Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910

Bajaj V15 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 47_Yaşında
    Motosikleti
    2021 model CF Moto 250 NK-A
    Merhaba arkadaşlar,

    2017 model Bajaj Vikrant V15 ABS motosikletimin arka dişlisini 42 den 40 a düşürmek istiyorum.
    bunu yapan arkadaşlar olmuş. 90-100 km lerde titreşimsiz kullandiklarini yazmislar.
    son hizlar da 120 civarina cikmis. tabi titresimle birlikte. o kadara ihtiyacim yok ama en azindan
    4 seritli sehir ici yollarda titresimsiz bi 90-100 km/s hizla gidebileyim istiyorum.
    simdi de gidiyorum ama motor Allah'a yürüyecek neredeyse. Azer bülbüle bağlıyor. sizler de
    biliyorsunuzdur. aynı motor sizlerde de var. :D
    aynalara bakınca arkadaki arabaların farları elips şeklinde görünüyor. netlemek için debriyajı
    sıkmam gerekiyor. artik rahatsiz etmeye basladi bu durum.

    herneyse. ben biraz arastirdim ama kesin sudur kardesim. al bu disliyi tak denilen bir yer
    bulamadim. sadece nette biraz arastirdigimda gordugum kadariyla bizim V15 in janta baglantisi
    4 vidayla yapildigi icin BAJAJ'a ait diger modellerin 4 vida ile janta baglanan arka dislilerine
    baktim. aklima baska bir sey gelmedi. tabi bunlarin vida delikleri, delik araliklari, dislinin
    ic capi vs. onlar konusunda en ufak fikrim yok. neyse o sekilde 4 vidali dislisi olan BAJAJ'lar:
    1: Vikrant V15 -> 42 diş
    2: Boxer BM 150 -> 42 diş
    3: Pulsar NS 150 -> 43 diş
    4: Discover 150S -> 45 diş
    5: Pulsar NS 160 -> 45 diş
    6: Pulsar NS 150 -> 40 diş <- gördüm. 40T yazmışlar bu 40 diş oluyor sanırım?
    başka da görmedim nette. benim istedigimi yapabilmem icin ne almam? nereden almam gerek?
    hangi marka model motorun orjinal veya yan sanayi veya modifiye dislisini almam gerekir?

    Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.

    not: son günlerde motor memnuniyeti konusu geçmiş sanırım. ben bu söylediğim konu haricinde çok memnunum.
    Green Arrow ve 4strings bunu beğendiler.
    250 kişi civarı üyeli TELEGRAM grubumuz: https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu/
    Ankara'ya özel: https://t.me/AnkaraMotorluGezi/
    250NK'ya özel: https://t.me/CFMoto250NK/


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #182
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ersinkecis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    2017 model Bajaj Vikrant V15 ABS motosikletimin arka dişlisini 42 den 40 a düşürmek istiyorum.
    bunu yapan arkadaşlar olmuş. 90-100 km lerde titreşimsiz kullandiklarini yazmislar.
    son hizlar da 120 civarina cikmis. tabi titresimle birlikte. o kadara ihtiyacim yok ama en azindan
    4 seritli sehir ici yollarda titresimsiz bi 90-100 km/s hizla gidebileyim istiyorum.
    simdi de gidiyorum ama motor Allah'a yürüyecek neredeyse. Azer bülbüle bağlıyor. sizler de
    biliyorsunuzdur. aynı motor sizlerde de var. :D
    aynalara bakınca arkadaki arabaların farları elips şeklinde görünüyor. netlemek için debriyajı
    sıkmam gerekiyor. artik rahatsiz etmeye basladi bu durum.

    herneyse. ben biraz arastirdim ama kesin sudur kardesim. al bu disliyi tak denilen bir yer
    bulamadim. sadece nette biraz arastirdigimda gordugum kadariyla bizim V15 in janta baglantisi
    4 vidayla yapildigi icin BAJAJ'a ait diger modellerin 4 vida ile janta baglanan arka dislilerine
    baktim. aklima baska bir sey gelmedi. tabi bunlarin vida delikleri, delik araliklari, dislinin
    ic capi vs. onlar konusunda en ufak fikrim yok. neyse o sekilde 4 vidali dislisi olan BAJAJ'lar:
    1: Vikrant V15 -> 42 diş
    2: Boxer BM 150 -> 42 diş
    3: Pulsar NS 150 -> 43 diş
    4: Discover 150S -> 45 diş
    5: Pulsar NS 160 -> 45 diş
    6: Pulsar NS 150 -> 40 diş <- gördüm. 40T yazmışlar bu 40 diş oluyor sanırım?
    başka da görmedim nette. benim istedigimi yapabilmem icin ne almam? nereden almam gerek?
    hangi marka model motorun orjinal veya yan sanayi veya modifiye dislisini almam gerekir?

    Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.

    not: son günlerde motor memnuniyeti konusu geçmiş sanırım. ben bu söylediğim konu haricinde çok memnunum.
    Ersin abi merhaba, güzel ve detaylı yazın için teşekkürler. İsteklerini karşılamak adına 42 olan dişlini küçültmemiz gerekiyor, büyültürsek daha çok titreşim ve tork gelecek son hızın daha da düşecek.

    40 dişli takılacak abi https://www.kalyoncumotor.com/urun/bajaj-discover-125-st-performans-dislisi-arka-40-t ben bu siteden aldım sorunsuz ve güvenilir. Son hızda hava kosulları iyiyse artış oluyor ancak rüzgarda pek fark olmuyor ANCAK motorun bütün zırıltısı ve titreşimi kayboluyor, ciddi konfor elde ediyorsunuz.

    Motoru bilmeden ve körü körüne eleştirenlere sadece gülüyorum ben, motorun fiyatı belli, ABS var 18 litre depo var 2.6 litre yakıyor basmazsan daha da az ayda 1 kere benzin alıyorum 600 650 kmde bir benzinliğe gidiyorum. Ön jant büyük bozuk yola girebiliyor, tedirgin etmeden götürüyor her yere. Oynamaya ve custom yapmaya acayip müsait bir motor. Şişli-Uçmakdere-Şişli geze geze yolu uzata uzata tek depo ile rahatça 90 100 gidip döndüğünde hala neredeyse yarım depo benzinin olması harika birşey. 1200-1250 cc motorlara sahip oldum her motorun keyfi farklı. Değerlendirirken verilen ve alınana göre değer biçmek lazım. Bu zor zamanlarda her işinizi görebilecek basit ama fazlasıyla donanımlı bir motor fiyatına göre.
    mattiadestro, 4strings ve ersinkecis bunu beğendiler.

  3. #183
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Çok güzel bilgiler teşekkür ederiz. Sanırım bu motor fiyat performans oranını iyi hesaplayabilenler için daha cezbedici. Yoksa bu sınıfta R18 de var
    Green Arrow ve ersinkecis bunu beğendiler.

  4. #184
    ersinkecis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    Ankara 47_Yaşında
    Motosikleti
    2021 model CF Moto 250 NK-A
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ersin abi merhaba, güzel ve detaylı yazın için teşekkürler. İsteklerini karşılamak adına 42 olan dişlini küçültmemiz gerekiyor, büyültürsek daha çok titreşim ve tork gelecek son hızın daha da düşecek.

    40 dişli takılacak abi https://www.kalyoncumotor.com/urun/bajaj-discover-125-st-performans-dislisi-arka-40-t ben bu siteden aldım sorunsuz ve güvenilir. Son hızda hava kosulları iyiyse artış oluyor ancak rüzgarda pek fark olmuyor ANCAK motorun bütün zırıltısı ve titreşimi kayboluyor, ciddi konfor elde ediyorsunuz.

    Motoru bilmeden ve körü körüne eleştirenlere sadece gülüyorum ben, motorun fiyatı belli, ABS var 18 litre depo var 2.6 litre yakıyor basmazsan daha da az ayda 1 kere benzin alıyorum 600 650 kmde bir benzinliğe gidiyorum. Ön jant büyük bozuk yola girebiliyor, tedirgin etmeden götürüyor her yere. Oynamaya ve custom yapmaya acayip müsait bir motor. Şişli-Uçmakdere-Şişli geze geze yolu uzata uzata tek depo ile rahatça 90 100 gidip döndüğünde hala neredeyse yarım depo benzinin olması harika birşey. 1200-1250 cc motorlara sahip oldum her motorun keyfi farklı. Değerlendirirken verilen ve alınana göre değer biçmek lazım. Bu zor zamanlarda her işinizi görebilecek basit ama fazlasıyla donanımlı bir motor fiyatına göre.
    çok teşekkür ederim. verdiğiniz linkteki bajaj discover 125 st nin orjinalinde olan 40T dişliden satın aldım.
    benim bajaj vikrant v15 abs motorumdaki 42T dişliyi iptal ettirdim. araç 17bin km ye yaklaşmıştı. hazır 20bine az kalmışken
    zinciri de değiştirttim. şu anda 100 km/s hıza kadar sıfır titreşim. son hızda düz yolda zorlanmadan 115 civarını görüyor.
    eskiden bayır aşağı zorla 110 görürdü.

    fakat titreşimin kesilmesi yeterli benim için. 42T ile 80 den sonra titreşim başlıyordu. artık 100 den sonra başlıyor.
    4strings ve Green Arrow bunu beğendiler.
    250 kişi civarı üyeli TELEGRAM grubumuz: https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu/
    Ankara'ya özel: https://t.me/AnkaraMotorluGezi/
    250NK'ya özel: https://t.me/CFMoto250NK/

  5. #185
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Bu dişli işini ben de yapmayı düşünüyorum.
    Green Arrow bunu beğendi.

  6. #186
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ersinkecis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim. verdiğiniz linkteki bajaj discover 125 st nin orjinalinde olan 40T dişliden satın aldım.
    benim bajaj vikrant v15 abs motorumdaki 42T dişliyi iptal ettirdim. araç 17bin km ye yaklaşmıştı. hazır 20bine az kalmışken
    zinciri de değiştirttim. şu anda 100 km/s hıza kadar sıfır titreşim. son hızda düz yolda zorlanmadan 115 civarını görüyor.
    eskiden bayır aşağı zorla 110 görürdü.

    fakat titreşimin kesilmesi yeterli benim için. 42T ile 80 den sonra titreşim başlıyordu. artık 100 den sonra başlıyor.
    Memnun olmanıza çok sevindim, bu motorun ilacı kesinlikle bu dişli değişimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu dişli işini ben de yapmayı düşünüyorum.
    Kesinlikle yapın, inanılmaz farkediyor dünya varmış dedirtiyor.
    4strings ve ersinkecis bunu beğendiler.

  7. #187

    Üyelik
    29 Kasım 2020
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Memnun olmanıza çok sevindim, bu motorun ilacı kesinlikle bu dişli değişimi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------



    Kesinlikle yapın, inanılmaz farkediyor dünya varmış dedirtiyor.
    Bend de değiştircem
    Green Arrow bunu beğendi.

  8. #188
    MehmeTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj V15
    Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor v15 le hayat
    Foruma uzun süredir yazılmamış bir selam vereyim dedim
    8000 km yi devirmek üzereyim akü sorunum olmuştu aküyü yan taktıkları için akü şarz olurken kaynıyor kapaklarından gazla beraber sıvısı da akıyordu 2 akü yedim bu yüzden 3. aküyü kapakları yukarı bakacak şekilde taktım aküyü tutan sacın civatalarını uzunlarla değiştirdim bakalım ne kadar gidecek yuasa akü taktım 5-6 aydır sorun yok.
    gidonu 5 cm uzattım belimi arıtıyordu oturuş pozisyonundan dolayı fakat ön fren hortumu yetişmediği için deponun dibinden çıkardım gidona doğru bu yüzden depo nun dibindeki sac hortumu kesecek gibi duruyor fakat hortumun koruma lastiği kesilmesini önlüyor gidonu sola değilde sağa doğru döndürüp kilitliyorum baskı yapıp hortumu kesmesin diye
    Lastikleri değiştirdim yol lastiği taktım anlas marka oh be dedirtti Orjinal lastikleri duruyor sahibindene koydum ama satılacak gibi durmuyor foruma özel uygun fiyattan ihtiyacı olan varsa verebilirim
    Şimdi de silindir alt contasının sol arka saplamanın dibinden yağ terletiyor çok zorlayınca sızdırma değilde terleme şeklinde, contalar yanık felan değil ama kronik belli hindistan forumlarında contayı değiştirince geçer diyor ama üşeniyorum değiştirmeye saplamaları biraz sıktım bende gözlemleyeceğim devam etmeyecek gibi duruyor şimdilik
    Arka dişliyi 40 dişle değiştirdim dediğiniz gibi rahatladı motor hız göstergesindeki hızlarla arasındaki fark azaldı eskiden göstergede 90 gösterirken 80 le gidiyordum şimdi 90 gösterip 87 88 gidiyor.3. ve 4. vites çok rahatladı 1. ve 2. vitesin gereksiz bağırışı azaldı torkta gözle görülür bir kayıp olmadı genelde 2 kişi biniyoruz bizim buralar yokuş aynı şekilde çıkıyor yokuşları bende dişli değişimini tavsiye ederim.
    Green Arrow bunu beğendi.

  9. #189
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı MehmeTR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor v15 le hayat
    Foruma uzun süredir yazılmamış bir selam vereyim dedim
    8000 km yi devirmek üzereyim akü sorunum olmuştu aküyü yan taktıkları için akü şarz olurken kaynıyor kapaklarından gazla beraber sıvısı da akıyordu 2 akü yedim bu yüzden 3. aküyü kapakları yukarı bakacak şekilde taktım aküyü tutan sacın civatalarını uzunlarla değiştirdim bakalım ne kadar gidecek yuasa akü taktım 5-6 aydır sorun yok.
    gidonu 5 cm uzattım belimi arıtıyordu oturuş pozisyonundan dolayı fakat ön fren hortumu yetişmediği için deponun dibinden çıkardım gidona doğru bu yüzden depo nun dibindeki sac hortumu kesecek gibi duruyor fakat hortumun koruma lastiği kesilmesini önlüyor gidonu sola değilde sağa doğru döndürüp kilitliyorum baskı yapıp hortumu kesmesin diye
    Lastikleri değiştirdim yol lastiği taktım anlas marka oh be dedirtti Orjinal lastikleri duruyor sahibindene koydum ama satılacak gibi durmuyor foruma özel uygun fiyattan ihtiyacı olan varsa verebilirim
    Şimdi de silindir alt contasının sol arka saplamanın dibinden yağ terletiyor çok zorlayınca sızdırma değilde terleme şeklinde, contalar yanık felan değil ama kronik belli hindistan forumlarında contayı değiştirince geçer diyor ama üşeniyorum değiştirmeye saplamaları biraz sıktım bende gözlemleyeceğim devam etmeyecek gibi duruyor şimdilik
    Arka dişliyi 40 dişle değiştirdim dediğiniz gibi rahatladı motor hız göstergesindeki hızlarla arasındaki fark azaldı eskiden göstergede 90 gösterirken 80 le gidiyordum şimdi 90 gösterip 87 88 gidiyor.3. ve 4. vites çok rahatladı 1. ve 2. vitesin gereksiz bağırışı azaldı torkta gözle görülür bir kayıp olmadı genelde 2 kişi biniyoruz bizim buralar yokuş aynı şekilde çıkıyor yokuşları bende dişli değişimini tavsiye ederim.
    Bizde 2 tane vardı birini sattık, verdiğimde 10 bindeydi sıfır sıkıntı. Diğerinin zayıf aküden dolayı sargısından problem oldu. Bu motorda düzgün akü kullanmak şart. Belirttiğiniz gibi terleme sorunuda kronik garantili motorlarda garantiden yapıyorlar yok ise biraz masraf cıkartıyor. İnsanın işini görmesi için fazlasıyla yeterli ve mutlu eden bir motosiklet v15, kazasız belasız biner umarım herkes.
    MehmeTR bunu beğendi.

  10. #190
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Ben de 4000 km dir sorunsuz severek kullaniyorum. Arka disli degisimiyle hiz gostergesi nasil farketti onu anlayamadim. Sonucta on teker hizi neyse o degil mi?
    MehmeTR bunu beğendi.

  11. #191
    MehmeTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj V15
    Alıntı 4strings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de 4000 km dir sorunsuz severek kullaniyorum. Arka disli degisimiyle hiz gostergesi nasil farketti onu anlayamadim. Sonucta on teker hizi neyse o degil mi?
    Aslında haklısın ben öyle hissetmişte olabilirim Hız göstergesi doğru göstermiyordu 10 13 km arası daha az gösteriyordu ama şimdi motor hızlandı gibime geliyor telefonla daha önce ölçtüğümde 80km den sonra sabit hızla giderken örneğin 90 la giderken telefon 80 gösteriyordu 100 giderken 90 gösteriyordu şimdi bu makas biraz kapandı şimdi 90 la giderken 87 88 , 100 ile giderken 97 98 ölçüyorum tabi burda telefondaki programda önemli belkide sadece hissiyattır bilemiyorum yanlış bir hisse kapılmışta olabilirim.


    BLUE MOTOR
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler