Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5701
    Phantom264 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul\Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBR250R TriColor Cibcib*
    bende krediyle alacağım inşallah abi. 2000 tl peşin 12 ay taksit düşünüyorum öğrenciyim ama yazın işe giricem motokuryelik yapıp taksitlerin parasını çıkarıp alacağım inşallah
    Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5702

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    cf moto 400
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asa11,kardeş,senin gösterge sorunundan bugün buradaki servis ustasına ve satıcı bayiye bahsettim.saati değiştirmene gerek olmadığını sadece resetlemek gerektiğini söylediler.çok basit birkaç yöntemi olduğunu,senin o kadar uzak servise gitmene gerek olmadığını söylediler.mesela senin yapacağın en basit şey,akünün kutup başını çıkartıp,5 dakika kadar bekleyip tekrar takman yani saati resetlemen.buna benzer birkaç basit uygulama daha varmış.istersen tvs sayfasından buradaki bayinin telefonunu bulup arayabilir,bu konuyla ilgili bilgi alabilirsin.eminim ki diğer sıkıntılarınızı da paylaşabilir ve telefonda da olsa yardım alabilirsiniz.benim adımı verirseniz daha da iyi olur.

    arkadaşlar boşuna hemen telaşlanmayın,çünkü motorun bütün parçalarının hepsi yeni,birbirlerine alışma sürecindeler.bir takım uyumsuzluklar,sesler vs.olabilir.şimdiki bu sıkıntılarınızın çoğu zaman içinde ya kendiliğinden kaybolacak yada ufak bir ayarla hallolacaktır.çünkü bunların hiçbiri bana göre kronik arızalar değiller.
    eyvallah abi bugun fazla yol yapmadım ama ekran sağlamdı eğer yine 0 da durma olursa dediğini yapıcam birde eğer imkanı olan arkadas varsa km saatinin doğruluğu için araba ile ölçebilirmi acaba bence en az 5 km yanlıs gidiyor bu saatler

  3. #5703

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Kocaeli-Gölcük
    Motosikleti
    yok
    Alıntı asa11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah abi bugun fazla yol yapmadım ama ekran sağlamdı eğer yine 0 da durma olursa dediğini yapıcam birde eğer imkanı olan arkadas varsa km saatinin doğruluğu için araba ile ölçebilirmi acaba bence en az 5 km yanlıs gidiyor bu saatler
    binek araçların göstergesi %8-10 arası hatalıdır, ticari'lerin %3-5, her zaman gerçek hızdan fazla gösterirler. 2009 modelin göstergesini bizim fabrika içindeki dijital hız kontrolörü (radar tarzı hız ölçer) ile karşılaştırmıştım, %2 civarı bir hatası vardı. Yenilerde de aynı değer olmalı zira gösterge paneli değişmiş olsa da motosiklet modeli aynı olduğu için kullanıcıya verilen bilgi de aynı doğrulukta olmalıdır.
    [B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]

  4. #5704
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı asa11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvallah abi bugun fazla yol yapmadım ama ekran sağlamdı eğer yine 0 da durma olursa dediğini yapıcam birde eğer imkanı olan arkadas varsa km saatinin doğruluğu için araba ile ölçebilirmi acaba bence en az 5 km yanlıs gidiyor bu saatler
    ben arkadaşla yan yana giderek ölçtüm 50 ye sabitledim onunkide 50 deydi motor cbf150
    problem yok diye düşünüyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

    Alıntı tgfatih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    binek araçların göstergesi %8-10 arası hatalıdır, ticari'lerin %3-5, her zaman gerçek hızdan fazla gösterirler. 2009 modelin göstergesini bizim fabrika içindeki dijital hız kontrolörü (radar tarzı hız ölçer) ile karşılaştırmıştım, %2 civarı bir hatası vardı. Yenilerde de aynı değer olmalı zira gösterge paneli değişmiş olsa da motosiklet modeli aynı olduğu için kullanıcıya verilen bilgi de aynı doğrulukta olmalıdır.
    senin 140 gördüğüm dediğin eski kasa galiba
    ben düz yolda 110km çok az meyilli yolda ise 123 gördüm
    ama deneme yapılan yollar kısa
    km 850 de daha, sonra nasıl olur bilmem artış olurmu yoksa artış için ne yapmalıyım
    yeni yeni hız yapmaya başladım
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  5. #5705

    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul\beylikdüzü
    Motosikleti
    tvs rtr apache (2011)
    Alıntı Phantom264 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abilerim ben çok istiyorum bu tvs apache rtr 150 2011 den.. inşallah Allah koyu gri renklisinden bitanede bana nasip eder

    İyi forumlar.
    kardeşim inşallah allah gönlüne göre verir benim renk gri ve gerçekten benim çok hoşuma giden rengi bu modellerde inşallah en kısa sürede sende bize katılırsın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

    Alıntı tgfatih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün motoru sattım, sezon başı olduğu için epey alıcı çıktı 2.el satmayı düşünen arkadaşlar için ideal bir dönem, şöyle söyliyim motoru verdiğim kişinin dışında 3 kişi daha vardı ciddi alıcı. Teslim etmeden önce yokuş aşağı gelen yolda son defalık bir gaz açıyım dedim, ilk defa 140 gördüm ve şaşırdım, motor adeta bırakma beni dedi Son yakıt tüketim değerim de 9.5 Kr civarında, 75 TL ile 800 km'yi geçtim ve yedeğe düşmeden yeni sahibine teslim ettim.

    Sonuç, yeni ufuklara yelken açıyoruz kısmetse, bu başlıkta fikrini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkürler.

    Commuter sınıfında TVS-Honda rekabeti kritik bir konu ve tecrübesi olmayanlar için artıları ve eksileri net olarak anlamak önemli. Bu başlıkta her türlü tartışma daha bariz döndüğü için CBF forumundan ziyade bu forumda tüm karşılaştırma bilgilerine rastlamak mümkün.

    Nacizane tavsiyem, motorunuzu övüp marka fanatikliği yerine gördüklerinizi objektif olarak yazın, araştıran da sizin gözlemlerinizi bilgi olarak kullanıp kendi süzgecinden geçirip önüne bakıp kendi için doğru karar alabilsin. Örneğin yeni modellerdeki gösterge paneli ile ilgili sorun yaşayan arkadaşlar gayet mantıklı yorumlar yapmışlar

    Saygılar.
    güzel yorum için gerçekten sana teşekkür ederim marka önemli deil artı ve eksileri ile motorları en güzel şekilde yorumlamak önemli honda ve tvs hiç biri babamızın malı deil önemli olan düzgün ve doğru bilgi sunabilmek
    [COLOR="Yellow"]1907 sevdam[/COLOR] [COLOR="RoyalBlue"]motor tutkumdur[/COLOR]

  6. #5706
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    düz yolda 128 gördüm daha 800 km de tam anlamıyla acılmadı inş bu ay sonu bi izmire gidip geleceğim dönüşte 135-140 arasını rahatlıkla göreceğim kanaatindeyim.

  7. #5707
    Phantom264 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul\Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBR250R TriColor Cibcib*
    [QUOTE=republic1907;2372947]kardeşim inşallah allah gönlüne göre verir benim renk gri ve gerçekten benim çok hoşuma giden rengi bu modellerde inşallah en kısa sürede sende bize katılırsın[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------

    İnşallah abi kısmetse ağustos sonu gibi aranıza katılırım diye düşünüyorum ama bakalım
    Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor

  8. #5708
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düz yolda 128 gördüm daha 800 km de tam anlamıyla acılmadı inş bu ay sonu bi izmire gidip geleceğim dönüşte 135-140 arasını rahatlıkla göreceğim kanaatindeyim.
    seninki iyiymiş değişelimmi
    140 görebileceğini hiç zannetmiyorum orjinal haliyle
    800 e kadar nasıl kullandın hız olarak, tek kişimi anlat bakalım
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  9. #5709
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    ben 500 km den sonra devir aralarını yükselttim arkadasım geçen datça ya gittim muğlanın bi ilçesi 4. vites 8 bin devirde motoru 70 i geçmiyordu tahminin bi 5 dk 8-8.5 bin devirde zorladım 88 gördü düz yola ilk cıkmamda 110 a kadar seri ilerledi 110 dan sonra 1 er 2ser artarak dahada basabilirdim ama viraja yaklaştıgım için gaz kestim şuna eminim hafif bi eğim olsa rahatlıkla 135 i geçer
    fotosunu çeker yayınlarım inş bi aksilik çıkmazsa hiçbir parçası değişmedi daha

  10. #5710
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 500 km den sonra devir aralarını yükselttim arkadasım geçen datça ya gittim muğlanın bi ilçesi 4. vites 8 bin devirde motoru 70 i geçmiyordu tahminin bi 5 dk 8-8.5 bin devirde zorladım 88 gördü düz yola ilk cıkmamda 110 a kadar seri ilerledi 110 dan sonra 1 er 2ser artarak dahada basabilirdim ama viraja yaklaştıgım için gaz kestim şuna eminim hafif bi eğim olsa rahatlıkla 135 i geçer
    fotosunu çeker yayınlarım inş bi aksilik çıkmazsa hiçbir parçası değişmedi daha
    bende yaklaşık 700km den sonra azar azar bastım
    4. vitestemi 110 gördün??
    bende hafif eğimli yolda 123 gördüm ama mesafe kısaydı yol bitti
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  11. #5711
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    hayır 4. viteste 88 e cıktım en son 5 te 110 a kadar serı cıktı 110dan 128 e kadar 1 er 2ser artıs yaptı motor daha tam acılmadı

  12. #5712
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı ekremz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır 4. viteste 88 e cıktım en son 5 te 110 a kadar serı cıktı 110dan 128 e kadar 1 er 2ser artıs yaptı motor daha tam acılmadı
    tmm farklı gelişmeler olursa paylaş
    benimkisi hız olarak tatmin etmedi zamanla değişebilir belki
    Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık

    durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...

  13. #5713

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Kocaeli-Gölcük
    Motosikleti
    yok
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin 140 gördüğüm dediğin eski kasa galiba
    ben düz yolda 110km çok az meyilli yolda ise 123 gördüm
    ama deneme yapılan yollar kısa
    km 850 de daha, sonra nasıl olur bilmem artış olurmu yoksa artış için ne yapmalıyım
    yeni yeni hız yapmaya başladım
    güzel yokuş aşağı uzun ve tehlikesiz bir yol belirleyip rödajın bitiminde, ki benim tavsiyem 1500 km ile 2000 km arasındadır, motoru sonuna kadar zorlarsan maksimum hızı görüp rödajını profesyonelce tamamlamış olur motorunu açmış olursun. Maksimum sürat denemesinde zorlamayı 1-2 dk arasında tutmakta fayda var, motor devrini de devir saatindeki kırmızı çizgi bölgesine geçirmemekte.

    Daha önce yazdım mı bilmiyorum, motor test mühendisi olarak çalışıyorum, ukalalık sınırında algılamayın sakın, bu motosiklet için rödaj tavsiyem

    - sakin ilk 500km (%50 gaz açıklığını ve 4500rpm'i geçmeden, tek kişi binerek)
    - ara ara gaz arttırımlı 500-1000km (mümkün olduğunca yine tek kişi)
    - tüm vites aralıklarının tarandığı 1000-1500km
    - motorun maksimum hıza zorlandığı yukarıdaki bahsettiğim şekilde 1-2 deneme
    - rödaj profesyonelce tamamlandı

    140 kmh'yi standart dişlileriyle 2009 modelde gördüm, yeni modeller de bu hızı gayet doğal görebilir, sürekli kullanılabilecek bir hız değil, deneme amaçlı birkaç defa görülebilir.
    [B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]

  14. #5714
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    pazar günü ADANA'dan,G.ANTEP'e dostları ziyarete gittik.yolda guruptaki HONDA 1000 RR/HYOSUNG 250/HONDA CBF 500 le km.saatini ölçtük aynı gösteriyordu.ama bende genelinin %5-7 sapması olduğunu duymuştum.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  15. #5715

    Üyelik
    30 Nisan 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    cf moto 400
    Arkadaşlar galiba en hızlı giden ben varım aramızda şuan ben 141 km yaptım ama Yaşadığım yerden dolayı basamıyorum heryer polis Bu yüzden hız denemesini hep servise giderken yaptım ben ayrıca ben rodajda yapmadım sadece ilk 300 dikkatli gittim o kadar şuan 1400 de galiba Vites geçişlerimi yazıyorum 1.vites 30 .2.vites 50. 3.vites 80.4 vites 105 .5.vites yol ne kadar uygunsa gidiyor valla :D

  16. #5716

    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Arkadaşlar bende sıfır aldım cumartesi günü teslim alıcam mat füme renginde

  17. #5717

    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBF-150 SİYAH
    Alıntı mycoders adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende sıfır aldım cumartesi günü teslim alıcam mat füme renginde
    [ı] [/ı] hayırlı olsun inşallah,güle güle kullan allah kaza bela vermesin.ilk fırsatta izlenimlerini bekliyoruz.
    Apache ailesine hoşgeldin

  18. #5718
    Mavi_Anahtar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    RX3i EVO
    Alıntı tgfatih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel yokuş aşağı uzun ve tehlikesiz bir yol belirleyip rödajın bitiminde, ki benim tavsiyem 1500 km ile 2000 km arasındadır, motoru sonuna kadar zorlarsan maksimum hızı görüp rödajını profesyonelce tamamlamış olur motorunu açmış olursun. Maksimum sürat denemesinde zorlamayı 1-2 dk arasında tutmakta fayda var, motor devrini de devir saatindeki kırmızı çizgi bölgesine geçirmemekte.

    Daha önce yazdım mı bilmiyorum, motor test mühendisi olarak çalışıyorum, ukalalık sınırında algılamayın sakın, bu motosiklet için rödaj tavsiyem

    - sakin ilk 500km (%50 gaz açıklığını ve 4500rpm'i geçmeden, tek kişi binerek)
    - ara ara gaz arttırımlı 500-1000km (mümkün olduğunca yine tek kişi)
    - tüm vites aralıklarının tarandığı 1000-1500km
    - motorun maksimum hıza zorlandığı yukarıdaki bahsettiğim şekilde 1-2 deneme
    - rödaj profesyonelce tamamlandı

    140 kmh'yi standart dişlileriyle 2009 modelde gördüm, yeni modeller de bu hızı gayet doğal görebilir, sürekli kullanılabilecek bir hız değil, deneme amaçlı birkaç defa görülebilir.

    Bilgiler için teşekkür ederiz. Benim bir sorum daha var. İlk 500 km 50 km'yi geçmemem söylendi. Ama çevremde bu şekilde motorun sağır kalacağı söyleyenler var . Siz ne diyorsunuz bu konuda ? Gerçi 350 kmsini tamamladım ama bari kalan 150 km yi kurtaralım

  19. #5719

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Kocaeli-Gölcük
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Mavi_Anahtar adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bilgiler için teşekkür ederiz. Benim bir sorum daha var. İlk 500 km 50 km'yi geçmemem söylendi. Ama çevremde bu şekilde motorun sağır kalacağı söyleyenler var . Siz ne diyorsunuz bu konuda ? Gerçi 350 kmsini tamamladım ama bari kalan 150 km yi kurtaralım
    sağır kalma konusunu da anlayabilmiş değilim şuana kadar, motorun 1. rödaj döneminde yüklenmesi kadar yanlış bişey yok, şöyle aktarayım, Ferrari - Porsche gibi SS araçların pahalı olma nedenlerinden birisi de motor üretim hattı sonunda motorların profesyonel rödajı tamamlanmasıdır. 1. Sebebi, alan adam bilmem kaç yüz bin Euro verdiği araçta bir de rödajla uğraşmasın, 2. sebebi ise firma açısından önemlidir ki rödaj kaynaklı müşteride oluşabilecek kalite problemlerinin önüne geçmek, marka itibarını kullanıcı kaynaklı olsa dahi zedelememek.

    biz de uzun süreli kullanacağımız test motorlarında direk sıfır motoru alıp tam gaz teste sokmuyoruz, alıştırma çevrimi tanımlayıp 30 saat civarında (2500-3000 km'ye tekabül eder) buralarda %60 yükü (yük=tork) ve motorun maks tork verdiği devir bölgelerini pek geçmeden test koşturuyoruz. Bu 20 saat esnasında ara ara tam yük bölgelerine de geçip uzun olmamak kaydıyla motoru zorluyoruz. Eğer bu testi koşmazsak motorun yakıt tüketimi ve egzos emisyonları açısından koştuğumuz testlerde güvenebileceğimiz sonuç alamayız.

    Uzun oldu biraz kusura bakmayın, kulaktan dolma ardı arkası belli olmayan bilgilere alerji kaptım artık.

    Mavi_Anahtar gayet güzel bir rödaj devresi geçiriyorsun, bu şekilde devam etmeni tavsiye ederim, yukarıda yazdığım şekilde rödaj tamamlayıp 1500-2000 km arasında motorunu tam açarsan motorunun ömrü ve yakıt tüketimi açısından en iyi sonucu yakalarsın. Rödajı düzgün yapılmamış motor, düzgün yapılmışa göre %10 civarında yakıt tüketiminde fazlalık gösterebilir, motorun ömrünü ise hiç katmıyorum. Diğer tavsiyem motor yağını her zaman tam sentetik kullanın, mobil'in web sitesinde seçim için gayet güzel bilgiler mevcut, motosiklet tamircilerinin bilgilerine her zaman kulak asmayın.

    Unutmadan şu da var, rödajda deli gibi motoru zorlarsın, segmanları aşındırırsın, segman sürtünmesi düşer, silindir gömleği yıpranır, buna bağlı motorun daha fazla tork üretebilir fakat uzun vadede bunun zararını yağ tüketimi olarak alıp rektifiyeci yolu da tutabilirsin.

    Not: Yukarıda bahsettiklerimde motor - motosikletin motoru olarak kullanıldı, motor=motosiklet olarak algılamayınız.
    [B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]

  20. #5720
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    İst/Pendik
    Motosikleti
    ÇaPPıR..../XGJAO-200-8


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler