Motor Tipi Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Hacim 124 cc
Max. Güç 8500 d/d - 7.8 kw - 10.5 Hp
Max. Hız 100 Km/h
Vites 5 Vites Manuel
Ateşleme CDI / Elektrikli Marş / Kick-Start
Akü 12V - 7 Ah
Yakıt Tankı 11 Litre
Yakıt Sarfiyatı 2.2 L / 100 Km
Ağırlık 100 Kg
Max. Yük 160 Kg
Uzunluk 2080 mm
Genişlik 750 mm
Yükseklik 1060 mm
Frenler Ön Disk, ABS • Arka Kampana
Lastik Ölçüleri Ön, 2.50 - 18 • Arka, 3.00 - 18




Abs konusuna geldiğimizde bazılarında sadece abs isim olarak gecer fakat fren sisteminin Abs ile uzaktan yakından ilgisi yoktur. Ama bunda gercekten abs var ve calışıyor.

Yakıt konusuna gelince depoyu fulletirmek 55 tl ye patlıyor . 30 tl lik yakıt aldım 200 km gotürdü ve daha da gotürürdü. Bana gore cok az yakıyor

Performans konusunda 5000 devirden sonra iplerini koparıyor. Vtec açmış gibi gidiyor resmen ( abartma yoktur). İki kişi bile cekişi harika.

Ve geldik titreşime, malumunuz bu motorlarda balansör yok. Ama balansor olmamasına ragmen cok az bi titresim var, rahatsız etmiyor yani. Eski motorum tam bi titresim makinesiydi ama.

Tek sorunu arka stop kare tip. Ortaya ybr ile cg birlesimi sonucu olusan eser gibi cikmis.

Benim bildiklerim bu kadar. Sozu size birakıyorum