Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5801

    Üyelik
    24 Temmuz 2011
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam
    Arkadaşlar bence zincirleme olarak herkes ninjalarını satsın. Bende Güzel bi tane beyaz alıveriyim aradan olmaz mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5802
    rio_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ninja 250r
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CC bir kac tane amatör foto aynalar için,

    http://c1206.hizliresim.com/y/y/9050u.jpg

    http://c1206.hizliresim.com/y/y/9051h.jpg

    http://c1206.hizliresim.com/y/y/90521.jpg

    http://c1206.hizliresim.com/y/y/9052p.jpg

    aga madde bu.. görüntü fena degilsede yolda yüksek hızda (150 ve üstü) sıkıntı yaratabiliyor haberin olsun saygılar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------



    hah şöyle be birader.. hemen vazgecmek varmı kara kızdan..

    ccman , rio, atilla ve digerleri.. su koltuk işini nasıl halledelim agalar.. ben bittim bu koltuklara...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------



    agaaaaaa bunlar ne yahu cennetteki huriler gibiler.. totoyu koymaya kıyamaz insan bunlara.. ikinci benim kalemimdir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------



    DOstum buna benzer iş cıkartabilirlermi ne diyorsun?q

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

    http://b1206.hizliresim.com/y/y/905z2.jpg

    buyurun burdan yakın!! terbiyesizlik canımı çektirmece!!!! ayıp günah mendebur!!! nasıl yapacaz bu işi???

    İtiraf ediyorum çantalı ninja çok hoşuma gitti ve gecen gece rüyamda gördüm.kendi kara kızım Sıla' da da buna benzer bir çanta olsa nekadar güzel olurdu. Keşke burda yaptırtabilsek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora ilk bıcı bıcısini yaptırdım

    http://e1207.hizliresim.com/z/2/95lc7.jpg

    2 saatimi aldi yikamak, on kisimlar cok girintili/cikintili deli etti biraz. Ninja 250yi yikamak cok daha kolaydi

    Bu arada bendeki ayak pompasi lastikleri sisiremedi. Arka 42psi olmaliydi ama ayak pompasi 38de kaldi. Sinir ve hirs sonucu cikti oraya kadar da ama sonunda pompayi parcaladim sinirlenip Neyse ilerde cc buyultecekler ve pompa almayi dusunenler direkt elektrikli kompresorlu bi sey alsin simdiden



    Bu arada daha onceden soz verdigim 250den 1,000lige geciste yasanan ilk izlenimleri yazayim hazir vakit bulmusken arkadaslar

    Oncelikle motora baslayali 1 yil oldu. Ninja 250 ilk motorumdu. Guvenli Surus, Ileri Surus ve California Superbike School Level1&2'yu aldiktan sonra ve kendime hakim olacagimdan emin olduktan ve motora hakimiyetimde sorun yasamadigimi gordukten sonra cc buyultmeye karar verdim. Tecrube seviyeniz ne olursa olsun gerekli egirimleri almadan kimseye tavsiye etmiyorum

    Bunlari acikladiktan sonra 250-1,000 ilk izlenimlere geleyim. Oncelikle motor hala rodajda o yuzden henuz tam gucuyle yuz yuze gelmedim bunu da belirtiim.

    250den 600e gecmek en mantikli isti. O zaman neden 1,000e atladin derseniz guc modu ve Cekis kontrol sistemine guvendim. Bunlar olmazsa olmazlardi boyle bir geciste ki sizler icin de olmali direkt atlayacaksaniz, nedenini birazdan aciklayacagim. Bu kriterler altinda japonlardan Honda direkt elendi cunku guc moduna bile sahip degildi. Suzuki'de de cekis kontrol yoktu. Geriye Kawa ve Yamaha kaldi. Kawa malzeme kalitesi olarak bir tik daha yukarda ama ben gorsel zevkime gore karar verdim, bir baskasi da gider ZX-10R alir bi sey diyemem Kawanin bir avantaji da ABS olmasi opsiyonel

    Direkt 1,000e atlayacaksaniz arkadaslar Cekis kontrol olmazsa olmazi olmali kriteriniz. Cunku cidden basiniza ozellikle ulkemizin yollarinda ciddi sorunlar acabilirsiniz. Mesela kalkis aninda ninjalarimiz kafa kaldirmiyor ama litrelik makina bunu yapiyor. Yapsin ne guzel mi? Ninjada cogumuz dizlerle cok cok siki tutunmuyoruz motora dik oturusun verdigi rahatlikla (hizlaninca yatiyoruz ya dediniz ama o ayni sey degil). Motorun onu kalktigi anda geri kayarsiniz ve tek tutanak noktaniz gidon kalir. Sag elimizde ne var? Gaz. Dikilen motorda gazi tutan el naapar mecburen? Gazi acar. Gaz daha da acilinca noolur? Tepetaklak dusersiniz motorla beraber, ya da birakir popo ustu oturur asfalta (umarim full ekipman vardir cunku bu sirada motor coktan min 60km'ye ulasmis olacak) motorun onunuzde nasil asfaltta ordan oraya vurdugunu seyredersiniz. Ya da motorun onunu sogukkanlilikla indirirsiniz ki bu sirada da arka tekerle ayni hizada inmezse cirpma yapar ki 250den ilk 1,000e gecmis biri olarak buyuk bir ustalik ve sogukkanlilikla buna aldiris etmeden, gidona yuklenmeden hafif gaz acarak motorun kendini dengelemesine izin verip yolunuza devam edersiniz (dedigim gibi egitim sart). Iste cekis kontrol bunu engelliyor. Motora, gaz tepkisine v.s. alisana kadar cekis kontrolu en ust seviyede tutup zamanla azar azar indirirsiniz ve bu tarz tepkilerle basa cikmayi ogrenirsiniz cunku motor daha evcil davranir (bu arada R1de 7seviyeli cekis kontrol var ama Kawa'da sanirim 3-4seviye onu pek bilemiyorum). Kafa kaldirma isin bir boyutuydu.

    Ninjalarimizla viraj icinde istedigimiz gibi gaz acip hizlanabiliyoruz dii mi? Hatta gazi koklesek bile efendi efendi cikiyor virajdan (orjinal lastikleri degistirdigimiz varsayimizya konusuyorum). 1,000lik alette gaz kolu resmen dokunmatik (guc modu olmasina ve en dusuk gucu sergileyen islak yol modunda bile)! Dedigim gibi dusuk gucte bile gazi 1mm fazla acarsaniz arka direkt kendini birakiyor. Cekis kontrol hayatinizi kurtariyor bu durumda. Basima geldi ordan billiyorum. En dusuk gucte hafif yatikken cekis kontrol de sonuna kadar acikken biden gazi biraz fazla actim ustunden gectigim bir tumsek nedeni ile arka cok cok hafif sallandi ve cekis kontrol devreye girip kurtardi durumu. Ya olmasaydi? Tumsekten gecmek de sart diil biraz fazla actiginiz anda arka birakir. Naapicaksiniz? Gazi mi kapiicaz? Bu sefer motor naapar direkt diklesir. Bu neydi? High-Side Crash! (Egitim onemliydi dii mi ) Siz havada suzulurken motor yine kendini parcalamaya koyulacak. Cekis kontrol burda da hayatimizi kurtardi. Guc modu tek basina yeterli mi? Pek degil..

    Gazi acmayiz yatikken, kalkista da sakin kalkariz, ani hizlanmalardan kaciniriz motora alisana kadar diyebiliriz. Inanir misiniz? Ben kendim desem de inanmam ki emin olun o gucu hissedince ne yemin ne soz kaliyor ;p Ki bi de madem bunlari yapmayacaksiniz o zaman neden litrelik motor aliyorsunuz? Neyse eninde sonunda 250den 1,000lige gecmenin gaziyla (hele bi de ikinci el aldiysaniz ve rodaj gibi bir derdiniz yoksa) cekis kontrol olmamasi hayatiniz pamuk ipligine bagli demektir.

    Umarim 250den 1000e direkt geciste neden cekis kontrol ve guc kontrolu tavsiye ettigimi anlatabilmisimdir. Eger bunlar olmayacaksa almayi dusundugunuz motorda 600luk alin. Cekis kontrol ve guc modu olan bir 1000lik ikisi de olmayan bir 600lukten eger kendinize de hakim olabileceginizden emin olabiliyorsaniz bana gore daha guvenli. Bu benim gorusum.

    H.sonu ciktigimiz gezide bu arada hayatimin ilk TankSlapper olayini yasadim. 140-160 arasi bir hiza ivmeleniyordum ve yolda pes pese gelen bozukluklar vardi. Tamamen deponun uzerine yatmis olmam, motoru bacaklarimla tutmama ve gidona hicbir bicimde yuklenmemis olmama (ki yukleniyor olsaydim tum guvenlik elektroniklerine ragmen su an bunlari yaziyor olamayabilirdim) ve motor rodajda olmasina ragmen (max 7,000devir) ivmelenmenin hizi (motorun gucu) nedeni ile o yol bozuklugu tankslapper'i baslatti ve ben debriyaja uzanip sikana kadar (egitim kesinlikle sart) elektronik gidon amortisoru ve cekis kontrol isini yapti ve dengeledi motoru. Asiri zorluyor muydum? Hayir. Cok mu hizliydim? Hayir. Surucu kaynakli bir hata mi vardi? Hayir. Motorun guvenlik sistemleri yeterli miydi? Evet! Burdayim hala

    Bunlar arkadaslar sizlere kendimce onerilerimdi. Katilirsiniz katilmazsiniz bilemem ama en azindan aklinizda bulunsun

    Simdi gelelim olayin keyifli eglenceli yanina; Ninja250 ile R1 arasinda ne farklar var? Insan neler hissediyor?

    Marsi bastiginiz anda olay kopuyor bi kere o sesi duyunca Sirali 4 silindir sesi olmamasi benim icin en buyuk cekinceydi bu motoru alirken ama kendi sesi bi baskayis cidden. Acayip bi haz ve guc duygusu veriyor insana. Cok daha oturakli ve guclu bir seymis gibi geliyor ;)

    Ikincisi oturus pozisyonu bana cok daha rahat ve oturakli geldi. Ninja250 biraz fazla alcak ve ince. Bacakla tutmak cok daha zordu motoru ve ayaga kalktigimda seleden ayriliyordum motor bacaklarimiin arasinda oynuyordu (1.78 boyundayim). R1 ile dururken de giderken de motora cok daha iyi tutunuyorsunuz ve hakim oluyorsunuz. Ozellikle dururken kalin lastigin de etkisi ile motor daha dengeli ve stabilduruyor.

