Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Honda CBF 500 ile ilk 1000 km izlenimlerim

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 500 kullanan arkadaslar değerini bilin hakikaten cok güzel 4 4 lük bi motosiklet fikrimce ben hayatımda bu kadar rahat pratik ve performanslı bi motor görmedim tam bir motosiklet diyorum ve şehir içinde cbf500 kadar rahat bi makina olamaz. eğitimde kullandığım için söylüyorum cbf600 veya hornet900 e göre performansı azda olsa onlardan daha pratik ve taş gibi. allah kaza bela vermesin herkes güle güle kullansın.
    Teşekkürler glock.Gerçekten özetlemek gerekirse ''taş gibi''Şu an 2700 km.deyim.İki gün önce 660km.lik bir yolculuk yaptım.Rodajdan sonra çıktığım ilk uzun yoldu.Gerek performansı,gerekse kullanıcısını yormaması takdire şayan bir mühendislik harikası alet olduğunu gösteriyor.Gerçekten kıymeti bilinesi bir motosiklet...

    Bu arada otoyolda 190 km hızla uzun süreli yol almama rağmen taktırdığım Kappa siperlik sayesinde rüzgar beni pek etkilemedi.
    EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC 700 S Honda CBR 250R Honda Beat 2004

    süper dostom güzel yazı

    cbf 500 nün hızı saatte 215 kmh gibi bir hıza ulaşıyor

  3. #23
    tunoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Şehir
    istanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF 600 ABS
    Alpercim güzel yazmışsın emeğine sağlık.

  4. #24
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    çok doyurucu ve güzel bir yazı olmuş
    eline sağlık
    500 cc kategorisinde bence de düşünülmesi gereken motorların başında geliyor cbf 500 ama her zaman beni düşündüren şu olmuştur naked motorlarda
    cc si düşükse çok sorun yaratmayan rüzgar olayı büyük cc de biraz dert olmaya başlıyor
    acaba sonradan da olsa bir rüzgarlık uydurulabilinirmi diye düşünmüyor değilim doğrusu
    500 cc de diğer hoşuma giden alternatif de suzuki gs500(yeni üretimi yok sanırım)
    bir de kawasaki er-5 var ama genel olarak gs500 ün er-5 e göre daha iyi olduğunu duyuyorum hep
    cbf500 ile gs500 kullananlarınız varsa aralarındaki fark veya benzerlikleri bizlerle paylaşabilir mi?
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  5. #25
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Necdet burda iken onun motoru şöle bi bindim ..cbf 500 cidden ideal bir motor tüm rüzgar vizörsüz nakedlerde olduğu gibi 120 üstü süratlerde cidden rüzgar rahatsız edici ama bu bir oto kontrol mekanizması gibi bence ...gidip ciddi bir sürüş eğitimi alabilecek arkadaşlara ilk motor olarak dahi tavsiye edilecek kullanım rahatlığına sahip...Necdet inde zaten ilk motoruydu ..cebinde yeter maddi imkanı olan biri bence başlangıç motoru olarak cbf500 ü düşünebilir...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  6. #26
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Benim de son derece beğendiğim bir motor.

    Eğer ayak koyma yerleri ( şu "peg" in türkçesini bilen varsa söylese de, bu 3 kelimelik eziyetten kurtulsam ) geriye doğru değil de enduro tipi olsaydı kesinlikle alırdım bu motoru...

    Gerçi o zaman da şimdi kullandığım "kamyon"u alamazdım, iyi ki arkada yapmışlar şu "şeyleri"
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  7. #27
    tunoka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Şehir
    istanbul,Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF 600 ABS
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de son derece beğendiğim bir motor.

    Eğer ayak koyma yerleri ( şu "peg" in türkçesini bilen varsa söylese de, bu 3 kelimelik eziyetten kurtulsam ) geriye doğru değil de enduro tipi olsaydı kesinlikle alırdım bu motoru...

    Gerçi o zaman da şimdi kullandığım "kamyon"u alamazdım, iyi ki arkada yapmışlar şu "şeyleri"
    Enduro tipi nasıl oluyor Ledo kardeş Öne doğru anlamında mı? Ha.. anladım yani depo ile aranızdaki boşluğu dolduran şeyden dolayı

  8. #28
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    necdet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İST.MECİDİYEKÖY/VE ÖĞÜMCE
    Motosikleti
    honda cbr1100xx süperblackbird
    şunuda unutmayın arkadaşlar bu motor naked yani motor çıplak o yüzden
    diğer modellere göre uygun ekstra olarak ne yapmak istiyorsan para demek
    ama çoğu benim gibi masraf yapmak istemiyor çünkü motoru çıplak ve rüzgarı hissetmek istiyor evt bende uzun yolumda (bodrum marmaris)rüzgarı 140-150yaptıktan sonra hissettim ama zaman zaman arkadaşların dediği gibi 190larada çıktım ozamanda gidonun önüne doğru eğilmek zorunda kaldım ama yinede süper zevk aldım.ben 16litreyle 270km yapabiliyorum ama bu kullanışa göre değişiyor benim gibi deli kullanırsan bukadar yol yaparsın .neyse lafın kısası eğitimden sonra banada ilk motor olarak bunu tavsiye ettiler ve kesinlikle pişman değilim

  9. #29
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı tunoka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro tipi nasıl oluyor Ledo kardeş Öne doğru anlamında mı? Ha.. anladım yani depo ile aranızdaki boşluğu dolduran şeyden dolayı
    Yok yok, o dediğin var da tabii, ondan dolayı değil

    Motor kullanırken bacaklarımın arkaya doğru durmasını sevmiyorum. Ya aşağı doğru olacak ( dizden 90 derece ) ya da öne doğru...
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  10. #30
    normalkerem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2005
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cbr125r
    güzel yazı da bilader.. sen motoruna aşık olmuşun ki.. çok taraflı olmuş.. 2 silindir bir olmuş; asfalt seyran olmuş. bunun yanına daha güçlü olarak fazer'ın naked'ını bir de benzini daha ekonomik olaraktan mt-03müdür nedir o naked modelini koyup karşılaştırmak gerek... ama kime ne ki bunlardan; senin mideni bulandırmana gerek yok, biz 125çiler kendi motorumuzun üstüne yatıp ağlarız.. motorunla mutluluklar dilerim.

  11. #31
    memin1857 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Bostanlı, İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer
    Ben CBF500ü uzunca test ettim.
    Torkla ilgili yanlış anlatımlar var. Başlığı açan arkadaşın anlatığının TERSİNE, motorun tork karakteristiği şehir içi kullanıma uygun değil. Evet torku yüksek ama 8000 devirde yüksek! 7-8000 devire gelmeden motorun torku (çekişi) çok düşük. Şehir içi kullanımda düşük devirlerde seside çekişide ufak motorlar gibi. 6-7bin devirden itibaren çıldırdığı doğru, bir anda çok yüksek bir çekişe sahip oluyor.
    Kompresyonu çok fazla, efendi kullansanız bile gazı bıraktığınızda çok sert öne doğru kapanıyor motor, artçınız sırtınıza çıkıyor. Pek konforlu değil.
    Kısaca, yüksek devirlerde deli performanslı gidiyor, 2 silindir olmasına rağmen 8-10bin devirde 4 silindir racing gibi ses çıkarıyor. Fakat düşük devirlerde torku çok düşük ve düşük devirlerde seside 150cc gibi çıkıyor. Yani kullanım karakteristiği racing gibi olan naked makina. Kollarınıza çok yük biniyor. Motor yavaşlarken artçınızı sırtınızda taşıyorsunuz. Ama yinede tavsiye edeceğim bir motor.
    Sadece düşük devirde torkunun çok az olduğunu bilin. Düz tork karakteristiği olan motorlar her devirde çeker, eğri tork karakteristiği olan motorlar belli devirlerde çok iyi çeker ama diğer devirlerde çok sağırdır bu sebeple şehir içi kullanımı daha kötüdür ve tüketim yüksektir.

    Tork ile ilgili bilgi almak için:
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14066

  12. #32
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    yazı icin cok saol..benim icin cok yararlı oldu

  13. #33

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Bu motoru ben de çok test ettim. Bence yeni başlayanlar bu motorla başlayabilir. Çok agresif bir motor değil. Kontrolü kolay. Ben bu motorda en çok yan sehpanın pegin altında kalmasına uyuz oldum. Sehpayı açarken her defasında debelendim durdum.
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  14. #34
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    Alıntı gaffar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru ben de çok test ettim. Bence yeni başlayanlar bu motorla başlayabilir. Çok agresif bir motor değil. Kontrolü kolay. Ben bu motorda en çok yan sehpanın pegin altında kalmasına uyuz oldum. Sehpayı açarken her defasında debelendim durdum.
    kızıltoprak honda we kADIkoy de honda servisi ile gorustum belli bir boya we kuvvete sahip olma we onceden scooter tecrubesi olması kosuluyla bu motoru tavsiye ediyorlar sahsen ben baya bi begendim...aklımda ilk vitesli motor olarak hyosung gt250r * honda cbf 250 * cbr 125r gibi modeller wrdı ama artık hazıranda kesiNN olarak cbf 500 alıyorum :D fikirlerinizi paylasırsanız sewinirim

    AYrıca cbf 500 topic inde bulusma umuduylaaa :D orda fikir we bilgilerinizi paylasırsanız sewinirim

  15. #35

    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    erzurum
    Motosikleti
    sık dişini az kaldı
    teşekkür ederiz aslında bende sizin gibi düşünüyorum hem 500 cc hem büyük hemde görünüşü güzel başkasına 8 milyar verceğine git cbf 500 al 5-6 sene kullan

  16. #36
    ruzgar_bey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF500
    Arkadaslar,

    CBF500 bakim kmlerini ve yapilanlarla ilgili detayli bilgi yazabilirmisiniz ?
    Saygilar;
    Hakan Altiparmak

  17. #37
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    ruzgar,
    cbf500'ün ilk bakimi 1000km'de. ondan sonra 6bin ve ondan sonrada her yeni 6binde (12, 18, 24, ...).

    el kitabinda detayli bir bakim cizelgesi olmasi lazim. internet'te simdilik sadece almancasini buldum (http://www.hondacbf.de/technik.htm --> "Wartungsplan CBF 500"). eger ögrenmek istedigin belli birsey varsa sor, bütün sayfayi cevirecek vaktim yok ne yazik ki ...

    bu cizelgeyi baska bir yerde daha gördügümü hatirliyorum. el kitabinda olabilir mi? benimkine bakamiyorum cünkü motorsikletim bir saat uzakta ... :(

  18. #38
    ruzgar_bey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF500
    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ruzgar,
    cbf500'ün ilk bakimi 1000km'de. ondan sonra 6bin ve ondan sonrada her yeni 6binde (12, 18, 24, ...).

    el kitabinda detayli bir bakim cizelgesi olmasi lazim. internet'te simdilik sadece almancasini buldum (http://www.hondacbf.de/technik.htm --> "Wartungsplan CBF 500"). eger ögrenmek istedigin belli birsey varsa sor, bütün sayfayi cevirecek vaktim yok ne yazik ki ...

    bu cizelgeyi baska bir yerde daha gördügümü hatirliyorum. el kitabinda olabilir mi? benimkine bakamiyorum cünkü motorsikletim bir saat uzakta ... :(
    Tesekkur ederim,

    Benim icin bakim km si yeterli
    Saygilar;
    Hakan Altiparmak

  19. #39
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    km de ne kadar yakıyor cbf 500?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  20. #40
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı necdet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şunuda unutmayın arkadaşlar bu motor naked yani motor çıplak o yüzden
    diğer modellere göre uygun ekstra olarak ne yapmak istiyorsan para demek
    ama çoğu benim gibi masraf yapmak istemiyor çünkü motoru çıplak ve rüzgarı hissetmek istiyor evt bende uzun yolumda (bodrum marmaris)rüzgarı 140-150yaptıktan sonra hissettim ama zaman zaman arkadaşların dediği gibi 190larada çıktım ozamanda gidonun önüne doğru eğilmek zorunda kaldım ama yinede süper zevk aldım.ben 16litreyle 270km yapabiliyorum ama bu kullanışa göre değişiyor benim gibi deli kullanırsan bukadar yol yaparsın .neyse lafın kısası eğitimden sonra banada ilk motor olarak bunu tavsiye ettiler ve kesinlikle pişman değilim
    erdo2002
    Arkadaşımız gaza asıldıgı halde 16 litre ile 270 km gitmiş buda sana cbf 500'ün yakıtı hakkında bir fikir verir sanırım. birde normal kullanımda dahada az yaktıgını düşünürsek okadar abartılacak birşeyi yok sanırım


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler