Ön amortisör bağlantılarını gevşetip tekrar sıksınlar. Sorun devam ederse ön tekere güzel bir balans. Problem hala çözülmedi ise ön lastiğin garantiden değiştirilmesi konusunda ısrarcı olun. Nadir ama gerçek, bazı durumlarda lastiklerin iç yoğunluk problemi nedeni ile balansta tespiti imkansız sorunlar motosiklette yaşadığınız soruna neden oluyor(Bizzat da yaşadığım olaydır). Servis sorunun lastikten olamayacağı konusunda ısrar edecek, siz daha da ısrarcı olun. Tabi ki dediğim gibi, bu önceki işlemler sonrasında problem çözülmedi ise geçerlidir.
...
Selamlar, bakımlarını serviste yaptıran arkadaşlar (özellikle 2020 modeller) motorunuza ne yağ koyuluyor? Çevremde 2020 model r25/mt25 kullanan arkadaşlarım var ve hepsine yamalube 15w50 yağ koyulmuş. Sadece yeni kasalarda mı var bu olay onu merak ettim
Sıcak mevsimlerde yamaha servisleri genelde 15w-50 koyuyor. Bende 2016 model R25'imde 15w-50 kullanıyorum. Bence esasen bu motoru kullandığınız iklim ve mevsimle alakalı. Ben balıkesir de yaşıyorum. 10 derece altında motora binmem, herhangi bir sorun yaşamadım şükür. Ama siz yaz kış biniyorsanız ve motora binerken havanın soğukluğu sizin için önemli değil 0 derece de bile sürüyorum derseniz. O zaman 10w-40 tavsiye ederim.
Evet manuelde o şekilde fakat niye böyle yapıyorlar bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------
İstanbul'dayım, genel olarak ben de 10 derecenin altında binmiyorum ama zaten -5 derece için uygun olmuş oluyor. 50 olmasının bir zararı yoksa benim için daha iyi yüksek devir çevirdiğimde kafam daha rahat olur
arkadaşlar herkese merhaba, mt-07 den sonra uzun bi ara vermiştim. mt-25 le kaldığım yerden devam ediyorum.. sizlere bir sorum olacak. aldığım motor 2. el . artçı selesinde biraz deformeler olmuş. ankara içinde sele kaplayan vs bildiğiniz tanıdığınız yönlendireceğiniz bir usta var mıdır? motorda ufak tefek çizikler var. bunlar için de depo grenajlarını dahi değiştirmeyi düşünüyorum aslında. ama ilk önce gözüme batan artçsı selesindeki bu deforme. onu hemen halletmem lazım :D ikinci el de alabilirim .
Malum sitede 841556970 numaralı ilan ile 2017 model raceblue motorumu satışa çıkartıyorum. Yurtdışına yerleşeceğim için herşeyi ile satılık kasklar ceketler zincirler kilitler. Şuan alınsa 4-5k tutuyor forumdan bir alıcı çıkarsa uzlaşabileceğimizi düşünüyorum ilgilenen olursa lütfen iletişime geçin
Merhaba,
MT-25 2016 motoruma led far takmak istiyorum, kullanıp memnun kalan arkadaşlar önerirse çok sevinirim.
Yeni nesil ışıgı daha az dagıtan LED ampuller işini görüyor ben inwelss in ürünlerini uzun zamandır 3 motor ve 2 arabamda kullanıyorum gayette memnunum. Dogru ayarla karşıdan olumsuz bir tepki de gelmiyor yolda.
Sa beyler
Sizce mt-25 alınır mı 250 cc kategorisinde ? hem hızlı olsun kategorideki diğer motorlardan hem de az yaksın istiyorum bu isteklerimi bu motor karşılayabilir mi sizce ?
Hocam hem hepsinden hızlı gidip hem dde diğerlerinden az yakması fizik bilimi çerçevesinde mümkün değil.
Şehir içinde rahat, uzun yol yapan adamın alması mantıksız. Uzun yol yapacak adam naked almasın zaten, rüzgar delisi ediyor 130'dan sonra.
Minimum yakarı da 3.8 litre 2020 model için. 3.8'den az yaktıracak adam Honda activa'ya falan binsin. Bu kadar para verip de konforlu olmayan bir motosikleti bu kadar verimsiz kullanmak mantıklı değil. Ortalama yakarı 4 litre falan.
eski kasa mt25 lerde lastik basıncı 29-33, yeni kasa mt25 lerde 29-36. Eski kasanın stok lastik IRC, yeni kasanın Dunlop. Ben şuan anlas tournee kullanıyorum 29-33 olarak 29-36 mı basmalıyım nedir bunun olayı bilen varsa yardımcı olabilir mi?
Forumda örnek olarak bunu bulabildim, bir de ATK'nin sayfasında var bir tane örnek ama hepsi eski kasaya takılmış. Onların depo daha küçük, kuyruk daha geniş. Yeni kasaya olur mu, nasıl olur canlandıramadım kafamda.
Hem okula, sağa sola, kampa giderken taşıma kapasitesi lazım oluyor hem de bir iki seneye falan irisinden bir enduro ya da sport touring alırsam diye şimdiden alüminyum topcase almak istiyorun.
Aklımda iki sıkıntı var.
Birincisi, artçı tutacağı vs hiçbir delik yok arkada. Yeni kasa için topcase, taşıma demiri muhabbeti zor oluyor mu? Giderken arka arabanın camında patlama gibi sıkıntılar yaşar mıyım? Arka arabadakine bir şey olmasa bile binen artçı hem topcase'e yaslanacağı hem de çanta demirine tutunacağı için ona bir şey olma ihtimali daha yüksek. Yaptıran uzun süredir kullanan var mı 2018 sonrası kasada?
İki, böyle bir motosiklette 50 litre alüminyum topcase nasıl durur. Zaten iriyim ve motosiklet altımda küçük duruyor, iyice ufaltır mı bilemedim.
Motosiklet siyah, ATK'nin kapkara bir serisi var takarsam onu takmayı düşünüyorum.
hem artçı hem motosiklet çantası biraz zor olur mt 25'te. motor dahil herkese zulüm. amacınıza uygun çok model var, cekin bi crf işte 100 km/h ile gezin rahat rahat
Crf'ye o parayı vereceğime telli jant takar MT'yi soyarım daha mantıklı. Düzenli bir artçım yok haftada binse kısa mesafe 2 kişi biniyor arkama. Ayda yılda bir yapsam Şile yaparım belki artçıyla o kadar.
Kafamda zaten yükseltmek var. 2010 model civarları 600 üstü bir enduro alacağım ekonomi biraz stabilleşirse bir iki sene içinde, çantayı da şimdiden alayım hem de buna kullanırım kafasındayım.
Gayette oluyor. Arka çanta ve yan çanta + artçı ile birlikte marmarise gidip kamp yaptık döndük. O kadar yüke rağmen 100km de 3.3 lt yaktı. Tık demedi. Anlık olarak da denemek amacıyla 150 küsüre kadar çıktım. Dengesizlik gibi hiçbir sorun olmadı. Daha da yüksek hızlara çıkardı gerek görmedim. Uygun modifiyeler ile (uzun cam, arka çanta demiri, yumuşak sele vs...)mt25 her şeye gelir.
Off-road Araziye torku bi tık düşük diye önermem. Ben bozuk yollardan da girdim. Fakat ayda yılda 1 olduğu için problem yok. Fakat düzenli hep off-road yapıyorsanız cross alırsanız daha iyi olur. Bu motorlar pahalı oldu. Düşme kalkma dünya para...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)