Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #641

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Alıntı Ömer Konuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELAMIN ALEYKÜM BEYLER 1300 KM DE RODAJI YENİ BİTİRMİŞ OLDUĞUM CF MOTO 250 NK M LA İLGİLİ SİZELERE BİR KAÇ SORUM OLUCAK ÖNCELİKLE GÖSTERGE EKRANINDA JELATİN VARDI ÇOK DURURSA EKRANLA BERABER SARARIR UYARISI ALDIM HEM ARKADAŞLARIMDAN HEMDE USTADAN BENDE ÇIKARDIM ŞUANDA ÜZERİNE TELEFON JEALTİNİ YAPIŞTIRMAM GEREKİR Mİ BÖYLE KULLANSAM Bİ SIKINTI OLURMU BİRDE MOTORLA İLGİLİ ŞÖYLE Bİ SIKINTIM VAR 130 KM HIZI GEÇEMİYORUM BU KONUDA DA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER
    Bende aldığım zaman takmıştım servis söktü. Sonrada birşey takmadım. 2 yıldırda birşey olmadı. Cep telefonu değilki cepte para çizsin. Bence koruma takmak gereksiz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı Ömer Konuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELAMIN ALEYKÜM BEYLER 1300 KM DE RODAJI YENİ BİTİRMİŞ OLDUĞUM CF MOTO 250 NK M LA İLGİLİ SİZELERE BİR KAÇ SORUM OLUCAK ÖNCELİKLE GÖSTERGE EKRANINDA JELATİN VARDI ÇOK DURURSA EKRANLA BERABER SARARIR UYARISI ALDIM HEM ARKADAŞLARIMDAN HEMDE USTADAN BENDE ÇIKARDIM ŞUANDA ÜZERİNE TELEFON JEALTİNİ YAPIŞTIRMAM GEREKİR Mİ BÖYLE KULLANSAM Bİ SIKINTI OLURMU BİRDE MOTORLA İLGİLİ ŞÖYLE Bİ SIKINTIM VAR 130 KM HIZI GEÇEMİYORUM BU KONUDA DA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER
    Ben telefon camını ona göre kesip yapıştırdım problem yaşamıyorum 130u geçmemenizin sebebi ise kilonuz çok ondan ötürü olabilir
    Son Bir Viraj Daha

  3. #643

    Üyelik
    23 Ağustos 2020
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    700 cl-x heritage
    Motorum 175km'de daha rodajı bitmedi, 4000 devir civarlarında sanırım göstergenin arka tarafından bir titreşim sesi geliyor normal midir?

  4. #644
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı combat5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 175km'de daha rodajı bitmedi, 4000 devir civarlarında sanırım göstergenin arka tarafından bir titreşim sesi geliyor normal midir?
    Birçok motorun belirli devir aralıklarında ve sonrasında titreşimi vardır. Sizin motorun özelinde normal olup olmadığını bilmiyorum ama titreşimden kaynaklı zırıltı yaşıyorsanız ses çıkaran yere pencere contası, çift taraflı bant gibi çözümler üretebilirsiniz.

  5. #645
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı Ömer Konuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELAMIN ALEYKÜM BEYLER 1300 KM DE RODAJI YENİ BİTİRMİŞ OLDUĞUM CF MOTO 250 NK M LA İLGİLİ SİZELERE BİR KAÇ SORUM OLUCAK ÖNCELİKLE GÖSTERGE EKRANINDA JELATİN VARDI ÇOK DURURSA EKRANLA BERABER SARARIR UYARISI ALDIM HEM ARKADAŞLARIMDAN HEMDE USTADAN BENDE ÇIKARDIM ŞUANDA ÜZERİNE TELEFON JEALTİNİ YAPIŞTIRMAM GEREKİR Mİ BÖYLE KULLANSAM Bİ SIKINTI OLURMU BİRDE MOTORLA İLGİLİ ŞÖYLE Bİ SIKINTIM VAR 130 KM HIZI GEÇEMİYORUM BU KONUDA DA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER
    motorun klavuzunda son hız olarak 128 km/s yazıyor.
    benim rodaj devam ettiği için henüz bilemiyorum son hızını. fakat resmiyette böyle.
    ama eski motoron muhabiri, yeni 100oktan kanalının sahibi olan Alişan Fidan kardeşimiz
    bu motoru test ederken 165 km/s gördüğünü söylemişti. (bayır aşağıdır muhtemelen)

  6. #646
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 48_Yaşında
    Motosikleti
    2020 model Bajaj Dominar 400 UG
    https://t.me/CFMoto250NK

    Telegram kullanan arkadaşlar varsa kimlik ve cep telefonu bilgilerini paylaşmadan
    sadece 250 NK hakkında yazışabilecekleri bir Telegram Grubu. Bekleriz...
    MrCloud bunu beğendi.
    https://ersinkecis.blogspot.com

  7. #647
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 48_Yaşında
    Motosikleti
    2020 model Bajaj Dominar 400 UG
    geçtiğimiz pazar günü arkadaşlarla turlarken durduğumuz bir ara bendeki arka kuyruğun iç-dış arası fazla esnediğini fark ettik.
    anahtarla arka seleyi açtık. hatta 250NK cı başka bir arkadaşın arka seleyi de açtık. 2 farkı bulduk:
    sağ ve sol taraflarındaki üst sabitleme vidaları bendeki sıfır motorda takılmamış. :(
    o yüzden vik vik oynayıp duruyormuş sağa sola. bu motorun sıkıntıları hep böyle ufak şeyler oluyor ama yine de can sıkıyor.
    karacaa bunu beğendi.
    https://ersinkecis.blogspot.com

  8. #648
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı ersinkecis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçtiğimiz pazar günü arkadaşlarla turlarken durduğumuz bir ara bendeki arka kuyruğun iç-dış arası fazla esnediğini fark ettik.
    anahtarla arka seleyi açtık. hatta 250NK cı başka bir arkadaşın arka seleyi de açtık. 2 farkı bulduk:
    sağ ve sol taraflarındaki üst sabitleme vidaları bendeki sıfır motorda takılmamış. :(
    o yüzden vik vik oynayıp duruyormuş sağa sola. bu motorun sıkıntıları hep böyle ufak şeyler oluyor ama yine de can sıkıyor.
    tamamen katılıyorum büyük bi sorun çıkarmıyor çok iyi ama ufacık şeyler çıkıyor süreklı ve can sıkıyor.
    ersinkecis bunu beğendi.
    Son Bir Viraj Daha

  9. #649
    Gaahl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    Geçen gün zincirimi gerdirdim. Öyle çok bol değildi ama gaz kapadığımda zincir tak tak bi yere çarpıyordu. Şimdi yanlış hatırlamıyorsam kitapçığın dediğine göre 2 3 cm oynama uygun ama gerçekte biraz daha sıkılaştırırsanız çok daha keskin oluyor tepkiler. Çünkü biliyosunuz motosikletimizin birden ileri atıp birden yavaşlayan bi gaz tepkisi olduğundan zincir bolluğu tepkinin aniliğine daha fazla etki ediyor.

  10. #650
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı Gaahl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen gün zincirimi gerdirdim. Öyle çok bol değildi ama gaz kapadığımda zincir tak tak bi yere çarpıyordu. Şimdi yanlış hatırlamıyorsam kitapçığın dediğine göre 2 3 cm oynama uygun ama gerçekte biraz daha sıkılaştırırsanız çok daha keskin oluyor tepkiler. Çünkü biliyosunuz motosikletimizin birden ileri atıp birden yavaşlayan bi gaz tepkisi olduğundan zincir bolluğu tepkinin aniliğine daha fazla etki ediyor.
    o tak tak sesi "diş atlamasından" kaynaklı olabilir mi? kaç km de zinciriniz?

  11. #651
    Gaahl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    7000 kmde. Dişlilerde aşınma yok nerdeyse aldığım halde.

  12. #652

    Üyelik
    16 Mart 2021
    Motosikleti
    NK 250 2021
    İyi günler. Lastikleri değiştiren var mı? Hangi ebatı aldınız 140/70/17 mi 150/60/17 mi? Bir de çekişte düşme oldu mu?

  13. #653
    karacaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cf 250 nk
    Alıntı crosman11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler. Lastikleri değiştiren var mı? Hangi ebatı aldınız 140/70/17 mi 150/60/17 mi? Bir de çekişte düşme oldu mu?
    140/70/17 adlım ama bende çamurluk yok bir dahaki lastik seçimimde 150/60/17 alacağım jantın payı var dedi yetkili servis
    Son Bir Viraj Daha

  14. #654

    Üyelik
    16 Mart 2021
    Motosikleti
    NK 250 2021
    Benim boyum biraz kısa ayaklarım yere anca değiyor. Lastik değiştirince ayağımın yere değmeme problemi olur mu? Olmaması için hangi ebatı alayım?

  15. #655

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı crosman11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim boyum biraz kısa ayaklarım yere anca değiyor. Lastik değiştirince ayağımın yere değmeme problemi olur mu? Olmaması için hangi ebatı alayım?
    150 lastiğin genişliği, 60 ise yerden yüksekliği. Yani ölçüleri yanlış yorumluyosunuz motor yükselmeyecek, aksine 1cm daha alçalacak.

  16. #656

    Üyelik
    16 Mart 2021
    Motosikleti
    NK 250 2021
    İçim ferahladı vallahi. Forumdaki arkadaşlar bir de hangi marka model almalıyım yardımcı olursanız sevinirim. Viraj yapan biri değilim. Islak zemin performansı iyi olursa daha iyi olur benim için. İyi günler

  17. #657

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Anlas winter grip + ıslakta mükemmel bir lastik. Ben Ankara'da yaz kış kullanıyorum. Yol tutuş için daha iyi bir lastik olacağını sanmıyorum.ama motorun son hızını düşüyor ve uğultu yapıyor.

  18. #658
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 lastiğin genişliği, 60 ise yerden yüksekliği. Yani ölçüleri yanlış yorumluyosunuz motor yükselmeyecek, aksine 1cm daha alçalacak.
    Yanılmıyorsam ikinci ölçü yüzde olarak yanak ölçüsünü belirtiyor. Taban genişliğinin yüzdesi olarak.

    Yani 140/70-17 lastikte bu genişlik 98mm(9,8 cm) yapar. 150/60-17 lastikte ise 90mm(9 cm) yapar. Neredeyse 1 cm(aslında 8 mm) alçalma olur.

  19. #659
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 48_Yaşında
    Motosikleti
    2020 model Bajaj Dominar 400 UG
    Alıntı crosman11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi günler. Lastikleri değiştiren var mı? Hangi ebatı aldınız 140/70/17 mi 150/60/17 mi? Bir de çekişte düşme oldu mu?
    140/70/17 pirelli diablo rosso 2 aldım. çekişte düşme olması lazım teknik olarak. çünkü lastik çapı 28mm büyüdü.
    fakat hissedilir derecede bir fark olmadı. ben hissedemedim yani. yine eskisi gibi çekiyor. sıkıntı yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

    Alıntı karacaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    140/70/17 adlım ama bende çamurluk yok bir dahaki lastik seçimimde 150/60/17 alacağım jantın payı var dedi yetkili servis
    ben de aynısını yapacağım sanırım. çünkü servis lastiği takarken çap büyük olduğundan maşaya değmesin diye çok geriye çektik artık pay kalmadı dedi.
    zincir sarktığında ne yapacağız bilemiyorum dedi. bakla falan çıkartacak muhtemelen. bakalım. şimdilik gidiyoruz...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

    Alıntı crosman11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim boyum biraz kısa ayaklarım yere anca değiyor. Lastik değiştirince ayağımın yere değmeme problemi olur mu? Olmaması için hangi ebatı alayım?
    olabilir, çünkü arka teker çapı 28 mm büyüyor. yani motorun sele yüksekliği 2-3 cm arasında yükselmiş olacak. sele'nin ortada olduğunu düşünürsek 2 cm garantisi var. max 28mm yükselmiş olacak. arka amortisör ayarını oynayarak biraz telafi edebilirsiniz sanırım.
    https://ersinkecis.blogspot.com

  20. #660
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 lastiğin genişliği, 60 ise yerden yüksekliği. Yani ölçüleri yanlış yorumluyosunuz motor yükselmeyecek, aksine 1cm daha alçalacak.
    +12 mm daha çap büyüyor aslında hesaplamaya göre. bir hatam varsa söyleyin lütfen. şurada bu konuyu makale halinde yazmıştım:
    https://tuzlusumotorcusu.blogspot.co...k-merhaba.html

    140/60/R17 lastik demek şu anlama gelir:
    140mm yanak genişliğidir.
    %60 yanak/lastik eni oranı ki bu da mm cinsinden: 140 * 0,60 = 84mm eder.
    R17" demek te 17 inç jant demektir ki bu da mm cinsinden: 17 * 25,4 = 431,8mm eder.
    bu durumda 140/60/R17 tipindeki bir lastiğin yerden yüksekliği:
    84mm alt yanak + 431,8mm jant yüksekliği + 84mm üst yanak = 599,8mm ~ 60cm yaklaşık toplam yükseklik eder.

    150/60/R17 lastik demek şu anlama gelir:
    150mm yanak genişliğidir.
    %60 yanak/lastik eni oranı ki bu da mm cinsinden: 150 * 0,60 = 90mm eder.
    R17" demek te 17 inç jant demektir ki bu da mm cinsinden: 17 * 25,4 = 431,8mm eder.
    bu durumda 150/60/R17 tipindeki bir lastiğin yerden yüksekliği:
    90mm alt yanak + 431,8mm jant yüksekliği + 90mm üst yanak = 611,8mm ~ 61cm yaklaşık toplam yükseklik eder.

    140 60 17'de çap 599,8 mm
    150 60 17'de çap 611,8 mm
    fark: +12 mm, yaklaşık 1 cm çap büyümesi!
    değişim: %2,00 çap büyümesi! -ki bu değer her türlü %4,67 den iyidir bence-

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanılmıyorsam ikinci ölçü yüzde olarak yanak ölçüsünü belirtiyor. Taban genişliğinin yüzdesi olarak.

    Yani 140/70-17 lastikte bu genişlik 98mm(9,8 cm) yapar. 150/60-17 lastikte ise 90mm(9 cm) yapar. Neredeyse 1 cm(aslında 8 mm) alçalma olur.
    sanırım arkadaş 140/70/17 ile değil de şu an stock olarak kullandığı 140/60/17 ile kıyaslıyor.
    o lastiğe göre de +12mm yükselmiş oluyor 150/60/17 lastikte.


    REKLAM ALANI
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)