Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #701
    tusumoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı Barbarouses adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 NK için de var mı acaba?
    https://drive.google.com/file/d/1o-Z...eeRszislP/view
    https://drive.google.com/file/d/1UPH...BiNEjvpK4/view

    sizin motorun değil fakat motor blokları aynı olan başka bir cf moto 150cc modeline ait servis kılavuzları bunlar olması lazım.
    https://youtube.com/TuzluSuMotorcusu - https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu
    https://t.me/CFMoto250NK - https://t.me/AnkaraMotorluGezi
    https://t.me/IstanbulMotorluGezi - https://t.me/IzmirMotorluGezi


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #702
    MrCloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2021
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    CF NK 250
    Geçenlerde anahtarımı kaybettim. Yedeği var fakat yine ne olur ne olmaz diye bir tane daha yaptırmak istiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor bilginiz var mıdır?

  3. #703
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 47_Yaşında
    Motosikleti
    2021 model CF Moto 250 NK-A
    Alıntı MrCloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde anahtarımı kaybettim. Yedeği var fakat yine ne olur ne olmaz diye bir tane daha yaptırmak istiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor bilginiz var mıdır?
    bizim motorlarda immobiliser yok. dolayısıyla bir oto anahtarcıda rayları uyan boş bir anahtara diş çektirmeniz yeterli.
    MrCloud bunu beğendi.
    250 kişi civarı üyeli TELEGRAM grubumuz: https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu/
    Ankara'ya özel: https://t.me/AnkaraMotorluGezi/
    250NK'ya özel: https://t.me/CFMoto250NK/

  4. #704

    Üyelik
    24 Ekim 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cf Moto 250 Nk
    evet arkadaşlar ilk motorum olan 250 nk ile aranıza katıldım.
    istanbuldayım.çalınma korkusuyla maddi durumları kısıp gidip abusun 8077 disk kilidine ve zincir kilidine bastım parayı.ayrıca bir de 100 tl lik WIWI alarm aldım.onu sadece alarm olarak kullanacağımdan 9v bir pile bağladım.bir de aküyü kullanmayayım diye 18650 lerden 12 voltluk pil seti yaptım(ee mühendisiyim).
    ayrıca kafamda ilerde shark desenli bir modifiye yapma fikri var.
    atalayalper bunu beğendi.

  5. #705
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift 150 & Dominar 400 UG
    Alıntı byns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar ilk motorum olan 250 nk ile aranıza katıldım.
    istanbuldayım.çalınma korkusuyla maddi durumları kısıp gidip abusun 8077 disk kilidine ve zincir kilidine bastım parayı.ayrıca bir de 100 tl lik WIWI alarm aldım.onu sadece alarm olarak kullanacağımdan 9v bir pile bağladım.bir de aküyü kullanmayayım diye 18650 lerden 12 voltluk pil seti yaptım(ee mühendisiyim).
    ayrıca kafamda ilerde shark desenli bir modifiye yapma fikri var.
    Hayırlı olsun. Kazasız, belasız ve cezasız binin inşallah.
    atalayalper bunu beğendi.

  6. #706
    tusumoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    mrb. arkadaşlar.
    250NK ile hiç yapılmamış bazı testler yaptım. bu testler sonucunda şunları net olarak öğrendim:

    1 litre benzinle tam kaç km gider?
    benzin lambası yanınca kaç km gider?
    bomboş depo gerçekte tam kaç litre alır? (kılavuzda yazan doğru değil)
    tam dolu depoyla menzili kaç km?

    cevaplar aşağıdaki videoda.
    herhangi bir ticari amacı olmayan, reklam vs. içermeyen bu kanalı desteklemenizi rica ediyorum.
    https://youtu.be/lwKv3phJ_1s

    şubat ve sonraki videoların hepsi 2021 model 250NK ile.
    karacaa ve byns bunu beğendiler.
    https://youtube.com/TuzluSuMotorcusu - https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu
    https://t.me/CFMoto250NK - https://t.me/AnkaraMotorluGezi
    https://t.me/IstanbulMotorluGezi - https://t.me/IzmirMotorluGezi

  7. #707

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Alıntı ahmetdereli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viraj için tehlikeli diyorlar yumuşak olunca. Bana aman virajlara hızlı girme dediler direkt. Zaten yavaş kullanıyorum da güvenlik önemli.

    1583tl amortisörün fiyatı. Hakem heyetinden bi şey çıkmazsa alıp yaptıracam mecburen.
    Bu amartisor olayını kafaya takmadigim için hiç bakmadım. Bugün üstünde yaylandim elimle kontrol ettim kaya gibi. YouTube videosundaki gibi bir yaylanmanin esamesi yok dostum. Biraz mantık dışı gözüküyor ama öyle. Bence sende masraf etmeden biraz daha kullan bu şekilde.

  8. #708
    ahmetdereli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CFMOTO 250 NK
    Mecbur kullanıyorum zaten. Hakem heyetinden bir sonuç çıkmasını bekliyorum. 1.5 yıldır bu şekilde kullanmışım zaten. Bir süre daha kullanırım.

  9. #709

    Üyelik
    01 Aralık 2019
    merhaba arkadaşlar motora yeni başlayacağım başlarda 250nk vardı aklımda fakat hiç tecrübem olmadığı için 150nk 2.el bir motor alayım diyorum siz olsanız elinizde fırsat varken 250nk mı alırdınız 150nk mı

  10. #710
    Barbarouses - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2020
    Motosikleti
    CFMoto 150NK
    şehir içi için 150nk çok yeterli ancak şehir dışına çıkacaksan 250 almak daha mantıklı. ben onun pişmanlığını yaşıyorum.

  11. #711
    MrCloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Şubat 2021
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikleti
    CF NK 250
    Alıntı atlyde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar motora yeni başlayacağım başlarda 250nk vardı aklımda fakat hiç tecrübem olmadığı için 150nk 2.el bir motor alayım diyorum siz olsanız elinizde fırsat varken 250nk mı alırdınız 150nk mı
    Benim ilk tecrübem. Tercihimi NK 250 ile kullandım. İçine hangisi sinecekse onunla başlayabilirsin. Benden daha tecrübeli arkadaşların da yorumları önemli tabii

  12. #712

    Üyelik
    01 Aralık 2019
    Şehir dışı için en fazla 300 km yaparım diye planlıyorum sıkıntı yaratır mı

  13. #713
    Barbarouses - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2020
    Motosikleti
    CFMoto 150NK
    bakımları zamanında yapılan, sorunsuz bir motosiklet ile, sınırları zorlamadan her yere gidersiniz.

  14. #714
    tusumoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı Barbarouses adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakımları zamanında yapılan, sorunsuz bir motosiklet ile, sınırları zorlamadan her yere gidersiniz.
    aynen öyle. bkz. İsmet abi:
    https://www.youtube.com/channel/UCGO...uQD5vyg/videos
    https://youtube.com/TuzluSuMotorcusu - https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu
    https://t.me/CFMoto250NK - https://t.me/AnkaraMotorluGezi
    https://t.me/IstanbulMotorluGezi - https://t.me/IzmirMotorluGezi

  15. #715

    Üyelik
    17 Mart 2021
    Arkadaşlar uzun süredir kullanıyorum, Aralık ayında 2021 model aksesuarlı bir şekilde Bursa izmoto'dan 29.000₺'e satın aldım. Bu zamana kadar beni üzen, performansı için yetersiz kalan bir durum olmadı. Kendi blogumda CF Moto 250NK yorum ve sorulan soruları yanıtladım ona da göz atabilirsiniz.

  16. #716

    Üyelik
    24 Ekim 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cf Moto 250 Nk
    arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:
    sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.

    neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)
    Liberté, Egalité, Fraternité

  17. #717

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Motosikleti
    r25
    Alıntı byns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:https://i.ibb.co/ThJ0x5P/yoku.png
    sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.

    neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)
    arka absyi devreye sokuyorsunuzdur.

    eğitim almanızı öneririm.

  18. #718
    tusumoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CF Moto 250 NK-A
    Alıntı byns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:https://i.ibb.co/ThJ0x5P/yoku.png
    sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.

    neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)
    geçmiş olsun. arka frene iyi asılmak gerekiyor yokuşlarda. buna benzer eğimi olan yokuşlarda arka frene normal basınca motor arkaya kayıyor. iyice arka frene abanınca ancak duruyor olduğu yerde. böyle dik bir yolu çıkarken durunca ön fren pek işe yaramaz bu arada. daha doğrusu kural şu: bayırın aşağı tarafında hangi teker duruyorsa motoru da o tekerin freni durdurur.

    bayırda durunca motoru boşa almanıza gerek yoktu. böyle durumlarda debriyajı sıkıp marşa basarak motoru çalıştırabilirsiniz. hangi viteste olursa olsun. çalışır.
    https://youtube.com/TuzluSuMotorcusu - https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu
    https://t.me/CFMoto250NK - https://t.me/AnkaraMotorluGezi
    https://t.me/IstanbulMotorluGezi - https://t.me/IzmirMotorluGezi

  19. #719

    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    dik yokuşta tüm yük arkaya yaslanınca ön lastiğin üstünde yük kalmıyor ve ön frene bassan da kayıyor. benim de başıma yeni geldi sayılır şaşırdım bi an arkamda artçım da vardı onun ağırlığı da ek tabi. o inince ön frene basarak bire atıp devam ettim yokuşu çıktım. sonunda cadde olan yokuşta 1de çıkmak gerekiyor ki yola bakmak için durunca 2den 1e atmaya çalışmayalım. yoksa iki ayağı da havaya kaldırmak gerekiyor dururken. arka frende hidrolik suyu kaybı falan olmuş olabilir ya da eğilmiştir fren pedalı. yere değecek kadar basamamanız lazım.

  20. #720

    Üyelik
    19 Şubat 2021
    Motosikleti
    Cfmoto 250NK
    Herkese merhaba, motoru sıkıştırıp gazlayınca akü voltaj değerim 14.7-14.8'e kadar çıkıyor ve sinyallerim çalışmıyor. Birkaç dakika sonra 14.4-14.5 değerine geliyor ve sinyaller düzeliyor. Daha önce böyle bir sorunum yoktu, son 1ayda yapmaya başladı. Bu neyden olabilir?


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)