Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,
    1 hafta önce 2 motorumdan birini sattım ve 2017 crf rally aldım. Almadan önce çok gitgel yaşadım ve faydası olması açısından burada da paylaşmak istedim.
    Sattığım motor Kawa X 300 dü, çok memnundum ama 2 sene geçmişti ve sıkılmıştım :-)...Bütçem max 45k olmak kaydıyla tek ya da çift silindir 650 cc altı her enduro modele baktım, zaten piyasadaki bu tarz motorlar belli;
    Vstrom 650, Transalp, Versys 650, Bmw F650, Klr 650, Xt 600-660, Kle 500, nx falcon...Hepside binilecek motorlar, hatta v strom 650 hala aklımda olan bir makine. Tabi bu modellerin 2010 ve öncesi 45 k ya denk gelebilecek. Doğal olarak yüklü km ye sahipler. Ayrıca hiç biride 5 lt nin altında yakmıyorlar...Bu aşamada arayışımı direk az km, daha yeni yıl, düşük yakıt olarak değiştirdim...Kawa yı alırken Gs310, Vstrom 250 vs zaten bakmış ve bana uymadıklarına kanaat getirmiştim dolayısıyla geriye doğrudan tek alternatif kaldı, Crf 250L-250 rally...bu aşamada tesadüf eseri xpulse 200 ü gördüm, zamanında bir iki çinli motorla kötü tecrübem olduğu için (motorların kalitesinden çok 2. elinin kabus olmasından dolayı) aslında önce ilgimi çekmedi ama sonrasında "2.eline 45 vereceğime 24 e sıfırına bineyim" düşüncesi beni videosunu seyretmeye sevk etti ve belkide hepsini seyrettim ama çoğu promosyon kokuyor...(Daha sonrasında en inandırıcı videonun motovizyonunki olduğuna kanaat getireceğim). Malum sitede 2.eline baktım evet numune olarak 1 adet var, hiç yok denmesin diye konmuş gibi....Özelliklerine bakınca benim için ideal ama sorun hint malı olması..Eskiden gittiğim bir usta aynı zamanda Hero servisiydi, onu arayıp sordum, çok methetti..Bu arada ilanlardan crf lere bakmaya devam ediyorum, 2 sine gidip gördüm, ilk kez kullandım ve niye efsane olmuş onu anladım...Çok yeterli bir motor her anlamda dualsport olarak, ama çizik vuruk tabi baktıklarımız, 10 binli km ler, bu hoş gelmiyor, helede bu km leri dağda bayırda da yaptıklarını düşününce insanın alası gelmiyor..Yakın bir ilçede xpulse i deneme imkanım olduğunu öğrendim, aklımızda kalmasın babında rotayı o yöne çevirdik; Bayide motoru daha uzaktan görünce vaay dedim, yalan yok..Herkesin dediği gibi motor çok heybetli 200 cc için (kros tipi), tasarımı albenili, malzeme kalitesi mondialden vs çok daha iyi, bazı yerlerde japon değilim diyor ama bu fiyata çok çok iyi...En sevmediğim şeyler sinyallerin sert plastik oluşu, gidonda denge topuzu yerine konulan kauçuk takoz, birde yan kapaklardaki oyuncak vari çapaklar oldu. Ön farın etrafındaki krom kısmı plastik diye beklerken metal ( ya da zamak ) çıktı, gayet hoş...Sonrasında teste geçtik,
    kullandığım motor baya hor davranılmış km abs filan iptal edilmiş durumdaydı, sonuçta test motoru...
    boyum 180 oturunca ayaklarım rahatça bastı. Ergonomisi gayet iyi, crf ile benzer ama sanki gidon biraz daha geniş. Ayrıca crf rally nin ki bariz yüksek..Motor bildik enjeksiyonlu şeklinde çalışıyor, sesi güzel hatta crf ninkinden gür..Başından itibaren cidden çok keyif aldım, yüzümde hep tebessüm oldu, almaya daha ilk km de karar vermiştim bile..Aletin torkunu çok başarılı dağıtmışlar..Yani cidden bu vites küçültme hissini nadiren yaşıyorsunuz, oysa crf 6500 devire kadar kedi gibi, sanki 125 lik, iki motor arasındaki temel güç farkı bu..biri her devire yaymış (hangi devirde max tork ve bg veriyor şuan hatırlamıyorum) öteki ise 6500 e kadar ekonomi sonrasında allah ne verdiyse..Ama bence xpulse un yaklaşımı daha eğlenceli. Gazı açtıkça devirden bağımsız hızlanıyor.. Max hızı deneyim vs derken baya gitmişim, deneyemedim zaten ama rahat 100 diyor..Dönüşte motor tıksırmaya başladı, sonrasında durdu. benzine baktım, bitmiş. Telefon ettim geleceklerini söylediler, beklerken evinin bahçesindeki bir abi bende benzin var deyip 1/4 lt getirdi...Koyduk ama nafile, çalışmadı...Bende önyargıyla "tamam işte benzinden değil, bozuldu alet" diye düşündüm...Servisin ustası geldi benzini koydu, tek marş çalıştı...Abiyle helalleşip bayiye döndük ve ben kaporayı verdim...Beyaz rengi ertesi güne almaya gideceğim..:-)...Evde eşim, kızım vs güzel bir duygu sömürüsü uygulaması yaptılar bana, öyleki " cidden yaw, ne yapıyorum ben" moduna geri döndüm...Akabinde olmadı o iş ve Rally aldım...Mutluyum, memnunum ama yaklaşık 2 katı parayı 2017 modele vermiş oldum...
    Bu işlerde satabilmek olgusu her anlamda önemli, yani mesela 2. motorum 2020 pcx, yarın ilana koysam para eksilmeden cebimde...Servisi heryerde, yedek parçası bakkalda bile satılıyor..Ha xpulse hero değil honda olsa şak diye alırdım, tabi fiyat bu olmazdı...
    Uzun uzun yazdım kusura bakmayın...
    Ne güzel yazmışsınız, teşekkür ederim. Umarım Rally ile de mutlu olursunuz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Sağolun, istedimki test imkanı bulamayan arkadaşlarda test etmiş kadar olsunlar...Rally de şuan beğenmediğim tek nokta 1-2. vites aralığının genişliği...Az daha kullanayım bu konudaki tecrübemide objektif olarak paylaşmak niyetindeyim.. Ah biz Türk milleti yokmuyuz, bir türlü kral çıplak diyemiyoruz..:-)
    emenyasin bunu beğendi.