    Ivmelenme? Henuz rodajda olmasina ragmen inanilmaz. Henuz yaris moduna alip denemedim bile ama gectim standard modu yagmurlu modda bile cok cok cok tatminkar bir ivmelenmeye sahip. Cekis kontrol devreye girse bile motor ivmelenmeye devam ediyor ve kayma yapmiyor. Ninja250de seri kalkista 1-2-3. viteslerde her degisimde popo sallayip yusuf yasatan yolda bile cok cok daha seri ve kuvvetli bir ivmelenme yasatip ip gibi cizgisini Ninja250deki gibi yusuflatmadan koruyor. Rodaj bitince daha detayli yazarim ;)

    Viraj keyfine gelince. Motor inanilmaz bir guven veriyor insana virajlarda. Oldukca oturakli ve dengeli. Ninja250 ile 80 limitle girdigim viraja (ustunde arkayi birakma hissi yasiyordum) 100 ile girdigimi farkettim ve en ufak bir endise yasamadim (cok buyuk bir ihtimalle daha da yuksek suratlerle rahatlikla girilebilir). Ama bir dezavantaji daha az esnek olmasi. Ninja250 cok daha esnek virajda. Daha hizli bir bicimde ordan oraya yatirabiliyorsunuz. R1de daha kontrollu olmak zorundasiniz. CSS kursunu almamis olsam cidden motorla bogusuyor olurdum virajlarda (egitiiiiimmmm).

    Guvenlik onlemi haricindeki elektroniklere gelirsek, hayat onlarla guzelmis. Tek basina saat bile hayatimi kolaylastirdi resmen. Yol bilgisayari ozellikle gezilerde ve benzin durumunuzla ilgili cok ise yariyor. ShiftLight da ozellikle rodajda cok kullanisli (yarislarda-ozellikle drag zaten olmazsa olmaz). Gosterge paneli kontagi cevirdiginiz anda sizi kamciliyor, ona bakmak bile mutlu ediyor insani (ZX-10Rda bunu yasayamazdim mesela; zevk meselesi tabii )

    Trafige gelirsek kesinlikle Ninja250nin esnekliginin yanina yaklasamaz. Motor 206 kilo. Ninjalarimiza gore fazla fark yok gibi gelebilir aradaki fark ama inanin dusuk hizda motoru yatirdiginizda buyuk bir fark yarattigini anliyorsunuz. Belli bir acidan sonra motoru biri yere dogru cekiyormus gibi oluyor. O nedenle trafikte zipir zipir aralara dalamiyorsunuz. Gidon acisi ve tam sag solda manevra zorlugu da isin diger boyutu. O nedenle noolur noolmaz mutlaka topuzlarinizi taktirin ;)

    Konfora gelecek olursak (isi haric ona sonra gelicem) bana gore Ninja250ye gore cok daha rahat. Oturus pozisyonundan bahsetmistim ama amortisorler cok seyi degistiriyor. Bi kere takir tukur etmiyor bu bir; ikincisi de yoldaki engelleri cok cok daha az aktariyor size. Buna ragmen viraj performansi da cok iyi. Yani hem konfor hem yol tutus olarak arada daglar kadar fark varmis diyorsunuz. Amortisorlerin her turku ayarlarini kendinize gore Ninjaya gore daha detayli bir bicimde yapmaniz mumkun.

    Isinma olayina gelirsek, trafikte kullanilmak icin kesinlikle yapilmamis bu aletler. Motorun uzerine cikmadan her zaman rolantinin dusmesini beklemisimdir. Bunda da oyle yapiyorum ama bir fark var R1in o isiya ulasmasi birkac saniye suruyor Aaaa supermis yaw diyip atliyorsunuz motora ama sonra o isi yukselmeye devam ediyor. Trafikte biraz oyalanirsaniz (durmaktan bahsetmiyorum 50-60km ile gidip kisa dur kalklardan bahsediyorum) kisa surede 105 dereceye cikiveriyor motor ve fan aciliyor. Sonra da zaten sizi bi ates basiyor ki sormayin. Bu motorla trafik icin degil kesinlikle. 1.viteste motorun takirdamadan atlayip ziplamadan debriyaji tam birakip gidebildiginiz hiz 45-50km civari arkadaslar. Onun altinda dbriyaji sikmaniz lazim ki buna baski balata dayanmaz. Burdan dusunun siz artik. Ninja250ye gore beni sasirtan bir diger sey de yine isi ile ilgili. Uzun yol da yapsaniz motor cidden cok isiniyor. Oyle ki bi sure sonra bacaginizin motora degen diz kisimlari yanmaya basliyor. Durdugunuzda on gidonun metalinden saseye, depoya her yan el degmeyecek isilara ulasiyor. Bunun da olmamasi icin sanirim 200un altinda gitmemek lazim : )


    Benim aklima gelenler simdilik bunlar Umarim ilerde cc buyultmek isteyen arkadaslara bir faydasi olur. Herkese kazasiz belasiz keyifli surusler

    ---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

    Amma yazmisim yaa :s Niye yoruldum diyorum Bu arada imla ve gramer hatalari affola arkadaslar
    Ejo dostum satır satır okudum. çok güzel yazmışsın. Duygu fırtınalarına sürüklendim okurken. önce aaa bende alayım iyiymiş diyorum,sonra yok almayım zormuş diyorum,elektronik kısmını okuyunca kesin alayım dedim tam ama sen finali ısınma sorunuyla bağlayınca uppss dedim almasammı. Güç hoşuma gidiyor açıkçası ve istiyorum lakin içimde ki tutku olumsuz bir şekilde korkutuyor beni. 140la ninjayla viraja yatınca azrailin arkamda artçı olarak geldiğini hissediyorum. Bu yüzden korkuyorum.Lakin demişsin ya virajlarda güven duygusu diye, acaba litrelik makinayla ninjada yapmaya çalıştığım atraksiyonu yapsam acaba benim için daha mı sağlıklı olur. biraz karışık anlattım gibi ama umarım anlamışsındır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paşam ne ettin yahu nasıl bir yarıs o vuuhuu izlerken terledim ama süpermiş..

    valla o ses gecmiyor arkadaslar benim kız nazlı bir süre geciyor sonra baslıyor sonra kendiliginden geciyor baslıyor ......vb sacma sapan durumlar.. ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam.. aaa yetti ama bu ne yahu tam kare ası kurduk diyoruz önce ejlover sonra sen.. gelmim oraya bak

    Rio satak motorları birer tane triportör alak bunlara inat dostum tıy tıy gezeriz her yere
    Triportör çok yakar mı :D ?

    Kürşat sezon sonu birkez daha konuşalım bu durumu bence. Kadıköy honda bayiinde felan diğer markalardan da güzel ikinci eller oluyor. bir piyasa araştırması yapar ya triportör alırız yada daha vahşi bir geçiş yaparız.
    ejlover ve dreamkiller bunu beğendiler.

  3. #5803
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı rio_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtiraf ediyorum çantalı ninja çok hoşuma gitti ve gecen gece rüyamda gördüm.kendi kara kızım Sıla' da da buna benzer bir çanta olsa nekadar güzel olurdu. Keşke burda yaptırtabilsek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------



    Ejo dostum satır satır okudum. çok güzel yazmışsın. Duygu fırtınalarına sürüklendim okurken. önce aaa bende alayım iyiymiş diyorum,sonra yok almayım zormuş diyorum,elektronik kısmını okuyunca kesin alayım dedim tam ama sen finali ısınma sorunuyla bağlayınca uppss dedim almasammı. Güç hoşuma gidiyor açıkçası ve istiyorum lakin içimde ki tutku olumsuz bir şekilde korkutuyor beni. 140la ninjayla viraja yatınca azrailin arkamda artçı olarak geldiğini hissediyorum. Bu yüzden korkuyorum.Lakin demişsin ya virajlarda güven duygusu diye, acaba litrelik makinayla ninjada yapmaya çalıştığım atraksiyonu yapsam acaba benim için daha mı sağlıklı olur. biraz karışık anlattım gibi ama umarım anlamışsındır.
    ) Cok cok iyi anladim, cunku ayni yollardan gectim ben de ;) Bunu dusunerek hazirladim zaten yaziyi. Orada ne hissediyodum simdi ne hissediyorum diye. Hatta ozellikle birebir ayni yollarda ayni sartlarda kullandim ki objektif bir karsilastirma yapabiliim diye ;)

    Hocam bununla ninjada 140la kelle koltukta gibi hissederek girdiginiz virajdan cok daha keskinine 140 giriyor ve farketmiyorsunuz bile AMA CSS kursundan sonra durum degisti. Ninjada da cok daha guvenli girdim virajlara. Yani yine ayni viraja bununla 140la girerseniz ninjaya gore daha guvenli hissedersiniz ama yine de yanlis bi sey yaparsaniz affi olmaz. O nedenle bence once egitimleri tamamlamak lazim. Cekis kontrol sadece son tedbir cunku. Siz motoru dogru yatirmayip, gaz kontrolu bilincsizce kullanirsaniz ninja ile 140 ile girdiginiz virajda 1000lik makina ile 120 ile refuja patlayabilirsiniz. Dedigim gibi yatirmasi kaldirmasi daha zor aletin. Ninjayi kullanirken (kurstan once) yaptigim sekilde virajlari cok cok genis aldigini gordum ve direkt CSS bilgileri devreye girdi ve sorunu cozdum bi derece ama alismak lazim hala. Bence acele etmeyin ;)
    ccman bunu beğendi.
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  4. #5804
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    ejlover klavyenin tuşları silinmiştir

    yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
    ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin

    250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover

    makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.


    herkeze iyi geceler .

    sevgi saygılar.
    dreamkiller, hayvan ve enginar bunu beğendiler.

  5. #5805
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ejlover klavyenin tuşları silinmiştir

    yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
    ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin

    250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover

    makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.


    herkeze iyi geceler .

    sevgi saygılar.
    hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur
    ccman, ejlover ve rio_mavi bunu beğendiler.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  6. #5806
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    dreamkiller
    z750r benimde favorim ama sadece naked olduğu için yüksek süratte 180 gibi kafana yumruk atıyor hissi veriyor rüzgar.nerden biliyon dersen r6 da ön camı söküp yenisini taktırmak için çeşme-izmir arası gitmiştim camsız.maymun olmuştum gidene kadar.
    sıfır alırsamda ilk ona bakacağım sonra z1000sx e.sana hak veriyorum özellikle artçı ile sürüşte.hadi bakalım zehri ejlover attı benden sonra sıra sende darısı tüm ninja 250r kullananlara.
    ejlover, dreamkiller ve rio_mavi bunu beğendiler.

  7. #5807
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Arkadaslar elimde neredeyse dolu bir listrelik Motul 5100 10w40 var.
    Bir litre daha alirsaniz yag degisiminde isinizi gorur.
    Isteyen alsin (para istemiyorum). Tam sentetik 300v ye gectigim icin kullanamyacagim.
    ejlover ve dreamkiller bunu beğendiler.

  8. #5808
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı hayvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar elimde neredeyse dolu bir listrelik Motul 5100 10w40 var.
    Bir litre daha alirsaniz yag degisiminde isinizi gorur.
    Isteyen alsin (para istemiyorum). Tam sentetik 300v ye gectigim icin kullanamyacagim.
    Benimkine 1 litre daha gerekmez tam 1 lt alıyo

  9. #5809
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ejlover klavyenin tuşları silinmiştir

    yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
    ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin

    250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover

    makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.


    herkeze iyi geceler .

    sevgi saygılar.
    Abi valla ne diim hayırlısı

    Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.

    Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor

    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur
    Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(

    ccman, atid, dreamkiller ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  10. #5810
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    daral geldi motor bakmaktan en sonunda buna binicem http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...feature=fvwrel
    ya da evde bisiklete bunu takıcam http://www.youtube.com/watch?feature...&v=CDafMzo4HO8

    onun busu var şunun o su yok.arızaya sardım ofiste
    şeytan diyorkiiiiiiiiiii .... neyse demesin bir şey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi valla ne diim hayırlısı

    Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.

    Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor


    Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(

    http://www.youtube.com/watch?v=IFW6rsjUl6E
    adamım AU elbiseli MAN
    adam doğru diyor ne diyorsa,şimdi sat 250r ı git z750r a 25bin bayıl yine 250r sürati ile sür :(.

    ejlover ilandaki 1200 RT benim hayalim.en son bu motora binicem sonra da mezara onla gömsünler beni.hani yemeğin en son kısmı yemekten sonra yenen tatlı gibio.yirim onun farın altındaki böbreeni
    o da olacak inşallah.
    ejlover ve dreamkiller bunu beğendiler.

  11. #5811

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi valla ne diim hayırlısı

    Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.

    Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor


    Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(

    http://www.youtube.com/watch?v=IFW6rsjUl6E
    usta adam süper ya. ben daha acemiyim yeni başlayacağım motor ehliyetim bile yok. ninja 250r den başlayıp bir yıl sonra filan r6 geçmeyi düşünüyordum. artık z750 düşünüyorum. kawasaki başka ya ismini sevdiğimin.

    @ccman o ses herşeye değer bence
    ejlover bunu beğendi.

  12. #5812
    Yuce123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2011
    Şehir
    Aydın Söke-İzmir
    Motosikleti
    2013 Honda Cbr 600f -- 2015 Honda Cbr 1000rr
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur
    bende z750 ye binmiştim bi ara.keşke binmeseydim kendi motorumdan soğur gibi oldum gidon çok rahat gerçekten ya

  13. #5813
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Artçı ile bizim motor olmuyor arkadaşlar çok haklısınız. Bir kaç yıl sonra motoru değiştireceğim zaman ben de naked düşünüyorum.

  14. #5814
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı atid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta adam süper ya. ben daha acemiyim yeni başlayacağım motor ehliyetim bile yok. ninja 250r den başlayıp bir yıl sonra filan r6 geçmeyi düşünüyordum. artık z750 düşünüyorum. kawasaki başka ya ismini sevdiğimin.@ccman o ses herşeye değer bence
    acemisin ehliyet yok ve250r ile başlayıp 1 sonra r6 ? sonrasını da bil bakalım ?.bi sonraki sezon da sen kenan ve rossi ile de yarışada girersin.sana bi ton şey yazardım ama forumlarda zaten yazılmışı var araştır ;) sana tavsiyem bir önceki mesajımda ki 2 videoyu izlemen...
    Yuce123 ve Zippo's bunu beğendiler.

  15. #5815
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    7 sene mobilete bindim 6 sene scootere bi ara ybr 125e bikac ay kmyco venox 250ye ama hala ninja 250ye binemedim.nedir bu sendeki hız 1 sene ninja 250 1 sene sonra r6 falan :D
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  16. #5816
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motor satilmi$tir.ilgilenen herkeze tesekkur ederim.
    enginar, ejlover, dreamkiller ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #5817
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor satilmi$tir.ilgilenen herkeze tesekkur ederim.
    Hayırlı olsun, yeni motoru alınca fotoğraflarını ve modifiyelerini bekliyorum

  18. #5818
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    enginar sağolasın .
    kaporasını aldım aslında, ben ne alacağıma karar veremedim.alıcısı parayı hemen çıkardı verdi de ben panik oldum.:satışı verince alırım dedim.
    r6 orada hazır ama nedense lastiklere uyuz oldum dunlop var üzerinde
    şimdi şu videoyu izleyince kararsız kaldım yine http://www.youtube.com/watch?v=7rXoIewSlx8
    adamlar benim 250r a karbonla yeşil kombinasyonunun kralını yapmışlar.
    kawa ya devam mı etsek ?

  19. #5819
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enginar sağolasın .
    kaporasını aldım aslında, ben ne alacağıma karar veremedim.alıcısı parayı hemen çıkardı verdi de ben panik oldum.:satışı verince alırım dedim.
    r6 orada hazır ama nedense lastiklere uyuz oldum dunlop var üzerinde
    şimdi şu videoyu izleyince kararsız kaldım yine http://www.youtube.com/watch?v=7rXoIewSlx8
    adamlar benim 250r a karbonla yeşil kombinasyonunun kralını yapmışlar.
    kawa ya devam mı etsek ?
    Vaaayyy hayirli ugurlu olsun yaa Gitti senin motor da desene

    Abi 600luklerde zx6r en babasi su an sifirlarda. Kesinlikle beyaz takintin yoksa benim gibi dusunme zx6r al. R6dan cok cok daha memnun kalirsin

    R6 alirsan da onlarin bazilari bridgestone ile geliyor (BT16 ya da 09 gibi bi sey olsa gerek tam hatirlamiyorum). Bazisi da Dunlop'un orta seviye bi lastigi ile geliyor. Baska gelirse Bridgestone ile gelme ihtimali var, ya da diger Yamaha'lara bak istersen ;) Benim gorduklerimin cogu bridgestone ile gelmisti showroom'da.

    ---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada daha onceden soz verdigim 250den 1,000lige geciste yasanan ilk izlenimleri yazayim hazir vakit bulmusken arkadaslar

    Oncelikle motora baslayali 1 yil oldu. Ninja 250 ilk motorumdu. Guvenli Surus, Ileri Surus ve California Superbike School Level1&2'yu aldiktan sonra ve kendime hakim olacagimdan emin olduktan ve motora hakimiyetimde sorun yasamadigimi gordukten sonra cc buyultmeye karar verdim. Tecrube seviyeniz ne olursa olsun gerekli egirimleri almadan kimseye tavsiye etmiyorum

    Bunlari acikladiktan sonra 250-1,000 ilk izlenimlere geleyim. Oncelikle motor hala rodajda o yuzden henuz tam gucuyle yuz yuze gelmedim bunu da belirtiim.

    250den 600e gecmek en mantikli isti. O zaman neden 1,000e atladin derseniz guc modu ve Cekis kontrol sistemine guvendim. Bunlar olmazsa olmazlardi boyle bir geciste ki sizler icin de olmali direkt atlayacaksaniz, nedenini birazdan aciklayacagim. Bu kriterler altinda japonlardan Honda direkt elendi cunku guc moduna bile sahip degildi. Suzuki'de de cekis kontrol yoktu. Geriye Kawa ve Yamaha kaldi. Kawa malzeme kalitesi olarak bir tik daha yukarda ama ben gorsel zevkime gore karar verdim, bir baskasi da gider ZX-10R alir bi sey diyemem Kawanin bir avantaji da ABS olmasi opsiyonel

    Direkt 1,000e atlayacaksaniz arkadaslar Cekis kontrol olmazsa olmazi olmali kriteriniz. Cunku cidden basiniza ozellikle ulkemizin yollarinda ciddi sorunlar acabilirsiniz. Mesela kalkis aninda ninjalarimiz kafa kaldirmiyor ama litrelik makina bunu yapiyor. Yapsin ne guzel mi? Ninjada cogumuz dizlerle cok cok siki tutunmuyoruz motora dik oturusun verdigi rahatlikla (hizlaninca yatiyoruz ya dediniz ama o ayni sey degil). Motorun onu kalktigi anda geri kayarsiniz ve tek tutanak noktaniz gidon kalir. Sag elimizde ne var? Gaz. Dikilen motorda gazi tutan el naapar mecburen? Gazi acar. Gaz daha da acilinca noolur? Tepetaklak dusersiniz motorla beraber, ya da birakir popo ustu oturur asfalta (umarim full ekipman vardir cunku bu sirada motor coktan min 60km'ye ulasmis olacak) motorun onunuzde nasil asfaltta ordan oraya vurdugunu seyredersiniz. Ya da motorun onunu sogukkanlilikla indirirsiniz ki bu sirada da arka tekerle ayni hizada inmezse cirpma yapar ki 250den ilk 1,000e gecmis biri olarak buyuk bir ustalik ve sogukkanlilikla buna aldiris etmeden, gidona yuklenmeden hafif gaz acarak motorun kendini dengelemesine izin verip yolunuza devam edersiniz (dedigim gibi egitim sart). Iste cekis kontrol bunu engelliyor. Motora, gaz tepkisine v.s. alisana kadar cekis kontrolu en ust seviyede tutup zamanla azar azar indirirsiniz ve bu tarz tepkilerle basa cikmayi ogrenirsiniz cunku motor daha evcil davranir (bu arada R1de 7seviyeli cekis kontrol var ama Kawa'da sanirim 3-4seviye onu pek bilemiyorum). Kafa kaldirma isin bir boyutuydu.

    Ninjalarimizla viraj icinde istedigimiz gibi gaz acip hizlanabiliyoruz dii mi? Hatta gazi koklesek bile efendi efendi cikiyor virajdan (orjinal lastikleri degistirdigimiz varsayimizya konusuyorum). 1,000lik alette gaz kolu resmen dokunmatik (guc modu olmasina ve en dusuk gucu sergileyen islak yol modunda bile)! Dedigim gibi dusuk gucte bile gazi 1mm fazla acarsaniz arka direkt kendini birakiyor. Cekis kontrol hayatinizi kurtariyor bu durumda. Basima geldi ordan billiyorum. En dusuk gucte hafif yatikken cekis kontrol de sonuna kadar acikken biden gazi biraz fazla actim ustunden gectigim bir tumsek nedeni ile arka cok cok hafif sallandi ve cekis kontrol devreye girip kurtardi durumu. Ya olmasaydi? Tumsekten gecmek de sart diil biraz fazla actiginiz anda arka birakir. Naapicaksiniz? Gazi mi kapiicaz? Bu sefer motor naapar direkt diklesir. Bu neydi? High-Side Crash! (Egitim onemliydi dii mi ) Siz havada suzulurken motor yine kendini parcalamaya koyulacak. Cekis kontrol burda da hayatimizi kurtardi. Guc modu tek basina yeterli mi? Pek degil..

