bende krediyle alacağım inşallah abi. 2000 tl peşin 12 ay taksit düşünüyorum öğrenciyim ama yazın işe giricem motokuryelik yapıp taksitlerin parasını çıkarıp alacağım inşallah
bende krediyle alacağım inşallah abi. 2000 tl peşin 12 ay taksit düşünüyorum öğrenciyim ama yazın işe giricem motokuryelik yapıp taksitlerin parasını çıkarıp alacağım inşallah
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
binek araçların göstergesi %8-10 arası hatalıdır, ticari'lerin %3-5, her zaman gerçek hızdan fazla gösterirler. 2009 modelin göstergesini bizim fabrika içindeki dijital hız kontrolörü (radar tarzı hız ölçer) ile karşılaştırmıştım, %2 civarı bir hatası vardı. Yenilerde de aynı değer olmalı zira gösterge paneli değişmiş olsa da motosiklet modeli aynı olduğu için kullanıcıya verilen bilgi de aynı doğrulukta olmalıdır.
[B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]
ben arkadaşla yan yana giderek ölçtüm 50 ye sabitledim onunkide 50 deydi motor cbf150
problem yok diye düşünüyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------
senin 140 gördüğüm dediğin eski kasa galiba
ben düz yolda 110km çok az meyilli yolda ise 123 gördüm
ama deneme yapılan yollar kısa
km 850 de daha, sonra nasıl olur bilmem artış olurmu yoksa artış için ne yapmalıyım
yeni yeni hız yapmaya başladım
Apachenin gücü adına GÜÇ bizde artık
durmak yok ZAM a devam vergi manyağı olduk...
kardeşim inşallah allah gönlüne göre verir benim renk gri ve gerçekten benim çok hoşuma giden rengi bu modellerde inşallah en kısa sürede sende bize katılırsın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------
güzel yorum için gerçekten sana teşekkür ederim marka önemli deil artı ve eksileri ile motorları en güzel şekilde yorumlamak önemli honda ve tvs hiç biri babamızın malı deil önemli olan düzgün ve doğru bilgi sunabilmek
[COLOR="Yellow"]1907 sevdam[/COLOR] [COLOR="RoyalBlue"]motor tutkumdur[/COLOR]
düz yolda 128 gördüm daha 800 km de tam anlamıyla acılmadı inş bu ay sonu bi izmire gidip geleceğim dönüşte 135-140 arasını rahatlıkla göreceğim kanaatindeyim.
[QUOTE=republic1907;2372947]kardeşim inşallah allah gönlüne göre verir benim renk gri ve gerçekten benim çok hoşuma giden rengi bu modellerde inşallah en kısa sürede sende bize katılırsın[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 ----------
İnşallah abi kısmetse ağustos sonu gibi aranıza katılırım diye düşünüyorum ama bakalım
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
ben 500 km den sonra devir aralarını yükselttim arkadasım geçen datça ya gittim muğlanın bi ilçesi 4. vites 8 bin devirde motoru 70 i geçmiyordu tahminin bi 5 dk 8-8.5 bin devirde zorladım 88 gördü düz yola ilk cıkmamda 110 a kadar seri ilerledi 110 dan sonra 1 er 2ser artarak dahada basabilirdim ama viraja yaklaştıgım için gaz kestim şuna eminim hafif bi eğim olsa rahatlıkla 135 i geçer
fotosunu çeker yayınlarım inş bi aksilik çıkmazsa hiçbir parçası değişmedi daha
hayır 4. viteste 88 e cıktım en son 5 te 110 a kadar serı cıktı 110dan 128 e kadar 1 er 2ser artıs yaptı motor daha tam acılmadı
güzel yokuş aşağı uzun ve tehlikesiz bir yol belirleyip rödajın bitiminde, ki benim tavsiyem 1500 km ile 2000 km arasındadır, motoru sonuna kadar zorlarsan maksimum hızı görüp rödajını profesyonelce tamamlamış olur motorunu açmış olursun. Maksimum sürat denemesinde zorlamayı 1-2 dk arasında tutmakta fayda var, motor devrini de devir saatindeki kırmızı çizgi bölgesine geçirmemekte.
Daha önce yazdım mı bilmiyorum, motor test mühendisi olarak çalışıyorum, ukalalık sınırında algılamayın sakın, bu motosiklet için rödaj tavsiyem
- sakin ilk 500km (%50 gaz açıklığını ve 4500rpm'i geçmeden, tek kişi binerek)
- ara ara gaz arttırımlı 500-1000km (mümkün olduğunca yine tek kişi)
- tüm vites aralıklarının tarandığı 1000-1500km
- motorun maksimum hıza zorlandığı yukarıdaki bahsettiğim şekilde 1-2 deneme
- rödaj profesyonelce tamamlandı
140 kmh'yi standart dişlileriyle 2009 modelde gördüm, yeni modeller de bu hızı gayet doğal görebilir, sürekli kullanılabilecek bir hız değil, deneme amaçlı birkaç defa görülebilir.
[B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]
pazar günü ADANA'dan,G.ANTEP'e dostları ziyarete gittik.yolda guruptaki HONDA 1000 RR/HYOSUNG 250/HONDA CBF 500 le km.saatini ölçtük aynı gösteriyordu.ama bende genelinin %5-7 sapması olduğunu duymuştum.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Arkadaşlar galiba en hızlı giden ben varım aramızda şuan ben 141 km yaptım ama Yaşadığım yerden dolayı basamıyorum heryer polis Bu yüzden hız denemesini hep servise giderken yaptım ben ayrıca ben rodajda yapmadım sadece ilk 300 dikkatli gittim o kadar şuan 1400 de galiba Vites geçişlerimi yazıyorum 1.vites 30 .2.vites 50. 3.vites 80.4 vites 105 .5.vites yol ne kadar uygunsa gidiyor valla :D
Arkadaşlar bende sıfır aldım cumartesi günü teslim alıcam mat füme renginde
sağır kalma konusunu da anlayabilmiş değilim şuana kadar, motorun 1. rödaj döneminde yüklenmesi kadar yanlış bişey yok, şöyle aktarayım, Ferrari - Porsche gibi SS araçların pahalı olma nedenlerinden birisi de motor üretim hattı sonunda motorların profesyonel rödajı tamamlanmasıdır. 1. Sebebi, alan adam bilmem kaç yüz bin Euro verdiği araçta bir de rödajla uğraşmasın, 2. sebebi ise firma açısından önemlidir ki rödaj kaynaklı müşteride oluşabilecek kalite problemlerinin önüne geçmek, marka itibarını kullanıcı kaynaklı olsa dahi zedelememek.
biz de uzun süreli kullanacağımız test motorlarında direk sıfır motoru alıp tam gaz teste sokmuyoruz, alıştırma çevrimi tanımlayıp 30 saat civarında (2500-3000 km'ye tekabül eder) buralarda %60 yükü (yük=tork) ve motorun maks tork verdiği devir bölgelerini pek geçmeden test koşturuyoruz. Bu 20 saat esnasında ara ara tam yük bölgelerine de geçip uzun olmamak kaydıyla motoru zorluyoruz. Eğer bu testi koşmazsak motorun yakıt tüketimi ve egzos emisyonları açısından koştuğumuz testlerde güvenebileceğimiz sonuç alamayız.
Uzun oldu biraz kusura bakmayın, kulaktan dolma ardı arkası belli olmayan bilgilere alerji kaptım artık.
Mavi_Anahtar gayet güzel bir rödaj devresi geçiriyorsun, bu şekilde devam etmeni tavsiye ederim, yukarıda yazdığım şekilde rödaj tamamlayıp 1500-2000 km arasında motorunu tam açarsan motorunun ömrü ve yakıt tüketimi açısından en iyi sonucu yakalarsın. Rödajı düzgün yapılmamış motor, düzgün yapılmışa göre %10 civarında yakıt tüketiminde fazlalık gösterebilir, motorun ömrünü ise hiç katmıyorum. Diğer tavsiyem motor yağını her zaman tam sentetik kullanın, mobil'in web sitesinde seçim için gayet güzel bilgiler mevcut, motosiklet tamircilerinin bilgilerine her zaman kulak asmayın.
Unutmadan şu da var, rödajda deli gibi motoru zorlarsın, segmanları aşındırırsın, segman sürtünmesi düşer, silindir gömleği yıpranır, buna bağlı motorun daha fazla tork üretebilir fakat uzun vadede bunun zararını yağ tüketimi olarak alıp rektifiyeci yolu da tutabilirsin.
Not: Yukarıda bahsettiklerimde motor - motosikletin motoru olarak kullanıldı, motor=motosiklet olarak algılamayınız.
[B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)