  3. #223

    Üyelik
    20 Ekim 2019
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    JAWA 250- MZ 250-Honda Titan 125- Hero xpulse200
    Motoru aldım 4 aydan beri biniyorum yaklaşık 1200 kilometre oldu iyi ki almışım.Almadan önce bütün videoları izledim, hint sitelerini kullanıcı yorumlarını okudum. Hindistan sıcağında himalayalara tırmanıyorlar. Yaklaşik 80 - 100 cm sudan geçiyorlar.
    Ülkemde yeni olan bu motora hic binmeyenler titreşimi var, yol ızdırab olur diyebiyor. Lütfen denemeden yorum yapmayın, insanların kafasını karıştırmayın. Ben kullanıyorum 100km ye kadar titreşim hissedilmiyor. 100 den sonra her tek silindirli motor kadar ve rahatsız edici değil.
    Mr.wind ve jumpingjack bunu beğendiler.

  4. #224

    Üyelik
    26 Eylül 2019
    Motosikleti
    X-Pulse 200
    Ben de 4 aylık zorlu bekleyisten sonra aranıza katıldım 😁 Çok hoşuma gitti keyifli kullanması. Önceki motorum yuki gustoydu.Ona göre cok agir cok buyuk geldi bana motor.Boyum 190 olduğu için cok rahatladım cub'dan sonra

    Motoru çok yeterli 3000 devirde bile yokuşta toparlıyor.Titresim sıfır ben hic hissetmedim yani yok gibi bir sey.Motorun çalıştığı bile neredeyse belli olmuyor.Elle yoklayinca falan selesi sert ama oturunca gayet rahat geldi bana belki uzun yolda rahatsız eder.Denemedim daha.En fazla 45 dakika kullanabildim.

    Ilk asamada garip gelen tek şey ön fren hissiyatı.Onceki motorumda az bir sıkmaya tutuyordu.Xpulse'de baya bir sıkmak gerekiyor.

  5. #225

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı 50sisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 4 aylık zorlu bekleyisten sonra aranıza katıldım �� Çok hoşuma gitti keyifli kullanması. Önceki motorum yuki gustoydu.Ona göre cok agir cok buyuk geldi bana motor.Boyum 190 olduğu için cok rahatladım cub'dan sonra

    Motoru çok yeterli 3000 devirde bile yokuşta toparlıyor.Titresim sıfır ben hic hissetmedim yani yok gibi bir sey.Motorun çalıştığı bile neredeyse belli olmuyor.Elle yoklayinca falan selesi sert ama oturunca gayet rahat geldi bana belki uzun yolda rahatsız eder.Denemedim daha.En fazla 45 dakika kullanabildim.

    Ilk asamada garip gelen tek şey ön fren hissiyatı.Onceki motorumda az bir sıkmaya tutuyordu.Xpulse'de baya bir sıkmak gerekiyor.
    hayirli olsun hocam Allah kaza bela vwrmesin

  6. #226

    Üyelik
    26 Eylül 2019
    Motosikleti
    X-Pulse 200
    Amin cümlemize

  7. #227

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Alıntı 50sisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 4 aylık zorlu bekleyisten sonra aranıza katıldım �� Çok hoşuma gitti keyifli kullanması. Önceki motorum yuki gustoydu.Ona göre cok agir cok buyuk geldi bana motor.Boyum 190 olduğu için cok rahatladım cub'dan sonra

    Motoru çok yeterli 3000 devirde bile yokuşta toparlıyor.Titresim sıfır ben hic hissetmedim yani yok gibi bir sey.Motorun çalıştığı bile neredeyse belli olmuyor.Elle yoklayinca falan selesi sert ama oturunca gayet rahat geldi bana belki uzun yolda rahatsız eder.Denemedim daha.En fazla 45 dakika kullanabildim.

    Ilk asamada garip gelen tek şey ön fren hissiyatı.Onceki motorumda az bir sıkmaya tutuyordu.Xpulse'de baya bir sıkmak gerekiyor.
    Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullanın.

    Frenlerin alışması zaman alabilir, bu esnada tutuş zayıf olacaktır. Rodaj süresince dikkatli olmak gerek.

  8. #228

    Üyelik
    26 Eylül 2019
    Motosikleti
    X-Pulse 200
    Saolun teşekkür ederim hocam

  9. #229
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    X-pulse 200 sahipleri neler yapıyorsunuz ses edin arada sırada Yeni alanlar olmuştu nasıl gidiyor keyifler yerinde mi?

  10. #230

    Üyelik
    20 Ekim 2019
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    JAWA 250- MZ 250-Honda Titan 125- Hero xpulse200
    Hero Xpulse200 ü olanlar ve almayı düşünen arkadaşlar, Gp kompozit ve crf akyazi Xpulse200 aksesuar üretimine başladı.
    Tekeriniz düz bassın.
    dyavol-77, jumpingjack ve motorstorm bunu beğendiler.

  11. #231

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Efekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero Xpulse200 ü olanlar ve almayı düşünen arkadaşlar, Gp kompozit ve crf akyazi Xpulse200 aksesuar üretimine başladı.
    Tekeriniz düz bassın.
    Teşekkürler...Nereden bilgi edindiniz? Facebook'tan mı?
    The Power of The Dreams.

  12. #232

    Üyelik
    20 Ekim 2019
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    JAWA 250- MZ 250-Honda Titan 125- Hero xpulse200
    Evet. Facebook ta bilgi paylaşım gurubu var.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  13. #233
    gurucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2006
    Motosikleti
    Hero xpulse 200
    gp kompozt ürünleri satışa sunmuş

  14. #234
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı gurucuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gp kompozt ürünleri satışa sunmuş
    Bu baya ciddi bir olay

  15. #235
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Çok ciddi ve iyi bir olay bu ben baktım harika gözüküyor xpulse 200 yapılan aksesuarlar ile.

  16. #236

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Zam yapmışlar galiba .
    Ani bir artış falan da yok kurlarda . Her ay kafalarına göre zam yapıyorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:21 ----------

    Fiyat avantajından dolayı son zamanlarda biraz satış yaptılarya hemen fiyat artırdılar

  17. #237

    Üyelik
    06 Ekim 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    -
    24250 mart ayında almıştım bende.
    18000 nakit 6250 kredi kartı taksitle çok hızlı fiyat yükselmeye başladı.
    güzel motor 25000 civarına kesinlikle fiyat performans olarak iyi.
    piyasa sürekli yükselmekte.
    nakitte biraz daha indirim yapabiliyorlar
    2020 model motorlar satışta olanlar
    2021 ler gelmedi sanırım henüz

  18. #238
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Yeni kasa gelsin bir bakacagim.

    Yag soğutma ve ufak tefek degisiklikler yapmişlar.

    Şu motorun performans bakimindan hunk 150 den farkini göremedim(yaklaşik 150/200km kadar kullandim)

    Frenler cidden başarili
    Far güçlu
    Oturus poz.yerinde
    Kivrakligi kararinda

    Alt motorda olmasi gereken durum,

    1]4 valf tek egzantrik külbutor kapagi
    2]Yag soğutma(2021 de eklediler zaten)
    3]Min 20-22 hp güç

  19. #239

    Üyelik
    19 Şubat 2020
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa gelsin bir bakacagim.

    Yag soğutma ve ufak tefek degisiklikler yapmişlar.

    Şu motorun performans bakimindan hunk 150 den farkini göremedim(yaklaşik 150/200km kadar kullandim)

    Frenler cidden başarili
    Far güçlu
    Oturus poz.yerinde
    Kivrakligi kararinda

    Alt motorda olmasi gereken durum,

    1]4 valf tek egzantrik külbutor kapagi
    2]Yag soğutma(2021 de eklediler zaten)
    3]Min 20-22 hp güç
    Heronun motorları CBF varyantı zaten bu motorda 200 lük silindir pistonlu CBF 😀
    O yüzden sağlam motorlar.
    Bence bajaj dan sağlam.
    Son hızına falan takılıyorlar ama ns 200 ün son hızı 200 lük motora göre fazla aslında.
    Ns 200 ün strok kısa tutulmuş. Piston daha fazla devir çeviriyor. Kranka daha fazla yük biniyor.
    Zaten zorlayanlar ya krank kırıyor yada subap kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

    Hero motorların limitlerini olması gereken ölçülerde hatta daha düşük tutulmuş.
    Bu yüzden daha uzun ömürlü ve sorunsuz.
    Ns 200 ü limitlerini zorlamadan kullanırsak oda sorunsuz motor aslında ama zorlamana müsaade etmişler. Apacilik yapmaya kalkıncada bir yerde patlıyor

  20. #240
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Tataroglu41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heronun motorları CBF varyantı zaten bu motorda 200 lük silindir pistonlu CBF ��
    O yüzden sağlam motorlar.
    Bence bajaj dan sağlam.
    Son hızına falan takılıyorlar ama ns 200 ün son hızı 200 lük motora göre fazla aslında.
    Ns 200 ün strok kısa tutulmuş. Piston daha fazla devir çeviriyor. Kranka daha fazla yük biniyor.
    Zaten zorlayanlar ya krank kırıyor yada subap kesiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

    Hero motorların limitlerini olması gereken ölçülerde hatta daha düşük tutulmuş.
    Bu yüzden daha uzun ömürlü ve sorunsuz.
    Ns 200 ü limitlerini zorlamadan kullanırsak oda sorunsuz motor aslında ama zorlamana müsaade etmişler. Apacilik yapmaya kalkıncada bir yerde patlıyor
    O krank kirma,supap kesme durumu kullanilan malzemeye,rulman kalitesine,dovme çelik yapisina baglidir.

    Hatta ve hatta,periyodik bakim araliklarindaki onerilen supap boşluk ayarini yapan ustayla da alakalidir.

    Rtr180 motorumla 14/41T dişli kombinasyonu ile 140-150 km hafif eğimli yolda 20-30km tapagaz gittigim çok oldu.

    Ama nedense ne krank kirdim,ne de supap kestim.

    Kisacasi,uzun omurlu olsun,krank kirmasin,ariza cikartmasin diye 200cc yaptik ama 120km/h zor cikan motor urettik demek tamamen muhendisliğe zıt yöntem.

    En kritik gorevdeki,materyali,malzemeyi 1.kalite kullanacaksin ondan sonra istersen 25hp al. bunun çozumu budur.


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)