Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

HONDA ST1300 PAN EUROPEAN KULLANICILARI BİLGİ VE PAYLAŞIM

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Eylül 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    fz6 fazer
    Sitede araştırdım bir çok model var ancak st1300 pan european hakkında bilgi ve paylaşım göremedim..

    uzun zamandır st1300, fjr1300 ve gtr1400 hayalini kurduğum 3 motosiklet modeliydi ve kısa bir zaman önce bunların içinde en ulaşılabilir olan st1300 pan sahibi oldum ve çok memnun kaldım. her motosikletin artıları olduğu gibi negatif yönleride vardır illaki o yüzden bu konuda bilgisi olan kullanan veya daha önce kullanmış olan kullanmak ve almak isteyen arkadaşlarla fikir alışverişi yapabiliriz

    motosiklet hakkında kısaca bilgi vermek gerekirse
    4 silindirli (V) 1300cc 5 vitesli motora sahip
    sport touring kategorisinde oldukça güçlü ve konforlu bir motosiklet
    yakıt sarfiyatı ortalama 100km 6.5 lt (benim hesaplamama göre)

    Motor........Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 16 sübaplı, DOHC 90 V-4 silindirli
    Motor hacmi (cc)......1261
    Silindir çapı & strok (mm).....78 x 66
    Sıkıştırma oranı.......10.8 : 1
    Yakıt sistemi.......PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
    Max güç (ps @ dev/dak)......126 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak).....125 / 6000
    Ateşleme.........Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
    Çalıştırma........Elektrikli
    Şanzıman........5 vites
    Güç Aktarımı....Entegre süspansiyonlu şaft
    Boyutlar (UxGxY)(mm).....2270 x 860 x 1390
    Tekerlekler arası mesafe (mm)....1490
    Sele yüksekliği (mm).....790
    Yerden açıklık (mm)......135
    Yakıt kapasitesi (litre)....29 (5lt rezerv dahil)
    Tekerlekler..Ön..........3 kollu alüminyum döküm
    ................Arka.......3 kollu alüminyum döküm
    Lastikler.....Ön........120 / 70 ZR18M/C (59W)
    ................Arka......170 / 60 ZR17M/C (72W)
    Süspansiyon..Ön......Hava destekli 45 mm´lik teleskopik çatal, 120 mm esneme aralıklı
    ...............Arka......Ön yükleme ve açılma ayarlı, tek taraftan geleneksel tip süspansiyon, 123 mm esneme aralıklı
    Frenler....Ön..........Kombine 3 piston kaliperli 310 5mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    ............Arka.........Kombine 3 piston kaliperli 316 7mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı
    Ağırlık.........329 kg (sıvılarla beraber )

    uzun yolda çok rahat viraj kabiliyeti gayet iyi ve şehir içindede ağırlığından dolayı aman aman bir sorun yaşamadım
    170-180 km de hafif bi kafa sallama olayı var buna pan türbülansı diyorlar artçı yoksa arka çantadan kaynaklanan bi durum gazı yavaş yavaş açarak 200km ve sonrasında bu durum ortadan kalkıyor. artçı varsa böyle bir durum hiç olmuyor zaten

    yedek parça konusunda biraz sıkıntı yaşanabilir ancak yaşanacak sıkıntı parçanın bulunamaması konusunda değil türkiyedeki satış fiyatları konusundadır. örnek sol aynamın dış plastiği ve üzerindeki sinyali yok burda bir kaç honda servisine sordum aynasız sadece plastik parça 580 tl sinyal 230 tl toplam 810 tl + işçilik bu fiyat sadece tek sol taraf için geçerli ve aynasız. ben bu eksiği yurtdışından sağ ve sol olmak üzere çift olarak ve de aynalı olarak 600 liraya sipariş verdim şuan yolda geliyor. diğer bir örnek oksijen sensörlerinden 1 tanesi görevini yapmıyor ve bu parça üniversal burdaki honda servisinde 1030 tl yurtdışından 29 dolar a oda yolda.






    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Selam pandan memnunmusunuz ?

  3. #3
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Guzel motosiklet. Rahat. Motor puruzsuz. Bazi ulkelerde polis motosikleti.

    Burada cok tutmadi. Ozellikle sehir icinde cok sicaklik verdiginden sikayet ediyorlar.

  4. #4
    Murat Ustaoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Marhaba, boyle bir motorun ulkemiz sartlarinda cok tutuluyor ve kullaniliyor olmasini beklerdim acikcasi. Kullanana rastlamadigim gibi uzun zaman yorum da yapilmamis

    Africa twinden sonra st 1300 kullanmaya basladim. Sehir icinde ve trafikte iskencesi disinda pek bir sorunu yok. Ben de esimle cok sık sehir disina ciktigimiz icin aldim.
    Guclu bir motoru var. Dengesi de iyi. 6.vites olsa fena olmazdi. Yakiti 5.5 civarinda. Gosterge 1 litre ile gidilecek yolu hesapliyor, 100km'de ortalama ne kadar yakacagini degil. Artci konforu surucnunkinden daha iyi. Tur cami yuksekligi ayarlanabilyor. Muadilleri bmw r1200rt,yamaha fjr1300, kawasaki gtr1400 gibi motorlar. Dlgerlerini de arastirdim ama iclerinde en saglam motor pan european oldugundan bu motoru tercih ettim.
    Haftasonu gezisinden de kisa bir kayit paylasiyorum.
    Sevgiler.

    http://https://youtu.be/M5GSx2oO1iA

  5. #5
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Nevada V2 250i
    Yosi mizrahi bir süre bu motoru kullanmıştı galiba. Ama epey ağır olduğundan dem vuruyordu malum 310 kg boş ağırlığı varmış galiba. Ben bu segmenti çok beğeniyorum. Favorilerimden biri Kawasaki GTR 1400, bir diğeri Goldwing F6B Bagger.


    BLUE MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler