Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
24 Haziran 2016, 18:27
#401
https://www.youtube.com/watch?v=S-WDfq1vYdE
Güzel bir Rs 200 le gezi deneyimi Alex Chacon tarafından Hindistanda yapılmış. modernmotodiaries.com
Reklamlar
-
24 Haziran 2016, 19:50
#402
bumble adlı üyeden alıntı
1:48'teki motorun üstündeki Türk Bayrağı mı?
-
24 Haziran 2016, 20:14
#403
Bir Cbr kullanıcısı olarak 200-250 km civarı RS200 kullandım. Çok beğendim. Olumsuz olarak konuşacaksak arka freni kötü, parçaların plastik kalitesi biraz düşük gibi.
Olumlu olarak parçası baya ucuz, ön ABS zaten, makine olarak sağlam çünkü yakın arkadaşım full kesiciye soka soka rodaj yaptı bayaa hor kullanıyor düşüp kalkıyor hala motorda hiçbir sorun yaşamadı, birde rs200 gerçekten baya torklu baya güçlü her viteste hırçın yani.
Çoğu arkadaş cbr125 mi bu mu diye soruyor. Benim boyum yetseydi rs200 alacaktım. Hız ve güç olarak rs200 baya üstün. Direksiyonu cbr a göre yüksek olduğundan dolayı sürüşlerde yormuyor. Cbr da rs200 e göre omuzlara daha çok yük biniyor ve yoruyor.Parça kalitesi ve şekil olarak cbr125 Rs200 den daha iyi.
Ben genel olarak RS200 ü beğendim. Cbr ı satarsam bu motosikleti alırım yani 👍🏻
-
24 Haziran 2016, 23:30
#404
bumble adlı üyeden alıntı
Bajaj'ın ağzından konuşuyo bu adamı kamyon sırtında gezdirmişlerdir bence
-
25 Haziran 2016, 00:52
#405
ozlpmk adlı üyeden alıntı
Çok güzel çantalar. Rs200 üm olsa bu çantaları isterdim..
-
25 Haziran 2016, 11:44
#406
200rs artçı için konforlu mu ? iki kişinin birmesi açısından 200ns mi 200rs mi daha konforlu ?
-
26 Haziran 2016, 11:45
#407
kuanos adlı üyeden alıntı
200rs artçı için konforlu mu ? iki kişinin birmesi açısından 200ns mi 200rs mi daha konforlu ?
Bende RS 200 var. Arkama binenler pek rahat edemediler. Tabi benim acemiliğimin de etkisi olabilir bunda. Ancak arkadaki artçı tutamağı pek işe yaramıyor. Ben de artçı olarak bindim ve teyit ettim bunu. Artçı öndekine sarılmak zorunda RS 200'de. Tabi bunu leyhimize çevirmek de mümkün. ;)
-
26 Haziran 2016, 12:47
#408
Ben motora artçı olarakta bindim bi sıkıntı yaşamadım oturmayı bildikten sonra sorun yok yani...
-
27 Haziran 2016, 10:49
#409
Arkadaşlar titreşim ve zırıltıya bir çare bulabilen varmı ? Grenajlardan ve ön camdan muazzam rahatsız edici bir ses gelmekte.. tek problemim bu geriye kalan herşey harika.. Yokuş yukarı 110 la giderken gaz açınca 150 ye çıkması ve 400 km boyunca dip gaz kullanmama rağmen 19 kuruş yakması ve yolda herkesin gözünün üstünde olması en can alıcı güzellikleri ;)
-
27 Haziran 2016, 10:58
#410
demqn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar titreşim ve zırıltıya bir çare bulabilen varmı ? Grenajlardan ve ön camdan muazzam rahatsız edici bir ses gelmekte.. tek problemim bu geriye kalan herşey harika.. Yokuş yukarı 110 la giderken gaz açınca 150 ye çıkması ve 400 km boyunca dip gaz kullanmama rağmen 19 kuruş yakması ve yolda herkesin gözünün üstünde olması en can alıcı güzellikleri ;)
19 kuruş bu motorun yakacağı maksimum değer zaten, az yaktırmamışsınız yani. Yokuş yukarı 150'ye çıkma olayını kimse ciddiye almayacaktır çünkü gerçekten yokuş varsa 110km'de bile zor tutunuyor motor.
-
27 Haziran 2016, 17:31
#411
Herkeze merhablar.
Arkadaşlar RS200'lerin koruma takozları varmı_? Ben biraz araştırdım malesef yokmuş buna bir çözüm bulan oldumu acaba?
-
28 Haziran 2016, 19:12
#412
Mengu16 adlı üyeden alıntı
19 kuruş bu motorun yakacağı maksimum değer zaten, az yaktırmamışsınız yani. Yokuş yukarı 150'ye çıkma olayını kimse ciddiye almayacaktır çünkü gerçekten yokuş varsa 110km'de bile zor tutunuyor motor.
Pardon da ? Sıktığımı mı düşünüyorsun sevgili mengu ? Çanakkaleye bekliyorum seni , gel gör yemen içmen benden. Gidipte 20 derecelik bir yokuştan bahsetmiyorum aklına öyle birşey geldiyse. Fakat en az 10 kere denedim ve sonuç hep aynıydı , devir kesiciye girdi motorum.
-
01 Temmuz 2016, 01:35
#413
demqn adlı üyeden alıntı
Pardon da ? Sıktığımı mı düşünüyorsun sevgili mengu ? Çanakkaleye bekliyorum seni , gel gör yemen içmen benden. Gidipte 20 derecelik bir yokuştan bahsetmiyorum aklına öyle birşey geldiyse. Fakat en az 10 kere denedim ve sonuç hep aynıydı , devir kesiciye girdi motorum.
Az önce Pulsar'ımla çıktığım gece gezmesinden döndüm. Sizin için hız denemesi yaptım. Çevreyoluna yamuk bi viraj ve inişle 100km hızla girdim 4. ve 5. viteste vites ışığını yaktırdım motor sizin dediğiniz gibi hafif bir yokuşta 120km'ye oturdu. Devamında fazla hızlanamadım radar olabilen bir yer var oranın temiz olduğunu görünce yine gazladım ama düzde bile 130'u zor geçti 120'den 130'a 20-25 saniyede falan çıkıyor. En son 136'yı gördüm.
-
01 Temmuz 2016, 08:39
#414
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Az önce Pulsar'ımla çıktığım gece gezmesinden döndüm. Sizin için hız denemesi yaptım. Çevreyoluna yamuk bi viraj ve inişle 100km hızla girdim 4. ve 5. viteste vites ışığını yaktırdım motor sizin dediğiniz gibi hafif bir yokuşta 120km'ye oturdu. Devamında fazla hızlanamadım radar olabilen bir yer var oranın temiz olduğunu görünce yine gazladım ama düzde bile 130'u zor geçti
120'den 130'a 20-25 saniyede falan çıkıyor. En son 136'yı gördüm.
Hocam motorunun Rs 200 olduğuna eminmisin Benim acilen kamerayla çekim yapmam lazımda canakkaleden bir arkadaşta varsa bana 10 dakikalık kamera ödünç verse Ben 25 saniyede 120 den 130 değil, direk 130 yapar motorum diye düşünüyorum açıkçası. Geçen gün 440 km yol yaptım ve inan bana dalgınlığıma gelip kaç kere devir kesiciye girdim bilmiyorum. ( 151 e çıkıp) Ama senin motor 200 Ns olmasın?
-
01 Temmuz 2016, 11:29
#415
demqn adlı üyeden alıntı
Hocam motorunun Rs 200 olduğuna eminmisin
Benim acilen kamerayla çekim yapmam lazımda canakkaleden bir arkadaşta varsa bana 10 dakikalık kamera ödünç verse
Ben 25 saniyede 120 den 130 değil, direk 130 yapar motorum diye düşünüyorum açıkçası. Geçen gün 440 km yol yaptım ve inan bana dalgınlığıma gelip kaç kere devir kesiciye girdim bilmiyorum. ( 151 e çıkıp) Ama senin motor 200 Ns olmasın?
NS 200 motor. RS 200'den hiçbir farkı yok hatta teknik verilere göre hızı RS 200'den yüksek.
-
01 Temmuz 2016, 21:46
#416
Mengu16 adlı üyeden alıntı
NS 200 motor. RS 200'den hiçbir farkı yok hatta teknik verilere göre hızı RS 200'den yüksek.
Hmm aerodinamik diye birşey var diyorlar nedır ne değildir bir araştırmak lazım evet son hızı daha fazlada son hıza ne kadar zamanda çıkacağı mesele. Rs 200 kullanmadan pek giydirmeye çalışmamanı öneririm hocam..
-
01 Temmuz 2016, 21:57
#417
demqn adlı üyeden alıntı
Hmm aerodinamik diye birşey var diyorlar nedır ne değildir bir araştırmak lazım
evet son hızı daha fazlada son hıza ne kadar zamanda çıkacağı mesele. Rs 200 kullanmadan pek giydirmeye çalışmamanı öneririm hocam..
Aerodinamik diye bişeyin etkileyeceği 3-5 km. İkisinin de motoru en ufak ayrıntısına kadar aynı. Birinin 120-130 yaptığı yerde diğeri 150 yapmaz.
-
01 Temmuz 2016, 22:27
#418
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Aerodinamik diye bişeyin etkileyeceği 3-5 km. İkisinin de motoru en ufak ayrıntısına kadar aynı. Birinin 120-130 yaptığı yerde diğeri 150 yapmaz.
O yüzden R25 190 yaparken Mt25 160 yapıyor değilmi hocam ?
-
01 Temmuz 2016, 23:03
#419
demqn adlı üyeden alıntı
O yüzden R25 190 yaparken Mt25 160 yapıyor değilmi hocam ?
200NS 157 km hız yapabiliyor orjinal haliyle. O zaman RS 200, 187 km ?
-
02 Temmuz 2016, 00:36
#420
Arka Dişli Değişir Üst Motor bloğu traşlanırsa Motor 180 Görürü Tabi herşeyin bedeli var her 500 km yağ değiştirecen kaynamayan motor sıvısı koyacan tabi lastiklerinde prelli olacak 20 bin km motoru rekteveye sokacan
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)