Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF 1000L Africa Twin Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Ahrimar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .......videoda tubless lastık kullanmış. Normalde iç lastik var. tubless lastık avantajlı mı? Nasıl takabiliriz?.........

    Africa Twin için Honda da tubeless jant satılıyor, iki jant 6000 tl..

    tubeless lastikler daha emniyetlidir fakat ağır arazide lastikçi bulamayacağınız için sıkıntı yaşatabilir..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Ekim 2017
    24K 1,5 sene özeti;

    Eksiler;
    - Plastik kalitesi kötü,
    - Ufak tefek paslanmalar var,ilk 2 ayda jant telleri feci paslananlar var,(buna pas denir mi bilmiyorum ,kararma diyelim)
    - Şanzuman kusursuzluktan uzak,"false neutral" problemi 4-5 ve 5-6 arasında olabiliyor,
    - Soğuk havada çalışmada nazlanıyor,rolanti problemleri ile karşılatığım oluyor.
    - Kill-switch veya sol buton seti problemli olabiliyor,benim sol set değişti,kill-switch durumu ilerde sorun cıkarmaz umarım.

    Artılar;
    - Motor çok dengeli,laf olsun diye demiyorum hakikaten hissediyorsunuz bunu.
    - Performans gayet yeterli ve sunduğu yakıt tüketimi gayet nefis(24 k ortalamam 4.5lt)
    - Çok tatliş bişey,her gören ne guzel motor diyor daha guzel bir enduro bence yok
    - Fiyat/performans olarak daha iyisi yok,çok net.

  3. #83
    eminkurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2017
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 821
    Geçen haftasonu Africa Twin'i test etme imkanı buldum.

    Çok keyifli motor olduğunu söyleyebilirim.

    Kısa bir yazı yazdım onu sizlerle paylaşmak isterim.

    Africa Twin Test Yazısı
    infernus bunu beğendi.

  4. #84
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ocak 2018
    yav neden burası bu kadar sessiz ?

    hayır 3 - 5 kişinin bindiği bir motor olsa anlayacam da öyle de değil ?

    2 yıl oldu çıkalı,sorunlarınızdan bahsedin mesela.Neden africa alınmaz ? veya neden alınır ?

    gs ciler gibi kasmayınız lütfen

  5. #85

    Üyelik
    23 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Africa Twin
    Herkese merhabalar geçen hafta itibariyle NC'yi satıp aranıza katılmış bulunmaktayım.
    Kızıl pars ve computeus bunu beğendiler.

  6. #86
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Mart 2018
    Alıntı DavidPozar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar geçen hafta itibariyle NC'yi satıp aranıza katılmış bulunmaktayım.
    hayırlı olsun,guzel gunlerde kullanın.

  7. #87
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Herkese merhabalar geçen hafta itibariyle NC'yi satıp aranıza katılmış bulunmaktayım.
    Eski NC ci, yeni Africa'cı biraz deneyimden bahseder misin?
    Africa almak isteyen gençlere ne önerirsiniz?

    NC modeli versiyonu ne idi, Africa modeli ve versiyonu nedir?
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  8. #88
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Bu bir şaka olmalı, 2015'de çıkan efsane motorun başlığında 5 sayfa yorum var.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  9. #89
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Bu bir şaka olmalı, 2015'de çıkan efsane motorun başlığında 5 sayfa yorum var.
    Buralar ölü.
    Çok geziyorlar zamanları yok diyeceğim ama yollarda da çok sık görmüyorum.

  10. #90
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Benelli TRK 502'nin 51 sayfa yorumu var, africa twin'de 5 sayfa. Temiz bi ikinci el alasım vardı, bu kadar az yorum olunca biraz tereddüt ettim.

  11. #91

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Selamlar, yaklasık bir ay önce sıfır 2017 africa dct aldım. Öncesinde cc küçültmüştüm ve lifan xplore vardı, onubyeni sattım. Tabi çok kel alaka bir geçiş ��. Ama 15. Motor oldu sanırım hayatımdaki ve her birinde de kafama esenibyaptım. Hiç birindende çok şikayetçibdeğilim. Herneyse, africa benim sahip olduğum 3. Enduro, f 650 ve triumph tiger 900 umde olmustu. Çok güzel motor africa, 1500 km deyim. Sele sertliği ve ön camın alçaklığı dışında bayıldım diyebilirim. Henüz hiç bir sorun yaşamadım ( maaşallah ) dct alma birden gidiyor dönüşlerde sıkıntı oluyor dediler, yılmadım otomatik aldım. Aklımı seveyim.35 yıldır süren vites ameleliği sona erdi. Yakıtı dengesi performansı harika bir motor. İlerleyen mesajlarda görüşmek üzere.
    olcaytuna bunu beğendi.

  12. #92

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    Merhjaba africanlar; bu motor için alçaltma kiti var mı?Varsa kullanıcılar memnun mu?bilgileriniz için şimdiden teşekkürler.

  13. #93
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré


    Böyle cancanlı ve uygun fiyatıyla süper alternatif sunan bir motosikletin 2019 itibariyle düz versiyonlarının birdaha gelmeyeceğini duydum doğrumudur ? Konuyla ilgili net bilgisi olan varmıdır acaba?

  14. #94
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1290 SAS
    Merhaba. Hiçbir yerde aradığım bilgiye ulaşamadım. Givi V35 yan çanta takımı Africa Twin ile uyumlu mudur, taşıma demirlerini nereden temin edebilirim?

  15. #95

    Üyelik
    14 Ekim 2018
    Yeni başlayan biri için Africa Twin DCT önerir misini?

  16. #96

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    asla, yüksek, ağır, hızlı...dct sizi aldatmasın, bilmeyen elde kesinlikle patlar...arabanın otomatiğiyle teoride aynı gibi gözüksede iki tekerde çok tehlikeli olabilir, zira gaza kazara yüklenirsenir birden geridönüşü olmayacak bir pozisyonda bırakabilir..genel kurala uyun bence, 150-250 cc çin ile başlayın, kırsanızda çok üzülmezsiniz. bir inazuma , mt25, cbr vs iyiler tabi ama devirmeye gelmez...çin motorları başlangıç için ideal...ille büyük olsun derseniz alçak bir 650 enduro olabilir ama tavsiye etmem...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    6500 km deyim, henüz hiçbir sorunla karşılaşmadım, ve çok memnunum, özellikle dct nin 110 km seyirlerde 4.3 lt lere inen yakıt tüketimi (artçı ve yük yok, 110 kg sürücü )..Soğuk havada, sıcaktaki gibi bir tıkla almıyor ama bu sorun değil sanki, maddenin tabiatı zaten bu yönde..aksesuarları anormal pahalı böyle olmasa keşke..
    computeus bunu beğendi.

  17. #97
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı aymer19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .... aksesuarları anormal pahalı böyle olmasa keşke....
    sadece aksesuarları pahalı olsa iyi isteyen alır istemeyen almaz , yedek parçaları özellikle ön farın fiyatını duyan dumura uğrar bence..

  18. #98
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    selamın aleyküm ahali buralar fazla sessiz kalmış biraz ses verelim bari

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

    o africa eski africa değil.
    plastik eskisi kadar kaliteli değil.
    sarı olarak gördüğünüz jantllar ve amörtisörlerin boyası kalkmış gbi lekeleniyor
    jant telleri paslanıyor
    dikkat edilirse sorun yok
    yakıtı cbf 150 gbi kullanırsan 4,5 -5,5 arasında ama basarsan 8 -9 litre arasında
    ön arka fren balatası ve dsikleri değiştireceğine bir tane cbf 150 alırsın .
    orjinal yan çantaaları çom güzzel kullanışlı ama olduğu yerde yana devrilse kırılıyor...
    yüksek rolantide çalışma sorunu varki dandik bir hortum yüzünden
    marş düğmesi arıza yaparak çalışmaya engel oluyor nerddeyse hepsi arıza yaptı
    12 000 km de olan bakımı türkiyede 6 bin de veya 6 ayda yaptırmak şart ....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dönüşe başlamadan tekrar sıfırlasa idi 180 - 200 km ile 8-9 lt gösterirdi..

    650 lik vstrom veya versys ler bile o hızlarda 6 lt yi geçiyor...1000 lik makina 5.7 hayal
    keinlikle katılıyorum uzun süredşr bunu savunuyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

    şuraya bir iki kısa bilgi atayım
    honda nc700x
    yamaha fz6 fazer
    honda africa twin arka balatası aynıdır
    https://youtu.be/qeNBUo6wIsM

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

    https://youtu.be/qeNBUo6wIsM

    https://youtu.be/qeNBUo6wIsM

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

    şimdide saat ayarı

    https://youtu.be/4MTzUBeYzxk

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

    orjinal tesisat ile oynamadan orjinal hattan alarm montajı

    https://youtu.be/W0awHUHf2js

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

    africa twin sis montajı
    orjinal kesme biçme yapılmadan oldu

    https://youtu.be/3JAgDWOGKEc
    sakinseytan bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  19. #99
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    selamın aleyküm yaklaşık 1 aydır crf1000l yi kullanıyorum eskileri ve artıları var
    eksileri motor trafikte zorluyor ağırlığı fazla
    sag sol kütük düğmeleri çok kötü sinyal verirken abanman lazım düğmeye set düğmesi içeri giriyor çıkmıyor
    4lü düğmesi de aynı basıyorum kalıyor parmagımla geri çekiyorum wd40 sıkıyorum yağmuru görsün düğmeler kendinden geçiyor!
    arka fren zayıf arkadaşın mt07 yi kullandım oh be fren buymuş dedim
    selesi hafiften oynuyor
    vitesler çok sesli geçiyor 1den2 ye özellikle küt diye belkide normaldir bu bana toaf geldi

    artıları
    sesi muhteşem güçü çok yerinde benim gibi sadece spesyel alet kullanmış birini tatmin etti
    gidonu bir arazi motoru gibi ön jant 21 olması arazide çok dengeli ve kontrollü çamurda kayada 100kg alet gibi altında
    ön fren çok iyi bazen arka freni hiç kullanmadan tek parmak ön frene güvenebiliyorsun
    trafikte boyu çok güzel arabaların aynaları üstünden geçiyorsunuz
    1000cc bir motora göre yakıtı oldukça iyi gösterge anlık 2.6-12lt arası gidiyor
    otobanda 4,5-5,5 arası yakıyor asılınca 6,5 7,5lt gaza basmiyim desende basıyorsun tork çok iyi
    en çok dengesini begendim çok ağresif kullanıyorum herşeyi öyle bazen kaldırıma çıkıp yola atlıyorum çok tutarlı denge
    süspansiyonlar çok yerinde ters maşa işin sonu arazide

    genel olarak ağır alet koruma demiri çanta benzin fln derken 260kg bazen işe yağmurda yağsa bisikletle gidiyorum sırf motorun kilidini sök garajdan çıkar uğraşmamak için yakıt bana çok geldi golf 7 aracımla aynı sanki iş ev kullanınca kesmiyor motor uzun yol ve araziye girmek istiyor.
    trafikte cbf lerle kapışabiliyorum bir nc 750 gibi yakmıyor o gerçek ama bir ktm 990 gibi güçlü deli alet her dakka çalınıcak korkusu ile yaşıyorsunuz oda çok kötü duygu önceki motorlarumda hiç bu duyguyu bilmezdim forumda çok bilgi olamaması kötü biraz yazmak istedim tekeriniz düz bassın arkadaşlar.
    Önceki motorlarımda hep takım taklava taşırdım biryerlerini sökerdim ama bunda kısmet olmadı bu benim için can sıkıcı honda için klişe

  20. #100
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    en büyük artısı denge

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------


    yaklaşık 1 senedir yol arkadaşım kendisi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Yurt dışından KN hava filitremde elimize ulaştı şükür . Yaza bomba gibi gireceğiz.
    sakinseytan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)