Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF 1000L Africa Twin Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    keyifli yol yapmışınız helal olsun ikinize de bazı arkadaşlar da yagmur yagınca motosikletini çıkarmaz. hafif su birikintisi görünce yolunu değiştirir baş harfi metehandro


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keyifli yol yapmışınız helal olsun ikinize de bazı arkadaşlar da yagmur yagınca motosikletini çıkarmaz. hafif su birikintisi görünce yolunu değiştirir baş harfi metehandro
    Ben de oyleyim... Arka camurlugu iptal ettim. En ufak su birikintisi sonrasi arka yaylar, stop lambasi, ceketin arkasi, hatta kaskin arkasi camur...
    engin_deniz bunu beğendi.

  3. #143
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keyifli yol yapmışınız helal olsun ikinize de bazı arkadaşlar da yagmur yagınca motosikletini çıkarmaz. hafif su birikintisi görünce yolunu değiştirir baş harfi metehandro
    o ve benzeri tipler zaten benim olduğum yerde motosikletçiyim diye gezemez
    yani onların amacı sadece mal alıp onunla mutlu olmak
    bizim amacımız ise aldığımız bi mal ı uygun şartlarda keyif alarak kullanmak yoksa salak gibi neden 90 100 para bağlayayım
    nakit i koyarım yorgan altına sarılır yatarım o beni garaj da duran motosikletten daha çok mutlu eder off sıcacık yatarım her gün sayar vakit geçiririm
    motosiklet benim için yatarım aracı değil keyif aracı
    engin_deniz ve kdiner bunu beğendiler.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  4. #144
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ve benzeri tipler zaten benim olduğum yerde motosikletçiyim diye gezemez
    yani onların amacı sadece mal alıp onunla mutlu olmak
    bizim amacımız ise aldığımız bi mal ı uygun şartlarda keyif alarak kullanmak yoksa salak gibi neden 90 100 para bağlayayım
    nakit i koyarım yorgan altına sarılır yatarım o beni garaj da duran motosikletten daha çok mutlu eder off sıcacık yatarım her gün sayar vakit geçiririm
    motosiklet benim için yatarım aracı değil keyif aracı
    haklısın en dogrusunu yapıyorsun. metehan abi gibi birkaç arkadaşım var. hastalık derecesin de bağlılar motosikletlerine, sonuç hüsran. ben herzaman derim. bu benim eşşeğim ve bana hizmet etsin diye aldım ben neden onun eşşeği olayım. bana keyif vermedikten sonra, doya doya süremedikten sonra. güzel keyfli yollarınız olsun africa ile. hakkını vererek sürmeye devam
    elit motogaraj

  5. #145
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Motosiklet keyfini sadece kotu hava sartlarinda kullanmaya baglamak ne kadar dogru?

    Ya insan dag yollari ve pistte viraj almaktan zevk aliyor, bunun icin de dogru hava sartlarini kolluyorsa? Onlar bizden asagida, biz onlardan ustun mu oluyoruz simdi?
    engin_deniz bunu beğendi.

  6. #146
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Karda buzda ayazda motosiklet sürenler daha doğrusu sürmeye çabalayanlar bence biraz mazoşisttir kurye arkadaşları tenzih ederim onlar ekmek derdindeler Allah yardımcıları olsun , o şartlarda heryerin soğuktan morarmış ayaklar yerde 1. vites ha düştüm düşecem sürmenin neresi keyifli allasen

  7. #147

    Üyelik
    05 Eylül 2016

  8. #148
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet keyfini sadece kotu hava sartlarinda kullanmaya baglamak ne kadar dogru?

    Ya insan dag yollari ve pistte viraj almaktan zevk aliyor, bunun icin de dogru hava sartlarini kolluyorsa? Onlar bizden asagida, biz onlardan ustun mu oluyoruz simdi?
    bence bizi yanlış anladınız. dogrusu anlatayım. bahsetmek istediğim bir insanın malının kölesi olması. ona gelecek en ufak zarardan çok korkması çekinmesi. maddeye bağımlılık bu başka birşey değil. bende motosikletimi severim, ama ona kendimden daha çok anlam yüklemem değer vermem, hertürlü hava koşulun da kullanırım kirlensin pislensin önemli değil. hatta arazide düşerim biryerleri kırılır dökülür. napalım oldu artık der geçerim.
    kısa bi anımı anlatayım. bir arkadaşım ile ilk defa yola çıkmıştık. motosikletini her molada siliyor aklıyor paklıyor. ben ise çay kahve modundayım. neyse bir molada benim motorun üzeri dolu oldugundan. kaskımı çıkardım ve arkadasın deposunun üzerine koydum arkadaş panikle hop hop hopp napıyosun kask koyunca çizilir abiii falan filan vay arkadaş dedim tamam çizilmesin kaldırdım kaskı. birdaha da yola çıkmadın bahsi geçen arkadaşımla.
    hasmet bunu beğendi.

  9. #149
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    O zaman şöyle söyleyeyim:

    Aldığımdan beri (dört-beş yıl oldu) motosikletimi yıkamış değilim. 5-10 kez silmişimdir, ancak hiç hortumla su atmadım daha. Zaten virajlı dağ yollarında tüm gün geçirip geldiğimde, kask dahil her yer böcek ölüsü kapanıyor. Hatta 2-3 kez durup sadece vizördeki böcekleri temizlemek gerekiyor.

    Velhasıl motosikletim çoğu zaman pis. Ancak mekanik yönden sorunsuzdur. Zincir yağlı ve ayarlıdır. Subap aralığı dışında tüm bakımlarını da orijinal aksam kullanarak kendim yapıyorum. Hatta lastik değişiminde bile tekeri çıkarıp, götürüp, yeni lastiği taktırıp, geri getiriyorum.

    Buna karşın yağışlı havada ve gece motosiklet kullanmamaya özen gösteren gösteriyorum. Sebebi güvenlik, riski azaltma, çok sevdiğim bir şeyi daha uzun süre yapabilme. Zaten sevdiğim tür sürüşten zevk almam için iyi görüş mesafesi ve yol tutuşu şart. Tabii ki başka tür (arazi vs.) sürüşlerde tercihler değişebilir.

  10. #150
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karda buzda ayazda motosiklet sürenler daha doğrusu sürmeye çabalayanlar bence biraz mazoşisttir kurye arkadaşları tenzih ederim onlar ekmek derdindeler Allah yardımcıları olsun , o şartlarda heryerin soğuktan morarmış ayaklar yerde 1. vites ha düştüm düşecem sürmenin neresi keyifli allasen
    direk kıskandım desen çok daha iyi olur du genelde insanlar yaşamak istedikleri hayatı başkaları yaşadığı zaman çamur atarlar tabi biz onları sallamayız tekeri çevirmeye devam ederiz
    KALİTELİ EKİPMAN DİYE BİRŞEY VAR
    adam gibi mont pantolon eldiven bot ve bot yağmurluğunu takar buz hariç her zaman motosiklete binerim yayla yolları açık olsun her hafta gidip sucuk ekmek yapar kafa dinlerim
    motosiklete binmek için güneş açmasını beklemem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------

    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklısın en dogrusunu yapıyorsun. metehan abi gibi birkaç arkadaşım var. hastalık derecesin de bağlılar motosikletlerine, sonuç hüsran. ben herzaman derim. bu benim eşşeğim ve bana hizmet etsin diye aldım ben neden onun eşşeği olayım. bana keyif vermedikten sonra, doya doya süremedikten sonra. güzel keyfli yollarınız olsun africa ile. hakkını vererek sürmeye devam
    bende motosiklete bağlıyım ama aman eskimesin aman km yapmasın gibi düşünmüyorum sonuçta bu bi araç fazla anlam yüklemekten ziyade kullanınca mutlu oluyorum branda altındayken beni mutlu etmiyor
    4 sene 660 kullandım merdiven çıkıyordum KALDIRIMDAN ATLIYORDUM gürcistan dağları karadeniz dağları küre dağları izmir in dağları gezmediğim yer kalmadı evet biraz hırpaladım düştüm kalktım ve sattım gerçekten çok keyifli yollar yaptım sıfır km alsaydım kesinlikle satmazdım çok seviyordum
    üzerinde ki çiziklerin hatırası vardı
    engin_deniz bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  11. #151
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    direk kıskandım desen çok daha iyi olur du genelde insanlar yaşamak istedikleri hayatı başkaları yaşadığı zaman çamur atarlar tabi biz onları sallamayız tekeri çevirmeye devam ederiz
    KALİTELİ EKİPMAN DİYE BİRŞEY VAR
    adam gibi mont pantolon eldiven bot ve bot yağmurluğunu takar buz hariç her zaman motosiklete binerim yayla yolları açık olsun her hafta gidip sucuk ekmek yapar kafa dinlerim
    motosiklete binmek için güneş açmasını beklemem
    eyvallah hocam dediğin gibi olsun kıskandım sizi

    o ekipmandan şükürler olsun bizdede var ve o soğuğun içine istemedende olsa bizde düştük , resmen motosikletten tiksindim..
    F54 bunu beğendi.

  12. #152
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yok, "bir şeyi çok seviyorum" demek yetmiyor bize. Aynısını tercih etmeyenlere b0k atmadan rahat edemiyoruz... İlle de başkalarını ezip üzerine çıkmamız lazım...

  13. #153
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Honda bu motosikletin tasarımını fazla bozmadan ve stroka dokunmadan yalnızca çapı düşürerek maximum torku orta devirlerde(5000-5500) verecek şekilde 750cc 70 hp-75nm civarı versiyonunu yapsa özellikle amortisör,fren,debriyaj vb kaliteli komponentler kullansa immobilizer ,abs ve sade bir gösterge dışında gereksiz elektroniği çıkarsa birde ağırlığı 200kg altına çekebilse muhteşem bir motosiklet olurdu... honda honda duy sesimizi..
    F54 bunu beğendi.

  14. #154
    BloodyBaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2020
    Şehir
    Kütahya>Ankara
    Motosikleti
    150 MH DRİFT>CBR500R
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda bu motosikletin tasarımını fazla bozmadan ve stroka dokunmadan yalnızca çapı düşürerek maximum torku orta devirlerde(5000-5500) verecek şekilde 750cc 70 hp-75nm civarı versiyonunu yapsa özellikle amortisör,fren,debriyaj vb kaliteli komponentler kullansa immobilizer ,abs ve sade bir gösterge dışında gereksiz elektroniği çıkarsa birde ağırlığı 200kg altına çekebilse muhteşem bir motosiklet olurdu... honda honda duy sesimizi..
    Tenere 700 oluyor sanırım anlattığınız. T7 gibi rakibin karşısına çıkarlar mı bilmem.

  15. #155
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....honda honda duy sesimizi....
    Honda sizi duyar mı emin değilim ama benim duyduğum Africa Twin in turbo yada superşarjlı bir motorla üretileceği..

  16. #156
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda bu motosikletin tasarımını fazla bozmadan ve stroka dokunmadan yalnızca çapı düşürerek maximum torku orta devirlerde(5000-5500) verecek şekilde 750cc 70 hp-75nm civarı versiyonunu yapsa özellikle amortisör,fren,debriyaj vb kaliteli komponentler kullansa immobilizer ,abs ve sade bir gösterge dışında gereksiz elektroniği çıkarsa birde ağırlığı 200kg altına çekebilse muhteşem bir motosiklet olurdu... honda honda duy sesimizi..
    Problem şu ki kaliteli komponentler ve hafiflik ucuz değil. Bu özelliklerde bir motosikletin hacmini küçültmek ve elektroniğini azaltmak da anlamsız hale geliyor, çünkü fiyat her halükarda yüksek olacak.

  17. #157
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda sizi duyar mı emin değilim ama benim duyduğum Africa Twin in turbo yada superşarjlı bir motorla üretileceği..
    Turbo vs yakıt verimini arttırabilir ancak beraberinde gelecek ekstra parçalar, sıcaklık beraberinde gelen dayanıklılık sorunları vs bela olacaktır. Otomobil de dahi baya direndi Honda turboya vs.

  18. #158
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda bu motosikletin tasarımını fazla bozmadan ve stroka dokunmadan yalnızca çapı düşürerek maximum torku orta devirlerde(5000-5500) verecek şekilde 750cc 70 hp-75nm civarı versiyonunu yapsa özellikle amortisör,fren,debriyaj vb kaliteli komponentler kullansa immobilizer ,abs ve sade bir gösterge dışında gereksiz elektroniği çıkarsa birde ağırlığı 200kg altına çekebilse muhteşem bir motosiklet olurdu... honda honda duy sesimizi..
    ÇOooookkkk bekledik ama yapmadı hatta söylentileri de vardı 800 veya 850 cc ama daha gören duyan yok
    t7 de sele sert amortisör ve frenleri çok çok güzel ben kullanmadım ama kullanan afrika cı lar bile beğeniyor böyle kamp a araziye gazlama sevdiğim için afrika yı sat onu al diye tavsiye veren ustam da var
    fakat ben afrikanın konforuna ve gücüne alıştım amortisör için afrika satmam yay seti alır yoluma bakarım ki motosiklete takılacak en mantıklı aksesuar bence amortisör kaliteli amortisör gerçekten motosikletin kimliğini değiştiriyor
    hasmet bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  19. #159
    Atacan KSK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Multistrada V2
    selamlar,

    2016-2020 arasında bildiğim kadarı ile aynı kasa üretildi. Peki bu süreçte DCT sisteminde güncelleme yapıldı mı?

    NC'lerde 2017'de yapılan bir güncelleme konuşuluyor, virajda dct'nin vites değiştirmesinin engellendiği ile ilgili. AT'de de benzer bir durum var mı?

    Son olarak 2016-2017 arasında kalsanız, sırf yeni model olması dışında 2017'nin seçmenin bir sebebi olur mu

  20. #160
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Atacan KSK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,

    2016-2020 arasında bildiğim kadarı ile aynı kasa üretildi. Peki bu süreçte DCT sisteminde güncelleme yapıldı mı?

    NC'lerde 2017'de yapılan bir güncelleme konuşuluyor, virajda dct'nin vites değiştirmesinin engellendiği ile ilgili. AT'de de benzer bir durum var mı?

    Son olarak 2016-2017 arasında kalsanız, sırf yeni model olması dışında 2017'nin seçmenin bir sebebi olur mu
    Selam , ben sadece tubeless lastikler için bile yeni kasayı seçerdim , DCT şanzıman güncellendiginde bunu kullandıkları tüm modellere yansıtırlar diye düşünüyorum , bu otomatikleştirilmiş debriyajlı vasıtaları ( otomobil veya motosiklet farketmez) manuel modda kullanıp vites zamanlamasını kendimiz belirlediğimizde çok daha keyifle kullanılıyor..


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 678910 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)