    Gazi acmayiz yatikken, kalkista da sakin kalkariz, ani hizlanmalardan kaciniriz motora alisana kadar diyebiliriz. Inanir misiniz? Ben kendim desem de inanmam ki emin olun o gucu hissedince ne yemin ne soz kaliyor ;p Ki bi de madem bunlari yapmayacaksiniz o zaman neden litrelik motor aliyorsunuz? Neyse eninde sonunda 250den 1,000lige gecmenin gaziyla (hele bi de ikinci el aldiysaniz ve rodaj gibi bir derdiniz yoksa) cekis kontrol olmamasi hayatiniz pamuk ipligine bagli demektir.

    Umarim 250den 1000e direkt geciste neden cekis kontrol ve guc kontrolu tavsiye ettigimi anlatabilmisimdir. Eger bunlar olmayacaksa almayi dusundugunuz motorda 600luk alin. Cekis kontrol ve guc modu olan bir 1000lik ikisi de olmayan bir 600lukten eger kendinize de hakim olabileceginizden emin olabiliyorsaniz bana gore daha guvenli. Bu benim gorusum.

    H.sonu ciktigimiz gezide bu arada hayatimin ilk TankSlapper olayini yasadim. 140-160 arasi bir hiza ivmeleniyordum ve yolda pes pese gelen bozukluklar vardi. Tamamen deponun uzerine yatmis olmam, motoru bacaklarimla tutmama ve gidona hicbir bicimde yuklenmemis olmama (ki yukleniyor olsaydim tum guvenlik elektroniklerine ragmen su an bunlari yaziyor olamayabilirdim) ve motor rodajda olmasina ragmen (max 7,000devir) ivmelenmenin hizi (motorun gucu) nedeni ile o yol bozuklugu tankslapper'i baslatti ve ben debriyaja uzanip sikana kadar (egitim kesinlikle sart) elektronik gidon amortisoru ve cekis kontrol isini yapti ve dengeledi motoru. Asiri zorluyor muydum? Hayir. Cok mu hizliydim? Hayir. Surucu kaynakli bir hata mi vardi? Hayir. Motorun guvenlik sistemleri yeterli miydi? Evet! Burdayim hala

    Bunlar arkadaslar sizlere kendimce onerilerimdi. Katilirsiniz katilmazsiniz bilemem ama en azindan aklinizda bulunsun

    Simdi gelelim olayin keyifli eglenceli yanina; Ninja250 ile R1 arasinda ne farklar var? Insan neler hissediyor?

    Marsi bastiginiz anda olay kopuyor bi kere o sesi duyunca Sirali 4 silindir sesi olmamasi benim icin en buyuk cekinceydi bu motoru alirken ama kendi sesi bi baskayis cidden. Acayip bi haz ve guc duygusu veriyor insana. Cok daha oturakli ve guclu bir seymis gibi geliyor ;)

    Ikincisi oturus pozisyonu bana cok daha rahat ve oturakli geldi. Ninja250 biraz fazla alcak ve ince. Bacakla tutmak cok daha zordu motoru ve ayaga kalktigimda seleden ayriliyordum motor bacaklarimiin arasinda oynuyordu (1.78 boyundayim). R1 ile dururken de giderken de motora cok daha iyi tutunuyorsunuz ve hakim oluyorsunuz. Ozellikle dururken kalin lastigin de etkisi ile motor daha dengeli ve stabilduruyor.

    Ivmelenme? Henuz rodajda olmasina ragmen inanilmaz. Henuz yaris moduna alip denemedim bile ama gectim standard modu yagmurlu modda bile cok cok cok tatminkar bir ivmelenmeye sahip. Cekis kontrol devreye girse bile motor ivmelenmeye devam ediyor ve kayma yapmiyor. Ninja250de seri kalkista 1-2-3. viteslerde her degisimde popo sallayip yusuf yasatan yolda bile cok cok daha seri ve kuvvetli bir ivmelenme yasatip ip gibi cizgisini Ninja250deki gibi yusuflatmadan koruyor. Rodaj bitince daha detayli yazarim ;)

    Viraj keyfine gelince. Motor inanilmaz bir guven veriyor insana virajlarda. Oldukca oturakli ve dengeli. Ninja250 ile 80 limitle girdigim viraja (ustunde arkayi birakma hissi yasiyordum) 100 ile girdigimi farkettim ve en ufak bir endise yasamadim (cok buyuk bir ihtimalle daha da yuksek suratlerle rahatlikla girilebilir). Ama bir dezavantaji daha az esnek olmasi. Ninja250 cok daha esnek virajda. Daha hizli bir bicimde ordan oraya yatirabiliyorsunuz. R1de daha kontrollu olmak zorundasiniz. CSS kursunu almamis olsam cidden motorla bogusuyor olurdum virajlarda (egitiiiiimmmm).

    Guvenlik onlemi haricindeki elektroniklere gelirsek, hayat onlarla guzelmis. Tek basina saat bile hayatimi kolaylastirdi resmen. Yol bilgisayari ozellikle gezilerde ve benzin durumunuzla ilgili cok ise yariyor. ShiftLight da ozellikle rodajda cok kullanisli (yarislarda-ozellikle drag zaten olmazsa olmaz). Gosterge paneli kontagi cevirdiginiz anda sizi kamciliyor, ona bakmak bile mutlu ediyor insani (ZX-10Rda bunu yasayamazdim mesela; zevk meselesi tabii )

    Trafige gelirsek kesinlikle Ninja250nin esnekliginin yanina yaklasamaz. Motor 206 kilo. Ninjalarimiza gore fazla fark yok gibi gelebilir aradaki fark ama inanin dusuk hizda motoru yatirdiginizda buyuk bir fark yarattigini anliyorsunuz. Belli bir acidan sonra motoru biri yere dogru cekiyormus gibi oluyor. O nedenle trafikte zipir zipir aralara dalamiyorsunuz. Gidon acisi ve tam sag solda manevra zorlugu da isin diger boyutu. O nedenle noolur noolmaz mutlaka topuzlarinizi taktirin ;)

    Konfora gelecek olursak (isi haric ona sonra gelicem) bana gore Ninja250ye gore cok daha rahat. Oturus pozisyonundan bahsetmistim ama amortisorler cok seyi degistiriyor. Bi kere takir tukur etmiyor bu bir; ikincisi de yoldaki engelleri cok cok daha az aktariyor size. Buna ragmen viraj performansi da cok iyi. Yani hem konfor hem yol tutus olarak arada daglar kadar fark varmis diyorsunuz. Amortisorlerin her turku ayarlarini kendinize gore Ninjaya gore daha detayli bir bicimde yapmaniz mumkun.

    Isinma olayina gelirsek, trafikte kullanilmak icin kesinlikle yapilmamis bu aletler. Motorun uzerine cikmadan her zaman rolantinin dusmesini beklemisimdir. Bunda da oyle yapiyorum ama bir fark var R1in o isiya ulasmasi birkac saniye suruyor Aaaa supermis yaw diyip atliyorsunuz motora ama sonra o isi yukselmeye devam ediyor. Trafikte biraz oyalanirsaniz (durmaktan bahsetmiyorum 50-60km ile gidip kisa dur kalklardan bahsediyorum) kisa surede 105 dereceye cikiveriyor motor ve fan aciliyor. Sonra da zaten sizi bi ates basiyor ki sormayin. Bu motorla trafik icin degil kesinlikle. 1.viteste motorun takirdamadan atlayip ziplamadan debriyaji tam birakip gidebildiginiz hiz 45-50km civari arkadaslar. Onun altinda dbriyaji sikmaniz lazim ki buna baski balata dayanmaz. Burdan dusunun siz artik. Ninja250ye gore beni sasirtan bir diger sey de yine isi ile ilgili. Uzun yol da yapsaniz motor cidden cok isiniyor. Oyle ki bi sure sonra bacaginizin motora degen diz kisimlari yanmaya basliyor. Durdugunuzda on gidonun metalinden saseye, depoya her yan el degmeyecek isilara ulasiyor. Bunun da olmamasi icin sanirim 200un altinda gitmemek lazim : )


    Benim aklima gelenler simdilik bunlar Umarim ilerde cc buyultmek isteyen arkadaslara bir faydasi olur. Herkese kazasiz belasiz keyifli surusler

    ---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

    Amma yazmisim yaa :s Niye yoruldum diyorum Bu arada imla ve gramer hatalari affola arkadaslar
    Bu arada şanzımanla ilgili bilgileri yazmayi unutmusum hemen ekliyorum:

    Vites gecisleri Ninja250ye gore cok daha keskin. Arada gecmeyen vitesler, geciste zorlanma v.s. sorunlar ortadan kalkiyor. Tikir tikir isliyor vites ;) Bu arada Ninja250'de vites buyulturken ayagi cok kaldirmak gerekiyordu, o yol cok uzun geliyordu bana. Hatta bazen sanki ayagi peglerden kaldirmam gerekiyor gibi oluyordu vitesi gecirebilmek icin. R1de kucuk bir bilek hareketi yetiyor.

    Ama bir dezavantaj debriyaj cok cok daha sert. R1de gerci diger litreliklere gore daha sertmis debriyaj ki alismaniz bi kac yuz km suruyor. Alisinca problem yok ama yine de trafikte sik birak insanin eli bayaa aciyor ;(

    Gelelim Kaydirmali Debriyaja Iste bu mukemmel bi sey. Vites kuculturken motor freninin sert girmesini, arka teker kilitleme riskini (cok fazla vites kucultmedikce), ara gaz verme geregini tamamen ortadan kalkiyor. Duzgun aragazla beraber sanki vites hic kuculmemiscesine motor zerre sarsilmadan devir bozulmadan yola devam edebiliyorsunuz. Ninja 250de ozellikle viraj girislerinde vites kucultme olayi biraz tedirgin ediyordu beni (genellikle de birden fazla vites kucultmek zorunda kaliyordum guc azligi nedeni ile) bu da viraja girisi bazen geciktirip cizgimin sapmasina neden olabiliyordu. Kaydirmali debriyajla kesinlikle viraj girislerinde cok daha seri ve guvende oluyorsunuz (600luk makinalarin da cogunda bulunmakta )

    Bu konuyu da acikliga kavusturduguma gore icim rahat artik

    ---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:30 ----------

    Bu arada izlenimler icin hazirladigim yaziyi forumun genel bolumunde de paylastim.

    Destek icin begeni ve yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar:
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2736257

    Muhtemelen tanimayan etmeyen garip, yorumlar yapacak cok kisi cikacak
    RuzgarSA ve hayvan bunu beğendiler.
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  20. #5820
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Bir kaç saat önce biraz gazlıyım dedim 2 saate yakın turlamışım motor ısındıktan sonra biraz yüksek devirlere çıktım gayet güzel ses geliyormuş motordan daha ilk defa 8000 devirlere yükseldi motor.
    ejlover ve dreamkiller bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler