Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5981

    Üyelik
    31 Ağustos 2014
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Ocak sonu şubat başı bayiden sıfır olarak aldım motor şuan 7500kmye geldi tam olarak bu süre zarfında İstanbul-İzmir ve İstanbul-Antalya turu yaptım.Titreşim açısından açıkcası el ayak uyuşması gibi şeyler olmadı iki uzun yolumda da.Bazen gelen trim sesleri oluyor ancak yolda zaten intercomdan müzik dinlediğim ve uzun yoldada + olarak kulak tıkacı taktığım için hiç bişey duymuyorum trim sesi olarak.Ama rodaj bakımını Putoline ın N-Tech Pro diye bi yağıyla yapmışlardı gayet iyiydi titreşimde az hissediyordum ama 5 bin bakımında 10-50 başka bi putoline yağı koydular ondan sonra ya psikolojik yada gerçekten titreşim bi tık arttı gibi.Onun dışında ben asla ama asla 4.5-5 litrenin altına düşüremedim yakıt sarfiyatını benim kullanım tarzımdan mı kaynaklı bilmiyorum ama helali hoş olsun isterse 7 yaksın gerçekten 7500kmdir en ufak bi sorun yaşamadım(nazar boncuğu).Herhalde bi Tracer 700 veya 900 alana kadar başka bir motor geçişi yapmam
    verdiğiniz bilgilerden kaynaklı çok teşekkür ederim
    titreşim konusu kafama biraz takılıyor açıkçası bundan dolayı alternatif başka bir model arayışındayım şuan çok kararsızım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5982

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bende 2023 400ug ile aranıza katılmış bulunuyorum. Hatta Mersin- Kocaeli arası gidiş geliş ilk uzun yolumuzu da yaptık.

    Benim sormak istediğim bizim motosiklete uyumlu uzun debriyaj teli vs var mı?
    Gidon yükseltme yaptıktan sonra kısa kalan debriyaj teli problemini RS200 ün telini takarak çözenler olmuş. O biraz daha uzunmuş orjinalinden.
    sailor33 bunu beğendi.

  3. #5983
    Lunatique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2023
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CL250
    Çok enteresan bir problemle karşılaştım.
    Bazen elcik ve peglerde normalden daha fazla titreşim olduğunu hissediyor, asfalt türüne göre değişiklik gösterdiğini düşünüyordum.
    Son zamanlarda normalden daha fazla titriyor gibi hissettim.
    Kısa bir tur yapmaya çıktım ve az önce geri döndüm. Giderken her zamanki gibi 5500-6000 devir arası titreşim yok oluyordu.
    Dönerken yol üstüne benzin alıp depoyu fulledim ve yola çıkar çıkmaz daha fazla titrediğini hissettim.
    5-10km gittikten sonra motoru kenara çekip, kapatıp tekrar çalıştırdım.
    Ve ilginç bir şekilde titreşim azaldı, giderkenki optimum hâline geri döndü.

    Acaba yazılımla ilgili mi bir sorun var?
    Daha önce hiç böyle bir şey fark eden oldu mu?
    Yazılımda bir hata var da bazen enjeksiyon sistemi ve hava akışını mı etkiliyor acaba..
    Çünkü ilginç şekilde bu sorun olduğunda her zamanki gibi vites değiştirmeme rağmen sanki gaz/debriyaj ayarı tutmuyor gibi oluyor.
    Motoru tekrar kapatıp açıp sorun gittikten sonra vites geçişleri daha bir yumuşuyor.

  4. #5984

    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 400 UG - Hero xPulse
    Alıntı Lunatique adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok enteresan bir problemle karşılaştım.
    Bazen elcik ve peglerde normalden daha fazla titreşim olduğunu hissediyor, asfalt türüne göre değişiklik gösterdiğini düşünüyordum.
    Son zamanlarda normalden daha fazla titriyor gibi hissettim.
    Kısa bir tur yapmaya çıktım ve az önce geri döndüm. Giderken her zamanki gibi 5500-6000 devir arası titreşim yok oluyordu.
    Dönerken yol üstüne benzin alıp depoyu fulledim ve yola çıkar çıkmaz daha fazla titrediğini hissettim.
    5-10km gittikten sonra motoru kenara çekip, kapatıp tekrar çalıştırdım.
    Ve ilginç bir şekilde titreşim azaldı, giderkenki optimum hâline geri döndü.

    Acaba yazılımla ilgili mi bir sorun var?
    Daha önce hiç böyle bir şey fark eden oldu mu?
    Yazılımda bir hata var da bazen enjeksiyon sistemi ve hava akışını mı etkiliyor acaba..
    Çünkü ilginç şekilde bu sorun olduğunda her zamanki gibi vites değiştirmeme rağmen sanki gaz/debriyaj ayarı tutmuyor gibi oluyor.
    Motoru tekrar kapatıp açıp sorun gittikten sonra vites geçişleri daha bir yumuşuyor.
    Mekanikten çok yazılımsal bir hata gibi geldi bana yaşadığınız sorun. Ben hiç karşılaşmadım böyle bir sorunla. Servise uğrayıp bilgisayara bağlatılarsanız bir güncelleme veya reset atıp çözerler diye düşünüyorum. Eğer çözülmezse en azından yazılımsal olmadığı ortaya çıkar, mekanik bir sorun varsa garantiden çözerler. İşinin ehli bir servise gitmeniz önemli.

  5. #5985

    Üyelik
    06 Nisan 2023
    hocam ben gp kompozitin koruma demirlerini kullanıyorum fakat çok fazla titreşim yapıyor, orjinali tek düşüşte yerde kalıyor diye gp geçtim fakat 4000 devire kadar zırrrr hem aynaya takılı telefon tutucu hem koruma demirleri resmen sesten öldürüyor bunun bir çözümü var mıdır sizce kullanan var mı gp koruma demirlerini bu sorun bende yoktur sanırım sadece
    sallami bunu beğendi.

  6. #5986
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400
    +1 (On harf)
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)