TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ağustos 2012, 22:50
#14361
çelikatlı adlı üyeden alıntı
motoru alırken parasını nakit vermişim gerekirse sökeceksin başka motordan takacaksın sattığın parasını aldığın motora.servisde servis değil.stok yok bişey yok. göstergede son hızı gösteren bölüm silinmiyormuş güya servis öyle söylüyor ben yanında tek tuşa basarak siliyorum bakakalıyorlar. gerisini siz düşünün servisin hali bu. valla ben onlardan daha iyi servisim. sadece elektrikten anlamıyorum xenonumu bağlayamadım hala
neyse ramço gelsinde açalım bi servis millet memnuniyet görsün
yerden göğe kadar haklısın kanka......
Reklamlar
-
16 Ağustos 2012, 23:00
#14362
çelikatlı adlı üyeden alıntı
motoru alırken parasını nakit vermişim gerekirse sökeceksin başka motordan takacaksın sattığın parasını aldığın motora.servisde servis değil.stok yok bişey yok. göstergede son hızı gösteren bölüm silinmiyormuş güya servis öyle söylüyor ben yanında tek tuşa basarak siliyorum bakakalıyorlar. gerisini siz düşünün servisin hali bu. valla ben onlardan daha iyi servisim. sadece elektrikten anlamıyorum xenonumu bağlayamadım hala
neyse ramço gelsinde açalım bi servis millet memnuniyet görsün
bursada olsan takardık beraber çok kolay aslında elektronşkte bende anlamam mesela kş röle bağladım xenon için ne işe yarar hala bilmem çalıştırınca ve uzun kısa yapınca rölelerde çıt çıt ses geliyor sanırım içinde anahtar var bobinli akım geçince açılıyor
-
16 Ağustos 2012, 23:10
#14363
-
16 Ağustos 2012, 23:13
#14364
DAT korna da bağlayın süper oluyor araba sanıp dikkate aliyolar
-
16 Ağustos 2012, 23:29
#14365
-
16 Ağustos 2012, 23:34
#14366
oralara girmeyelim
-
16 Ağustos 2012, 23:35
#14367
ERROR88 adlı üyeden alıntı
DAT korna da bağlayın süper oluyor araba sanıp dikkate aliyolar
benim bilader scooter'a bağlamış şu bir kere basınca 10 kere kesik kesik saydıran dat dat dat diye bir kere gece yarısı yanlışlıkla bir bastım dat dat dat dat dat mahalleli ayağa kalkmıştı ne oluyor diye...
-
16 Ağustos 2012, 23:42
#14368
ARKADAŞLAR arkaya 100 lük lastik takın....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
16 Ağustos 2012, 23:44
#14369
şakirrrr usta 100 lük arkaya ağır geliyor diyor ...
-
16 Ağustos 2012, 23:48
#14370
çelikatlı adlı üyeden alıntı
elektirikçi direk bağlamaya kalkar olmaz de aküden artı kablosu çeksin ben tek röleyle yapamadım çift röle kullandım bosch marka uzun kısa için sonradan anahtara gelen eletriği iptal edip aküden gelen artıyı bağladım akünün üstünede yani selenin altında kalıyor bir anahtar yaptım veletler elcikteki anahtarı kurcalasa bile açılmıyor selenin altındaki güvenlik amaçlı oldu bu anahra gelmedende yani aküyle sele altındaki anahtar arasınada 15 amper sigorta bağladım motosiklet çalıştığı sürece şarj sıkıntısı olmuyor fakat motorsu stop edip bir kaç dk açık bırakırsan marş zorlanıyor böyle oluncada ben xenonu kapatıp motoru olduğu yerde 5 dk açlıştırdım sonra denedim yine eskisi gibi aldı buna dikkat etme gerekiyor sadece
-
17 Ağustos 2012, 00:00
#14371
selo9115 adlı üyeden alıntı
şakirrrr usta 100 lük arkaya ağır geliyor diyor ...
bişey olmaz.. mis gibi.. üzerindeki lastik kaçlık bi baksana.... mühendis düşünmemiş mi bunu...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
17 Ağustos 2012, 00:01
#14372
halledicem.. dediğin gibi aküden aldırıcam yoksa kaldırmıyormuş zaten.. lastik olayıda arka lastiğin herzman ön lastikten tabanlı olması yol tutuşu açısından iyidir frenlemedede iyidir.hatta 100 değil 110 olmalı. ama benim ön arka 90 taban arkada michelin var. ön arka 90 taban olmasından bi zararını görmedim
-
17 Ağustos 2012, 00:03
#14373
-
17 Ağustos 2012, 00:04
#14374
ERROR88 adlı üyeden alıntı
DAT korna da bağlayın süper oluyor araba sanıp dikkate aliyolar
stobellin var onlardan mı abi ama bizde iki tane var pahallıya gelmez mi bu arada çelikatlı röleler 5 tırnak olucak onu yazmayı unutmuşum
-
17 Ağustos 2012, 00:07
#14375
ampül35w olmalı maximum. bi araştır
-
17 Ağustos 2012, 00:08
#14376
dolphin_star adlı üyeden alıntı
hayırlı akşamlar arkadaşlar
az önce yine hız denemesindeydim. 138 i geçiremedim bi türlü niye anlamıyorum
ön dişliyi 14 yaptım hava ayarıda çok güzel soğukkende sıcakkende depo bitene kadar 1000 devirde sayar. bakımları yapıldı. galiba lastikler ağır geliyor ondan 138 i geçmiyor olabilir diye düşünüyorum
ben buğün ampulu değiştirdim osram 55,60 watt taktim beyaz. rolantide biraz zayıf gösteriyor ama gaz verince canlanıyor aydınlatması eskiye göre baya bi arttı tavsiye ederim..
bu arada 4 arkadaşım daha apache aldı
mantar gibi çoğalıyoruz valla sokağa çıktığımızda 4,,5 apache geziyoruz çete gibi
bende onlardan düşünüyordum fakar far anahtarı bozuluyormuş zamanla birde 44 tlye bulunca 0 xenon atladım hemen benimde 138 140 gibi gidiyor zaten canı ne k aletin
-
17 Ağustos 2012, 00:09
#14377
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
bişey olmaz.. mis gibi.. üzerindeki lastik kaçlık bi baksana.... mühendis düşünmemiş mi bunu...
ikinci mühendis sensin hacı sen ne dersen o.
-
17 Ağustos 2012, 00:11
#14378
selo9115 adlı üyeden alıntı
ikinci mühendis sensin hacı sen ne dersen o.
tak 100 lük .. hatta biz ybr 130 lastik takmışt6ık...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
17 Ağustos 2012, 00:11
#14379
çelikatlı adlı üyeden alıntı
ampül35w olmalı maximum. bi araştır
ona bakarsan maksimum hız 118km/saat yazıyor biraz denerim olmassa orjinale dönerim ama iyi böyle kaldırıyor
motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra
-
17 Ağustos 2012, 00:14
#14380
apache nin orjinal ampülü 35 w dir...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler