 250
    Alıntı volkan190 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tahminlerime göre akün bitmiş , takviye yapabileceğin biryer varsa takviye yap yoksa mecbur vurdurarak çalştırabilirsin.
    Akuyu cikarip sarj etsek cozum olur mu?

  19. #59

    Üyelik
    01 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax 250i
    Alıntı Qualified adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akuyu cikarip sarj etsek cozum olur mu?
    Muhtemelen olur ama kısa süreli çözüm olabilir. Motora kış aylarında az sıklıkla binerseniz ilerleyen süreçlerde akünüz tekrar bitebilir.Binmediğiniz zamnlarda 4-5 günde bir 10-15 dk kullanırsanız akünün ömrünü korumada bir miktar yardımcı olur.

  20. #60

    Üyelik
    01 Kasım 2021
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D 250
    Anladim hocam, sagolun.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)