Konuyu 16.000 km tecrübesiyle hortlatayım:

Motorda yaşadığım sorunları ve gezilerimi tek tek anlatıyorum

Sorunlar:
-Egzoz peteklerinde parça kırılması -50 tl
-Zincir koruma plastiği kırılması - kendi hatam olabilir kilit takarken emin değilim
-Depo boyalarında açılma - motor depo motoru değil sürekli dışarda
-Egzoz boyasında küflenme - motor depo motoru değil sürekli dışarda
-Şasi kırılması - motorun amortisörleri berbar, çukurlarda vuruyor büyük ihtimal ondan kırıldı ve şasi kırılması yaşayann kişi sayısı fazla
-Titreşim - motor kim ne derse desin titriyor, uzun yolda(150-200 km) rahatsız edebiliyor fakat kısa yolda hissetmezsiniz.
-Titreşimden dolayı parça dökme olayı var sürekli sıkmak gerekiyor

Yol deneyimlerine gelirsek, motorla 2 defa uzun yol yaptım. Her ikisi de 2 günde gerçekleşti. Biri 700 km olan Antalya-Fethiye gezim, diğeri de 500 km olan Antalya-Alanya gezim. Bu geziler boyunca en ufak sorun yaşamadım. Her 80 km de bir mola verdim, titreşimden dolayı vermek de gerekiyor. Bu yolların hepsi asfalt yol değil. Çoğu yerde taşlık köy yoluydu. Bir kaç örnek fotoğraf ve video atıyorum bununla ilgili.

Sonuç olarak. Bu motoru 2016 yılında 3100 liraya sıfır aldım. Bakımlarını Kuba servisinde düzenli olarak yaptırdım ve işimi fazlasıyla gördü. Bir daha alır mıydım?. Param olsa biraz daha üstüne koyar 200'lük motor alırdım (uzun yol için), param yoksa da biraz daha para biriktirir temiz 2.el ybr veya sıfır mondial(balansörlü) alırdım. Şuanki fiyatlarda tercih etmenizi tavsiye etmem.

Yayla gezim

https://www.youtube.com/watch?v=esFE_NsOPUo

Bu da yayladan sisli yollardan, dik yokuşlardan bir yolculuk



Kırılan şasi



Yayla gezisi